Gå til innhold

Spør en bruker

Fremhevede innlegg

Skrevet
11 minutter siden, minister-mio skrev:

Jeg har også spilt FPL da!

Det har ikke blitt nevnt i tråden her, så det har jeg ikke fått med meg.

@minister-mio spiller du FPL i år, og hvordan ligger du i såkalt av?

Og siden m-m ble litt oppviglersk når jeg ikke nevnte henne i FPL, så får jeg også spørre @incognita om hun spiller/har spilt fotball?

7 minutter siden, calavi skrev:

Ja. Jeg forstår hvorfor enkelte er utro, men selv om man har store problemer i forholdet så gir ikke dette "belegg" for å være utro. Man har begge skyld i problemer i forholdet, men om man velger å være utro så får man ta det på egen kappe. 

@Dr. A. Kula Hva er det beste med vinteren? 

Om den ene parten har mistet sexlyst og ikke vil jobbe for å finne sammen igjen, kan forholdet i praksis være over. Det gir ikke frikort til utroskap, men det kan være en måte å få fremtvunget et brudd på. Men alle rundt vil bare se og fordømme den som var utro.

Det må være den kombinasjonen et snødekke gir av lyddemping og lysforsterker en klar og stiller vinternatt. Blir veldig spesielt å tenne lys på graven i en slik stund.

@calavi jeg får spørre deg også, og gå imot min fordom basert på din avatar, spiller eller har du spilt fotball og eller FPL (du vet hva FPL står for hvis du har spilt det)?

Videoannonse
Annonse
Gjest incognita
Skrevet
2 timer siden, toothfairy skrev:

Det tror jeg faktisk ikke! Godt? Elsker vanlig ribbe da.

Velger du miljøvennlig gråpapir til å pakke inn julegaveer eller kjører du fancy, glanset papir @Byjenta!?

Åja :biggrin: Det er å si det forsiktig. Bruker du uniform i jobben din @canacas?

Har blodtype 0. Det er vel den nest vanligste. Gir en gang i året bare. Jernmangel and all that jazz. 

Hvilken bok(skjønnlitt.) er den absolutt tyngste du har lest @Dr. A. Kula?

Har lyst å si ja. Men bruker nok ikke mer tid enn folk flest. :ph34r:

@incognita Bruker du mye fargerike strømpebukser?

Har faktisk ikke klokke ATM. Vurderer sterkt å spare til en Aquaracer.

@EpleDrue Er du gift?

Nei. De gangene jeg går i strømpebukse er de som regel sorte. 

1 time siden, EpleDrue skrev:

Det er faktisk nøyaktig 5 uker siden i dag! @Dr. A. Kula Hva med deg?

Big one sikkert. Sier han som spiste ristorante pepperoni i går kveld. :fnise: @calavi Hva var det flaueste foreldrene dine kunne gjøre når du var 14 år? 

Ja! Ignorer de. Spesielt de som plutselig blir så irritert og sender deg PM med brukernavn. Ignorer videre. :ph34r: @canacas Hva er det dine stalkers er ute etter? Skitne bilder slik som mine er?

Er ikke gift. Skal jeg noen gang fri skal jeg gjøre det på en måte det aldri blir glemt! Heh. @Coronas Hvordan er været hos deg? 

Nei, det er jeg ikke. @toothfairy Hvorfor stiller du meg alltid så følsomme spørsmål? :ler2:

@incognita Hva var det siste du kjøpte på matbutikken?

@minister-mio Snør det hos deg nå? 

@Moonwalker Hvor blir det av videoen du skulle dele med oss? 

Sopp, paprika, kokosmelk, kokt skinke og agurk. :Nikke:

1 time siden, Dr. A. Kula skrev:

Spilte i går for første gang etter lengre pause (sist var før  sommeren), stiv og støl som bare det.

@EpleDrue hva er du best med; høyre/venstre fot eller pannebrasken?

Edit:

Har du fått med deg at @minister-mio har spilt (spiller) fotball og at @incognita spiller på FPL?

This is true.

9 minutter siden, Dr. A. Kula skrev:

Det har ikke blitt nevnt i tråden her, så det har jeg ikke fått med meg.

@minister-mio spiller du FPL i år, og hvordan ligger du i såkalt av?

Og siden m-m ble litt oppviglersk når jeg ikke nevnte henne i FPL, så får jeg også spørre @incognita om hun spiller/har spilt fotball?

Om den ene parten har mistet sexlyst og ikke vil jobbe for å finne sammen igjen, kan forholdet i praksis være over. Det gir ikke frikort til utroskap, men det kan være en måte å få fremtvunget et brudd på. Men alle rundt vil bare se og fordømme den som var utro.

Det må være den kombinasjonen et snødekke gir av lyddemping og lysforsterker en klar og stiller vinternatt. Blir veldig spesielt å tenne lys på graven i en slik stund.

@calavi jeg får spørre deg også, og gå imot min fordom basert på din avatar, spiller eller har du spilt fotball og eller FPL (du vet hva FPL står for hvis du har spilt det)?

Jeg spilte fotball ut vgs, men jeg tror nok ikke jeg er noe typisk "fotballjente". Følger med på PL men ikke noe norsk fotball..synes tippeligaen er nitrist. :dry: Har noen trikseskills jeg kan dra frem som partytriks da, alltid like moro å se ansiktene på alle når jeg balanserer ballen i høye heler. :fnise:

@toothfairy Møtt noen fra KG noen gang?

@EpleDrue Er det jenter i ligaen din?

@Dr. A. Kula Hva tenker du om jenter som spiller FPL?

Skrevet
23 minutter siden, Dr. A. Kula skrev:

Som jeg sa, så mener jeg begge har skyld i problemene man eventuelt har i et forhold, men jeg mener det å ty til utroskap for å tvinge frem et brudd er feigt. 

Jeg har spilt fotball i over ti år. Måtte dessverre gi meg pga skade.  Jeg har dog aldri spilt FPL, men jeg vet godt hva det er ;)

@Dr. A. Kula Hva tenker stemme ved valget neste år? 
@incognita Hvilken sang hører du mest på for tiden? 

Gjest incognita
Skrevet
Akkurat nå, calavi skrev:

Som jeg sa, så mener jeg begge har skyld i problemene man eventuelt har i et forhold, men jeg mener det å ty til utroskap for å tvinge frem et brudd er feigt. 

Jeg har spilt fotball i over ti år. Måtte dessverre gi meg pga skade.  Jeg har dog aldri spilt FPL, men jeg vet godt hva det er ;)

Jeg har skikkelig dilla på klassisk musikk om dagen, går mye i gamle stykker på piano. Hvis du liker denslags burde du sjekke ut en liste på spotify som heter peaceful piano. Balsam for sjelen. :)

@calavi Hva er ditt beste personlighetstrekk?

Skrevet
10 minutter siden, incognita skrev:

Jeg har skikkelig dilla på klassisk musikk om dagen, går mye i gamle stykker på piano. Hvis du liker denslags burde du sjekke ut en liste på spotify som heter peaceful piano. Balsam for sjelen. :)

@calavi Hva er ditt beste personlighetstrekk?

Jeg hører faktisk på klassisk as we speak! Skal sjekke den ut :)

Jeg vil nok si det at jeg er omsorgsfull og empatisk. 

@incognita Hva gråt du av sist? Og når var det? 

Gjest incognita
Skrevet

Jeg hører faktisk på klassisk as we speak! Skal sjekke den ut :)

Jeg vil nok si det at jeg er omsorgsfull og empatisk. 

@incognita Hva gråt du av sist? Og når var det? 

Hmm. For kanskje 2 timer siden. Hva jeg gråt av, tja..kan vel si jeg er lettere emosjonell om dagen. 

@calavi Hva er det morsomste et barn har sagt eller gjort i ditt nærvær?

Skrevet
6 minutter siden, incognita skrev:

Nei. De gangene jeg går i strømpebukse er de som regel sorte. 

Sopp, paprika, kokosmelk, kokt skinke og agurk. :Nikke:

This is true.

Jeg spilte fotball ut vgs, men jeg tror nok ikke jeg er noe typisk "fotballjente". Følger med på PL men ikke noe norsk fotball..synes tippeligaen er nitrist. :dry: Har noen trikseskills jeg kan dra frem som partytriks da, alltid like moro å se ansiktene på alle når jeg balanserer ballen i høye heler. :fnise:

@toothfairy Møtt noen fra KG noen gang?

@EpleDrue Er det jenter i ligaen din?

@Dr. A. Kula Hva tenker du om jenter som spiller FPL?

Klart du får rare ansikter når du balanserer i høye heler! Det finnes vel ikke mange menn som fikser det med heler på. Imponerende!

Ellers skjønner jeg ikke spørsmålet helt. Jeg synes det er stilig at andre også har fotball som lidenskap og velger å forfølge lidenskapen ved å spille FPL. Det er ikke kjønnet som bestemmer om du er god eller ei, eller Gud forby, om du burde spille overhode. 

@incognita blir du ofte møtt med fordommer basert på kjønn?

2 minutter siden, calavi skrev:

Det koster jo ikke noe å prøve FPL, og du trenger ikke spille mot noen, selv om det gjør det litt mer konkurranseregler. Du kan fortsatt spille, og opparbeide erfaring, og så slår du til neste år!

Kjente jeg fikk en flau smak over å la avataren bringe fordommer (ikke fordi du er jente, men fordi den er så pyntet og prinsesseaktig), men desto gladere for at jeg faktisk spurte.

Jeg har nok ikke bestemt meg helt enda, men ender nok opp med å stemme samme som sist. Har variert stemmene, og gjerne stemt ulikt mellom kommune- fylkes- og stortingsvalg. Valget er hemmelig, så jeg sier ikke hva jeg stemmer, men ønsker ikke regjeringsbytte. 

@calavi hvor høyt nivå spilte du på og hva slags skade satte en stopper for videre spill?

Gjest incognita
Skrevet
6 minutter siden, Dr. A. Kula skrev:

Klart du får rare ansikter når du balanserer i høye heler! Det finnes vel ikke mange menn som fikser det med heler på. Imponerende!

Ellers skjønner jeg ikke spørsmålet helt. Jeg synes det er stilig at andre også har fotball som lidenskap og velger å forfølge lidenskapen ved å spille FPL. Det er ikke kjønnet som bestemmer om du er god eller ei, eller Gud forby, om du burde spille overhode. 

@incognita blir du ofte møtt med fordommer basert på kjønn?

Det koster jo ikke noe å prøve FPL, og du trenger ikke spille mot noen, selv om det gjør det litt mer konkurranseregler. Du kan fortsatt spille, og opparbeide erfaring, og så slår du til neste år!

Kjente jeg fikk en flau smak over å la avataren bringe fordommer (ikke fordi du er jente, men fordi den er så pyntet og prinsesseaktig), men desto gladere for at jeg faktisk spurte.

Jeg har nok ikke bestemt meg helt enda, men ender nok opp med å stemme samme som sist. Har variert stemmene, og gjerne stemt ulikt mellom kommune- fylkes- og stortingsvalg. Valget er hemmelig, så jeg sier ikke hva jeg stemmer, men ønsker ikke regjeringsbytte. 

@calavi hvor høyt nivå spilte du på og hva slags skade satte en stopper for videre spill?

Haha, flott svar. Og JA, jeg blir veldig ofte møtt med fordommer, i flere sammenhenger, jobb blant annet. Frustrerende til tider, men elsker å vise hva jeg er god for. :)

@Dr. A. Kula Ville du helst spist en fremmed persons busemann uten noe å skylle ned med, eller tatt i alle dørhåndtak på et kjøpesenter og slikket deg nøysomt i håndflatene og mellom fingrene, i alle kriker og kroker?

Skrevet
25 minutter siden, incognita skrev:

Hmm. For kanskje 2 timer siden. Hva jeg gråt av, tja..kan vel si jeg er lettere emosjonell om dagen. 

@calavi Hva er det morsomste et barn har sagt eller gjort i ditt nærvær?

:klem:

Oi, den var vanskelig. Etter å ha bodd med et barn 50% av tiden de siste årene så blir det mange sånne situasjoner og det er vanskelig å trekke frem én hendelse. Skal tenke litt på den! 

24 minutter siden, Dr. A. Kula skrev:

Jeg skal vurdere det! :)

Skjønner godt at folk fort tenker slik med den avataren jeg har, så jeg tar det ikke så tungt ;) Desto mer gøy å overraske litt. 

Nei, det var ikke så mye å skryte av.. Jeg byttet lag helt på slutten av "karrieren" og da spilte vi vel i 4.divisjon om jeg ikke husker helt feil. Måtte gi meg pga kneskade.  

@incognita Hva er det fineste samboeren din har gjort for deg? 
@Dr. A. Kula Verste smerte du har opplevd? 

Gjest incognita
Skrevet
1 minutt siden, calavi skrev:

:klem:

Oi, den var vanskelig. Etter å ha bodd med et barn 50% av tiden de siste årene så blir det mange sånne situasjoner og det er vanskelig å trekke frem én hendelse. Skal tenke litt på den! 

Jeg skal vurdere det! :)

Skjønner godt at folk fort tenker slik med den avataren jeg har, så jeg tar det ikke så tungt ;) Desto mer gøy å overraske litt. 

Nei, det var ikke så mye å skryte av.. Jeg byttet lag helt på slutten av "karrieren" og da spilte vi vel i 4.divisjon om jeg ikke husker helt feil. Måtte gi meg pga kneskade.  

@incognita Hva er det fineste samboeren din har gjort for deg? 
@Dr. A. Kula Verste smerte du har opplevd? 

Han var der når livet mitt raste sammen, selv om vi bare hadde kjent hverandre en liten periode på det stadiet. Da visste jeg at han var mannen i mitt liv.

@calavi Er du en som viser kjærlighet mest med omsorg eller mest med ord?

Skrevet

Han var der når livet mitt raste sammen, selv om vi bare hadde kjent hverandre en liten periode på det stadiet. Da visste jeg at han var mannen i mitt liv.

@calavi Er du en som viser kjærlighet mest med omsorg eller mest med ord?

Omsorg. 

@incognita Hvordan vil du beskrive klesstilen din? 

Gjest incognita
Skrevet
15 minutter siden, calavi skrev:

Omsorg. 

@incognita Hvordan vil du beskrive klesstilen din? 

Veldig basic. Lite glor, bruker ikke smykker eller armbånd.  I tillegg har jeg gått ned så masse i vekt i det siste at nesten ingenting jeg har passer lengre. :dry:

Må nevne at jeg er veldig glad i å stelle med meg selv, gode kremer, fin sminke, tar godt vare på håret mitt osv. :)

@calavi Samme spørsmål tilbake, pluss beskriv deg selv utseendemessig. :)

Skrevet

Veldig basic. Lite glor, bruker ikke smykker eller armbånd.  I tillegg har jeg gått ned så masse i vekt i det siste at nesten ingenting jeg har passer lengre. :dry:

Må nevne at jeg er veldig glad i å stelle med meg selv, gode kremer, fin sminke, tar godt vare på håret mitt osv. :)

@calavi Samme spørsmål tilbake, pluss beskriv deg selv utseendemessig. :)

En blanding av klassisk og casual vil jeg tro. Skiller meg ikke noe særlig ut og følger sjelden moten. 

Ellers er jeg høy, med langt, blondt hår, blågrå øyne, litt lang panne og mellomrom mellom fortennene. 

@incognita Hvordan ser du ut da? :)

Gjest incognita
Skrevet
8 minutter siden, calavi skrev:

En blanding av klassisk og casual vil jeg tro. Skiller meg ikke noe særlig ut og følger sjelden moten. 

Ellers er jeg høy, med langt, blondt hår, blågrå øyne, litt lang panne og mellomrom mellom fortennene. 

@incognita Hvordan ser du ut da? :)

Mellomrom mellom tennene er så sjarmerende :rodmer: (no-homo :ninja:)

Hmmm jeg er fryktelig lav, litt småcurvy, har langt blondt hår som faktisk går helt til rumpa (fant jeg nettopp ut her om dagen :sjokkert:), jeg har blå øyne som jeg synes er akkurat litt for store, liten nese og liten munn. Litt bollekinn :fnise:

@calavi Ser du for deg meg nå? :fnise: 

Skrevet
5 minutter siden, incognita skrev:

Mellomrom mellom tennene er så sjarmerende :rodmer: (no-homo :ninja:)

Hmmm jeg er fryktelig lav, litt småcurvy, har langt blondt hår som faktisk går helt til rumpa (fant jeg nettopp ut her om dagen :sjokkert:), jeg har blå øyne som jeg synes er akkurat litt for store, liten nese og liten munn. Litt bollekinn :fnise:

@calavi Ser du for deg meg nå? :fnise: 

Jeg er ikke like fan :fnise:

Jeg er  litt usikker om jeg har sett bilde av deg her inne eller ikke, men jeg tror at det her stemte ganske godt overens med hva jeg mener å huske, så nå ser jeg bare for meg bildet jeg tror jeg har sett :laugh: 

@incognita Hvilke tvserier følger du med på om dagen? 

Gjest incognita
Skrevet
52 minutter siden, calavi skrev:

Jeg er ikke like fan :fnise:

Jeg er  litt usikker om jeg har sett bilde av deg her inne eller ikke, men jeg tror at det her stemte ganske godt overens med hva jeg mener å huske, så nå ser jeg bare for meg bildet jeg tror jeg har sett :laugh: 

@incognita Hvilke tvserier følger du med på om dagen? 

Haha, kan godt stemme det. Har lagt ut noen ganger når oppmerksomgetsbehovet har meldt seg. Heldigvis ikke altfor ofte :fnise:

Jeg ble hekta på Orphan black i dag, sett 4 episoder alt. 🙈

@calavi Hva er din all time favorittserie?

@minister-mio Hva er det teiteste "livsmottoet" du hører folk si?

Skrevet
14 minutter siden, incognita skrev:

@calavi Hva er din all time favorittserie?

Game of Thrones! 

@incognita Hvorfor er du oppe så sent? 

Gjest incognita
Skrevet

Game of Thrones! 

@incognita Hvorfor er du oppe så sent? 

Har lagt meg, får bare ikke sove. Grubler litt :dry:

@calavi Jeg er dessverre ikke utrustet så livlig fantasi at jeg klarer å se på slike serier som game of thrones, vil du si jeg går glipp av noe?

Og hvorfor er du egentlig oppe nå? :regler:

Skrevet
5 minutter siden, incognita skrev:

Har lagt meg, får bare ikke sove. Grubler litt :dry:

@calavi Jeg er dessverre ikke utrustet så livlig fantasi at jeg klarer å se på slike serier som game of thrones, vil du si jeg går glipp av noe?

Og hvorfor er du egentlig oppe nå? :regler:

Ja, det vil jeg si du gjør. Jeg startet først å se serien i fjor og hadde null forhold til verken serien eller bøkene, men jeg ble rett og slett hektet fra første episode. Og jeg var ganske skeptisk i utgangspunktet... Men det er rett og slett en fantastisk serie, som jeg absolutt anbefaler :) 

Jeg får ikke sove selv... Tror jeg skal stå opp å spise litt, faktisk. 

@incognita Hva grubler du på? 

Gjest incognita
Skrevet

Ja, det vil jeg si du gjør. Jeg startet først å se serien i fjor og hadde null forhold til verken serien eller bøkene, men jeg ble rett og slett hektet fra første episode. Og jeg var ganske skeptisk i utgangspunktet... Men det er rett og slett en fantastisk serie, som jeg absolutt anbefaler :) 

Jeg får ikke sove selv... Tror jeg skal stå opp å spise litt, faktisk. 

@incognita Hva grubler du på? 

Sulten jeg også, men kjenner at jeg har tenkt å ignorere den følelsen.... :dry:

Jeg grubler på alt og ingenting. Det er egentlig veldig "incognita". Hodet går i hundre selv om kroppen er aldri så sliten. 

Nei, nå skal jeg forsøke å sove litt tror jeg. Du får ha en fin natt, og kos deg med maten din. :klemmer:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...