Gjest EpleDrue Skrevet 20. november 2016 #9981 Skrevet 20. november 2016 1 time siden, calavi skrev: @EpleDrue Tenner du stearinlys/telys når du er alene? Ja, men kun de dagene jeg har hjemme-spa. @calavi Lager du ofte hjemmelaget milkshake? 53 minutter siden, canacas skrev: Ja, det skal vi! Du velger @EpleDrue skriver du ofte som AB ? Jeg har skrevet som AB 1 gang. Da hadde jeg promille, og klarte huke av for AB da den er farlig nær send-knappen på mobilen. Heldigvis forstod den andre brukeren det var meg Poster ikke noe jeg ikke kan stå for. Synes AB-funksjonen er fin for de som faktisk trenger råd. Hva med deg, @canacas, er du en aktiv ABer? Og jeg velger forresten synkronstuping, tror det er morsomst!
Gjest canacas Skrevet 20. november 2016 #9982 Skrevet 20. november 2016 32 minutter siden, calavi skrev: Brystkassen, kanskje? Jeg har ikke én soleklar favoritt, jeg liker hele pakka @Nordavind Hvilken parfyme er din favoritt? @canacas Hvor gammel var du da du fikk ditt første kyss? Åh, nostalgi 6 år og kyss på munn av naboen (like gammel han altså) og jeg var 13 år når kjæresten stakk tunga ned i halsen på meg Hva med deg @calavi? 1 minutt siden, EpleDrue skrev: Ja, men kun de dagene jeg har hjemme-spa. @calavi Lager du ofte hjemmelaget milkshake? Jeg har skrevet som AB 1 gang. Da hadde jeg promille, og klarte huke av for AB da den er farlig nær send-knappen på mobilen. Heldigvis forstod den andre brukeren det var meg Poster ikke noe jeg ikke kan stå for. Synes AB-funksjonen er fin for de som faktisk trenger råd. Hva med deg, @canacas, er du en aktiv ABer? Og jeg velger forresten synkronstuping, tror det er morsomst! AB nå og da, men svært sjelden altså @EpleDrue bruker du heldekkende drakt når du bader?
Gjest Ajax Skrevet 20. november 2016 #9983 Skrevet 20. november 2016 2 timer siden, incognita skrev: Ja, både håndball og fotball. @Ajax Beste sitcom? Seinfeld @incognita MacDonalds eller Max?
Gjest Ajax Skrevet 20. november 2016 #9984 Skrevet 20. november 2016 1 time siden, toothfairy skrev: Hva er ditt syn på tyrefekting @Ajax? Barbari som bør avskaffes eller en uproblematisk tradisjon? Jeg synes tyrefekting er jævla unødvendig. Det finnes så mange andre måter å demonstrere styrke og mot på 😄 @toothfairy Har du lang vei fra huset til postkassa ?
Gjest EpleDrue Skrevet 20. november 2016 #9985 Skrevet 20. november 2016 3 minutter siden, canacas skrev: @EpleDrue bruker du heldekkende drakt når du bader? Ja, bruker badeshorts, dekker det som skal dekkes @canacas Var du i kirken i dag?
Gjest Ajax Skrevet 20. november 2016 #9986 Skrevet 20. november 2016 2 timer siden, Nordavind skrev: @Ajax hvordan går det med treningen for tiden? Joa.. 93kg Fettprosent: 18 Benkpress 1rm: 125kg Knebøy 1rm: 155kg Ohp 1rm: 67,5kg Jeg ligger litt bak skjema 😒 @Nordavind Fjerner du hår på rumpa?
Gjest canacas Skrevet 20. november 2016 #9987 Skrevet 20. november 2016 1 minutt siden, EpleDrue skrev: Ja, bruker badeshorts, dekker det som skal dekkes @canacas Var du i kirken i dag? Haha, nei! Men burde kanskje vært der, om jeg var velkommen @EpleDrue var du en rebelsk tenåring eller mammas gullgutt?
Gjest Nordavind Skrevet 20. november 2016 #9988 Skrevet 20. november 2016 1 minutt siden, Ajax skrev: Joa.. 93kg Fettprosent: 18 Benkpress 1rm: 125kg Knebøy 1rm: 155kg Ohp 1rm: 67,5kg Jeg ligger litt bak skjema 😒 @Nordavind Fjerner du hår på rumpa? 155 i knebøy 😮 hvorfor ligger du bak skjema? Haha nei, driver ikke med sånt. @Uchiha Madbrah hvordan går det med treningen din?
Gjest Ajax Skrevet 20. november 2016 #9989 Skrevet 20. november 2016 13 minutter siden, Nordavind skrev: 155 i knebøy 😮 hvorfor ligger du bak skjema? Haha nei, driver ikke med sånt. Fordi jeg ikke har vokst nok på de stedene jeg trenger å vokse mest, altså skuldre, armer, og bein. Siden august har jeg lagt på meg: Magen 4cm Hofter/rumpe 7cm Bryst 6cm Overarm 1,5cm Underarm 1,5cm Skuldre 8,5cm Lår 3,5cm Legger 2,5cm Hals 1cm @Nordavind Hva er rekorden din på 60meteren?
Byjenta! Skrevet 20. november 2016 #9990 Skrevet 20. november 2016 6 timer siden, incognita skrev: @Byjenta! Har du noen gang banna i kirka? Prøver å unngå det, men har vel muligens gjort det ja @incognita vært i møre og romsdal? i såfall hvor?
Byjenta! Skrevet 20. november 2016 #9991 Skrevet 20. november 2016 5 timer siden, Moonwalker skrev: Det hadde vært ganske fint å få betalt for å reise rundt og teste byer, aktiviteter, restauranter osv.! Men jeg tror faktisk jeg har utdannet meg innen det som kan bli et drømmeyrke om jeg er heldig med arbeidsplassen. @Byjenta! Hvordan vil du beskrive utseende ditt? Hmmm... Blå øyne, brunt halvlangt hår, brunt, nesten svart... Opprinnelig mørk blond. Passe høy.. hehe... @Moonwalker vært i vestfold før? i såfall, hvor?
Byjenta! Skrevet 20. november 2016 #9992 Skrevet 20. november 2016 2 timer siden, toothfairy skrev: Å, ja. Har alltid villet besøke Ålesund. Aldri vært der. Tar seg ikke ut å være norsk og ikke ha besøkt Norges vakreste by. Også Kragerø vil jeg besøke. Elsker Tjøme, innbiller meg at Kragerø er enda litt finere:) Er så svak for den sørnorske skjærgårdsidyllen. Og Lofoten ikke minst. Har du båtlappen @Byjenta!? Aah jeg har vært de stedene;) Nei jeg har ikke båtlappen. Har du? @toothfairy skal i morgen du?
Gjest EpleDrue Skrevet 20. november 2016 #9993 Skrevet 20. november 2016 1 time siden, canacas skrev: @EpleDrue var du en rebelsk tenåring eller mammas gullgutt? Var nok mammas gullgutt @canacas Hva er dine 5 beste egenskaper?
calavi Skrevet 20. november 2016 #9994 Skrevet 20. november 2016 2 timer siden, EpleDrue skrev: @calavi Lager du ofte hjemmelaget milkshake? Nei, kan ikke huske sist jeg lagde milkshake hjemme en gang. 2 timer siden, canacas skrev: Åh, nostalgi 6 år og kyss på munn av naboen (like gammel han altså) og jeg var 13 år når kjæresten stakk tunga ned i halsen på meg Hva med deg @calavi? Haha, fikk selv kyss av nabogutten som 6-åring. Ellers så kom vel det litt mer "ordentlige" kysset rundt 12-13 her også. @EpleDrue Hvor høy er du? @canacas Fineste julesang?
Gjest EpleDrue Skrevet 20. november 2016 #9995 Skrevet 20. november 2016 6 minutter siden, calavi skrev: @EpleDrue Hvor høy er du? Jeg er 193 cm høy. @calavi Siste sette film?
calavi Skrevet 20. november 2016 #9996 Skrevet 20. november 2016 6 minutter siden, EpleDrue skrev: Jeg er 193 cm høy. @calavi Siste sette film? The BFG @EpleDrue Har du noen spennende planer for uken som kommer?
minister-mio Skrevet 20. november 2016 #9997 Skrevet 20. november 2016 På 19.11.2016 den 21.45, calavi skrev: @minister-mio Hva skal til for å irritere deg? Masing @calavi er du på kg på telefonen eller dataen nå? @Dr. A. Kula hvilken farge er det på buksa du har på?
minister-mio Skrevet 20. november 2016 #9998 Skrevet 20. november 2016 @Ajax er katten din veldig kosete? @incognita er du god på å trikse med fotball? @Lady hva var det siste du skrev på sms?
minister-mio Skrevet 20. november 2016 #9999 Skrevet 20. november 2016 @Byjenta! Hvilke aviser foretrekker du? @EpleDrue syntes du burger skal være litt rå i midten?
Gjest Ajax Skrevet 20. november 2016 #10000 Skrevet 20. november 2016 24 minutter siden, minister-mio skrev: @Ajax er katten din veldig kosete? Ekstremt kosete. Og så snill som et lam. Han finner seg i absolutt alt 😄 @minister-mio Er du god i poker?
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå