Gjest incognita Skrevet 18. november 2016 #9821 Skrevet 18. november 2016 4 minutter siden, Lady skrev: Ja 😊 Nei, egentlig ikke helt komfortabel med det. Har et veldig kompleks for kroppen min. @incognita Har du tatt Restylane eller juvederm i leppene før? Kroppen min er langt fra perfekt men jeg skjemmes da ikke foran andre nakne kvinner likevel. De fleste er opptatt med seg selv. Ja, har tatt restylane. Har du? 3 minutter siden, minister-mio skrev: Ja, kleint og lite sexy var det @incognita tror du at du og Magnus Carlsen hadde kommet godt overens om dere bodde i samme kollektiv? Hehe ja, det tror jeg faktisk. Hva tror du? (Sorry at jeg er litt lat nå )
Lady Skrevet 18. november 2016 #9822 Skrevet 18. november 2016 1 minutt siden, minister-mio skrev: Gruer meg kanskje litt hvis jeg tenker over det, men egentlig ingen av delene noe sånn veldig.. @Lady når begynner du juleforberedelsene? Jeg gidder egentlig ikke å pynte noe særlig til jul.. Hvertfall ikke dra inn et juletre. Skal bort å være hos familie uansett, og de pynter jo. @minister-mio Står du på slalåm/snowboard ?
minister-mio Skrevet 18. november 2016 #9823 Skrevet 18. november 2016 5 minutter siden, Lady skrev: Jeg gidder egentlig ikke å pynte noe særlig til jul.. Hvertfall ikke dra inn et juletre. Skal bort å være hos familie uansett, og de pynter jo. @minister-mio Står du på slalåm/snowboard ? Ja, snowboard 8 minutter siden, incognita skrev: Hva tror du? (Sorry at jeg er litt lat nå ) ja, det tror jeg @Lady og @incognita kan dere lage Sarah Bernard-kake?
Lady Skrevet 18. november 2016 #9824 Skrevet 18. november 2016 9 minutter siden, incognita skrev: Kroppen min er langt fra perfekt men jeg skjemmes da ikke foran andre nakne kvinner likevel. De fleste er opptatt med seg selv. Ja, har tatt restylane. Har du? Hehe ja, det tror jeg faktisk. Hva tror du? (Sorry at jeg er litt lat nå ) Nei, men har så lyst 😍 @incognita Hvordna vinterjakke har du?
Lady Skrevet 18. november 2016 #9825 Skrevet 18. november 2016 1 minutt siden, minister-mio skrev: Ja, snowboard ja, det tror jeg @Lady og @incognita kan dere lage Sarah Bernard-kake? Vet ikke, har ikke prøvd å lage det før. @minister-mio Er den kaken verdt å lage?
Byjenta! Skrevet 18. november 2016 #9826 Skrevet 18. november 2016 @minister-mio: Følger du med på senkveld? @incognita: Hva står på planen denne helgen? @Lady: Favoritt is?
minister-mio Skrevet 18. november 2016 #9827 Skrevet 18. november 2016 1 minutt siden, Lady skrev: Vet ikke, har ikke prøvd å lage det før. @minister-mio Er den kaken verdt å lage? Jeg vil si at ja gjelder for midterste og øverste lag, men ikke nederste. @Lady favoritt julekake?
minister-mio Skrevet 18. november 2016 #9828 Skrevet 18. november 2016 1 minutt siden, Byjenta! skrev: @minister-mio: Følger du med på senkveld? Nei, følger du med på bensinprisene i løpet av en uke?
Byjenta! Skrevet 18. november 2016 #9829 Skrevet 18. november 2016 Akkurat nå, minister-mio skrev: Nei, følger du med på bensinprisene i løpet av en uke? Tja. - Er du glad i å kjøre tur?
Lady Skrevet 18. november 2016 #9830 Skrevet 18. november 2016 6 minutter siden, Byjenta! skrev: @Lady: Favoritt is? Møvenpick maple walnut @Byjenta! Dusj eller badekar?
Gjest incognita Skrevet 18. november 2016 #9831 Skrevet 18. november 2016 7 minutter siden, Lady skrev: Nei, men har så lyst 😍 @incognita Hvordna vinterjakke har du? Ikke noe fancy, jeg går for komfort fremfor mote akkurat på vintertøy. Har mange egentlig, men har én fin da, en kåpe fra ricco vero, men den er bitteliten, så jeg har ikke fått brukt den denne vinteren her og forrige. Krysser fingrene for neste høst/vinter 7 minutter siden, minister-mio skrev: Ja, snowboard ja, det tror jeg @Lady og @incognita kan dere lage Sarah Bernard-kake? Ja, det skulle jeg da fått til. 3 minutter siden, Byjenta! skrev: @minister-mio: Følger du med på senkveld? @incognita: Hva står på planen denne helgen? @Lady: Favoritt is? Skal på en utstilling i morgen, ellers er planen å ligge i stabilt sideleie @Byjenta! Hvor gammel er du? @minister-mio Kleineste tv-programmet du vet om? @Lady Har du et morsomt fun fact du kan dele med oss? @Ajax Hvorfor dette forvirrende navnebytte?
Lady Skrevet 18. november 2016 #9832 Skrevet 18. november 2016 8 minutter siden, minister-mio skrev: Jeg vil si at ja gjelder for midterste og øverste lag, men ikke nederste. @Lady favoritt julekake? Hmm, ingen egentlig 🙈 Er ikke noe glad i julekaker @minister-mio Kler du deg mest i svart og hvitt eller er du flink til å kle deg i farger?
Lady Skrevet 18. november 2016 #9833 Skrevet 18. november 2016 2 minutter siden, incognita skrev: Ikke noe fancy, jeg går for komfort fremfor mote akkurat på vintertøy. Har mange egentlig, men har én fin da, en kåpe fra ricco vero, men den er bitteliten, så jeg har ikke fått brukt den denne vinteren her og forrige. Krysser fingrene for neste høst/vinter Ja, det skulle jeg da fått til. Skal på en utstilling i morgen, ellers er planen å ligge i stabilt sideleie @Lady Har du et morsomt fun fact du kan dele med oss? Hmm, nei @incognita Gråter du lett?
minister-mio Skrevet 18. november 2016 #9834 Skrevet 18. november 2016 1 minutt siden, incognita skrev: @minister-mio Kleineste tv-programmet du vet om? Hver gang vi møtes @incognita eier du e julegenser?
Gjest incognita Skrevet 18. november 2016 #9835 Skrevet 18. november 2016 Akkurat nå, Lady skrev: Hmm, nei @incognita Gråter du lett? Altfor lett. @Lady Hva blir du rørt av?
Gjest incognita Skrevet 18. november 2016 #9836 Skrevet 18. november 2016 Akkurat nå, minister-mio skrev: Hver gang vi møtes @incognita eier du e julegenser? Nei, men jeg har litt lyst på en ..med lys og full pakke @minister-mio Hva hadde du til middag i dag?
minister-mio Skrevet 18. november 2016 #9837 Skrevet 18. november 2016 3 minutter siden, Lady skrev: Hmm, ingen egentlig 🙈 Er ikke noe glad i julekaker @minister-mio Kler du deg mest i svart og hvitt eller er du flink til å kle deg i farger? Hmm.. Vanskelig spørsmål.. Blir kanskje litt mye svart og hvit.. Grått og blått.. Jeg er kjedelig @Lady har du en julepysjbukse?
chouette Skrevet 18. november 2016 #9838 Skrevet 18. november 2016 1 time siden, Byjenta! skrev: Jeg har vært sammen med han i litt over 1 år. Hvor ser du deg selv om 3 år? Da håper jeg at jeg har fått reist mye mer- til Asia og Australia spesielt, kanskje fått en mellomlederstilling på jobb, og ikke minst en elskling 😘 Har du fått chili i nesa før @Byjenta!? Noen tips til å få det til å slutte å svi sånn?
calavi Skrevet 18. november 2016 #9839 Skrevet 18. november 2016 44 minutter siden, Lady skrev: Når det trengs. Ca to ganger i uken. @calavi Hva med deg? Stort sett en gang i uken. @Lady Hvilken rekkefølge har du på tacoen? Eller er det tilfeldig hva du tar først?
Lady Skrevet 18. november 2016 #9840 Skrevet 18. november 2016 1 minutt siden, incognita skrev: Altfor lett. @Lady Hva blir du rørt av? Hmm, kommer ikke på noe jeg blir rørt av @incognita Tør du si fra til frisøren hvis du blir misfornøyd med resultatet?
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå