Gå til innhold

Spør en bruker

Fremhevede innlegg

Skrevet
8 timer siden, Dr. A. Kula skrev:

Rox er det i hverfall ikke. Bllir vel Fox, som vel er orginalen. Veldig frisk sitronsmak. Liker lakris også, men for vel oftere det ellers, så da blir ikke Nox like uvandt spennende og forfriskende.

@toothfairy hvite, grå eller brune Knott?

Grå!

Har postkassen din "nei takk til uadressert reklame" @Dr. A. Kula?

8 timer siden, Byjenta! skrev:

Ååånei, hihi. :)

Tja, kan bli......

@toothfairy 

Noe spesielt som skjer fremover i år? :)

I år som i resten av 2016 tenker du? Tja, det vanlige julestyret, julebord, nyttårsfeiring i utlandet bl.a. Blir kjekt:) 

Hvor mange hårfarger har du hatt @Byjenta!?

8 timer siden, Moonwalker skrev:

Ja :nigo: Har en som er ganske lokal for området mitt. Akkurat hvilken får en heller ta over PM. 

@toothfairy har du også bunad?

Jepp! Har arvet to stk.

@Moonwalker Hvilken dato er du født? Altså forventer bare dagen i måneden og ikke hele greia. Bare sånn at du ikke tror jeg er helt stalker igjen :sprettoy:

8 timer siden, EpleDrue skrev:

Nei, det er jeg ikke. @toothfairy Hvorfor stiller du meg alltid så følsomme spørsmål? :ler2:

Alltid? Really? Jeg har jo nesten bare stilt sånne harmløse spørsmål jo. Følte for å herme etter coronas bare. Hun var tross alt først :P 

Ble du fornærmet @EpleDrue?

Videoannonse
Annonse
Skrevet
6 timer siden, incognita skrev:

Nei. De gangene jeg går i strømpebukse er de som regel sorte. 

Sopp, paprika, kokosmelk, kokt skinke og agurk. :Nikke:

This is true.

Jeg spilte fotball ut vgs, men jeg tror nok ikke jeg er noe typisk "fotballjente". Følger med på PL men ikke noe norsk fotball..synes tippeligaen er nitrist. :dry: Har noen trikseskills jeg kan dra frem som partytriks da, alltid like moro å se ansiktene på alle når jeg balanserer ballen i høye heler. :fnise:

@toothfairy Møtt noen fra KG noen gang?

Niks. Aldri! Har du? Kan det i såfall anbefales?

Gjest incognita
Skrevet
2 minutter siden, toothfairy skrev:

Niks. Aldri! Har du? Kan det i såfall anbefales?

Absolutt. :strix:   ... :ninja:

@toothfairy Hva skal du ha på deg i dag?

Skrevet
11 minutter siden, incognita skrev:

Absolutt. :strix:   ... :ninja:

@toothfairy Hva skal du ha på deg i dag?

Svarte skinnies, svarte ankelboots, hvit cardigan og svart parkas. Ikke særlig spennende mao.

Hvor ofte bruker du svarte strømpebukser @incognita?

Skrevet
10 timer siden, toothfairy skrev:

Åja :biggrin: Det er å si det forsiktig. Bruker du uniform i jobben din @canacas?

Ikke i denne jobben, men har hatt to jobber som krevde uniform. Var så lekkert atte :P 

9 timer siden, EpleDrue skrev:

Ja! Ignorer de. Spesielt de som plutselig blir så irritert og sender deg PM med brukernavn. Ignorer videre. :ph34r: @canacas Hva er det dine stalkers er ute etter? Skitne bilder slik som mine er?

Haha, nei. Heldigvis ingen av de som har sendt meg PM enda så tviler på at de vil ha skitne bilder! 

9 timer siden, calavi skrev:

@canacasBeste frukten? 

Grønne epler. Det surere det bedre! 

Skrevet
8 timer siden, incognita skrev:

Haha, flott svar. Og JA, jeg blir veldig ofte møtt med fordommer, i flere sammenhenger, jobb blant annet. Frustrerende til tider, men elsker å vise hva jeg er god for. :)

@Dr. A. Kula Ville du helst spist en fremmed persons busemann uten noe å skylle ned med, eller tatt i alle dørhåndtak på et kjøpesenter og slikket deg nøysomt i håndflatene og mellom fingrene, i alle kriker og kroker?

:sjokk: hva slags spørsmål er det? Har ikke planer om å delta på noe reality TV, og hvordan ellers havner man i et slikt dilemma? 

Vurdering:

Busemann, forutsatt at personen er frisk, gir minimal risiko for sykdom og ubehag utover å faktisk se/kjenne greia.

Håndslikkingen gir mindre visuelt/følelsesmessig ubehag, men vesentlig fare for å tilføre kroppen fargestoffer.

Konklusjon:

Busemann - er det så mye verre enn  en god ladning fra slikkestauren egentlig? Sitter nok mest i hodet.

@incognita ble du overrasket av svaret, eller ville du valgt likt selv?

7 timer siden, calavi skrev:

:klem:

Oi, den var vanskelig. Etter å ha bodd med et barn 50% av tiden de siste årene så blir det mange sånne situasjoner og det er vanskelig å trekke frem én hendelse. Skal tenke litt på den! 

Jeg skal vurdere det! :)

Skjønner godt at folk fort tenker slik med den avataren jeg har, så jeg tar det ikke så tungt ;) Desto mer gøy å overraske litt. 

Nei, det var ikke så mye å skryte av.. Jeg byttet lag helt på slutten av "karrieren" og da spilte vi vel i 4.divisjon om jeg ikke husker helt feil. Måtte gi meg pga kneskade.  

@incognita Hva er det fineste samboeren din har gjort for deg? 
@Dr. A. Kula Verste smerte du har opplevd? 

Gallestein! (og jeg som bare svarte 7 av 10 da legen spurte om hvor vondt det var). Tror jeg har ganske høy smerteterskel. 

@calavi hvor mange ganger er du operert? Tenker på der du er under narkose eller har lokalbedøvelse.

1 time siden, toothfairy skrev:

Grå!

Har postkassen din "nei takk til uadressert reklame" @Dr. A. Kula?

I år som i resten av 2016 tenker du? Tja, det vanlige julestyret, julebord, nyttårsfeiring i utlandet bl.a. Blir kjekt:) 

Jepp! Har arvet to stk.

@Moonwalker Hvilken dato er du født? Altså forventer bare dagen i måneden og ikke hele greia. Bare sånn at du ikke tror jeg er helt stalker igjen :sprettoy:

Alltid? Really? Jeg har jo nesten bare stilt sånne harmløse spørsmål jo. Følte for å herme etter coronas bare. Hun var tross alt først :P 

Ja, det har den.

Men heldigvis(!?) fikk vi likevel en bunke med julereklame, deriblant leketøykatalogen fra en av kjedene. Til stor glede for minsten.

@toothfairy sjekker du postkassen hver gang du går forbi, eller nøyer du deg med en gang til dagen?

Skrevet (endret)
15 minutter siden, Dr. A. Kula skrev:

Ja, det har den.

Men heldigvis(!?) fikk vi likevel en bunke med julereklame, deriblant leketøykatalogen fra en av kjedene. Til stor glede for minsten.

@toothfairy sjekker du postkassen hver gang du går forbi, eller nøyer du deg med en gang til dagen?

Sjekker max en gang for dagen. Noen ganger er jeg så lat at jeg lar det gå 2-3 dager så det får samlet seg litt mer opp :laugh:

@Dr. A. Kula Du som har barn og greier. Har du lest den såkalte barneboka for voksne- "Go the fuck to sleep"? Er forfatterens beretninger noe du kan relatere til som far?:P

Endret av toothfairy
Skrevet
4 minutter siden, toothfairy skrev:

Sjekker max en gang for dagen. Noen ganger er jeg så lat at jeg lar det gå 2-3 dager så det får samlet seg litt mer opp :laugh:

@Dr. A. Kula Du som har barn og greier. Har du lest den såkalte barneboka for voksne- "Go the fuck to sleep"? Er forfatterens beretninger noe du kan relatere til som far?:P

Har ikke lest den, så kan ikke svare deg der.

Er det en bok jeg (vi voksne) burde hatt på julegaveønskelisten i år? Hvilken alder har barna i boken?

Skrevet (endret)
14 minutter siden, Dr. A. Kula skrev:

Har ikke lest den, så kan ikke svare deg der.

Er det en bok jeg (vi voksne) burde hatt på julegaveønskelisten i år? Hvilken alder har barna i boken?

Har ikke lest hele, bare enkelte utdrag. De er små rim. Den er også oversatt til norsk av Erlend Loe, ganske bra den også. Er litt underholdende ja:) Barnet som nekter å sove mener jeg er 2-3 år gammel. Du skal få et par:

"Blomstene hviler på engen.

Og oppe på fjellets platå.

Mitt liv er en vits. Jeg suger som far.

Vær så snill og sov, for helvete. Nå"

"The tiger reclines in the simmering jungle.

The sparrow has silenced her cheep.

Fuck your stuffed bear, I'm not getting you shit.

Close your eyes. Cut the crap. Sleep."

Endret av toothfairy
  • Liker 1
Skrevet
7 timer siden, incognita skrev:

Haha, kan godt stemme det. Har lagt ut noen ganger når oppmerksomgetsbehovet har meldt seg. Heldigvis ikke altfor ofte :fnise:

Jeg ble hekta på Orphan black i dag, sett 4 episoder alt. 🙈

@calavi Hva er din all time favorittserie?

@minister-mio Hva er det teiteste "livsmottoet" du hører folk si?

Alt som ikke dreper gjør deg sterkere? :ironi:

@incognita bestemt deg for julepynt?

Skrevet (endret)
Dr. A. Kula skrev (På 16.11.2016 den 23.13):

Ga det mening, @Moonwalker?

Endret av Moonwalker
Skrevet
13 timer siden, Moonwalker skrev:

Eventuelt resultat får komme på PM om jeg kommer på det. Forventer ikke stort når alt ligger så tett. Brukte nok ikke eksempler fra KG selv om jeg var fristet :ler: 

Nå har jeg aldri opplevd virkelig kjærlighet, så jeg improviserer litt. En skal ikke måtte rikke på enkelte av sine dype moraler og verdier, så sånn sett er det ikke sikkert at en kan gå med på ethvert ønske den andre har. Skal ikke miste seg selv helt for den andre. Mener også det blir feil av den andre parten å presse noen til noe de ikke nødvendigvis vil. Om en går med på ethvert ønske så tror jeg ikke det er fullkommen kjærlighet fra noen av partene sin side. 

@Dr. A. Kula var dette et noe som helst fornuftig svar her jeg ikke har den erfaringen?

Helt klart slanger :lur::ler: 

@Byjenta! er du redd reptiler?

Min mening er da at man skal ikke forandre på andre. Forandrer man på partneren sin er det jo ikke fullkommen kjærlighet, man må jo ta hverandre som man er. Man kan jo ikke oppfylle alle andres ønsker. Er det noe en absolutt ikke vil, kan man jo ikke presse hverandre til det. Selvom den andre personen kanskje vil noe. Det er jo ikke fullkommen kjærlighet. Man skal respektere hverandre, er ikke sikkert begge alltid vil det samme, men er enighet og kommunikasjon som er viktig. Man kan ikke oppfylle absolutt alle ønsker til enhver tid. Men er jo fullkommen kjærlighet selvom. 

Og ja, jeg er redd reptiler.. Men jeg er mer redd for edderkopper, jeg har ekstremt edderkopp forbi... Får helt noya..... 

@Moonwalker Hvilken stat i USA ville du aller helst reist til? Og om du har vært i USA, hvor? 

Skrevet
5 timer siden, toothfairy skrev:

Det hørtes koselig ut! Hvor i utlandet skal du feire? :)

Hmmm... Jeg har egentlig hatt det meste av hårfarger fra blond til svart.... Til og med med lillaskjær, ble mer rødt enn lilla, men.

Hehe...

Duda?

@toothfairy Syden eller storby ferie? 

Skrevet (endret)
Byjenta! skrev (På 17.11.2016 den 13.04):

@Moonwalker Hvilken stat i USA ville du aller helst reist til? Og om du har vært i USA, hvor? 

Endret av Moonwalker
Skrevet
2 timer siden, Byjenta! skrev:

Det hørtes koselig ut! Hvor i utlandet skal du feire? :)

Hmmm... Jeg har egentlig hatt det meste av hårfarger fra blond til svart.... Til og med med lillaskjær, ble mer rødt enn lilla, men.

Hehe...

Duda?

@toothfairy Syden eller storby ferie? 

Det blir London og Edinburgh:) Har hatt gyldenbrunt, mørk brunt og lys blondt. Er naturlig mørk blond. Vanskelig, elsker begge! Må si syden nå som det er så kaldt ute:/

Har du noengang spist and @Byjenta!? Er det godt?

3 timer siden, Moonwalker skrev:

@Dr. A. Kula

@EpleDrue

@calavi

:ninja: hmmm. 26. er dagen.

@toothfairy: holder du på med en fyr/jente for øyeblikket? Er det en ekstra spesiell person i ditt liv?

I hvertfall ingen jente :fnise: Men nei, ikke som jeg vet.

Er du høyre- eller venstrehendt @Moonwalker?

Skrevet
4 timer siden, toothfairy skrev:

I hvertfall ingen jente :fnise: Men nei, ikke som jeg vet.

Er du høyre- eller venstrehendt @Moonwalker?

Høyrehendt. Er så svak i venstre hånd atte :bond: 

@toothfairy har du førerkortet?

Skrevet
33 minutter siden, Moonwalker skrev:

Høyrehendt. Er så svak i venstre hånd atte :bond: 

@toothfairy har du førerkortet?

Ja. Men ingen bil atm:) 

@Moonwalker Noen gang hatt scooter eller moped?

Skrevet
8 minutter siden, toothfairy skrev:

Ja. Men ingen bil atm:) 

@Moonwalker Noen gang hatt scooter eller moped?

Gikk rett på bil, jeg. 

@toothfairy er du greitt komfortabel med å kjøre på skikkelig vinterføre?

Gjest EpleDrue
Skrevet
21 timer siden, Dr. A. Kula skrev:

@EpleDrue hva er du best med; høyre/venstre fot eller pannebrasken?

Edit:

Har du fått med deg at @minister-mio har spilt (spiller) fotball og at @incognita spiller på FPL?

Jeg er best med venstre fot, høyre skulder og midt på pannen. Ja, jeg leste dette, og jeg klarer ikke helt å tro på det! Har @minister-mio og @incognita bevis på dette her? Har du prøvd Squash (som i sporten Squash), @Dr. A. Kula?

21 timer siden, calavi skrev:

@EpleDrue Hvor mange gode, nære venner har du?

Har 5 nære venner som alltid stiller opp. :)@calavi Hvordan vet du egentlig at vennene dine er gode venner? 

20 timer siden, incognita skrev:

@EpleDrue Er det jenter i ligaen din?

Ja, om du vil kalle det jenter.. :P@incognita Tror du de norske håndballjentene tar gull i neste mesterskap? 

13 timer siden, toothfairy skrev:

Fornærmet av en tannfe? Gi deg a. :P @toothfairy Tror du alle mennesker er ment for å finne en å dele livet med?

@Moonwalker Siden jeg kun svarer på det jeg gidder, stiller jeg deg et spørsmål nå i håp om at jeg får noe spennende som spørsmål i retur! :nigo: Hvilken karakter gir du uken som var? Opptur og nedtur? 

Skrevet (endret)
1 time siden, Moonwalker skrev:

Gikk rett på bil, jeg. 

@toothfairy er du greitt komfortabel med å kjøre på skikkelig vinterføre?

Ja, det vil jeg si. Øvelseskjørte mye på vinterstid og har kjørt mye til fra hytta på påskefjellet i all slags vær.

@Moonwalker Når drakk du kakao sist?

1 time siden, EpleDrue skrev:

Fornærmet av en tannfe? Gi deg a. :P @toothfairy Tror du alle mennesker er ment for å finne en å dele livet med?

Du klager over følsomme spørsmål også stiller du slikt kliss i retur? Funker ikke helt sånn. :regler:

Men nei. Det gjør jeg ikke. Ikke alle. Deilig å vite at vi har en sjans til å bli en del av solskinns-statistikken da. Bare 3 år, 3 måneder og 12 dager(tror jeg det er) to goooo :hjerter_rundt: 

Går du mye i Converse @EpleDrue?

Endret av toothfairy

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...