minister-mio Skrevet 21. november 2016 #10081 Skrevet 21. november 2016 1 minutt siden, incognita skrev: Jeg er på kaloribudsjett om dagen og har akkurat spist en helt fabelaktig wrap(omjegmåsidetselv), så nei. Nå skal jeg strax nyte en klementin. 🙌 @minister-mio Beskriv min person med 5 adjektiver. Smart, snill, uavhengig, morsom og vennlig @incognita hva hadde du i wrapen?
Gjest incognita Skrevet 21. november 2016 #10082 Skrevet 21. november 2016 1 minutt siden, minister-mio skrev: Smart, snill, uavhengig, morsom og vennlig @incognita hva hadde du i wrapen? så fine adjektiv! I wrapen hadde jeg kylling og salat. @minister-mio På hvilket sykehus kom du til verden? @Daybreak På hvor mange grader celsius vasker du sengetøy?
Gjest Ajax Skrevet 21. november 2016 #10083 Skrevet 21. november 2016 17 minutter siden, incognita skrev: @Ajax Hva er det fineste pikenavnet du vet om? Felicia @incognita Fineste guttenavn?
minister-mio Skrevet 21. november 2016 #10084 Skrevet 21. november 2016 1 minutt siden, incognita skrev: så fine adjektiv! I wrapen hadde jeg kylling og salat. @minister-mio På hvilket sykehus kom du til verden? @Daybreak På hvor mange grader celsius vasker du sengetøy? Innlandet @incognita hvor gammel var du da du lærte å lese?
Dr. A. Kula Skrevet 21. november 2016 #10085 Skrevet 21. november 2016 12 minutter siden, incognita skrev: Det blir noget utleverende av meg å svare på , men De er ytterst velkommen til å sende meg en privat melding. @Dr. A. Kula Savner du også høflighetspronomen? Klart man savner høflighetspronomen! Synes ikke også De at det er litt stas å bruke stor bokstav midt i setningen Deres? Det skjer jo nå til dags bare i møte eller omtale av De Kongelige Høyheter. @incognita har De møtt nogle kongelige? 1
Daybreak Skrevet 21. november 2016 #10086 Skrevet 21. november 2016 7 minutter siden, incognita skrev: så fine adjektiv! I wrapen hadde jeg kylling og salat. @minister-mio På hvilket sykehus kom du til verden? @Daybreak På hvor mange grader celsius vasker du sengetøy? 60 @Ajax Vaskar du kleda dine sjølv?
Gjest Ajax Skrevet 21. november 2016 #10087 Skrevet 21. november 2016 17 minutter siden, toothfairy skrev: Har dere høydeskrekk @Ajax og @EpleDrue? Nei @toothfairy Er du redd for edderkopper ?
Gjest incognita Skrevet 21. november 2016 #10088 Skrevet 21. november 2016 1 minutt siden, Ajax skrev: Felicia @incognita Fineste guttenavn? Hmmm Sigmund eller Alfred. @Ajax Drikker du energidrikker?
Gjest Ajax Skrevet 21. november 2016 #10089 Skrevet 21. november 2016 6 minutter siden, Daybreak skrev: 60 @Ajax Vaskar du kleda dine sjølv? Ja det er jo ingen andre som vasker dem for meg... @Daybreak Hvor ofte skifter du sengetøy?
Gjest incognita Skrevet 21. november 2016 #10090 Skrevet 21. november 2016 1 minutt siden, minister-mio skrev: Innlandet @incognita hvor gammel var du da du lærte å lese? 5-ish. Det benytter foreldrene mine enhver anledning til å ta frem og skryte av den dag i dag. Altså de legger vekt på egen innsats, ikke min. 1 minutt siden, Dr. A. Kula skrev: Klart man savner høflighetspronomen! Synes ikke også De at det er litt stas å bruke stor bokstav midt i setningen Deres? Det skjer jo nå til dags bare i møte eller omtale av De Kongelige Høyheter. @incognita har De møtt nogle kongelige? Det har jeg ikke, men jeg skulle saktens neiet ytterst ydmykt om man noen gang skulle være så heldig. Jeg synes det er riktig så staselig med stor bokstav midt i setningene. I blant når jeg sender brev i mitt arbeide bruker jeg høflighetspronomen for moro skyld. Da humrer jeg godt for meg selv mens jeg tenker at verden ville vært et bedre sted om bare alle hadde humoren til undertegnede. @Dr. A. Kula Hva gjør De vanligvis på en søndag eftermiddag?
Gjest incognita Skrevet 21. november 2016 #10091 Skrevet 21. november 2016 @minister-mio Burde barn kunne lese før skolestart, eller møte opp første dag som blanke ark?
Daybreak Skrevet 21. november 2016 #10092 Skrevet 21. november 2016 5 minutter siden, Ajax skrev: Ja det er jo ingen andre som vasker dem for meg... @Daybreak Hvor ofte skifter du sengetøy? Ofte nok. @incognita Kva er favorittmaten din?
Gjest Ajax Skrevet 21. november 2016 #10093 Skrevet 21. november 2016 Hmmm Sigmund eller Alfred. @Ajax Drikker du energidrikker? Jeg er dønn koffeinavhengig og må ha min daglige dose på rundt 600mg om jeg ikke skal klikke. Men om det blir gjennom energidrikke, pwo, kaffe, eller koffeintabletter varierer. @incognita Bor du på landet?
Gjest EpleDrue Skrevet 21. november 2016 #10094 Skrevet 21. november 2016 43 minutter siden, minister-mio skrev: @EpleDrue favoritt eple? Norske røde epler. @minister-mio Hva inneholder mandagens smågodtpose? 30 minutter siden, applestories skrev: Bowler du mye, @EpleDrue Ja, bowler ganske ofte egentlig. Liker bowling veldig godt. @applestories Har du noen piercinger? 29 minutter siden, minister-mio skrev: @EpleDrue hva slags produkter bruker du i håret? Hårvoks @minister-mio Hvor ofte klipper du håret ditt? 25 minutter siden, Daybreak skrev: @EpleDrueKva er favorittantrekket? T-skjorte og jeans. @Daybreak Hva skal du i kveld? 19 minutter siden, incognita skrev: @EpleDrue Hvis du måtte velge, ville du vært lam fra livet og ned, eller livet og opp? Jeg vet faktisk ikke. Vil ikke tenke på det. @incognita Ville du deltatt i Paradise Hotel eller Robinsonekspedisjonen? 16 minutter siden, Dr. A. Kula skrev: Tror det avhenger av resultatet av stortingsvalget til høsten. @EpleDrue hva tror du? Enig. Håper vi får ny regjering. @Dr. A. Kula Er du ferdig med innkjøp av øl til adventskalenderen? 15 minutter siden, toothfairy skrev: Har dere høydeskrekk @EpleDrue? Nei. @toothfairy Ser du på jakten på kjærligheten?
Gjest incognita Skrevet 21. november 2016 #10095 Skrevet 21. november 2016 2 minutter siden, Daybreak skrev: Ofte nok. @incognita Kva er favorittmaten din? Lam Jeg får vann i munnen av lam som beiter. Beste jeg vet! 2 minutter siden, Ajax skrev: Jeg er dønn koffeinavhengig og må ha min daglige dose på rundt 600mg om jeg ikke skal klikke. Men om det blir gjennom energidrikke, pwo, kaffe, eller koffeintabletter varierer. @incognita Bor du på landet? Ja, det kan man godt si. @Daybreak Hva drikker du mest av? @Ajax På din dialekt, hvordan sier man "jeg"?
minister-mio Skrevet 21. november 2016 #10096 Skrevet 21. november 2016 Akkurat nå, incognita skrev: @minister-mio Burde barn kunne lese før skolestart, eller møte opp første dag som blanke ark? Ingen av delene. Det er selvfølgelig helt OK at se kan lese, det krever bare at skolen tilpasser oppgaver til både de som kan lese og de som ikke kan det på en god måte. Ingen 1.-klassing er som et blankt ark da de har vært eksponert for bokstaver f. Eks gjennom skilt i tillegg til rim og regler og mange andre ting som påvirker leselæringen deres. @incognita impregnerer du alle skoene dine?
Gjest incognita Skrevet 21. november 2016 #10097 Skrevet 21. november 2016 2 minutter siden, EpleDrue skrev: Norske røde epler. @minister-mio Hva inneholder mandagens smågodtpose? Ja, bowler ganske ofte egentlig. Liker bowling veldig godt. @applestories Har du noen piercinger? Hårvoks @minister-mio Hvor ofte klipper du håret ditt? T-skjorte og jeans. @Daybreak Hva skal du i kveld? Jeg vet faktisk ikke. Vil ikke tenke på det. @incognita Ville du deltatt i Paradise Hotel eller Robinsonekspedisjonen? Enig. Håper vi får ny regjering. @Dr. A. Kula Er du ferdig med innkjøp av øl til adventskalenderen? Nei. @toothfairy Ser du på jakten på kjærligheten? Jeg tror jeg hadde holdt ut en halvtime på robinson. Jeg bruker ikke hoteller under 4 stjerner engang Meg på paradise tror jeg hadde vært god TV foråsidetsånn @EpleDrue skifter du dekk selv?
Gjest Ajax Skrevet 21. november 2016 #10098 Skrevet 21. november 2016 3 minutter siden, incognita skrev: @Ajax På din dialekt, hvordan sier man "jeg"? Kommer litt an på. Om man starter setningen så uttaler man det "jæ", men skal man bare si "jeg" så sier man "jæi", om det ga noen mening 😅 @incognita Hvor lenge over tida i spisepausa er det akseptabelt å sitte for å skrive på KG?
Gjest incognita Skrevet 21. november 2016 #10099 Skrevet 21. november 2016 2 minutter siden, minister-mio skrev: Ingen av delene. Det er selvfølgelig helt OK at se kan lese, det krever bare at skolen tilpasser oppgaver til både de som kan lese og de som ikke kan det på en god måte. Ingen 1.-klassing er som et blankt ark da de har vært eksponert for bokstaver f. Eks gjennom skilt i tillegg til rim og regler og mange andre ting som påvirker leselæringen deres. @incognita impregnerer du alle skoene dine? Det var da et svært så nyansert syn du hadde på akkurat dette emnet. Jeg digger deg!! @minister-mioEr det greit at jeg satt og tegnet meg gjennom barneskolen mens jeg ventet på at de andre elevene skulle bli ferdige med oppgavene som tok meg 2 min og de andre kunne bruke 40min på?
minister-mio Skrevet 21. november 2016 #10100 Skrevet 21. november 2016 6 minutter siden, EpleDrue skrev: Norske røde epler. @minister-mio Hva inneholder mandagens smågodtpose? Hårvoks @minister-mio Hvor ofte klipper du håret ditt? Sjokolade og lakris. Klipper det kanskje tre ganger i året. @EpleDrue går du alltid til samme frisør?
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå