Dr. A. Kula Skrevet 14. november 2016 #9661 Skrevet 14. november 2016 1 minutt siden, canacas skrev: Hahaha, neiiii. Slik kalender har jeg aldri hatt, men jeg kjøper jo noe til meg selv i alle fall ukentlig omtrent hele året. Så ikke synd på meg @Dr. A. Kula har du planer om å lage en adventskalender til meg? Jeg har vel lovet mer eller mindre å lage en adventstelletråd her inne, og den er du velkommen til å være med på. Ellers blir det vanskelig å gi deg en kalender når jeg ikke vet hvem du er. @canacas hva ville du fylt en adventskalender med, om du skulle laget en til meg. Hva ville den inneholdt dag for dag?
Gjest canacas Skrevet 14. november 2016 #9662 Skrevet 14. november 2016 3 minutter siden, Dr. A. Kula skrev: Jeg har vel lovet mer eller mindre å lage en adventstelletråd her inne, og den er du velkommen til å være med på. Ellers blir det vanskelig å gi deg en kalender når jeg ikke vet hvem du er. @canacas hva ville du fylt en adventskalender med, om du skulle laget en til meg. Hva ville den inneholdt dag for dag? Jeg ville fylt den med morsomme utvalgte sitater fra KåGe "the most inspiring place in the WORLD" @Dr. A. Kula Blir du engstelig for ditt udødelige liv når du ser på Buffy the Vampire Slayer? (I know u r watching ) @EpleDrue Hvorfor har jeg kun lagt merke til deg via stalkerne dine? @Mysticgirl Har du meldt deg på neste sesong Farmen enda?
kisskissbangbang Skrevet 14. november 2016 #9663 Skrevet 14. november 2016 Blir med litt jeg! @canacas Hva er din favorittårstid og hvorfor? @Dr. A. Kula Hva er det beste rådet du har fått, og hvorfor?
Gjest canacas Skrevet 14. november 2016 #9664 Skrevet 14. november 2016 5 minutter siden, kisskissbangbang skrev: Blir med litt jeg! @canacas Hva er din favorittårstid og hvorfor? Alle årstidene er fine, men foretrekker å være våryr @kisskissbangbang Når spiste du ostepop sist?
Byjenta! Skrevet 14. november 2016 #9665 Skrevet 14. november 2016 42 minutter siden, Coronas skrev: Jeg har lyst å feire med han jeg holder på med, men han skal jobbe. Så da blir det min sønn og kanskje et vennepar. @Byjenta! Netflix eller Viaplay? Vanskelig valg 😉 Hvordan pc har du?
Gjest EpleDrue Skrevet 14. november 2016 #9666 Skrevet 14. november 2016 2 timer siden, Coronas skrev: @EpleDrue Ville du tatt til deg en forlatt katt eller hund fra veikanten? Eller er det dyrebeskyttelsen neste? Jeg kunne ringt etter hjelp eller noe. Kanskje holdt den med selskap til noen kom. Men jeg har ikke tid til dyr selv. @Coronas Er 2016 generasjonen veldig egoistisk? 1 time siden, canacas skrev: @EpleDrue Hvorfor har jeg kun lagt merke til deg via stalkerne dine? Hmm. Enten er du A) Homofil. Eller B) Veldig glad i skitne bilder. Eneste den anonyme stalkeren sier om meg.. Eller så er jeg bare ikke verdt å legge merke til? @canacas Hva er det morsomste en AB har sagt om deg? @kisskissbangbang Hvor lang tid bruker du i gjennomsnitt pr butikk under juleshoppingen?
