Byjenta! Skrevet 14. november 2016 #9641 Skrevet 14. november 2016 På 12.11.2016 den 18.40, Moonwalker skrev: @Byjenta! har du kjørt traktor? Har aldri kjørt traktor nei Har du? @Moonwalker Hva er din favoritt drink?
Byjenta! Skrevet 14. november 2016 #9642 Skrevet 14. november 2016 På 12.11.2016 den 0.50, toothfairy skrev: Bor i leilighet Har du funnet brudekjole enda?:) Det har jeg, jeg har fått drømmekjolen min. Så den er klar, kan ikke vente med å ta den på! Så nå er det og planlegge resten, har planlagt en god del da. @toothfairy Hvilke fylke holder du til i?
Gjest EpleDrue Skrevet 14. november 2016 #9643 Skrevet 14. november 2016 17 timer siden, minister-mio skrev: @EpleDrue er du god på å bake? Jeg kan tilsette egg og vann til Toros bakepakker. @minister-mio Tror du jeg hadde vunnet hele Norge baker om jeg meldte meg på? 17 timer siden, Lady skrev: S? Er ikke sikker. @EpleDrue lir du fort brun? Jeg blir faktisk fort brun! Og like fort hvit igjen..@Lady Hvor skal du feire julaften? 17 timer siden, Dr. A. Kula skrev: @EpleDrue gar du drevet med turn? Nja, var innom det i barneskolealder. Heldigvis fant min far ut at det ikke var min arena. @Dr. A. Kula Hvor ofte ender du opp som parterapeut for dine kollegaer på jobb? Jeg har dette problemet alt for ofte.. 17 timer siden, toothfairy skrev: Det har jeg. Siden du endelig har beveget deg litt i retning av det snuskete hjørnet skal du få det 'o store spørsmålet Pupper eller rumpe @EpleDrue? Spørs hvem som eier puppene eller rumpen. @toothfairy Hvilken tannkrem anbefaler du? 15 timer siden, Ajax skrev: Jeg har slått meg til ro med at jeg ikke får endret omstendigheten, og iverksatt alternative tiltak 😄 @EpleDrue Hvor mange språk vil du si du kan snakke flytende? 100% flytende.. 2. @Ajax Vurderer du å ta flere tatoveringer? 15 timer siden, Mysticgirl skrev: @EpleDrue Ops, så denne litt for seint. Var så opptatt med Farmen Jeg er uansett glad for at Oddvar vant og at Lasse måtte gå . Jeg håper litt på at Oddvar og Stine finner hverandre Hva gjør du i kveld da, eplegutten? Det måtte en skikkelig vestlending til for å få ut Lasse ja. Ser AB kom meg i forkjøpet på spørsmålet ditt.. Gjorde ikke noe spennende i går kveld. Spiste mat og litt for mye kake. @Mysticgirl Hvem lager julemiddagen i år? 8 timer siden, Coronas skrev: @EpleDrue Hvordan var din søndag? Min søndag var fin. Reising, pinnekjøtt og tidlig kveld. Fin søndag i mine øyne @Coronas Hvilken trend er du lei av?
annebanane Skrevet 14. november 2016 #9644 Skrevet 14. november 2016 (endret) EpleDrue skrev (På 13.11.2016 den 20.29): Dr. A. Kula skrev (På 13.11.2016 den 21.26): toothfairy skrev (På 13.11.2016 den 21.28): Endret 20. august 2022 av Moonwalker
Byjenta! Skrevet 14. november 2016 #9645 Skrevet 14. november 2016 5 minutter siden, Moonwalker skrev: Ja, det kunne jeg ha gjort @EpleDrue kunne du ha datet noen med et fysisk handicap som går ut over hverdagen du ser på som normal? Om det var i nærheten av der jeg befant meg den dagen så skulle en ikke sett bort fra at jeg hadde blitt med på et kg-treff. @Dr. A. Kula kan du navigere deg rundt med kart og kompass? Diverse bandasjer og plaster. Jeg har kutter meg litt for ofte i fingree og bein i det siste @toothfairy er du ofte innom apoteket? Et par ganger. Min favorittdrink varierer mellom G&T og fersk Strawberry daiquiri. @Byjenta! hva er din? Det må nok bli strawberry daiquiri. Hvilke fylke holder du til i?
Dr. A. Kula Skrevet 14. november 2016 #9646 Skrevet 14. november 2016 48 minutter siden, EpleDrue skrev: Jeg kan tilsette egg og vann til Toros bakepakker. @minister-mio Tror du jeg hadde vunnet hele Norge baker om jeg meldte meg på? Jeg blir faktisk fort brun! Og like fort hvit igjen..@Lady Hvor skal du feire julaften? Nja, var innom det i barneskolealder. Heldigvis fant min far ut at det ikke var min arena. @Dr. A. Kula Hvor ofte ender du opp som parterapeut for dine kollegaer på jobb? Jeg har dette problemet alt for ofte.. Spørs hvem som eier puppene eller rumpen. @toothfairy Hvilken tannkrem anbefaler du? 100% flytende.. 2. @Ajax Vurderer du å ta flere tatoveringer? Det måtte en skikkelig vestlending til for å få ut Lasse ja. Ser AB kom meg i forkjøpet på spørsmålet ditt.. Gjorde ikke noe spennende i går kveld. Spiste mat og litt for mye kake. @Mysticgirl Hvem lager julemiddagen i år? Min søndag var fin. Reising, pinnekjøtt og tidlig kveld. Fin søndag i mine øyne @Coronas Hvilken trend er du lei av? Ingen ulempe å ha vært innom turn i barneårene. Gir allsidig trening av kroppen, og godt grunnlag for å drive enhver idrett i senere år. Nå har vi ingen par her på jobben, så det blir jo lite par-terapi som sådann, men om du mener å komme med råd til den ene parten i par-relaterte problemstillinger, så kan jeg ikke si at jeg har vært mye konsultert. @EpleDrue driver du par-terapi for enkeltindivider, eller er det mer en sparrings-partner du mener? 40 minutter siden, Moonwalker skrev: Ja, det kunne jeg ha gjort @EpleDrue kunne du ha datet noen med et fysisk handicap som går ut over hverdagen du ser på som normal? Om det var i nærheten av der jeg befant meg den dagen så skulle en ikke sett bort fra at jeg hadde blitt med på et kg-treff. @Dr. A. Kula kan du navigere deg rundt med kart og kompass? Diverse bandasjer og plaster. Jeg har kuttet meg litt for ofte i fingre og bein i det siste @toothfairy er du ofte innom apoteket? Et par ganger. Min favorittdrink varierer mellom G&T og fersk Strawberry daiquiri. @Byjenta! hva er din? Selv om det er lenge siden jeg lærte bruken av kompass, mener jeg at det skulle jeg klart. Kan definitivt lese kart, også for terreng, ikke bare gatekart. @Moonwalker har du nokon gång tråkka/falt i ei kuruke?
chouette Skrevet 14. november 2016 #9647 Skrevet 14. november 2016 20 timer siden, Dr. A. Kula skrev: Drit i partytriks, må jeg rydde danseplass på gulvet om du er invitert på fest hos meg, eller står du "stille" når du danser? Rydd bordet @Dr. A. Kula Når blødde du sist? 8 timer siden, Byjenta! skrev: Det har jeg, jeg har fått drømmekjolen min. Så den er klar, kan ikke vente med å ta den på! Så nå er det og planlegge resten, har planlagt en god del da. @toothfairy Hvilke fylke holder du til i? Hordaland Så koselig @Byjenta! er det sommerbryllup det blir? 5 timer siden, Moonwalker skrev: @toothfairy er du ofte innom apoteket? Ikke særlig ofte. Men var der før helga. Skulle ha Otrivin og leppekrem Neida. Er du en ivrig vippser @Moonwalker? 5 timer siden, EpleDrue skrev: Spørs hvem som eier puppene eller rumpen. @toothfairy Hvilken tannkrem anbefaler du? Du fant ikke kjipere spørsmål? Bruker Colgate sensifoam akkurat nå. Har en tube Denivit på lur også. Lurt å unngå tannkremer med mikroplast i har jeg hørt. Det er veldig miljøskadelig og kan gjøre fisken giftig @EpleDrue Foretrekker du glatt eller riflet potetgull? @canacas Hvem fikk pengene dine sist?
Gjest canacas Skrevet 14. november 2016 #9648 Skrevet 14. november 2016 16 minutter siden, toothfairy skrev: @canacas Hvem fikk pengene dine sist? Elixia fikk 20 spenn i dag. Tror og håper det er mer igjen der det kom fra @EpleDrue Er du KåGe´s Don Juan? @Dr. A. Kula Hva ønsker du deg egentlig til jul? @toothfairy Hva sto det i siste sms du fikk?
Byjenta! Skrevet 14. november 2016 #9649 Skrevet 14. november 2016 19 minutter siden, toothfairy skrev: Rydd bordet @Dr. A. Kula Når blødde du sist? Hordaland Så koselig @Byjenta! er det sommerbryllup det blir? Ikke særlig ofte. Men var der før helga. Skulle ha Otrivin og leppekrem Neida. Er du en ivrig vippser @Moonwalker? Du fant ikke kjipere spørsmål? Bruker Colgate sensifoam akkurat nå. Har en tube Denivit på lur også. Lurt å unngå tannkremer med mikroplast i har jeg hørt. Det er veldig miljøskadelig og kan gjøre fisken giftig @EpleDrue Foretrekker du glatt eller riflet potetgull? @canacas Hvem fikk pengene dine sist? Det blir det. Gifter oss 14.juli 2018. gleder oss masse til det! Smakt sprengt ribbe @toothfairy?
annebanane Skrevet 14. november 2016 #9650 Skrevet 14. november 2016 (endret) Byjenta! skrev (På 14.11.2016 den 15.05): Endret 20. august 2022 av Moonwalker
Byjenta! Skrevet 14. november 2016 #9651 Skrevet 14. november 2016 3 minutter siden, Moonwalker skrev: Samme som en annen bruker som nettopp svarte på det spørsmålet @Byjenta! hvilket fylke holder du til i? Åja:) holder til i Møre og Romsdal, men er fra Vestfold. Følger du med på jakten på kjærligheten? @Moonwalker
Coronas Skrevet 14. november 2016 #9652 Skrevet 14. november 2016 6 timer siden, EpleDrue skrev: @Coronas Hvilken trend er du lei av? Jeg selv er skikkelig utrendi, så om jeg måtte velge noe som er eller var, blir det skjegg på gutter. Tok helt av når det kom, 2 år etter USA med Tyra Banks' Top Model. @EpleDrue Ville du tatt til deg en forlatt katt eller hund fra veikanten? Eller er det dyrebeskyttelsen neste?
Dr. A. Kula Skrevet 14. november 2016 #9653 Skrevet 14. november 2016 17 minutter siden, toothfairy skrev: Rydd bordet @Dr. A. Kula Når blødde du sist? Hordaland Så koselig @Byjenta! er det sommerbryllup det blir? Ikke særlig ofte. Men var der før helga. Skulle ha Otrivin og leppekrem Neida. Er du en ivrig vippser @Moonwalker? Du fant ikke kjipere spørsmål? Bruker Colgate sensifoam akkurat nå. Har en tube Denivit på lur også. Lurt å unngå tannkremer med mikroplast i har jeg hørt. Det er veldig miljøskadelig og kan gjøre fisken giftig @EpleDrue Foretrekker du glatt eller riflet potetgull? @canacas Hvem fikk pengene dine sist? Skar meg på finger i forrige uke, og fikk ikke tak i plaster med en gang, så måtte suge på finger for å ikke søle blod. Mmmm. Ble sulten nå. Rydde bordet, ja. @toothfairy hvilken sang/låt/sjanger vil du bli akkompagnert av når bordet er din scene? Fikk plutselig 9 og en halv ukes assosiasjoner til hattesangen til Joe Cocker. 7 minutter siden, canacas skrev: Elixia fikk 20 spenn i dag. Tror og håper det er mer igjen der det kom fra @EpleDrue Er du KåGe´s Don Juan? @Dr. A. Kula Hva ønsker du deg egentlig til jul? @toothfairy Hva sto det i siste sms du fikk? Det egentlige ønsket er ikke mulig å oppfylle. Desverre. Men ønsker at vi som familie skal fungere bedre sammen. @canacas har du noen førjulstradisjoner du ser frem mot? 4 minutter siden, Moonwalker skrev: Samme som en annen bruker som nettopp svarte på det spørsmålet @Byjenta! hvilket fylke holder du til i? Har ikke så og si alle som har vært på landet gjort det? Ja, det har jeg definitivt gjort @Dr. A. Kula er du en veldig renslig type? Ivrig og ivrig. Vippser kanskje en gang i uka i gjennomsnittet? @toothfairy hva kjøpte du sist på nettet? Er nøye på å vaske hender, titt og ofte, ikke minst etter ethvert toalett besøk og i forkant av kjøkkentjeneste. Dusjer hver dag, så er nok renslig, men er ikke sykelig renslig, så kan godt bruke andres glass/kopp (når de er ferdig) eller lignende. Men tankene mine er tidvis veldig skitne! @Moonwalker merkes det at jeg trekker alderssnittet her inne opp?
Coronas Skrevet 14. november 2016 #9654 Skrevet 14. november 2016 11 timer siden, Byjenta! skrev: Åja:) Vi flytter inn i rekkehusleilighet @Coronas : noen plass i Norge du ønsker å reise til? Nord Norge @Byjenta! Skal du til fjells i vinter?
Gjest EpleDrue Skrevet 14. november 2016 #9655 Skrevet 14. november 2016 6 timer siden, Moonwalker skrev: @EpleDrue kunne du ha datet noen med et fysisk handicap som går ut over hverdagen du ser på som normal? Føler den var sykt rettet mot meg, og mitt handicap for tiden. Er dette enda en av dine forsvinnings...planer, @Moonwalker? 5 timer siden, Dr. A. Kula skrev: @EpleDrue driver du par-terapi for enkeltindivider, eller er det mer en sparrings-partner du mener? Blir enkeltindivider, helst hvor mannen i ekteskapet er heeelt på bærtur. I det skjulte støtter jeg selvfølgelig denne stakkars mannen, men til mine kolleger sier jeg at det såklart er mannen som har feil. @Dr. A. Kula Er det på tide Høgmo takker for seg? 45 minutter siden, toothfairy skrev: @EpleDrue Foretrekker du glatt eller riflet potetgull? Tja, spørs om det er KIMs eller Maarud potetgull. @toothfairy Hvilken hvitost er den beste? Og er du enig i at det heter hvitost, og ikke gulost? 25 minutter siden, canacas skrev: @EpleDrue Er du KåGe´s Don Juan? Hvem er denne Don Juan? Jeg er selvfølgelig Kvinneguidens EpleDrue! @canacas Hva var det siste du hadde i munnen?
Byjenta! Skrevet 14. november 2016 #9656 Skrevet 14. november 2016 1 minutt siden, Coronas skrev: Nord Norge @Byjenta! Skal du til fjells i vinter? Nope:) Hvem skal du feire jul med?
Coronas Skrevet 14. november 2016 #9657 Skrevet 14. november 2016 1 minutt siden, Byjenta! skrev: Nope:) Hvem skal du feire jul med? Jeg har lyst å feire med han jeg holder på med, men han skal jobbe. Så da blir det min sønn og kanskje et vennepar. @Byjenta! Netflix eller Viaplay?
Gjest canacas Skrevet 14. november 2016 #9658 Skrevet 14. november 2016 4 minutter siden, Dr. A. Kula skrev: @canacas har du noen førjulstradisjoner du ser frem mot? Tradisjonen tro handler jeg julegave til meg selv, og glemmer resten (til samvittigheten tar meg lillejulaften) Spent på hva jeg får av meg selv i år! 3 minutter siden, EpleDrue skrev: Hvem er denne Don Juan? Jeg er selvfølgelig Kvinneguidens EpleDrue! @canacas Hva var det siste du hadde i munnen? Vann!
Dr. A. Kula Skrevet 14. november 2016 #9659 Skrevet 14. november 2016 3 minutter siden, canacas skrev: Tradisjonen tro handler jeg julegave til meg selv, og glemmer resten (til samvittigheten tar meg lillejulaften) Spent på hva jeg får av meg selv i år! Vann! @canacas kjøper du deg selv en adventskalender også, sånn for å være sikker på at du får noe? Og kjøper du da enkeltgavene selv for å sikre at du får hva du vil ha, eller går for ferdige kalendere slik at du får litt overraskelser moment.
Gjest canacas Skrevet 14. november 2016 #9660 Skrevet 14. november 2016 1 minutt siden, Dr. A. Kula skrev: @canacas kjøper du deg selv en adventskalender også, sånn for å være sikker på at du får noe? Og kjøper du da enkeltgavene selv for å sikre at du får hva du vil ha, eller går for ferdige kalendere slik at du får litt overraskelser moment. Hahaha, neiiii. Slik kalender har jeg aldri hatt, men jeg kjøper jo noe til meg selv i alle fall ukentlig omtrent hele året. Så ikke synd på meg @Dr. A. Kula har du planer om å lage en adventskalender til meg?
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå