Gå til innhold

Spør en bruker

Fremhevede innlegg

Skrevet
4 timer siden, incognita skrev:

<...>

@Dr. A. Kula  Hva slags musikk liker du å danse til? 

<...>

Musikk med masse rytmer. Transe,Techno, Disco, EDM. Men stiller gjerne på polinese eller swing, selv om jeg ikke kan så mange variasjoner akkurat der.

@incognita synes du det er etisk feil å ha mitt brukernavn uten din utdannelse/bakgrunn?

1 time siden, minister-mio skrev:

<...>

@Dr. A. Kula favoritt beatle?

<...>

Har alltid hatt litt sansen for RIngo, men mulig det egentlig er den litt mer stillferdige George.

@minister-mio blir det 7 (hjemmelagede)  sorter til jul i år?

1 time siden, EpleDrue skrev:

<...>

Kjenner veldig godt til laget som vant, ja. Nær relasjon til en av spillerene. :) Derfor ble jeg veldig stolt, og selvfølgelig siden jeg er fra Rogaland gjorde det godt med to NM-gull. @Dr. A. Kula Vil Norge gjøre det bra i Europa i 2017 sesongen? Nå tenker jeg både innen herre og kvinnefotballen. 

<...>

Så nært som i søster? Gratulerer i hvertfall, en sterk prestasjon å vinne NM!

Tenker det blir et norsk pause-år?! Men vi kommer sterkt tilbake.

@EpleDrue vinner LFC PL i år, eller blir det bare nesten (igjen)?

1 time siden, Coronas skrev:

Vi var nok for mange som var møkkete til at bussjåføren gadd å brette ut plast til oss. Ble sittende på gulvet :) 

Kakene ble ferdig etter 5 timer med rulle, presse, smøre, strø og steke PHU :veslejenta: Sliten i dag hihi Gode ble de og nok til jul er det for flere. Delte med 4 stk. 

@Dr. A. Kula Hva er best med julen?

Ingenting slår øyeblikket når barna innser at de får (ett av) julegaveønsket oppfylt! Den gleden og takknemligheten er virkelig verdt å strekke seg litt etter.

@Coronas hva ønsker du deg til jul?

37 minutter siden, toothfairy skrev:

<...>

Nei, nei, nei :kjefte:Jeg er ikke med de superduperprofilerte gigantene. Flere hint får du ikke:)

Jeg skal på to. Og en julelunsj.

Vil du si at du har snev av legeskrekk @Dr. A. Kula

:flau: Da konkluderer jeg med Villarreal... (Trodde jo først du ikke var mainstream supporter da...)

Legeskrekk, nei. Har vært under kniven mange nok ganger til å ikke frykte for de lærde i medisin. Har godt meget bra så langt.

@toothfairy har du sett favorittlaget ditt (fra La Liga) LIVE, i så fall hvor og når?

Så er det noen som enda ikke har fått fotballspørsmålet:

Har du spilt eller spiller fotball og/eller FPL (Fantasy Premier League)?

Alle som ikke har fått spørsmålet må gjerne svare, men spesielt @Pjokkeline, @Zumo de Melocotón (hvor er det blitt av deg?), @applestories @Daybreak (velkomen, eg har ikkje helsa på deg enno)  @Lady, @Uchiha Madbrah @kisskissbangbang og @Katten.2.0

Videoannonse
Annonse
Skrevet
5 minutter siden, Dr. A. Kula skrev:

Ikke som jeg står for, men jeg samarbeider med noen av mine søsken og mine foreldre så sammen får vi vel det.

@Dr. A. Kula Er du en klemmer?

Skrevet

Samarbeid er lurt, også veldig gøy å bake sammen og dele på resultatet, slik @Coronas beskriver.

Både og. Men er ikke så flink til å ta initiativet. Men klemmer både damer og menn når det trengs. Er nok det at mot ukjente er jeg litt redd for å tråkke over andres grenser. Men du så deilig det er med en skikkelig god, trøstende klem. Prøver meg forsiktig på en til deg, :klem: , vet vi begge trenger den.

Skrevet
4 minutter siden, Dr. A. Kula skrev:

Samarbeid er lurt, også veldig gøy å bake sammen og dele på resultatet, slik @Coronas beskriver.

Både og. Men er ikke så flink til å ta initiativet. Men klemmer både damer og menn når det trengs. Er nok det at mot ukjente er jeg litt redd for å tråkke over andres grenser. Men du så deilig det er med en skikkelig god, trøstende klem. Prøver meg forsiktig på en til deg, :klem: , vet vi begge trenger den.

:klem:

• Liker 1
Skrevet
31 minutter siden, Dr. A. Kula skrev:

Alle som ikke har fått spørsmålet må gjerne svare

Har aldri vært noe glad i å spille fotball, selv om det var det helt store og "alle andre" spilte da jeg var yngre. Fotball er det store her i bygda, er det fortsatt.

Jeg hadde derimot aldri hverken talent eller interesse. Var helt håpløs egentlig. FIkk alltid ballen i hodet, uansett om jeg var på banen eller tilskuer. Var det opp til meg hadde vi spilt innebandy hver gymtime. Spesielt på videregående - da var det gøy å se hvor sure gutta kunne bli når jeg snappet ballene fra mellom beina på dem hele tiden :laugh:

• Liker 1
Skrevet
40 minutter siden, Dr. A. Kula skrev:

Musikk med masse rytmer. Transe,Techno, Disco, EDM. Men stiller gjerne på polinese eller swing, selv om jeg ikke kan så mange variasjoner akkurat der.

@incognita synes du det er etisk feil å ha mitt brukernavn uten din utdannelse/bakgrunn?

Har alltid hatt litt sansen for RIngo, men mulig det egentlig er den litt mer stillferdige George.

Ingenting slår øyeblikket når barna innser at de får (ett av) julegaveønsket oppfylt! Den gleden og takknemligheten er virkelig verdt å strekke seg litt etter.

:flau: Da konkluderer jeg med Villarreal... (Trodde jo først du ikke var mainstream supporter da...)

Legeskrekk, nei. Har vært under kniven mange nok ganger til å ikke frykte for de lærde i medisin. Har godt meget bra så langt.

@toothfairy har du sett favorittlaget ditt (fra La Liga) LIVE, i så fall hvor og når?

Alle som ikke har fått spørsmålet må gjerne svare, men spesielt @Pjokkeline, @Zumo de Melocotón (hvor er det blitt av deg?), @applestories @Daybreak (velkomen, eg har ikkje helsa på deg enno)  @Lady, @Uchiha Madbrah @kisskissbangbang og @Katten.2.0

Nei, vi har ikkje helst *ta fram høgrehanda og helse pent* :nigo: 

@Dr. A. Kula Kan du fortelje litt om deg sjølv? 

Skrevet
5 minutter siden, Daybreak skrev:

Nei, vi har ikkje helst *ta fram høgrehanda og helse pent* :nigo: 

@Dr. A. Kula Kan du fortelje litt om deg sjølv? 

* rekker fram høgre handa og snakkar i veg *

Ei lita samanstelling av kva eg har svara her så langt.

Eg er gift, har born og har sølv i forhold men ikkje gull i alder.

Eg spelar fotball om høve byr seg, og om det ikkje gjer det, sjår eg gjerne sport på televisjonen. Eg fylgjer nasjonal og internasjonal fotball, og sjår ikkje vekk om det er kvinner som spelar.

Eg er tolerant og open i tankane.

Eg likar å dansa, og vil knyte sløyfa sjølve.

@Daybreak kan du no svara på spørsmålet, og gjerne legga til noko meir om deg sjølve?

Skrevet

Har de forandret det slik at man ikke lenger får varsel når man blir nevnt i sitatene?

Så mye man ikke får med seg når man ikke er innom hver dag! :bond:

Skrevet
21 minutter siden, Dr. A. Kula skrev:

* rekker fram høgre handa og snakkar i veg *

Ei lita samanstelling av kva eg har svara her så langt.

Eg er gift, har born og har sølv i forhold men ikkje gull i alder.

Eg spelar fotball om høve byr seg, og om det ikkje gjer det, sjår eg gjerne sport på televisjonen. Eg fylgjer nasjonal og internasjonal fotball, og sjår ikkje vekk om det er kvinner som spelar.

Eg er tolerant og open i tankane.

Eg likar å dansa, og vil knyte sløyfa sjølve.

@Daybreak kan du no svara på spørsmålet, og gjerne legga til noko meir om deg sjølve?

Eg er heiltidsstudent, og går 2.året til å bli barnehagelærar. Det er nok å gjere, men eit spanande studium. 

Fritida mi går mest til hest då eg har ei på heilfôr ( har ansvar for stell, trening og økonomi, men er ikkje eg som eig ho). Med ho så rir eg mest på tur, men vi prøver oss på litt dressur og sprang for moro skuld. 

Eg seier ikkje nei takk til ein fjelltur, og heller å danse.  Ellers er eg ein stor Harry Potter - fan, og den interessa er så stor at eg ser på det omtrent som ein hobby :ler:

Ellers så er eg stort sett hyggjeleg, grei og blid, men også sta og irriterande. 

@Dr. A. Kula Korleis kom du på brukarnamnet ditt?

@applestories Eg får varsel i alle fall. Kva gjorde du på i helga?

Skrevet
Akkurat nå, Daybreak skrev:

Eg er heiltidsstudent, og går 2.året til å bli barnehagelærar. Det er nok å gjere, men eit spanande studium. 

Fritida mi går mest til hest då eg har ei på heilfôr ( har ansvar for stell, trening og økonomi, men er ikkje eg som eig ho). Med ho så rir eg mest på tur, men vi prøver oss på litt dressur og sprang for moro skuld. 

Eg seier ikkje nei takk til ein fjelltur, og heller å danse.  Ellers er eg ein stor Harry Potter - fan, og den interessa er så stor at eg ser på det omtrent som ein hobby :ler:

Ellers så er eg stort sett hyggjeleg, grei og blid, men også sta og irriterande. 

@applestories Eg får varsel i alle fall. Kva gjorde du på i helga?

Men får du varsel bare når du er sitert, eller når du bare er nevnt i sitatet?
Jeg får ikke varsel om jeg bare er nevnt i sitatet lenger, så da burde egentlig ikke Dr. A. Kula få det nå heller. Det kan han kanskje gi tilbakemelding på :)

Lørdag var jeg på jobb, så på biltur og "sjekke hva som fins i butikkene og begynne å planlegge julegaver"-tur.
Søndag var jeg på jobb, så lagde vi syltaflesk til jul, så var jeg på et foredrag med en professor på rundtur i fylket om kvelden.

Hva gjorde du da, @Daybreak?

Skrevet
7 minutter siden, applestories skrev:

Jeg får ikke varsel om jeg bare er nevnt i sitatet lenger, så da burde egentlig ikke Dr. A. Kula få det nå heller. Det kan han kanskje gi tilbakemelding på :)

Lørdag var jeg på jobb, så på biltur og "sjekke hva som fins i butikkene og begynne å planlegge julegaver"-tur.
Søndag var jeg på jobb, så lagde vi syltaflesk til jul, så var jeg på et foredrag med en professor på rundtur i fylket om kvelden.

Eg byrja på nedvask til jul så ikkje noko særleg spanande. 

4 minutter siden, minister-mio skrev:

@Daybreak hvilke fordypninger vurderer du i studie ditt?

Barn, natur og friluftsliv :)

@applestories Kva arbeider du med?

@minister-mio Er du førskulelærar eller noko liknande av yrke?

Skrevet
5 minutter siden, applestories skrev:

@applestories du skan skru varslingen av/på under varslingsinnstillinger. Det er eget valg for om du siteres eller nevnes (tagges).

Gjest incognita
Skrevet
1 time siden, Ajax skrev:

Nei det synes jeg absolutt ikke.

@incognita Hvor gammel var du da du sluttet å tro på julenissen?

Har aldri trodd på nissen. 

3 timer siden, minister-mio skrev:

Ja det er jeg i grunn

utpreget sms-person

fosterstilling eller "childs pose"

@Dr. A. Kula favoritt beatle?

@Lady hva slags sko var de siste du hadde på?

@incognita Liker du å blåse tyggegummibobler?

Jeg tygger ikke tyggegummi. :opplyser:

2 timer siden, EpleDrue skrev:

Sånn skikkelig full at jeg glemmer store deler av kvelden? 1 måneds tid siden. Skulle aldri drikke alkohol igjen etter den kvelden. Ellers var jeg ikke kjørbar i går kveld, men det er jeg ikke uansett for tiden. :sprettoy: @minister-mio Har du ofte fylleangst? 

Da går det egentlig i det som NRK MP3 spiller. Det kan være veldig varierende, men kommer som oftest sanger jeg kan, og da får jeg trent sangstemmen også. :)  

@Coronas Eier du sokker med morsomme figurer på? 

Da oppfordrer jeg @incognita til å starte en PL og FPL tråd her inne. Tenker vi snart bikker 10 000 kommentarer der også ;) 

Kjenner veldig godt til laget som vant, ja. Nær relasjon til en av spillerene. :) Derfor ble jeg veldig stolt, og selvfølgelig siden jeg er fra Rogaland gjorde det godt med to NM-gull. @Dr. A. Kula Vil Norge gjøre det bra i Europa i 2017 sesongen? Nå tenker jeg både innen herre og kvinnefotballen. 

Nei, egentlig ikke. Først visste jeg ikke om jeg skulle le eller gråte. For alt jeg visste kunne du være tidenes kjipeste bruker. Etter noen måneder her inne har jeg slått meg til ro med at det mest sansynligvis var ment positivt. Minus det at jeg ikke er kvinne da. Kanskje det som såret mest, at jeg virker femi. :ler2: @incognita Ble du fornærmet når du fikk høre dette? 

Nye sko, ble hull i favorittparet i dag. @Daybreak Hva med deg, er årets ønskeliste lang? :) 

ON IT! (PL tråd) :biggrin:

Tjs fornærmet og fornærmet.. Ikke akkurat kanskje. Men jeg er da hakket mer morsom og sjarmerende enn deg omjegmåsidetselv. :nigo:

1 time siden, Dr. A. Kula skrev:

Haha, nei det synes jeg overhode ikke :fnise:

@Ajax Hva er din beste egenskap som venn?

@minister-mio Hva synes du om Sylvi listhaug?

@EpleDrue Ville du kysset en gutt i 1 min sammenhengende mot en tusenlapp?

@Dr. A. Kula Har du noen gang ringt politiet (nødnummeret). Fortell :popcorn:

Skrevet
11 minutter siden, Daybreak skrev:

@applestories Eg får varsel i alle fall. Kva gjorde du på i helga?

Eg har henta inspirasjon frå KLM (Kirkvaag/Lystad/Mjøen). Dei bruka laga slike namn med dobbel forståing. 

Ubåtførar Per I. Skop, Fengselsfuglen Kjell T. Ringen, Firebarnsfaren Bor I. Blokk. Vestkantfruen F. Ornem Villa.

@Daybreak kva var inspirasjon til ditt brukarnamn?

Skrevet
4 minutter siden, Dr. A. Kula skrev:

Eg har henta inspirasjon frå KLM (Kirkvaag/Lystad/Mjøen). Dei bruka laga slike namn med dobbel forståing. 

Ubåtførar Per I. Skop, Fengselsfuglen Kjell T. Ringen, Firebarnsfaren Bor I. Blokk. Vestkantfruen F. Ornem Villa.

@Daybreak kva var inspirasjon til ditt brukarnamn?

Ein hest faktisk :sjenert: 

• Liker 1
Skrevet
1 minutt siden, incognita skrev:

Har aldri trodd på nissen. 

Jeg tygger ikke tyggegummi. :opplyser:

ON IT! (PL tråd) :biggrin:

Tjs fornærmet og fornærmet.. Ikke akkurat kanskje. Men jeg er da hakket mer morsom og sjarmerende enn deg omjegmåsidetselv. :nigo:

Haha, nei det synes jeg overhode ikke :fnise:

@Ajax Hva er din beste egenskap som venn?

@EpleDrue Ville du kysset en gutt i 1 min sammenhengende mot en tusenlapp?

@Dr. A. Kula Har du noen gang ringt politiet (nødnummeret). Fortell :popcorn:

Jepp, det har jeg. Utkledd som meg selv(!) på vei hjem fra Halloweenparty. Stod en bil på tvers i veien som hadde vært borti begge sidene av veien før den var stoppet. Spooky. 

Har du @incognita ringt nødnummeret for ambulanse i privat sammenheng? Fortell!

(Husk å tagge dine venner her når du starter PL-tråden)

Gjest incognita
Skrevet
2 minutter siden, Dr. A. Kula skrev:

Jepp, det har jeg. Utkledd som meg selv(!) på vei hjem fra Halloweenparty. Stod en bil på tvers i veien som hadde vært borti begge sidene av veien før den var stoppet. Spooky. 

Har du @incognita ringt nødnummeret for ambulanse i privat sammenheng? Fortell!

(Husk å tagge dine venner her når du starter PL-tråden)

Tråd kommer i løpet av kvelden. :opplyser:

Jeg har ikke ringt ambulanse i privat sammenheng. Bank i bordet!

@Dr. A. Kula Synes du ikke det er smått ironisk at selveste drakula velger å ikke kle seg ut på halloween, den ene kvelden i året hvor han kunne sluppet unna med å være seg selv 100%? :fnise:

Skrevet
13 minutter siden, incognita skrev:

Dårlig politiker.. Virker som en dårlig person også. Kjenner jeg blir kvalm av å se for meg henne plaske rundt i havet i sånn våtdrakt.. Sliter seriøst med å finne en eneste positiv ting å si om dama.. Bortsett fra at hun av utseende ligner Carina Olset.

@incognita Syntes du sosialister generelt er litt sånn naive og dumme?

Skrevet
2 timer siden, Ajax skrev:

Ja! Det gjør seg best med wiener. Full combo med baconpølse og rekesalat blir litt væl.

@toothfairy Hva jobber du med?

Jobber i forsikringsbransjen 

Fått fisk før @Ajax? Hvor mye veide den største du har fått? 

1 time siden, Dr. A. Kula skrev:

Det er naturligvis helt riktig :danse:

Det har jeg faktisk. Mener det var det magiske år 2001, og de vant 1-0 over Mallorca :laugh:

Hvor gammel var du i 2001 @Dr. A. Kula?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...