Dr. A. Kula Skrevet 14. november 2016 #9667 Skrevet 14. november 2016 1 time siden, canacas skrev: Jeg ville fylt den med morsomme utvalgte sitater fra KåGe "the most inspiring place in the WORLD" @Dr. A. Kula Blir du engstelig for ditt udødelige liv når du ser på Buffy the Vampire Slayer? (I know u r watching ) @EpleDrue Hvorfor har jeg kun lagt merke til deg via stalkerne dine? @Mysticgirl Har du meldt deg på neste sesong Farmen enda? "Bedre å være hodeløs enn rådløs" er et godt uttrykk, selv for meg. Tross alt. Og skulle jeg gå tom for råd, hvem bedre enn SMG kan man ønske seg som sin banekvinne? @canacas har du handlet juleøl(kalender)? 1 time siden, kisskissbangbang skrev: Blir med litt jeg! @canacas Hva er din favorittårstid og hvorfor? @Dr. A. Kula Hva er det beste rådet du har fått, og hvorfor? "Vend det andre kinnet til" er en god leveregel. Noen vil kalle det å være konfliktsky, men det er feil. Man kan fortsatt poengtere feil verbalt, men man demper aggresjon og utrygghet. Se gjerne hvordan jeg svarer i tråder på usaklige innlegg. Bruker godt begrunnet argumentasjon på emne, og ikke angrep på person. @kisskissbangbang har du selv en gylden leveregel, og hva er den og hvordan påvirker den deg?
Gjest canacas Skrevet 15. november 2016 #9668 Skrevet 15. november 2016 9 timer siden, EpleDrue skrev: Hmm. Enten er du A) Homofil. Eller B) Veldig glad i skitne bilder. Eneste den anonyme stalkeren sier om meg.. Eller så er jeg bare ikke verdt å legge merke til? @canacas Hva er det morsomste en AB har sagt om deg? Hahaha, glad i skitne bilder (men ikke si det til noen) Jeg legger ikke så ofte merke til hva AB'er sier om meg, men morsomt? Nei, har blitt kalt mann da 9 timer siden, Dr. A. Kula skrev: @canacas har du handlet juleøl(kalender)? Nope, drikker ikke øl (eller særlig annet med alkohol i heller) For tidlig på dagen dette
Dr. A. Kula Skrevet 15. november 2016 #9669 Skrevet 15. november 2016 35 minutter siden, canacas skrev: Hahaha, glad i skitne bilder (men ikke si det til noen) Jeg legger ikke så ofte merke til hva AB'er sier om meg, men morsomt? Nei, har blitt kalt mann da Nope, drikker ikke øl (eller særlig annet med alkohol i heller) For tidlig på dagen dette @canacas ble du også sittende å se på #NRKSjakk til slutt i natt? Noen brukere her som gjorde det, og havnet i Barne-TV minnestund i JaJa - siste ordet tråden.
Gjest canacas Skrevet 15. november 2016 #9670 Skrevet 15. november 2016 Akkurat nå, Dr. A. Kula skrev: @canacas ble du også sittende å se på #NRKSjakk til slutt i natt? Noen brukere her som gjorde det, og havnet i Barne-TV minnestund i JaJa - siste ordet tråden. Jeg + sjakk = not so much! Men jeg fikk ikke sove i går, så jeg forsov meg (igjen) i dag. Burde sett på sjakk kanskje, da ville jeg nok sovnet @Dr. A. Kula hvor mange timer søvn får du hver natt?
Dr. A. Kula Skrevet 15. november 2016 #9671 Skrevet 15. november 2016 1 minutt siden, canacas skrev: Jeg + sjakk = not so much! Men jeg fikk ikke sove i går, så jeg forsov meg (igjen) i dag. Burde sett på sjakk kanskje, da ville jeg nok sovnet @Dr. A. Kula hvor mange timer søvn får du hver natt? Altfor få, tror jeg, men tar litt igjen i helgen, eller sniker inn en ettermiddagslur om det trengs. Men sover ikke så godt om jeg legger meg tidlig uansett (med mindre jeg er veldig trøtt). @canacas blir du bekymret (med tanke på jobben) om du forsover deg mye, eller har du en selvstendig og fleksibel jobb, slik at det ikke går ut over noen andre?
Gjest canacas Skrevet 15. november 2016 #9672 Skrevet 15. november 2016 Akkurat nå, Dr. A. Kula skrev: Altfor få, tror jeg, men tar litt igjen i helgen, eller sniker inn en ettermiddagslur om det trengs. Men sover ikke så godt om jeg legger meg tidlig uansett (med mindre jeg er veldig trøtt). @canacas blir du bekymret (med tanke på jobben) om du forsover deg mye, eller har du en selvstendig og fleksibel jobb, slik at det ikke går ut over noen andre? Svært lite bekymret. Veldig selvstendig og fleksibel jobb, men jeg har altfor lite å gjøre på jobb uansett og det er et helt annet problem som må løses snarest ellers finner jeg meg noe annet @Dr. A. Kula er du på KG i arbeidstiden?
Gjest Mysticgirl Skrevet 15. november 2016 #9674 Skrevet 15. november 2016 20 timer siden, EpleDrue skrev: @Mysticgirl Hvem lager julemiddagen i år? Jeg og mamma lager den 12 timer siden, canacas skrev: @Mysticgirl Har du meldt deg på neste sesong Farmen enda? Nei, kanskje det jeg skal gjøre @canacas og @EpleDrue har dere begynt på julegavekjøpene?
Gjest canacas Skrevet 15. november 2016 #9675 Skrevet 15. november 2016 4 minutter siden, Mysticgirl skrev: Jeg og mamma lager den Nei, kanskje det jeg skal gjøre @canacas og @EpleDrue har dere begynt på julegavekjøpene? Nei, har ikke engang tenkt på hva jeg skal kjøpe til hovedpersonen enda (det er meg altså)! @EpleDrue hva syns du jeg skal kjøpe til meg selv i julegave? @Mysticgirl ville du latt kjendislivet (etter Farmen) gå deg til hodet og bli rosablogger i kjølvannet av den massive suksessen? Og i så fall; ville du fortalt om livet ditt på KG?
calavi Skrevet 15. november 2016 #9676 Skrevet 15. november 2016 På 12.11.2016 den 0.50, toothfairy skrev: Hvilken skostørrelse bruker du @calavi? 38/39 På 12.11.2016 den 7.22, Moonwalker skrev: @calavi kan du noe samisk? Nope På 13.11.2016 den 20.29, EpleDrue skrev: Haha, du as! Da får jeg gi deg slike svar du helst vil ha fra meg: Foretrekker kvinner uten undertøy. @calavi Er jeg håpløs? Tror du det er håp for meg? Og bonusspørsmål: Hvor mange skritt gikk du ila helgen? Takk Litt håpløs er du, men det er håp for deg Nei, si det? Jeg gikk ganske mye på lørdagen, men på søndag gikk jeg mest mellom sofaen og kjøleskapet På 13.11.2016 den 23.20, Dr. A. Kula skrev: @calavi kommer du - i likhet med avataren din - til å bruke (lange) hansker i nyttårsselskapet du skal i? Jeg skal feire meg familie i år, så jeg tror jeg dropper hanskene i år, gitt (Ikke at jeg har for vane å ha på hansker, men vi kan jo late som) @EpleDrue Hvilke farger har du på veggene hjemme? @toothfairy Hva er drømmeyrket ditt? @canacas Beste filmen du har sett? @kisskissbangbang Skal du lage pakkekalender til barna dine i år? @Dr. A. Kula Har du noen gang vært i en skikkelig slåsskamp? @Moonwalker Hvilke type spørsmål synes du det er kjedeligst å få her i spørretråden?
annebanane Skrevet 15. november 2016 #9677 Skrevet 15. november 2016 (endret) Byjenta! skrev (På 14.11.2016 den 21.17): Følger du med på jakten på kjærligheten? @Moonwalker Endret 20. august 2022 av Moonwalker
chouette Skrevet 15. november 2016 #9678 Skrevet 15. november 2016 På 14. november 2016 den 20.58, canacas skrev: Elixia fikk 20 spenn i dag. Tror og håper det er mer igjen der det kom fra @toothfairy Hva sto det i siste sms du fikk? Det var en adresse fra en kollega. Følger du med på Norges beste brannmann @canacas? Hvem er isåfall favoritten? På 14. november 2016 den 21.31, Dr. A. Kula skrev: Skar meg på finger i forrige uke, og fikk ikke tak i plaster med en gang, så måtte suge på finger for å ikke søle blod. Mmmm. Ble sulten nå. Rydde bordet, ja. @toothfairy hvilken sang/låt/sjanger vil du bli akkompagnert av når bordet er din scene? Fikk plutselig 9 og en halv ukes assosiasjoner til hattesangen til Joe Cocker. Åh, hattesangen. Sex for ørene! Rykker alltid litt i dansefoten av gode gamle Night Fever må jeg innrømme. Og Paula Abdul's ikoniske "straight up" Øker intensitensnivået med Taylor S og "shake it off" før jeg bukker til stående applaus og "stole the show" med PJ og Kygo Er du den som holder ut til the bitter end på fest @Dr. A. Kula På 14. november 2016 den 21.12, Moonwalker skrev: Samme som en annen bruker som nettopp svarte på det spørsmålet @Byjenta! hvilket fylke holder du til i? Har ikke så og si alle som har vært på landet gjort det? Ja, det har jeg definitivt gjort @Dr. A. Kula er du en veldig renslig type? Ivrig og ivrig. Vippser kanskje en gang i uka i gjennomsnittet? @toothfairy hva kjøpte du sist på nettet? Det er jeg ganske sikker på var en kjole. Hvilken julekake er din favoritt @Moonwalker? 4 timer siden, calavi skrev: 38/39 Nope Takk Litt håpløs er du, men det er håp for deg Nei, si det? Jeg gikk ganske mye på lørdagen, men på søndag gikk jeg mest mellom sofaen og kjøleskapet Jeg skal feire meg familie i år, så jeg tror jeg dropper hanskene i år, gitt (Ikke at jeg har for vane å ha på hansker, men vi kan jo late som) @toothfairy Hva er drømmeyrket ditt? Tror det må være noe med dyr. Jobbe som veterinær på et dyresykehus med mishandlede dyr som på disse SPCA programmene virker ekstremt givende. Eller dyrepoliti! Eller kanskje marinbiolog. Eller flyvertinne på første klasse på Emirates, hoho @calavi Har du dyr? På 14. november 2016 den 21.32, EpleDrue skrev: Tja, spørs om det er KIMs eller Maarud potetgull. @toothfairy Hvilken hvitost er den beste? Og er du enig i at det heter hvitost, og ikke gulost? Jarlsberg. Ingenting trumfer Jarlsberg. Eller kanskje det gjør. Men jeg er så sær på ost at jeg ikke liker å gå utenfor komfortsonen min(les: Jarlsberg) Cheddar for eksempel smaker py. Spesielt sånn myk oransje cheddar fra den leende kua. Det heter helt klart hvitost. Har du prøvd noen form for ekstremsport @EpleDrue?
Dr. A. Kula Skrevet 15. november 2016 #9679 Skrevet 15. november 2016 4 timer siden, calavi skrev: 38/39 Nope Takk Litt håpløs er du, men det er håp for deg Nei, si det? Jeg gikk ganske mye på lørdagen, men på søndag gikk jeg mest mellom sofaen og kjøleskapet Jeg skal feire meg familie i år, så jeg tror jeg dropper hanskene i år, gitt (Ikke at jeg har for vane å ha på hansker, men vi kan jo late som) @EpleDrue Hvilke farger har du på veggene hjemme? @toothfairy Hva er drømmeyrket ditt? @canacas Beste filmen du har sett? @kisskissbangbang Skal du lage pakkekalender til barna dine i år? @Dr. A. Kula Har du noen gang vært i en skikkelig slåsskamp? @Moonwalker Hvilke type spørsmål synes du det er kjedeligst å få her i spørretråden? Nei, i hvertfall ikke som voksen. Har vært i slosskamp på barneskolen, alvorlig nok, men trolig ikke hva du tenkte på. På 14.11.2016 den 21.32, EpleDrue skrev: Føler den var sykt rettet mot meg, og mitt handicap for tiden. Er dette enda en av dine forsvinnings...planer, @Moonwalker? Blir enkeltindivider, helst hvor mannen i ekteskapet er heeelt på bærtur. I det skjulte støtter jeg selvfølgelig denne stakkars mannen, men til mine kolleger sier jeg at det såklart er mannen som har feil. @Dr. A. Kula Er det på tide Høgmo takker for seg? Tja, spørs om det er KIMs eller Maarud potetgull. @toothfairy Hvilken hvitost er den beste? Og er du enig i at det heter hvitost, og ikke gulost? Hvem er denne Don Juan? Jeg er selvfølgelig Kvinneguidens EpleDrue! @canacas Hva var det siste du hadde i munnen? Det ser jo ikke ut som han har den autoriteten/karma som trengs. Usikker om det er trener eller spillermatriellet han råder over, men griner ikke om det kommer et bytte. 1 time siden, Moonwalker skrev: Nei. Er noe lei de fleste slike serier. Kan ikke si jeg har tenkt det. Men når rimene starter kan det kanskje være at det blir dratt opp litt Tssssss. Hva tror du om meg? Slike som dette @Byjenta!, @Dr. A. Kula, @calavi og @EpleDrue: Se tilbake på kjærlighetshistorien deres og hvem dere har holdt på med. Er det noen yrkesgrupper/sektorer som dukker opp som flertall? Isåfall, hvilke? Ser ut til at omsorgsyrket er mest representert her hos meg. 9 minutter siden, toothfairy skrev: Det var en adresse fra en kollega. Følger du med på Norges beste brannmann @canacas? Hvem er isåfall favoritten? Åh, hattesangen. Sex for ørene! Rykker alltid litt i dansefoten av gode gamle Night Fever må jeg innrømme. Og Paula Abdul's ikoniske "straight up" Øker intensitensnivået med Taylor S og "shake it off" før jeg bukker til stående applaus og "stole the show" med PJ og Kygo Er du den som holder ut til the bitter end på fest @Dr. A. Kula Det er jeg ganske sikker på var en kjole. Hvilken julekake er din favoritt @Moonwalker? Tror det må være noe med dyr. Jobbe som veterinær på et dyresykehus med mishandlede dyr som på disse SPCA programmene virker ekstremt givende. Eller dyrepoliti! Eller kanskje marinbiolog. Eller flyvertinne på første klasse på Emirates, hoho @calavi Har du dyr? Jarlsberg. Ingenting trumfer Jarlsberg. Eller kanskje det gjør. Men jeg er så sær på ost at jeg ikke liker å gå utenfor komfortsonen min(les: Jarlsberg) Cheddar for eksempel smaker py. Spesielt sånn myk oransje cheddar fra den leende kua. Det heter helt klart hvitost. Har du prøvd noen form for ekstremsport @EpleDrue? Jeg er så hyggelig selskap at ingen vil kaste meg ut. Og parketten (pleier ikke gå løs på bordet) må testes grundig. @calavi, @EpleDrue @toothfairyog @Moonwalker følger dere med på #NRKSjakk?
Lady Skrevet 15. november 2016 #9680 Skrevet 15. november 2016 På 13.11.2016 den 20.50, minister-mio skrev: Kanskje Nederland. @Lady hvor mange land har du bodd i? 2 @minister-mio Er du alternativ?
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå