minister-mio Skrevet 21. november 2016 #10141 Skrevet 21. november 2016 1 minutt siden, EpleDrue skrev: Viktig å holde på magien. Jeg kan sikkert trylletriksene dine uansett @minister-mio Snakker du mye med de i kassen på nærbutikken din? Vil du si at de kjenner deg godt? Jeg får enda julestrømpe, fordelen med babyface @applestories Skal du poste bilde i bildetråden? Kanskje teste ut noe lokalt? @Dr. A. Kula Hva synes du om @incognitas FPL tråd? De kjenner meg kanskje litt for godt @EpleDrue har du noengang kjøpt bind og tamponger? 1
Gjest EpleDrue Skrevet 21. november 2016 #10142 Skrevet 21. november 2016 2 minutter siden, calavi skrev: @EpleDrue Tror du på kjærlighet ved første blikk? Nei, derfor går jeg frem og tilbake flere ganger. @calavi Er det snø hos deg nå?
Gjest canacas Skrevet 21. november 2016 #10143 Skrevet 21. november 2016 6 minutter siden, Dr. A. Kula skrev: Om du må? Hva legger du i det? Prøver å unngå å stille spørsmål til en bruker, som denne har fått før, fra.meg eller andre. Prøver også å unngå å stille samme spørsmål til flere brukere (med unntak av fotballspørsmåket), så ja, det hender jeg må tenke litt ekstra. @canacas hvorfor skiftet du profilbilde nylig, og hvem er/var avbildet? Haha, det hender en kjekkas vil se fotball. Da er det greit Bildet før og nå er Gwyneth Paltrow, jeg har noen venner som insisterer på at jeg ligner (ansiktsform og hårfarge) så da ble hun mitt alter ego. Jeg er yngre og ikke fullt så rik da. @Dr. A. Kula kjenner du noen fra IRL som er på kg?
applestories Skrevet 21. november 2016 #10144 Skrevet 21. november 2016 2 minutter siden, EpleDrue skrev: Jeg får enda julestrømpe, fordelen med babyface @applestories Skal du poste bilde i bildetråden? Kan ikke skryte på meg babyface, men det får jeg faktisk fortsatt. Tror jeg. Men har siden jeg var liten hatt ansvaret for å handle inn til det meste til dem, så det er begrenset hvor spennende det er Poste bilde kommer jeg nok ikke til å gjøre nei, @EpleDrue. Hva med deg?
Gjest EpleDrue Skrevet 21. november 2016 #10145 Skrevet 21. november 2016 2 minutter siden, minister-mio skrev: @EpleDrue har du noengang kjøpt bind og tamponger? Ja, tamponger. Har du kjøpt kondomer, @minister-mio?
Gjest EpleDrue Skrevet 21. november 2016 #10146 Skrevet 21. november 2016 2 minutter siden, applestories skrev: Kan ikke skryte på meg babyface, men det får jeg faktisk fortsatt. Tror jeg. Men har siden jeg var liten hatt ansvaret for å handle inn til det meste til dem, så det er begrenset hvor spennende det er Poste bilde kommer jeg nok ikke til å gjøre nei, @EpleDrue. Hva med deg? Hva skal årets julestrømpe inneholde, @applestories? Og nei, jeg skal ikke delta i noe bildetråd
Gjest canacas Skrevet 21. november 2016 #10147 Skrevet 21. november 2016 4 minutter siden, EpleDrue skrev: Viktig å holde på magien. Jeg kan sikkert trylletriksene dine uansett @minister-mio Snakker du mye med de i kassen på nærbutikken din? Vil du si at de kjenner deg godt? Jeg får enda julestrømpe, fordelen med babyface @applestories Skal du poste bilde i bildetråden? Kanskje teste ut noe lokalt? @Dr. A. Kula Hva synes du om @incognitas FPL tråd? Det var filmen Inferno! Har du sett den, @Daybreak? Og har du drukket julebrus enda? Drikke øl i dusjen er det nærmeste jeg kommer multitasking faktisk! @incognita Hva er dine tanker rundt HPV vaksineringen som skjer med unge damer i 20-25års alderen nå? Jeg vet Google svarte: Du er person nummer 18460 som stalker EpleDrue. @canacas Tror du jeg hadde kledd rosa hår? @Marshmallow Treat Kan du å rulle tungen? Jeg vet alt kler den smukke, kjære deg @EpleDrue hvilken farge er bilen din? (Tror jeg ser den nå, må bare dobbeltsjekke) !
Daybreak Skrevet 21. november 2016 #10148 Skrevet 21. november 2016 9 minutter siden, EpleDrue skrev: Viktig å holde på magien. Jeg kan sikkert trylletriksene dine uansett @minister-mio Snakker du mye med de i kassen på nærbutikken din? Vil du si at de kjenner deg godt? Jeg får enda julestrømpe, fordelen med babyface @applestories Skal du poste bilde i bildetråden? Kanskje teste ut noe lokalt? @Dr. A. Kula Hva synes du om @incognitas FPL tråd? Det var filmen Inferno! Har du sett den, @Daybreak? Og har du drukket julebrus enda? Drikke øl i dusjen er det nærmeste jeg kommer multitasking faktisk! @incognita Hva er dine tanker rundt HPV vaksineringen som skjer med unge damer i 20-25års alderen nå? Jeg vet Google svarte: Du er person nummer 18460 som stalker EpleDrue. @canacas Tror du jeg hadde kledd rosa hår? @Marshmallow Treat Kan du å rulle tungen? Har ikkje sett den, men har drukke julebrus. 6 minutter siden, calavi skrev: @AjaxEr du flink til å bake? @Daybreak Hva drikker du helst på fest? Cider. @EpleDrue Kva hårfarge har du? @calavi Kva type er du på fest?
Gjest EpleDrue Skrevet 21. november 2016 #10149 Skrevet 21. november 2016 1 minutt siden, canacas skrev: Jeg vet alt kler den smukke, kjære deg @EpleDrue hvilken farge er bilen din? (Tror jeg ser den nå, må bare dobbeltsjekke) ! Blå! Er det på tide at jeg vasker den, @canacas?
Gjest EpleDrue Skrevet 21. november 2016 #10150 Skrevet 21. november 2016 2 minutter siden, Daybreak skrev: @EpleDrue Kva hårfarge har du? Tror det heter brun. @Daybreak Har du deltatt i en sangkonkurranse før?
minister-mio Skrevet 21. november 2016 #10151 Skrevet 21. november 2016 8 minutter siden, calavi skrev: Telefonen Det varierer veldig, egentlig. Har ikke noe fast på mandager, så det er opp til meg selv Liverpool! Hmm, varierer veldig hvor jeg kjøper klærne mine, men om jeg må nevne en butikk, så får det bli Zara. @Dr. A. Kula Har du noen gang gått til psykolog/terapeut? @EpleDrue Tror du på kjærlighet ved første blikk?@minister-mio Hvem av hovedkarakterene i SATC er du mest lik? @incognita Hva spiste du til middag i dag? Hmm.. kanskje Charlotte.. @calavi hva er din favoritt sosial media app?
Gjest canacas Skrevet 21. november 2016 #10152 Skrevet 21. november 2016 1 minutt siden, EpleDrue skrev: Blå! Er det på tide at jeg vasker den, @canacas? Ja, den ser litt bedriten ut nå altså. Vasker du min med det samme? @EpleDrue Hvilken bil kjøper du når du blir rik? (så ligningen din, du er ikke rik enda nei)
Gjest Marshmallow Treat Skrevet 21. november 2016 #10153 Skrevet 21. november 2016 (endret) 11 minutter siden, EpleDrue skrev: Viktig å holde på magien. Jeg kan sikkert trylletriksene dine uansett @minister-mio Snakker du mye med de i kassen på nærbutikken din? Vil du si at de kjenner deg godt? Jeg får enda julestrømpe, fordelen med babyface @applestories Skal du poste bilde i bildetråden? Kanskje teste ut noe lokalt? @Dr. A. Kula Hva synes du om @incognitas FPL tråd? Det var filmen Inferno! Har du sett den, @Daybreak? Og har du drukket julebrus enda? Drikke øl i dusjen er det nærmeste jeg kommer multitasking faktisk! @incognita Hva er dine tanker rundt HPV vaksineringen som skjer med unge damer i 20-25års alderen nå? Jeg vet Google svarte: Du er person nummer 18460 som stalker EpleDrue. @canacas Tror du jeg hadde kledd rosa hår? @Marshmallow Treat Kan du å rulle tungen? @EpleDrue ja kan d @EpleDrue - er du mann eller dame? @Mysticgirl - hva har du på deg nå? Endret 21. november 2016 av Marshmallow Treat Redigert
applestories Skrevet 21. november 2016 #10154 Skrevet 21. november 2016 Akkurat nå, EpleDrue skrev: Hva skal årets julestrømpe inneholde, @applestories? Og nei, jeg skal ikke delta i noe bildetråd Begynner å bli lei av hele greia så jeg vet ikke... Det er ikke alle som liker alt heller, men favorittene er (om jeg fikk velge); kinderegg (jeg pakker ikke strømpene, så det første jeg gjør har alltid vært å tømme ut alt for å omorganisere - kinderegget passer så fint i tåa. gjør forresten det samme med påskeegget. jeg må ha vært en merkelig unge). Altså, kinderegg, melkesjokoladekuler, kvikk lunsj, mokkabønner, liten melkesjokolade, kinder maxi, twist, non stop, seigmenn, fox, smarties... Trenger kanskje ikke si at sjokolade er all time favourite her i huset Hva liker du å finne i strømpen, @EpleDrue? Og hva er din grunn for ikke å delta i bildetråd?
minister-mio Skrevet 21. november 2016 #10155 Skrevet 21. november 2016 (endret) 8 minutter siden, EpleDrue skrev: Ja, tamponger. Har du kjøpt kondomer, @minister-mio? Ja. @EpleDruesushi eller pizza? Endret 21. november 2016 av minister-mio
Gjest EpleDrue Skrevet 21. november 2016 #10156 Skrevet 21. november 2016 2 minutter siden, canacas skrev: Ja, den ser litt bedriten ut nå altså. Vasker du min med det samme? @EpleDrue Hvilken bil kjøper du når du blir rik? (så ligningen din, du er ikke rik enda nei) Da kan det ikke ha vært min bil.. Min er den reneste i parkeringshuset Jeg kan godt vaske din. Bilvask er gøy Når jeg blir rikere og eldre skal jeg kjøpe Lamborghini. Må bare flytte bort fra Norge først da veiene her ikke er laget for slike biler. @canacas Hvilken bil er det du har?
Gjest Ajax Skrevet 21. november 2016 #10157 Skrevet 21. november 2016 10 minutter siden, calavi skrev: @AjaxEr du flink til å bake? Jepp! Jeg baker noen himmelske bananmuffins! @calavi Hvis du kunne bo hvor som helst i verden?
Dr. A. Kula Skrevet 21. november 2016 #10158 Skrevet 21. november 2016 15 minutter siden, EpleDrue skrev: Viktig å holde på magien. Jeg kan sikkert trylletriksene dine uansett @minister-mio Snakker du mye med de i kassen på nærbutikken din? Vil du si at de kjenner deg godt? Jeg får enda julestrømpe, fordelen med babyface @applestories Skal du poste bilde i bildetråden? Kanskje teste ut noe lokalt? @Dr. A. Kula Hva synes du om @incognitas FPL tråd? Det var filmen Inferno! Har du sett den, @Daybreak? Og har du drukket julebrus enda? Drikke øl i dusjen er det nærmeste jeg kommer multitasking faktisk! @incognita Hva er dine tanker rundt HPV vaksineringen som skjer med unge damer i 20-25års alderen nå? Jeg vet Google svarte: Du er person nummer 18460 som stalker EpleDrue. @canacas Tror du jeg hadde kledd rosa hår? @Marshmallow Treat Kan du å rulle tungen? Har noe lokalt, men man får jo tak i lokalt fra hele landet på de største polutsalgene. Noe tips fra ditt lokalområde? Jeg har vært inne og registrert meg for varsler i tråden, men har to spillere på laget som spiller nå. Oppdatering senere etter bonuspoeng er utdelt. Har du sjekket svaret til @calavi i sitatet under? 14 minutter siden, calavi skrev: Telefonen Det varierer veldig, egentlig. Har ikke noe fast på mandager, så det er opp til meg selv Liverpool! Hmm, varierer veldig hvor jeg kjøper klærne mine, men om jeg må nevne en butikk, så får det bli Zara. @Dr. A. Kula Har du noen gang gått til psykolog/terapeut? @EpleDrue Tror du på kjærlighet ved første blikk?@minister-mio Hvem av hovedkarakterene i SATC er du mest lik? @incognita Hva spiste du til middag i dag? Ja, har vært innom begge deler. @calavi ble du overrasket over svaret mitt? 11 minutter siden, canacas skrev: Haha, det hender en kjekkas vil se fotball. Da er det greit Bildet før og nå er Gwyneth Paltrow, jeg har noen venner som insisterer på at jeg ligner (ansiktsform og hårfarge) så da ble hun mitt alter ego. Jeg er yngre og ikke fullt så rik da. @Dr. A. Kula kjenner du noen fra IRL som er på kg? Ahh, synes fjeset var kjent. Burde visst. Nei. Det har jeg ikke. @canacas siden du ikke ser fotball (normalt) ser du da på sjakk-VM?
Gjest EpleDrue Skrevet 21. november 2016 #10159 Skrevet 21. november 2016 7 minutter siden, Marshmallow Treat skrev: @EpleDrue - er du mann eller dame? Jeg er en guttunge. @Marshmallow Treat Hvordan skreller du en banan? 6 minutter siden, applestories skrev: Hva liker du å finne i strømpen, @EpleDrue? Og hva er din grunn for ikke å delta i bildetråd? Boxer! Haha. Har ingen sterke ønsker om å delta. @applestories Hvilken julefilm må du se hver jul? 5 minutter siden, minister-mio skrev: @EpleDruesushi eller pizza? Denne munnen skal aldri ha sushi i seg. Jeg elsker pizza! @minister-mio Hvorfor spiser mennesker rå fisk frivillig?
minister-mio Skrevet 21. november 2016 #10160 Skrevet 21. november 2016 3 minutter siden, EpleDrue skrev: Jeg er en guttunge. @Marshmallow Treat Hvordan skreller du en banan? Boxer! Haha. Har ingen sterke ønsker om å delta. @applestories Hvilken julefilm må du se hver jul? Denne munnen skal aldri ha sushi i seg. Jeg elsker pizza! @minister-mio Hvorfor spiser mennesker rå fisk frivillig? Samme grunnn til at man spiser pizza, det smaker bra og metter. @EpleDrue hva er favorittmaten din da?
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå