Byjenta! Skrevet 19. november 2016 #9881 Skrevet 19. november 2016 17 timer siden, incognita skrev: Ikke noe fancy, jeg går for komfort fremfor mote akkurat på vintertøy. Har mange egentlig, men har én fin da, en kåpe fra ricco vero, men den er bitteliten, så jeg har ikke fått brukt den denne vinteren her og forrige. Krysser fingrene for neste høst/vinter Ja, det skulle jeg da fått til. Skal på en utstilling i morgen, ellers er planen å ligge i stabilt sideleie @Byjenta! Hvor gammel er du? Jeg er snart 20 år gammel. Enn du? @incognita: Foretrekker du vinter eller høst? Og hvorfor?
Byjenta! Skrevet 19. november 2016 #9882 Skrevet 19. november 2016 17 timer siden, Lady skrev: Møvenpick maple walnut @Byjenta! Dusj eller badekar? Hmmm.... Deilig med badekar en gang iblant, men tror det blir dusj. @Lady Hvilken tid på døgnet liker du minst, og hvilken liker du mest? Og hvorfor?
Dr. A. Kula Skrevet 19. november 2016 #9883 Skrevet 19. november 2016 4 timer siden, minister-mio skrev: Ja, sånn typisk en lørdag i kollektiv på vei til vors var ikke det en ukjent aktivitet Nei, jeg kan finne høyder ubehagelige, vann er bare digg Nei, det har meg; beklager. Jeg svarte ikke på om jeg hadde noen plan for nyttårsaften, det har jeg ikke. Jeg pleier ikke å planlegge det før i romjula, men jeg skal begynne å legge en plan nå. Vil gjøre noe litt annerledes i år etter råd fra en klok mann. @incognita hadde du Nintendo da du var liten? @Lady hvilket band/artist var det siste du så live? @Dr. A. Kula har du noen faste ting du gjør når det er lørdag? @EpleDrue har du begynt med juleforberedelser? Sånn å forstå. Håper du får gjort det beste ut av det. Ikke noe spesielt. Ser gjerne fotball (engelsk PL) på TV og sover lenge hvis jeg kan. Ellers er risgrøt nesten et fast innslag som mat på dagen. @minister-mio når spilte du fotball sist?
Gjest Ajax Skrevet 19. november 2016 #9884 Skrevet 19. november 2016 18 timer siden, incognita skrev: @Ajax Hvorfor dette forvirrende navnebytte? Fordi tiden er moden for en forandring 😄 @incognita Reparerer du klær det har gått hull i, eller kaster du dem?
chouette Skrevet 19. november 2016 #9885 Skrevet 19. november 2016 6 timer siden, EpleDrue skrev: Jeg er veldig avslappet. Her trengs det ikke heising av noe. @toothfairy Blir du irritert når bilen bak deg ligger helt oppi din bil? Jeg pleier å bråbremse. Er dette noe du kunne funnet på å gjøre? Eller tar du det kuli? Njæ. Overlever. Men sverger til forbikjøring når det er mulig. Foretrekker du høyre eller venstresiden i senga? 34 minutter siden, Byjenta! skrev: Det tror jeg faktisk ikke, hehe..... @toothfairy Favoritt dag? Altså ukedag. Torsdag tror jeg. Siden fredagen går så himla fort:) Er du fæl til å søle tannkrem på speilet når du pusser tenner @Byjenta!? Har du noengang pådratt deg en skade som følge av seksuell aktivitet @Ajax?
Gjest EpleDrue Skrevet 19. november 2016 #9886 Skrevet 19. november 2016 5 timer siden, canacas skrev: Klarer såvidt å holde meg flytende @EpleDrue skal vi bade? Ja, skal vi det? @canacas Skal vi synkronsvømme eller synkronstupe? 5 timer siden, Dr. A. Kula skrev: @EpleDrue har du brukt noen "chips" i FPL denne runden som starter i dag? Glemt ut FPL i det siste, skjer alt for mye i hverdagen nå.. Men stiller sterkere neste gang! Hvordan ligger du an? Og ser du kampen nå, @Dr. A. Kula? 4 timer siden, minister-mio skrev: @EpleDrue har du begynt med juleforberedelser? Nei, leste en plass på forumet at det var kvinnens jobb. Derfor blir det ingen juleforberedelser her i år, men jeg kommer til dekket bord på julaften. Det holder vel lenge? @minister-mio Hva tror du julenissen gir deg i år i julegave? @Lady Hva synes du om at skolene på Voss skal droppe den tradisjonelle julegudstjenesten i kirken?
Gjest EpleDrue Skrevet 19. november 2016 #9887 Skrevet 19. november 2016 5 minutter siden, toothfairy skrev: Njæ. Overlever. Men sverger til forbikjøring når det er mulig. Foretrekker du høyre eller venstresiden i senga? Sover midt i sengen min jeg. Hvis du skulle endre brukernavn her inne, hva hadde du endret det til, @toothfairy?
Gjest EpleDrue Skrevet 19. november 2016 #9888 Skrevet 19. november 2016 @BethD Hvordan har du det om dagen?
Gjest BethD Skrevet 19. november 2016 #9889 Skrevet 19. november 2016 Akkurat nå, EpleDrue skrev: @BethD Hvordan har du det om dagen? Har det helt greit egentlig, sånn generelt, litt mer dritt idag Takk som spør, så hyggelig du er Håper du har det bra
chouette Skrevet 19. november 2016 #9890 Skrevet 19. november 2016 (endret) 12 minutter siden, EpleDrue skrev: Sover midt i sengen min jeg. Hvis du skulle endre brukernavn her inne, hva hadde du endret det til, @toothfairy? Når den dagen kommer at du må dele den da? tja, si det. Har en topp 3 liste som består av PæreMandarin, tigerpus og doctorbigdick. Hvilken av disse alternativene tror du hadde kledd meg best @EpleDrue? Endret 19. november 2016 av toothfairy
Gjest incognita Skrevet 19. november 2016 #9891 Skrevet 19. november 2016 14 timer siden, Dr. A. Kula skrev: Har vært med kamerater i kveld. Drukket, snakket og spilt kort og musikk. I morgen blir det litt nødvendig kleshandling og/eller rydding i rot. Fortsetter på søndag. @incognita hva har sjokkert deg mest med brukeren min her på KG (positivt og/eller negativt) Morsom, ærlig og dannelse. @calavi har du fått registrert lag i FPL før morgendagens runde? Jeg tror vi er ganske samkjørte, men uttrykker oss litt ulikt. Ønsker deg lykke til med bryllupsplanleggingen, samt selve bryllupet. @Byjenta! skal dere gifte dere religiøst (kirke/moské/etc) eller blir det hos byfogden? @minister-mio har jeg hoppet over noen spørsmål fra deg? Hmm ingenting har vel egentlig sjokkert meg akkurat, det skal faktisk litt til for å sjokkere meg Men jeg synes du er en artigkar, du virker snill og sympatisk. Og jeg liker at du er mann på KG som IKKE sender creepy PM bare fordi man er vennlig på forumet 6 timer siden, EpleDrue skrev: Jeg er veldig avslappet. Her trengs det ikke heising av noe. @toothfairy Blir du irritert når bilen bak deg ligger helt oppi din bil? Jeg pleier å bråbremse. Er dette noe du kunne funnet på å gjøre? Eller tar du det kuli? Ja, nå må jeg nesten det da jeg for tiden er avhengig av krykker for å kunne stå. Har dessverre ikke tre hender. Jeg sitter når jeg tisser på morgenen i frykt for å besvime, slå hodet i toalettet og liksom bare.. Ikke våkne igjen da. @incognita Har du sprøyteskrekk? Rugby har jeg prøvd 1 gang, og jeg gjør det ikke frivillig igjen. Snakk om å ønske å bli rullestolbruker innen kort tid. @Dr. A. Kula Hva var det siste du sa ja til, men som du egentlig ville sagt nei til? Nei, det har jeg ikke. Ikke en gang når anonyme brukere her inne på Kvinneguiden sprer rykter om at jeg er homofil. @Lady Har du noen gang tatt deg nær av noe en anonym bruker her inne har skrevet til deg? Hjemme alene 1 og 2, samt national lampoon's christmas vacation! @calavi Har du noen gode tips for å komme i julestemning dersom vi i år også ender opp med en regnfull juletid? @applestories Jeg fikk aldri sitert deg igjen, men ja, jeg så finalen av Alt for Norge. Synes du det var Johnny som var den verdige vinneren? Jeg har ikke sprøyteskrekk. Det skulle tatt seg ut. 5 timer siden, minister-mio skrev: Ja, sånn typisk en lørdag i kollektiv på vei til vors var ikke det en ukjent aktivitet Nei, jeg kan finne høyder ubehagelige, vann er bare digg Nei, det har meg; beklager. Jeg svarte ikke på om jeg hadde noen plan for nyttårsaften, det har jeg ikke. Jeg pleier ikke å planlegge det før i romjula, men jeg skal begynne å legge en plan nå. Vil gjøre noe litt annerledes i år etter råd fra en klok mann. @incognita hadde du Nintendo da du var liten? @Lady hvilket band/artist var det siste du så live? @Dr. A. Kula har du noen faste ting du gjør når det er lørdag? @EpleDrue har du begynt med juleforberedelser? Nei, men broren min hadde. Når jeg var på godfot med ham fikk jeg spille på rommet hans. 54 minutter siden, Byjenta! skrev: Jeg er snart 20 år gammel. Enn du? @incognita: Foretrekker du vinter eller høst? Og hvorfor? Vinteren. Helt klart. Jeg sier som en stor poet engang sa om vinteren ... "Endelig fred å få". 27 minutter siden, Ajax skrev: Fordi tiden er moden for en forandring 😄 @incognita Reparerer du klær det har gått hull i, eller kaster du dem? altså hva er det du ser for deg at jeg driver med egentlig? .. Tror aldri jeg har fått hull i klærne mine noen gang. Ikke siden barneskolen iallefall. @Dr. A. Kula Jeg returnerer spørsmålet ditt! @EpleDrue Hva får deg til å le? @minister-mio Spiser du litt finere frokost i helgene enn du gjør i ukedagene? @Byjenta! Er du religiøs? @Ajax Favoritt treningstøy?
AnonymBruker Skrevet 19. november 2016 #9892 Skrevet 19. november 2016 På Thursday, November 17, 2016 den 21.38, EpleDrue skrev: Hvilken karakter gir du uken som var? Opptur og nedtur? Rundt 2-3 av 6. Nedtur har definitivt vært for mye av jobb og eksamen. Opptur var hovedsakelig gårsdagen når jeg endelig fikk alt av skuldrene, samt litt vennetid og fine ord. @EpleDrue hvor ofte sitter du unormalt lenge på do på jobben fordi du sitter på mobilen? Begynner kollegaene dine noengang å lure? På Thursday, November 17, 2016 den 22.51, toothfairy skrev: @Moonwalker Når drakk du kakao sist? Et par uker siden. @toothfairy kunne du tenkt deg å prøve rafting? 20 timer siden, calavi skrev: @Moonwalker Hvor mange venner har du på facebook? Det står at jeg har har 357 venner. @calavi hvilken rolle har du i vennegjengen? Anonymkode: f4ab7...358
annebanane Skrevet 19. november 2016 #9893 Skrevet 19. november 2016 (endret) . Endret 21. mai av annebanane
Gjest EpleDrue Skrevet 19. november 2016 #9894 Skrevet 19. november 2016 4 minutter siden, BethD skrev: Har det helt greit egentlig, sånn generelt, litt mer dritt idag Takk som spør, så hyggelig du er Håper du har det bra Sett på en god låt, og spis noe ekstra digg i dag så blir dagen mye bedre! Her er alt bra!@BethD Vil du si at du er god i hoderegning? 3 minutter siden, toothfairy skrev: Når den dagen kommer at du må dele den da? tja, si det. Har en topp 3 liste som består av PæreMandarin, tigerpus og doctorbigdick. Hvilken av disse alternativene tror du hadde kledd meg best? Skjer med at du og @Coronas er så optimistiske på mine vegne for tiden? Jeg tenker som så at den tid den sorg? Jeg kan evt ta stilling til det der om det en gang skulle skje! Selvfølgelig er PæreMandarin det eneste riktige svaret her. Hva var det siste du betalte kontant for, @toothfairy? 2 minutter siden, incognita skrev: @EpleDrue Hva får deg til å le? YouTube pleier å få meg til å le. Gjerne "pranks". @incognita Eier du noe fra Nytt & nyttig? 7 minutter siden, AnonymBruker skrev: @EpleDrue hvor ofte sitter du unormalt lenge på do på jobben fordi du sitter på mobilen? Begynner kollegaene dine noengang å lure? Haha! Ingen kommentar. Neste spørsmål. @Moonwalker Var det ditt drøyeste spørsmål, som du måtte stille som ab?
Gjest incognita Skrevet 19. november 2016 #9895 Skrevet 19. november 2016 1 minutt siden, EpleDrue skrev: Sett på en god låt, og spis noe ekstra digg i dag så blir dagen mye bedre! Her er alt bra!@BethD Vil du si at du er god i hoderegning? Skjer med at du og @Coronas er så optimistiske på mine vegne for tiden? Jeg tenker som så at den tid den sorg? Jeg kan evt ta stilling til det der om det en gang skulle skje! Selvfølgelig er PæreMandarin det eneste riktige svaret her. Hva var det siste du betalte kontant for, @toothfairy? YouTube pleier å få meg til å le. Gjerne "pranks". @incognita Eier du noe fra Nytt & nyttig? Haha! Ingen kommentar. Neste spørsmål. @Moonwalker Var det ditt drøyeste spørsmål, som du måtte stille som ab? Kan jeg aldri tenke meg. @EpleDrue Hvem bruker du mest penger på julegave til? @Moonwalker Hvilken serie er du hekta på for tiden?
Dr. A. Kula Skrevet 19. november 2016 #9896 Skrevet 19. november 2016 12 minutter siden, EpleDrue skrev: Ja, skal vi det? @canacas Skal vi synkronsvømme eller synkronstupe? Glemt ut FPL i det siste, skjer alt for mye i hverdagen nå.. Men stiller sterkere neste gang! Hvordan ligger du an? Og ser du kampen nå, @Dr. A. Kula? Nei, leste en plass på forumet at det var kvinnens jobb. Derfor blir det ingen juleforberedelser her i år, men jeg kommer til dekket bord på julaften. Det holder vel lenge? @minister-mio Hva tror du julenissen gir deg i år i julegave? @Lady Hva synes du om at skolene på Voss skal droppe den tradisjonelle julegudstjenesten i kirken? Klart jeg ser kampen. Overrasket over at du er på KG når LFC spiller, men du klarer vel multitasking du også. Får ta FPL status etter runden og da inkluderer vi @incognita, @minister-mio og @calavi (om hun fikk opprettet bruker til denne runden) @EpleDrue synes du det burde vært en egen FPL tråd her på KG (eller finnes det, jeg har ikke sjekket)? 7 minutter siden, incognita skrev: Hmm ingenting har vel egentlig sjokkert meg akkurat, det skal faktisk litt til for å sjokkere meg Men jeg synes du er en artigkar, du virker snill og sympatisk. Og jeg liker at du er mann på KG som IKKE sender creepy PM bare fordi man er vennlig på forumet Jeg har ikke sprøyteskrekk. Det skulle tatt seg ut. Nei, men broren min hadde. Når jeg var på godfot med ham fikk jeg spille på rommet hans. Vinteren. Helt klart. Jeg sier som en stor poet engang sa om vinteren ... "Endelig fred å få". altså hva er det du ser for deg at jeg driver med egentlig? .. Tror aldri jeg har fått hull i klærne mine noen gang. Ikke siden barneskolen iallefall. @Dr. A. Kula Jeg returnerer spørsmålet ditt! @EpleDrue Hva får deg til å le? @minister-mio Spiser du litt finere frokost i helgene enn du gjør i ukedagene? @Byjenta! Er du religiøs? @Ajax Favoritt treningstøy? Sender ikke PM om det ikke er en grunn til det. Som oftest er det for å svare på mottatte. Ellers har jeg sendt for å presisere rundt tema jeg ikke tar i det åpne. Og så har jeg jo sendt PM til moddene når jeg har fått innlegg fjernet, og ikke skjønt hvorfor. Er vel mest sjokkert over peset du fikk i en tråd der du var litt utenom mainstream KG tanken (tror det var på seksualrommet) og alle de ufine angrepene du fikk. Ble imponert over sakligheter din i responsen, og hvordan du stod for egen mening. Det var i hvertfall en slik typisk "manne-mening" uten at jeg husker tråd eller tema. (kjente meg litt igjen i måten å håndtere det på) @incognita hvor mange brukere har du blokkert?
annebanane Skrevet 19. november 2016 #9897 Skrevet 19. november 2016 (endret) EpleDrue skrev (På 19.11.2016 den 16.32): Endret 21. mai av annebanane
Gjest incognita Skrevet 19. november 2016 #9898 Skrevet 19. november 2016 3 minutter siden, Dr. A. Kula skrev: Klart jeg ser kampen. Overrasket over at du er på KG når LFC spiller, men du klarer vel multitasking du også. Får ta FPL status etter runden og da inkluderer vi @incognita, @minister-mio og @calavi (om hun fikk opprettet bruker til denne runden) @EpleDrue synes du det burde vært en egen FPL tråd her på KG (eller finnes det, jeg har ikke sjekket)? Sender ikke PM om det ikke er en grunn til det. Som oftest er det for å svare på mottatte. Ellers har jeg sendt for å presisere rundt tema jeg ikke tar i det åpne. Og så har jeg jo sendt PM til moddene når jeg har fått innlegg fjernet, og ikke skjønt hvorfor. Er vel mest sjokkert over peset du fikk i en tråd der du var litt utenom mainstream KG tanken (tror det var på seksualrommet) og alle de ufine angrepene du fikk. Ble imponert over sakligheter din i responsen, og hvordan du stod for egen mening. Det var i hvertfall en slik typisk "manne-mening" uten at jeg husker tråd eller tema. (kjente meg litt igjen i måten å håndtere det på) @incognita hvor mange brukere har du blokkert? Det må ha vært den saken hvor en jente anmeldte 3 menn for voldtekt, hvor de ble frikjent og hun senere gikk ut med navnene på mennene offentlig. Der fikk jeg gjennomgå godt ja.. Jeg har nok noen meninger som er litt utypiske, men dette er ting jeg har reflektert lenge og godt over og gjort meg opp meninger som jeg kan stå for, som reflekterer mine verdier og mitt tankesett. Det lever jeg godt med - samme hva andre måtte tenke om det. 2 minutter siden, Moonwalker skrev: Om du kaller det der drøyt tror jeg virkelig du må utfordres litt @EpleDrue er du englebarnet i familien? Høhø.. Det er desverre enda Heartbeat Klarer ikke la være å se det nesten hver dag. Forhåpentligvis er NRK gjennom alle sesongene snart! @incognita Har du noen "pensjonistfakter" ? Morsomt at du spør, jeg er faktisk verdens yngste pensjonist. Jeg liker bredt listverk, wienerbrød, aftenposten, også fryser jeg alltid. @Dr. A. Kula Hvorfor tror du det er så lite akseptert å kalle seg selv antifeminist, som kvinne altså? @Moonwalker Beskriv stilen hjemme hos deg.
Gjest Ajax Skrevet 19. november 2016 #9899 Skrevet 19. november 2016 58 minutter siden, toothfairy skrev: Har du noengang pådratt deg en skade som følge av seksuell aktivitet @Ajax? En gang i min ville ungdom hadde jeg sex 10 ganger på en dag... #skinnflådd Måtte også bli hjemme fra jobben en gang etter ryggvondt som skyldtes litt vanskelige stillinger. @toothfairy Har du en foretrukket side av sengen?
chouette Skrevet 19. november 2016 #9900 Skrevet 19. november 2016 26 minutter siden, AnonymBruker skrev: Rundt 2-3 av 6. Nedtur har definitivt vært for mye av jobb og eksamen. Opptur var hovedsakelig gårsdagen når jeg endelig fikk alt av skuldrene, samt litt vennetid og fine ord. Et par uker siden. @toothfairy kunne du tenkt deg å prøve rafting? Anonymkode: f4ab7...358 Tja, hvorfor ikke. Hadde gjort det gratis hvertfall. @Moonwalker er du god på skøyter?
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå