Gå til innhold

Spør en bruker

Fremhevede innlegg

Skrevet
26 minutter siden, toothfairy skrev:

Når drakk du sist champagne @Byjenta!?

Det var vel rundt da min kjære og jeg forlovet oss.

Bor du i leilighet eller hus? 

Videoannonse
Annonse
Skrevet
57 minutter siden, Moonwalker skrev:

Jeg har vel aldri vært aktivt med på å male hus, så jeg vet ikke. Nå har jeg litt skrekk for å stå i stiger da, så tviler på at det hadde vært min ting. Maling av småtteri jeg kan holde i min egen hånd derimot! 

@Byjenta! Er du god på å lage cateyes?

Det pleier jeg ikke å gjøre. så aner ikke

bor du i leilighet eller hus? 

Skrevet (endret)

calavi skrev (På 11.11.2016 den 21.18):

@Moonwalker Er du glad i å gå på loppemarked?

@calavi

Endret av Moonwalker
Skrevet (endret)
Byjenta! skrev (På 11.11.2016 den 21.34):

Endret av Moonwalker
Skrevet
5 minutter siden, Moonwalker skrev:

Leilighet i et slags hus :) 

@Byjenta! eier eller leier dere ?

Vi eier ;) Holder faktisk på flytte nå for tiden også...

Sett Suicide Squad? 

Skrevet
1 time siden, Moonwalker skrev:

@calavihva er det verste kjøpesenteret du vet om i Norge? Hvorfor er det det verste?

Verste? Hmm, den var vanskelig. Jeg er ganske så glad i kjøpesentre jeg da, og jo større jo bedre... Så det må i så fall bli et lite et :fnise: Kommer ikke på noen for øyeblikket. 

@Moonwalker Hvor mange salmer kan du utenat? 

Skrevet
3 timer siden, calavi skrev:

@toothfairy Er du sånn som spør ukjente om de kan ta bilde av deg og selskapet ditt? F.eks på restaurant eller liknende?

Egentlig ikke! Er litt kleint:fnise: men skjedde i utlandet for en stund siden. 

Hvilken skostørrelse bruker du @calavi?

3 timer siden, Byjenta! skrev:

Det var vel rundt da min kjære og jeg forlovet oss.

Bor du i leilighet eller hus? 

Bor i leilighet

Har du funnet brudekjole enda?:)

3 timer siden, Moonwalker skrev:

Jeg har nærmest et ikke-eksisterende forhold til det. Eller, når vi har kjørt hjem fra festivaler har vi pleid å plukke med oss en del på veien ved grensene, så det blir vel en slags harryhandel.

@toothfairy reiser du årlig på harryhandel?

Nei, absolutt ikke. Bor ikke særlig praktisk til:P Har vært to ganger på ti år eller noe.

Planlegger du morgendagens antrekk kvelden før @Moonwalker?

Skrevet
4 timer siden, Moonwalker skrev:

@incognita hva er det største publikumet du har opptredd fremfor?

@EpleDrue blir du nervøs når du skal holde en presentasjon?

@Dr. A. Kula hva er du skikkelig god til?

Her inne er jeg jo god til å lage populære, hyggelige og alternative telletråder. Ellers er jeg god på å knytte 🎀 og ikke minst på å slite parketten på dansegulvet.

3 timer siden, toothfairy skrev:

Tja...Sånn rundt -1 på det jevne i des/jan vil jeg tro.

Hva er ditt forhold til harryhandel @Moonwalker?

Hvor ofte går du i kjole @incognita?

Hvilke bokstaver har du på bilens regnummer @Dr. A. Kula?

Når drakk du sist champagne @Byjenta!?

I alfabetisk rekkefølge har jeg følgende bokstaver: KRS.

En av bokstavene finnes på begge bilene.

3 timer siden, calavi skrev:

Verken eller, egentlig. Om det hadde blitt kleint avhenger nok mer av hvordan du hadde oppført deg mens du knyttet denne sløyfen :fnise: Det kommer liksom litt an på settingen hvordan jeg hadde reagert. 

Pleier partytrikset å fungere, @Dr. A. Kula

Det hender det ja. Men det blir ofte rare grimaser som sendes til de nærmeste vennene.

@toothfairy Er du sånn som spør ukjente om de kan ta bilde av deg og selskapet ditt? F.eks på restaurant eller liknende?

@Moonwalker Er du glad i å gå på loppemarked?
@incognita Er du miljøbesvisst?  

Partytrikset funker i den forstand at folk blir imponert. Men tar det aldri som en "introduksjon", kun når vi har pratet litt. Blir gjerne slik at jeg da etterhvert løsner på sløyfen og lar den henge rundt halsen. Da blir andre overrasket over at det er knyttesløyfe og ikke "juksesløyfe". Ofte er det da den jeg prater med som påpeker at nå får jeg et problem med å knytte den igjen. Men så viser jeg at detter jeg ikke. Da imponerer folk, og de ser på meg med beundring.

Hva er ditt beste partytrikset, @calavi, eventuelt (om du selv ikke drar triks) hva blir du mest imponert over?

@Moonwalker, @toothfairy og @incognita, dere har ikke svart meg i fra følgende innlegg

Skrevet
På 12.7.2016 den 14.59, Uchiha Madbrah skrev:

Ahahaha. Jeg misliker proteinshakes egentlig, syns det smaker sååååååå jææææææææævlig, så drikker det sjeldent.

Men, hmmm, den verste... må nok ha vært sånn Whey-protein med sjokoladesmak som jeg blandet med moste peanutter. Smakte SÅ GODT den første gangen, men deretter ble det såååå kvalmende... brekker nesten av tanken.

Den beste shaken derimot må nok være Cookies n' Cream (Whey) fra Gymgrossisten.

Hei :)

Kan du fortelle meg hvilke merker med Whey proteinpulver som er bra og hvilke som ikke er bra?

Jeg så tilbud i en fysisk butikk på slikt pulver (men jeg husker ikke hva det heter).

Det hadde vært så fint med en anbefaling, hvis du kan hjelpe :blomst:

Anonymkode: 43d28...8fc

Skrevet (endret)
Byjenta! skrev (På 11.11.2016 den 21.53):

Endret av Moonwalker
Skrevet
20 timer siden, Byjenta! skrev:

er mulig vi skal på julebord med jobben til min kjære. 

hva skal du i helgen?

Skjer ikke stort i helgen. Blir sofa, serie og noe god mat. Litt trening også ;)

Lurte på å bake berlinerkranser, men tror det er litt tidlig :tree: Det får jeg ta i begynnelsen av desember.

@Byjenta! Skjer i helgen hos deg? Blir det julebakst på deg til jul? :) 

Skrevet
31 minutter siden, Moonwalker skrev:

Nope. Den blir sikkert ikke sett før en fyr overbeviser meg om å se den heller :ler: Er ikke så gira på slike filmer for tiden. 

@Byjenta! hva er din favorittsjanger innen film?

Kan første verset til de fleste salmene som en også lærer på skolen siden de brukes til alle mulige situasjoner. Ellers kan jeg få, for jeg har aldri vanket i et "salmemiljø" :ler: 

@calavi kan du noe samisk?

Når jeg skal tidlig opp gjør jeg det. Liker å sove lengst mulig, så vil spare tid.

@toothfairy hva pleier du å gå i av klær hjemme?

Jeg så ikke et spørsmål :vetikke: 

Nei, det var vel ikke et spørsmål til deg :klo:.

Tror nok jeg håpet på en tilbakemelding på versene.

Leste du noen av versene, og hva synes du i så fall, @Moonwalker?

Skrevet
48 minutter siden, Dr. A. Kula skrev:

Nei, det var vel ikke et spørsmål til deg :klo:.

Tror nok jeg håpet på en tilbakemelding på versene.

Leste du noen av versene, og hva synes du i så fall, @Moonwalker?

Haha, da så. Jeg liker vers med en snert av humor. Dine hadde det. Tilbakemelding nok? :ler: 

@Dr. A. Kula er du vanligvis så tidlig oppe i helgene?

Skrevet
4 timer siden, Moonwalker skrev:

Nope. Den blir sikkert ikke sett før en fyr overbeviser meg om å se den heller :ler: Er ikke så gira på slike filmer for tiden. 

@Byjenta! hva er din favorittsjanger innen film?

Ånei, hehe. :)

Hmmm, jeg liker det meste altså... Men absolutt favoritt er kanskje romantikk :)

- Hvor ser du deg selv om 5 år? 

Skrevet
4 timer siden, Coronas skrev:

Skjer ikke stort i helgen. Blir sofa, serie og noe god mat. Litt trening også ;)

Lurte på å bake berlinerkranser, men tror det er litt tidlig :tree: Det får jeg ta i begynnelsen av desember.

@Byjenta! Skjer i helgen hos deg? Blir det julebakst på deg til jul? :) 

Aldri for tidlig med julebakst, hehe. :)

I helgen blir det bort til svigers spise i dag, ellers blir det pakking og maling. Holder på med å male den leiligheten her, må male stua og gangen før vi flytter. Holder på med å flytte, eller skal snart flytte vi nå så. :)

Blir ikke julebakst på meg i år, blir nok neste år da vi skal være hjemme i jula. I år skal vi ned til familien min å feire jul, så da blir det ikke bakst. Og før det så blir det mye flytting. :)

- Drømme reisemål? 

Skrevet
9 timer siden, Moonwalker skrev:

Haha, da så. Jeg liker vers med en snert av humor. Dine hadde det. Tilbakemelding nok? :ler: 

@Dr. A. Kula er du vanligvis så tidlig oppe i helgene?

Takk, jeg tar det som en positiv tilbakemelding. 

Skulle ønsket jeg kunne svart ja på det spørsmålet, så da vet du svaret.

@Moonwalker når var du sist på hotellopphold?

Skrevet (endret)
Byjenta! skrev (På 12.11.2016 den 12.17):

Endret av Moonwalker
Skrevet
23 minutter siden, Moonwalker skrev:

Jeg ser for meg selv i en jobb jeg trives i, forhåpentligvis i en egen bolig eller samboer, og med et fint liv hvor jeg gjør mye av det jeg gjør i dag. Hvor og med hvem har jeg ingen aning. Kan egentlig reise hvor jeg vil siden ingenting binder meg for øyeblikket.

@Byjenta! har du kjørt traktor?

Det var det!

Om hotellopphold innebærer at jeg har overnattet der også så blir det i 2014. Men det føles ofte som hotellopphold når jeg overnatter hos venner også, så da kunne jeg sagt for 2 uker siden :P 

@Dr. A. Kula hva handlet den siste konferansen du deltok på om?

Ikke engang hotell på ferie, type Syden?

Det var i regi av privat engasjement, så ønsker ikke utdype i åpent forum.

@Moonwalker hva var sist leste bok?

Skrevet (endret)
Dr. A. Kula skrev (På 12.11.2016 den 19.07):

Endret av Moonwalker
Skrevet
14 timer siden, Moonwalker skrev:

@toothfairy hva pleier du å gå i av klær hjemme?

Vanligvis det jeg går i ute blant folk(er normalt skinny jeans, en topp og en cardigan) Kommer liksom aldri på å tre på meg joggebukse hjemme. Trives veldig godt i jeans, hele tiden! 

@Moonwalker Når du handler på Meny, benytter du vanligvis selvbetjeningskassen eller den "vanlige"?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...