Gå til innhold

Spør en bruker

Fremhevede innlegg

Gjest EpleDrue
Skrevet
7 minutter siden, Dr. A. Kula skrev:

Har noe lokalt, men man får jo tak i lokalt fra hele landet på de største polutsalgene. Noe tips fra ditt lokalområde?

Har du sjekket svaret til @calavi i sitatet under? 

Lervigs Kringly Kris er god! :) 

Ja, @calavi vet å holde med riktig fotballag! :fnise: @Dr. A. Kula Hvilken lokaløl anbefaler du fra ditt distrikt? 

Videoannonse
Annonse
Gjest EpleDrue
Skrevet
7 minutter siden, minister-mio skrev:

@EpleDrue hva er favorittmaten din da?

Som jeg kan lage selv,eller som jeg kan få servert? 

Pizza og pinnekjøtt står like høyt på listen. 

@minister-mio Blir du fort solbrent? 

Skrevet
6 minutter siden, EpleDrue skrev:

Lervigs Kringly Kris er god! :) 

Ja, @calavi vet å holde med riktig fotballag! :fnise: @Dr. A. Kula Hvilken lokaløl anbefaler du fra ditt distrikt? 

For ikke å røpe helt hvor jeg er fra,så nevner jeg noen godbiter jeg har kjøpt/smakt/vil kjøpe.

Telemark Juleøl, Ringnes Julebokk,  Berentsens Stellinger Divum, Mack Mikrobryggeri Julebocken Bruse, Trondhjems Gledelig Jul 

I tillegg har Nøgne Ø, Kinn og Ægir mye godt.

@EpleDrue butikkøl eller poløl?

Gjest Mysticgirl
Skrevet
52 minutter siden, Byjenta! skrev:

@Mysticgirl: Hatt dyr? Hvilke? 

Ja, har hatt hund og har hund enda. Et svært stort svart beist:fnise: Når lo du sist?

Skrevet
24 minutter siden, EpleDrue skrev:

Som jeg kan lage selv,eller som jeg kan få servert? 

Pizza og pinnekjøtt står like høyt på listen. 

@minister-mio Blir du fort solbrent? 

Nei, egentlig ikke.

@EpleDrue kan du gå på hendene?

Skrevet
1 minutt siden, EpleDrue skrev:

Ja, det kan jeg. :nigo:

@minister-mio Vil du være med på synkronstuping med @canacas og meg? 

Klart det, med mindre det er femmeren eller høyere for da tør jeg ikke. Kan hoppe med beina først da!

@EpleDrue øvde du lenge? På å gå på henda?

Gjest Mysticgirl
Skrevet
13 minutter siden, Dr. A. Kula skrev:

@Marshmallow Treat (Velkommen) og @Mysticgirl (på gjensyn) dere får også standardspørsmpket mitt.

Har dere spilt/Spiller dere fotball og/eller FPL?

Har spilt aktiv fotball i flere år, men spiller ikke nå lengre. Ble mindre tid til det da barna kom :) Hva med deg da? Er du aktiv i noe idrett?

Skrevet
48 minutter siden, Mysticgirl skrev:

Har spilt aktiv fotball i flere år, men spiller ikke nå lengre. Ble mindre tid til det da barna kom :) Hva med deg da? Er du aktiv i noe idrett?

Har spilt og spiller fortsatt fotball om anledningen er der.

Hiver meg med på det jeg får muligheten til.

@Mysticgirl spiller du Fantasy Premier League (FPL)?

Skrevet
6 timer siden, EpleDrue skrev:

T-skjorte går jeg i året rundt! Shorts holder jeg til sommerhalvåret. :) @Coronas Hvor skal du feire julaften i år? 

Julaften skal feires hos meg sammen med min sønn og kanskje en venn :lur:

@EpleDrueHva skjer hos deg julemorgen? Og hva må du ha med deg på tv?

Skrevet
2 timer siden, Byjenta! skrev:

Det er det helt sikkert, men kommer ikke på noen i farta.

@incognita favoritt dyr? 

@Lady er julen din favoritthøytid? 

@minister-mio : Favoritt kake? 

@Coronas: Favoritt drink? 

@toothfairy: Er du en følsom person?

Favoritt drink er mango eller strawberry daiquiri.

@Byjenta!Diamanter er en kvinnes beste venn eller hva foretrekker du?

Gjest incognita
Skrevet
3 timer siden, Dr. A. Kula skrev:

Uansett årsak er det en trist utvikling. Årsaken er nok delt; tilbudet i form av virkning vil jo også medføre en utvidet brukergruppe, og økning i antall forekomster vil gi økt bruk. I tillegg kommer økning av tilfeller som kommer under behandling, som også medfører økt bruk. Bekymringen ligger først og fremst i bivirkninger, som anti-depressiva kan ha, spesielt i forbindelse med start/stopp av bruk. Vi tenker ikke i dag mye på bruken av parametere/ibux, men også den tenker jeg har vært diskutert i bekymringens kontekst.

Noe er nok tøffere i dag. Om jeg gjorde noe dumt som ungdom, så var historiens utbredelse og omfang begrenset til fortellerkunst og lokalmiljø. I dag blir samme dumhet dokumentert med film og/eller bilde for hele verden. Der finnes en vesens forskjell fra før og nå 

@incognita er det godt å være tilbake på KG?

@canacas jeg har glemt å spille deg fotballspørsmålet mitt til deg.

Har du spilt/spiller du fotball og/eller FPL?

Enig med deg i veldig mye av det du skriver her. 

Det er fint å være tilbake. Takk som spør. :blomst:

2 timer siden, EpleDrue skrev:

Viktig å holde på magien. Jeg kan sikkert trylletriksene dine uansett :ph34r: @minister-mio Snakker du mye med de i kassen på nærbutikken din? Vil du si at de kjenner deg godt? 

Jeg får enda julestrømpe, fordelen med babyface :nigo: @applestories Skal du poste bilde i bildetråden? 

Kanskje teste ut noe lokalt? @Dr. A. Kula Hva synes du om @incognitas FPL tråd? 

Det var filmen Inferno! Har du sett den, @Daybreak? Og har du drukket julebrus enda? 

Drikke øl i dusjen er det nærmeste jeg kommer multitasking faktisk! @incognita Hva er dine tanker rundt HPV vaksineringen som skjer med unge damer i 20-25års alderen nå? 

Jeg vet Google svarte: Du er person nummer 18460 som stalker EpleDrue. @canacas Tror du jeg hadde kledd rosa hår? 

@Marshmallow Treat Kan du å rulle tungen?

Jeg synes det er flott at vi har fått på plass et tilbud om vaksinering, og at denne vaksinen også inngår i skolevaksinasjonsprogrammet. Når det gjelder vaksinasjon av voksne kvinner som har vært seksuelt aktive over flere år mener jeg hver enkelt burde lese seg opp på om dette er hensiktsmessig for den enkelte.

2 timer siden, calavi skrev:

Telefonen 

Det varierer veldig, egentlig. Har ikke noe fast på mandager, så det er opp til meg selv :)

Liverpool! 

Hmm, varierer veldig hvor jeg kjøper klærne mine, men om jeg må nevne en butikk, så får det bli Zara. 

@Dr. A. Kula Har du noen gang gått til psykolog/terapeut? 
@EpleDrue Tror du på kjærlighet ved første blikk?
@minister-mio Hvem av hovedkarakterene i SATC er du mest lik? 
@incognita Hva spiste du til middag i dag? 

Wrap :spise:

2 timer siden, Byjenta! skrev:

Det er det helt sikkert, men kommer ikke på noen i farta.

@incognita favoritt dyr? 

@Lady er julen din favoritthøytid? 

@minister-mio : Favoritt kake? 

@Coronas: Favoritt drink? 

@toothfairy: Er du en følsom person?

Bortsett fra verdens fineste lillejenta mi :hjerte: (hund) synes jeg katter er fineste dyrene. Men hvis du spør meg "hvilket dyr er ditt favorittdyr" så er det altså hunden min :)

@Dr. A. Kula Tror du at vi som mennesker har en skjebne, eller er alt tilfeldigheter?

@EpleDrue Beskriv drømmedama :lur:

@calavi Favorittpålegg?

@Byjenta! fortell om ditt første kyss :rodmer:

Skrevet
9 timer siden, EpleDrue skrev:

Tror det heter brun. :P @Daybreak Har du deltatt i en sangkonkurranse før? 

Hehe, nei.

@EpleDrue Favorittdyr?

@incognita Korleis ser din draumedag ut?

Gjest incognita
Skrevet
1 minutt siden, Daybreak skrev:

Hehe, nei.

@EpleDrue Favorittdyr?

@incognita Korleis ser din draumedag ut?

Da sover jeg til jeg våkner av meg selv, koser lenge med kjæresten før vi står opp. Spiser god frokost og går en lang tur. Tar oss et varmt og deilig bad sammen når vi kommer hjem. Så lager vi middag og hygger oss med den. Etter det er det film, smågodt og armkrok som står for tur.

Egentlig høres dette ut som hvilken som helst lørdag :rodmer:

@Daybreak Hva er det mest romantiske noen har gjort for deg?

Skrevet
7 timer siden, incognita skrev:

Enig med deg i veldig mye av det du skriver her. 

Det er fint å være tilbake. Takk som spør. :blomst:

Jeg synes det er flott at vi har fått på plass et tilbud om vaksinering, og at denne vaksinen også inngår i skolevaksinasjonsprogrammet. Når det gjelder vaksinasjon av voksne kvinner som har vært seksuelt aktive over flere år mener jeg hver enkelt burde lese seg opp på om dette er hensiktsmessig for den enkelte.

Wrap :spise:

Bortsett fra verdens fineste lillejenta mi :hjerte: (hund) synes jeg katter er fineste dyrene. Men hvis du spør meg "hvilket dyr er ditt favorittdyr" så er det altså hunden min :)

@Dr. A. Kula Tror du at vi som mennesker har en skjebne, eller er alt tilfeldigheter?

@EpleDrue Beskriv drømmedama :lur:

@calavi Favorittpålegg?

@Byjenta! fortell om ditt første kyss :rodmer:

Tror nok mest på skjebnen, tror jeg.

Enn du da @incognita?

Gjest incognita
Skrevet
3 minutter siden, Dr. A. Kula skrev:

Tror nok mest på skjebnen, tror jeg.

Enn du da @incognita?

Jeg pleide å tro at alt var tilfeldigheter, men jeg er neimen ikke sikker lengre. Det virker litt opptråkket i stien som livet mitt har tatt de siste årene. Nuvel, dette ble noe poetisk på mårrakvisten. :)

@Dr. A. Kula Hvor mye skal man stole på magefølelsen? 

Skrevet
3 minutter siden, incognita skrev:

Jeg pleide å tro at alt var tilfeldigheter, men jeg er neimen ikke sikker lengre. Det virker litt opptråkket i stien som livet mitt har tatt de siste årene. Nuvel, dette ble noe poetisk på mårrakvisten. :)

@Dr. A. Kula Hvor mye skal man stole på magefølelsen? 

Magefølelsen er en sikker vinner, når den er kalibrert riktig. Dvs den må ikke være sulten.

@incognita har du allerede luftet hunden?

Skrevet
22 minutter siden, incognita skrev:

Da sover jeg til jeg våkner av meg selv, koser lenge med kjæresten før vi står opp. Spiser god frokost og går en lang tur. Tar oss et varmt og deilig bad sammen når vi kommer hjem. Så lager vi middag og hygger oss med den. Etter det er det film, smågodt og armkrok som står for tur.

Egentlig høres dette ut som hvilken som helst lørdag :rodmer:

@Daybreak Hva er det mest romantiske noen har gjort for deg?

Har vore slike små ting i kvardagen som å kjøpe blomar og opne bildøra for meg. 

@incognitaKva hadde du valt om du måtte, å lage middag resten av livet til partneren eller å vaske kleda?

@EpleDrue Er du A eller B-menneske?

Gjest incognita
Skrevet
Akkurat nå, Dr. A. Kula skrev:

Magefølelsen er en sikker vinner, når den er kalibrert riktig. Dvs den må ikke være sulten.

@incognita har du allerede luftet hunden?

Hun er på ferie. :) Så mor har fri fra lufteansvaret gitt. Jeg ligger fremdeles under dyna jeg, har ikke planer om å stå opp med det første egentlig. :ninja:

@Dr. A. Kula Hva kan man gjøre når man sover dårlig og lite pga tankekjør/grubling?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...