Gjest EpleDrue Skrevet 15. november 2016 #9701 Skrevet 15. november 2016 12 timer siden, Mysticgirl skrev: @EpleDrue har dere begynt på julegavekjøpene? Nei, det må jeg helt sikkert gjøre snart. Desember måned går fort! @Mysticgirl Hvilken skandinavisk storby liker du best? Og hvorfor? 12 timer siden, canacas skrev: @EpleDrue hva syns du jeg skal kjøpe til meg selv i julegave? Du kan kanskje kjøpe spaopphold? Jeg vet vel ikke hva damer drømmer om i julegaver. Jeg hadde kjøpt øl, eller en tv-serie. @canacas Hadde du spist levende biller for 1000 kr? 6 timer siden, calavi skrev: @EpleDrue Hvilke farger har du på veggene hjemme? Her er alle vegger hvite. @calavi Hvor mange par med sko eier du? 1 time siden, toothfairy skrev: Har du prøvd noen form for ekstremsport @EpleDrue? Nei, tror ikke det. @toothfairy Hvilken klokke har du? 1 time siden, Dr. A. Kula skrev: , @EpleDrue følger dere med på #NRKSjakk? Nei, har ikke tålmodighet til det. Tenk så utrolig kjedelig sjakk hadde vært uten kommentatorene? @Dr. A. Kula Følger du med på Farmen? 56 minutter siden, Lady skrev: I Fredrikstad med familie. @EpleDrue Du da? ☃️ Stavanger! @Lady Lager du julemiddagen?
Lady Skrevet 15. november 2016 #9702 Skrevet 15. november 2016 7 minutter siden, EpleDrue skrev: Nei, det må jeg helt sikkert gjøre snart. Desember måned går fort! @Mysticgirl Hvilken skandinavisk storby liker du best? Og hvorfor? Du kan kanskje kjøpe spaopphold? Jeg vet vel ikke hva damer drømmer om i julegaver. Jeg hadde kjøpt øl, eller en tv-serie. @canacas Hadde du spist levende biller for 1000 kr? Her er alle vegger hvite. @calavi Hvor mange par med sko eier du? Nei, tror ikke det. @toothfairy Hvilken klokke har du? Nei, har ikke tålmodighet til det. Tenk så utrolig kjedelig sjakk hadde vært uten kommentatorene? @Dr. A. Kula Følger du med på Farmen? Stavanger! @Lady Lager du julemiddagen? Nei 😊 @EpleDrue Har du noengang fridd til en jente?
Gjest EpleDrue Skrevet 15. november 2016 #9703 Skrevet 15. november 2016 10 minutter siden, Lady skrev: Nei 😊 @EpleDrue Har du noengang fridd til en jente? Nei. Hvem vet, kanskje får jeg lov en dag. @Lady Hvor mange menn har du avvist det siste året?
annebanane Skrevet 15. november 2016 #9704 Skrevet 15. november 2016 (endret) toothfairy skrev (På 15.11.2016 den 22.39): Hvilken julekake er din favoritt @Moonwalker? Endret 20. august 2022 av Moonwalker
Dr. A. Kula Skrevet 15. november 2016 #9705 Skrevet 15. november 2016 29 minutter siden, toothfairy skrev: Absolutt ikke. sjakk er bare søvndyssende. Har DEN sjakkelskende familien da. Egentlig ikke. Men jeg liker mye av det kirken står for og jeg blir alltid så høytidelig når jeg er der. Det føles fint, og trygt på en måte. Gir dere blod @incognita og @Dr. A. Kula? Jeg ble avvist som blodgiver, og vil neppe noen sinne bli godkjent. Har du, @toothfairy, en blodtype som er ettertraktet av blodbanken, og hvor ofte avgir du? 17 minutter siden, EpleDrue skrev: Nei, det må jeg helt sikkert gjøre snart. Desember måned går fort! @Mysticgirl Hvilken skandinavisk storby liker du best? Og hvorfor? Du kan kanskje kjøpe spaopphold? Jeg vet vel ikke hva damer drømmer om i julegaver. Jeg hadde kjøpt øl, eller en tv-serie. @canacas Hadde du spist levende biller for 1000 kr? Her er alle vegger hvite. @calavi Hvor mange par med sko eier du? Nei, tror ikke det. @toothfairy Hvilken klokke har du? Nei, har ikke tålmodighet til det. Tenk så utrolig kjedelig sjakk hadde vært uten kommentatorene? @Dr. A. Kula Følger du med på Farmen? Stavanger! @Lady Lager du julemiddagen? Ikke bevisst, men det hender det står på i bakgrunnen. Men aner ikke hvem noen er. Har kommentert akkurat det til @Moonwalker for ikke lenge siden her i tråden. @EpleDrue når spilte du fotball sist? 3 minutter siden, Moonwalker skrev: Hjemmelagde peppernøtter De forsvinner litt for raskt. Nei. Sist jeg fulgde med var det på aftenposten sin oppdatering siden jeg kjenner til han som chattet der. @Dr. A. Kula,@toothfairy leser du spørsmålene til alle her inne, eller ser du bare på postene til deg selv? Leser det meste, ja. Men husker likevel lite, så har sikkert gjentatt spørsmål til samme bruker. @Moonwalker synes du det er litt stalkerish?
calavi Skrevet 15. november 2016 #9706 Skrevet 15. november 2016 3 timer siden, Moonwalker skrev: @calavi Se tilbake på kjærlighetshistorien deres og hvem dere har holdt på med. Er det noen yrkesgrupper/sektorer som dukker opp som flertall? Isåfall, hvilke? Jeg har ikke holdt på med så veldig mange, og de har alle jobbet i forskjellige yrkesgrupper. 1 time siden, Dr. A. Kula skrev: @calavi,følger dere med på #NRKSjakk? Nei, gjør ikke det. 27 minutter siden, EpleDrue skrev: Her er alle vegger hvite. @calavi Hvor mange par med sko eier du? Hmm, kanskje rundt 60? @Moonwalker Hvem var din første kjendiscrush? @Dr. A. Kula Beste boken du har lest? @EpleDrue Hvilken frossenpizza er den beste?
annebanane Skrevet 15. november 2016 #9707 Skrevet 15. november 2016 (endret) Dr. A. Kula skrev (På 16.11.2016 den 0.39): @Moonwalker Endret 20. august 2022 av Moonwalker
Gjest incognita Skrevet 15. november 2016 #9708 Skrevet 15. november 2016 48 minutter siden, Lady skrev: Hmm, ingenting spesielt? @incognita du da? Neglelakker, kanskje? 45 minutter siden, toothfairy skrev: Absolutt ikke. sjakk er bare søvndyssende. Har DEN sjakkelskende familien da. Egentlig ikke. Men jeg liker mye av det kirken står for og jeg blir alltid så høytidelig når jeg er der. Det føles fint, og trygt på en måte. Gir dere blod @incognita og @Dr. A. Kula? Nei, det gjør jeg ikke. @Lady Hva slags dyne har du? @toothfairy Bruker du mye tid på å stelle tennene dine?
Dr. A. Kula Skrevet 16. november 2016 #9709 Skrevet 16. november 2016 7 timer siden, calavi skrev: Jeg har ikke holdt på med så veldig mange, og de har alle jobbet i forskjellige yrkesgrupper. Nei, gjør ikke det. Hmm, kanskje rundt 60? @Moonwalker Hvem var din første kjendiscrush? @Dr. A. Kula Beste boken du har lest? @EpleDrue Hvilken frossenpizza er den beste? "A Hitchhikers Guide to the Galaxy" av Douglas Adams (svaret er 42) @calavi har du lest den, og hva er din beste bok? 7 timer siden, Moonwalker skrev: Ikke i det hele tatt. Om det skulle være stalkerish så er jeg virkelig en stalker for jeg husker nemlig litt for mye herfra @Dr. A. Kula irriterer det deg litt når noen hopper over eller glemmer spørsmålene dine her? Et av de første jeg husker var David Pedersen fra idol. Vet ikke helt om han var den aller første da. @calavi har du en tendens til å lide av "flink pike"-syndromet? Irriterer er nok ikke rett ord, men blir litt skuffet. Men så har jeg gjerne oversett noen selv, og tar det egentlig ikke noe tungt. Det er jo ikke absolutt alle spørsmål en vil svare på heller. @Moonwalker har jeg glemt å svare deg på noen spørsmål?
Gjest canacas Skrevet 16. november 2016 #9710 Skrevet 16. november 2016 14 timer siden, calavi skrev: @canacas Beste filmen du har sett? Ouch, det var et vanskelig spørsmål. Jeg ELSKER film, men har ingen utvalgt favoritt. Digger de fleste sjangre også, unntatt romantiske komedier. Av komedier digger jeg Will Ferrells filmer, det sier litt om nivået på humoren her i huset 9 timer siden, toothfairy skrev: Det var en adresse fra en kollega. Følger du med på Norges beste brannmann @canacas? Hvem er isåfall favoritten? Nei, ser lite TV. Min favoritt brannmann jobber i OBRE. Hot stuff! 8 timer siden, EpleDrue skrev: Du kan kanskje kjøpe spaopphold? Jeg vet vel ikke hva damer drømmer om i julegaver. Jeg hadde kjøpt øl, eller en tv-serie. @canacas Hadde du spist levende biller for 1000 kr? Spa? Hva mener du? Ser det ut som jeg trenger overhaling eller? Fandens mannfolk ass!! Til ditt spørsmål: haha, nei. Det er lite som får adgang i denne kjeften! Cash or no cash. @calavi Hvordan havna du på KG egentlig? @toothfairy Liker du menn i uniform? @EpleDrue Noen tips til hvordan man rister av seg en KG-stalker (eller to)? @Kaiser Jacklost XV Har du noe spennende planlagt for dagen? @Dr. A. Kula Glemte du å besvare mitt spørsmål?
Dr. A. Kula Skrevet 16. november 2016 #9711 Skrevet 16. november 2016 (endret) 1 time siden, canacas skrev: <…> @Dr. A. Kula Glemte du å besvare mitt spørsmål? Du tenkte på dette? Nei, jeg svarte i innlegget under spørsmålet ditt (men utelot sitering/tagging) Men jeg har fleksibel jobb, og om jeg er innom nettsider i privat regi mens jeg er på kontoret, så sitter jeg gjerne lenger, eller gjør litt hjemmefra. Tror ikke arbeidsgiver er den som taper over tid. @canacas er det fullkommen kjærlighet om man ikke selv ønsker å forsøke/imøtegå (minimum én gang) ethvert ønske (lovlig) den utvalgte måtte ha? Endret 16. november 2016 av Dr. A. Kula
Gjest canacas Skrevet 16. november 2016 #9712 Skrevet 16. november 2016 58 minutter siden, Dr. A. Kula skrev: Du tenkte på dette? Nei, jeg svarte i innlegget under spørsmålet ditt (men utelot sitering/tagging) Men jeg har fleksibel jobb, og om jeg er innom nettsider i privat regi mens jeg er på kontoret, så sitter jeg gjerne lenger, eller gjør litt hjemmefra. Tror ikke arbeidsgiver er den som taper over tid. @canacas er det fullkommen kjærlighet om man ikke selv ønsker å forsøke/imøtegå (minimum én gang) ethvert ønske (lovlig) den utvalgte måtte ha? Oh lord almighty for noen spørsmål jeg får da! Hehe, aldri opplevd fullkommen kjærlighet, så får komme tilbake til deg på den Jeg jobber også en del utenom ordinær arbeidstid, men i perioder er det helt dødt og da blir det KG..
Byjenta! Skrevet 16. november 2016 #9713 Skrevet 16. november 2016 14 timer siden, Moonwalker skrev: Nei. Er noe lei de fleste slike serier. Kan ikke si jeg har tenkt det. Men når rimene starter kan det kanskje være at det blir dratt opp litt Tssssss. Hva tror du om meg? Slike som dette @Byjenta!, @Dr. A. Kula, @calavi og @EpleDrue: Se tilbake på kjærlighetshistorien deres og hvem dere har holdt på med. Er det noen yrkesgrupper/sektorer som dukker opp som flertall? Isåfall, hvilke? Nei er ikke det gitt. Men min forlovede er snekker/tømrer/kranfører. @Moonwalker 3 yrker du aldri kunne tenkt deg?
Coronas Skrevet 16. november 2016 #9714 Skrevet 16. november 2016 På 11/14/2016 den 23.45, EpleDrue skrev: Jeg kunne ringt etter hjelp eller noe. Kanskje holdt den med selskap til noen kom. Men jeg har ikke tid til dyr selv. @Coronas Er 2016 generasjonen veldig egoistisk? Jeg tror ikke det. Nå er det så my fokus på miljø og annet. Men jeg tror de er lite arbeidsomme. Det å ta i et tak er mer min generasjon og den gjerne før meg også. Ungdom er mer syke nå. Kanskje vi har det for rent hjemme og har det for stressende med press De takler ikke motgang så bra. De blir fort psykisk syk ol. Men jeg håper jeg har feil @EpleDrue Er du gift? evt hvordan fridde du eller ønsker du å fri?
Coronas Skrevet 16. november 2016 #9715 Skrevet 16. november 2016 På 11/14/2016 den 22.21, Byjenta! skrev: Vanskelig valg 😉 Hvordan pc har du? Jeg har forøvrig begge Min er bærbar. Mindre plass på bordet og i maskinen @Byjenta! Miljø entusiast? Evt hvilken bil har du? 1
annebanane Skrevet 16. november 2016 #9716 Skrevet 16. november 2016 (endret) Dr. A. Kula skrev (På 16.11.2016 den 8.21): @Moonwalker har jeg glemt å svare deg på noen spørsmål? Endret 20. august 2022 av Moonwalker
Dr. A. Kula Skrevet 16. november 2016 #9717 Skrevet 16. november 2016 53 minutter siden, Moonwalker skrev: Ikke som jeg har fått med meg @Dr. A. Kula når en har en dag på å lese til en eksamen og ikke har fått gjort noe før - burde en droppe bøkene og bare lese på forelesningsnotatene da? Hmmm. Den er vanskelig! Jeg må nok inkludere alle yrker hvor en må klatre eller henge i ganske løse luften utenom sikkerhetsselene. Har høydeskrekk når det er helt åpent rundt meg. Kunstner hadde heller ikke fungert da jeg ikke er så kreativ på den måten og derfor nok hadde slitt økonomisk. @Byjenta! hva kunne du tenkt deg å drive med i hverdagen om penger ikke var en faktor? Ouch, tricky. Om en ikke har lest underveis, har man gjerne ikke notert tilstrekkelig heller. Men notatene er en god start, og så må man vurdere opp mot hvor mye lesing av bok/bøkene vil medføre. Ville nok prøvd å få med litt av begge deler. @Moonwalker når har/hadde du din siste eksamen, og i hvilket emne?
annebanane Skrevet 16. november 2016 #9718 Skrevet 16. november 2016 (endret) Dr. A. Kula skrev (På 16.11.2016 den 21.08): @Moonwalker @Dr. A. Kula Endret 20. august 2022 av Moonwalker
Dr. A. Kula Skrevet 16. november 2016 #9719 Skrevet 16. november 2016 50 minutter siden, Moonwalker skrev: Hadde en i dag, faktisk! Det var i et fag som omhandler blant annet representasjon av kjønn og identitet i ulike kanaler. @Dr. A. Kula Hviklet emne hadde du sist eksamen i da? Har du høyere utdanning i din bakgrunn? Da håper jeg den gikk bra. Satser på en oppdatering her (eller PM) når du vet resultatet. Vi krysser fingre og tær og alt annet! Har du brukt eksempler fra KG i den anledningen? Ja hva fag/tema hadde jeg sist jeg hadde eksamen? Kan ikke erindre å ha hatt kurs der jeg har avlagt eksamen/sluttprøve, så siste eksamen fra universitet ble gjort på 90-tallet en gang. Husker ikke hvilket fag som var sist ut, så jeg velger bare ut det jeg likte best og derfor fikk best resultat i; Sannsynlighetsteori. Svaret på spørsmål 2 ligger implisitt i det jeg allerede har svart. @Moonwalker (gjentar spørsmålet jeg ga til Canacas) er det fullkommen kjærlighet om man ikke selv ønsker å forsøke/imøtegå (minimum én gang) ethvert ønske (lovlig) den utvalgte måtte ha? Kanskje @Byjenta! som skal gifte seg, og @Coronas som har litt erfaring også vil svare på det spørsmålet?
Byjenta! Skrevet 16. november 2016 #9720 Skrevet 16. november 2016 5 timer siden, Coronas skrev: Jeg har forøvrig begge Min er bærbar. Mindre plass på bordet og i maskinen @Byjenta! Miljø entusiast? Evt hvilken bil har du? Jeg er absolutt ikke miljø entusiast. Jeg har heller ikke lappen, men min forlovede har en Honda Civic.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå