minister-mio Skrevet 20. november 2016 #10001 Skrevet 20. november 2016 10 minutter siden, Ajax skrev: Ekstremt kosete. Og så snill som et lam. Han finner seg i absolutt alt 😄 @minister-mio Er du god i poker? Neh, kan knapt reglene Kan de reglene som ligner yatzi godt da! @Ajax hva er en typisk søndag for deg?
Gjest Ajax Skrevet 20. november 2016 #10002 Skrevet 20. november 2016 2 minutter siden, minister-mio skrev: Neh, kan knapt reglene Kan de reglene som ligner yatzi godt da! @Ajax hva er en typisk søndag for deg? Det kommer veldig an på. 2 av 5 søndager er jeg 12 timer på jobb. 2 av 5 søndager har jeg barn så da er vi enten på tur, eller på lekeland/badeland, eller vi besøker familie. Den siste søndagen er i den eneste helgen jeg har fri av disse 5 så da er jeg ofte å finne på gymmet eller på sofaen 😄 @minister-mio Schwarzenegger, Stallone, eller van Damme?
Gjest Ajax Skrevet 20. november 2016 #10003 Skrevet 20. november 2016 Hey! Jeg skrev visst innlegg nr 10 000 i denne tråden. Nudes kan sendes på PM 😆
Gjest canacas Skrevet 20. november 2016 #10004 Skrevet 20. november 2016 2 timer siden, EpleDrue skrev: Var nok mammas gullgutt @canacas Hva er dine 5 beste egenskaper? Kul Morsom Kul Tøff Kul 1 time siden, calavi skrev: Nei, kan ikke huske sist jeg lagde milkshake hjemme en gang. Haha, fikk selv kyss av nabogutten som 6-åring. Ellers så kom vel det litt mer "ordentlige" kysset rundt 12-13 her også. @EpleDrue Hvor høy er du? @canacas Fineste julesang? Oh Holy Night
Gjest canacas Skrevet 20. november 2016 #10005 Skrevet 20. november 2016 Akkurat nå, Ajax skrev: Hey! Jeg skrev visst innlegg nr 10 000 i denne tråden. Nudes kan sendes på PM 😆 Dammit! Slått på målstreken
minister-mio Skrevet 20. november 2016 #10006 Skrevet 20. november 2016 1 minutt siden, Ajax skrev: Hey! Jeg skrev visst innlegg nr 10 000 i denne tråden. Nudes kan sendes på PM 😆 Grattis! Nude sendt
minister-mio Skrevet 20. november 2016 #10007 Skrevet 20. november 2016 3 minutter siden, Ajax skrev: Det kommer veldig an på. 2 av 5 søndager er jeg 12 timer på jobb. 2 av 5 søndager har jeg barn så da er vi enten på tur, eller på lekeland/badeland, eller vi besøker familie. Den siste søndagen er i den eneste helgen jeg har fri av disse 5 så da er jeg ofte å finne på gymmet eller på sofaen 😄 @minister-mio Schwarzenegger, Stallone, eller van Damme? Stallone @Ajax Pub eller Club?
Gjest incognita Skrevet 20. november 2016 #10008 Skrevet 20. november 2016 Woho, gratulerer @Ajax!! 10 000 innlegg dere! Jaddaaaa!
Gjest Ajax Skrevet 20. november 2016 #10009 Skrevet 20. november 2016 Akkurat nå, minister-mio skrev: Stallone @Ajax Pub eller Club? Club! Gotta get ma dance on. @minister-mio Blir du fort fyllesyk?
Gjest Ajax Skrevet 20. november 2016 #10010 Skrevet 20. november 2016 1 minutt siden, incognita skrev: Woho, gratulerer @Ajax!! 10 000 innlegg dere! Jaddaaaa! Og det bare renner inn med nudes her 😲😲 gæærne kvinnfolk! Siet fra når jeg har fått 10 000
Gjest EpleDrue Skrevet 20. november 2016 #10011 Skrevet 20. november 2016 13 minutter siden, Ajax skrev: Hey! Jeg skrev visst innlegg nr 10 000 i denne tråden. Nudes kan sendes på PM 😆 Gratulerer! Sendt
Gjest EpleDrue Skrevet 20. november 2016 #10012 Skrevet 20. november 2016 3 timer siden, calavi skrev: The BFG @EpleDrue Har du noen spennende planer for uken som kommer? La noen planer i kveld, så får du spørre igjen neste søndag om det var spennende @calavi Hvordan ser en vanlig mandag ut for deg? 2 timer siden, minister-mio skrev: @EpleDrue syntes du burger skal være litt rå i midten? Nei. Har du tenkt å servere meg en rå burger, @minister-mio? Ta på mye ost i det minste..
minister-mio Skrevet 20. november 2016 #10013 Skrevet 20. november 2016 7 minutter siden, EpleDrue skrev: La noen planer i kveld, så får du spørre igjen neste søndag om det var spennende @calavi Hvordan ser en vanlig mandag ut for deg? Nei. Har du tenkt å servere meg en rå burger, @minister-mio? Ta på mye ost i det minste.. Jeg skal servere deg perfekt stekt burger, og i følge min kokebok skal den være rå i midten. @EpleDrue sier du at jeg må få meg ny kokebok?
Gjest EpleDrue Skrevet 21. november 2016 #10014 Skrevet 21. november 2016 7 minutter siden, minister-mio skrev: @EpleDrue sier du at jeg må få meg ny kokebok? Tja, du kan jo prøve en bok som ble skrevet ETTER jesu tid..? @minister-mio Helt ærlig, når skiftet du sengetøy sist?
Gjest EpleDrue Skrevet 21. november 2016 #10015 Skrevet 21. november 2016 @Mysticgirl Sender en klem til deg i dag. Tenk at vår kjære Oddvar måtte forlate gården. Har du det greit?
minister-mio Skrevet 21. november 2016 #10016 Skrevet 21. november 2016 Akkurat nå, EpleDrue skrev: Tja, du kan jo prøve en bok som ble skrevet ETTER jesu tid..? @minister-mio Helt ærlig, når skiftet du sengetøy sist? Helt ærlig én uke siden (livredd for bed bugs) @EpleDrue når var sist du var full?
Coronas Skrevet 21. november 2016 #10017 Skrevet 21. november 2016 12 timer siden, EpleDrue skrev: Tja, i følge søsteren min er serien kjempebra.. Jeg ser på Modern Family og Shameless. @Coronas Skal du på konsert i 2017? Modern Family er jo morsom da. Shameless har jeg ikke sett. Kan hende jeg drar på konsert. Ikke noe stort, for det koster flesk. Men Foynhagen kan jo ha mange greie artister som er moro å få med seg til sommeren. Ellers er jo Slottsfjellfestivalen å anbefale Hadde jeg hatt god råd, ville jeg nok oppleve Tomorrowland (ja jeg liker sånn musikk hihi) @EpleDrueHva slags musikk går det i når du svinger deg med skurekluten?
Byjenta! Skrevet 21. november 2016 #10018 Skrevet 21. november 2016 8 timer siden, minister-mio skrev: @Byjenta! Hvilke aviser foretrekker du? Hmmmm... leser sjeldent i aviser. Må bli lokalavisene der jeg er fra og der jeg bor da. @minister-mio: båt eller fly?
Dr. A. Kula Skrevet 21. november 2016 #10019 Skrevet 21. november 2016 På 19.11.2016 den 19.59, Coronas skrev: Ha ha ha ha hihihi nei jeg har ikke gjort det. Vel jeg har hatt lyst, men jeg er jente og trenger ikke flere tigerstriper på kroppen Beste med Ekeberg er jo at det er gress og i slutten av juli begynnelsen av august så regner det litt. Har sklidd mye på gressbane. Vi fikk ikke sitte i bussete fordi vi var så møkkete etter kamp. Måtte ta til takke med gulvet i bussen @Dr. A. Kula Syns du ungdommen er blitt svakere med tiden (vi fikk grus i sår og man klatrer i trær uten EU sand)? Hadde dere ikke hørt om plastikksekker? Pratisk "verktøy" for å hindre skitt på seter. Synes den er litt todelt. Mange ganger er det jo ikke barn/ungdommers feil at de blir tullet inn i bobleplast. Noen synes det er behagelig, mens andre (men klart i mindretall) skal utfordre dessto mere. @Coronas ble du ferdig med kakene i helgen? På 19.11.2016 den 20.19, toothfairy skrev: Ikke veldig! Du må litt lenger østover☺️ Og bittelitt opp på tabellen👏🏼 @Dr. A. Kula hvor mange fotballstadioner har du besøkt i løpet av ditt liv? Åhh, du er sånn mainstream Barca fan (selv om det kunne være Valencia også)? Altfor få. 3 i PL (tror jeg) og 5-10 her hjemme, litt avhengig av hvor langt ned i divisjonene du tenker. Tenker da i forbindelse med kamp. @toothfairy skal du på mange julebord nå før jul? På 19.11.2016 den 21.14, incognita skrev: Yep. Fast er helt klart best, men det er en sjelden gode i mitt yrke dessverre. Om forladels, glemte helt å svare deg. Jeg har ikke blokkert noen. Kylling Alle sammen: Beskriv dere selv i 3 setninger. Liker sport, både på TV og å delta selv, men er desverre ikke så aktiv lengre. Er romantisk og omtenksom. Liker musikk med heftige rytmer det går an å slipe seg løs på dansegulvet til. @incognita siden du ikke kan si hva du jobber som, innebærer jobben mest stetoskopbruk eller blodprøvetakning? (jeg gjetter det første). På 19.11.2016 den 21.45, calavi skrev: Det har jeg ja Ja Nei, gjorde nok ikke det. Hmm, jeg vet ikke om jeg har noen konkrete tips, nei. Å ha snø på julaften er liksom blitt en bonus de siste årene, så jeg prøver å ikke fokusere så mye på været og gjøre som jeg pleier.. Fyr i peisen, hør på julemusikk og lukk igjen gardinene Apropos jul, i morgen skal jeg drikke julebrus og høre på julemusikk for første gang. Jeg gleder meg helt ekstremt mye Jeg er nok den ordentlige og ansvarsfulle. Det mener i hvert fall min samboer @Dr. A. Kula Hvilket lag holder du med i PL? @EpleDrueHar du drukket julebrus og hørt på julemusikk i år? @Moonwalker Hva bestiller du når du er på café? @incognita Skal du se på cupfinalen i morgen? @Lady Hva har du gjort i dag? @minister-mio Hva skal til for å irritere deg? Jeg er ikke lenger ensidig fan av bare ett lag. En tragisk hendelse gjorde at det ikke lenger var så viktig å krangle om hvilket lag som er "mitt" og at det skulle være bedre enn andre sitt. Men jeg følger ekstra godt med på lag som spiller hjemme med røde overdeler. @calavi har du ett favorittlag i PL? På 19.11.2016 den 22.01, Moonwalker skrev: Hadde jeg hatt en kjæreste hadde jeg kysset mye på han hver dag vi var sammen @toothfairy lange eller korte kyss? Ikke deltatt FPL, men har spilt fotball var fotball gjennom barneskolen siden det var eneste aktivitet vi hadde on vår/høst uten å måtte reise en time for å gjøre det. Så var ikke lange karrieren Gjorde meg bedre som fotballtrener for lagene enn spiller. @Dr. A. Kula har du vært fotballtrener da? Glad i brettspill, ja! Dårlig taper er jeg ikke, men kan bli litt ovenpå når jeg vinner @Byjenta! har du sunget mye offentlig? Du kunne ikke komme med noe vanskeligere? Jeg skal tenke på denne (så kommer kaaanskje tilbake til det ) @incognita Har du spilt en del skuespill? Selvsagt har jeg stilt opp for ungene og vært med som trener. Men bare mens de er små. Har ingen trenerkurs. @Moonwalker hvilken idrett ville du egentlig drive med, en som var for langt unna? På 20.11.2016 den 2.22, (:smilejenta:) skrev: Jeg bor i Hordaland Takk for det Jeg har ikke spilt fotball, men har spilt litt FIFA Jeg er 26 @Byjenta! og @Dr. A. Kula Hvis du måtte fjerne en helligdag på kalenderen, hvilken hadde du valgt? Etter 1. mai er høytidsdag og ikke helligdag, må det vel bli 2. pinsedag. Til nøds Kr. Himmelfartsdag, men den gir en bonus med å ta fri på fredagen. @(:smilejenta:) hvorfor skiftet du brukernavn? 19 timer siden, EpleDrue skrev: Min kjære mor, eventuelt min nevø. @incognita Hva jobber du med? Ja! Kan ikke du lage en? Og en PL tråd Selvfølgelig er jeg det! @Moonwalker Synger du i bilen? Kan nok være det til tider, ja. @Coronas Ser du cupfinalen? Ehh.. Nei. Kiropraktore er gode folk! Litt skremmende lesing ang den saken om Playboy-modell Katie May. @toothfairy Hva er ditt syn på fysioterapeuter? Var nedfor i går ja, utrolig kjipt Liverpool ikke tok alle 3 poengene i går. Var i godt humør når jeg fikk pizza på kvelden Fikk med meg at Klepp J19 vant, vel fortjent! Mulig LSK ikke stilte med de beste 19åringene mtp kvinnenes NM kamp i går? Fikk med meg at gullet i J16 finalen gikk til Rogaland også! Da var jeg veldig stolt. @Dr. A. Kula Ble du overrasket over at LSK måtte helt til ekstraomganger for å avgjøre finalen? Og hvordan tror du dagens cupfinale blir? Lekende lett mål for RBK.. Ja, drikker faktisk julebrus akkurat nå. Ser på cupfinalen for menn og koser meg med iskald julebrus. Julemusikk får jeg ta senere! @calavi Hvilken julebrus skal du drikke i dag? Og har du planer om å shoppe på Black Friday? Fikk desverre ikke med meg damenes cup-finale, men cup er cup. Alltid mye guts fra underdog i slike sammenhenger, så det er jo ikke helt overraskende. Fikk heller ikke med første målet til RBK. Så noe av kampen, men skrudde av da det stod 3-0. Nå er jo jeg mest kjent for telletråder, kanskje vi skulle heller oppfordret noen av kvinnene her inne til å opprette de trådene (det var jo en EM-tråd nylig), vi er jo tross alt på KG. Siden du ble stolt av J16 til Rogaland, betyr det at du kjenner til laget som vant, eller tar jeg feil når jeg mistenker du er fra Rogaland, @EpleDrue? 11 timer siden, minister-mio skrev: Masing @calavi er du på kg på telefonen eller dataen nå? @Dr. A. Kula hvilken farge er det på buksa du har på? Mørkeblå. @minister-mio siden du spør meg om klær, tillater jeg meg å spøøre om du er bevisst på at undertøyet matcher, eller ei?
Gjest incognita Skrevet 21. november 2016 #10020 Skrevet 21. november 2016 18 timer siden, Coronas skrev: Jeg baker berlinerkranser. Gosh det tar tid. Lurer på å la resten av deigen ligge til neste helg. Vet ikke om den kan det i lukket tupperware bolle? Skal også prøve meg på serinakaker. Vet ikke om jeg rekker det i kveld hi hi @incognita Alle 7 slag til jul? Nei, jeg er ikke så glad i småkaker egentlig, waster heller kalorier på smågodt. 17 timer siden, calavi skrev: Kristiansandsdialekten Hamar og Lillehammer julebrus Nja, får se Har ikke tenkt så mye på det.@incognita Hvilken dialekt synes du er den styggeste? @EpleDrue Tenner du stearinlys/telys når du er alene? @Nordavind Røyker eller snuser du? Ingen dialekter er "stygge" synes jeg, men jeg møtte en kar fra Skjåk en gang. Må ærlig innrømme at jeg ikke skjønte et kvekk av det han sa. Flaut 🙈 17 timer siden, Lady skrev: Jeg syns origins sin er god 😊 @incognita Syns du det er frekt å spørre om andres sexliv? Hmm. Ja, det vil jeg si. Iallefall i de fleste settinger. 16 timer siden, Nordavind skrev: Tenker du på damer eller til eget bruk?:) @incognita hvor mange par sko har du? Ca? Oi! Aner ikke. Kanskje 30? 16 timer siden, Ajax skrev: Seinfeld @incognita MacDonalds eller Max? Hmm mækkern. 15 timer siden, Byjenta! skrev: Prøver å unngå det, men har vel muligens gjort det ja @incognita vært i møre og romsdal? i såfall hvor? Ja, det har jeg. Skal vi se... Ålesund, Vigra, Giske, Valderøya, Godøy, Ellingsøy, Skodje, Haram, Sjøholt, Brusdal, Spjelkavik, Fremmerholen, Olsvika, Breivika, Lerstad, Gåseid, Larsgården, Aksla, Hessa, Sula, Blindheim, Flisnes, Sykkylven, Langevåg, Stranda, Hellesylt, Ørsta, Volda, Vestnes, Åndalsnes. Det var de stedene jeg kom på gitt. 13 timer siden, minister-mio skrev: @Ajax er katten din veldig kosete? @incognita er du god på å trikse med fotball? @Lady hva var det siste du skrev på sms? Sånn passe. Jeg var flinkere før (63 i pers), men har tapt meg ass. 53 minutter siden, Dr. A. Kula skrev: Hadde dere ikke hørt om plastikksekker? Pratisk "verktøy" for å hindre skitt på seter. Synes den er litt todelt. Mange ganger er det jo ikke barn/ungdommers feil at de blir tullet inn i bobleplast. Noen synes det er behagelig, mens andre (men klart i mindretall) skal utfordre dessto mere. @Coronas ble du ferdig med kakene i helgen? Åhh, du er sånn mainstream Barca fan (selv om det kunne være Valencia også)? Altfor få. 3 i PL (tror jeg) og 5-10 her hjemme, litt avhengig av hvor langt ned i divisjonene du tenker. Tenker da i forbindelse med kamp. @toothfairy skal du på mange julebord nå før jul? Liker sport, både på TV og å delta selv, men er desverre ikke så aktiv lengre. Er romantisk og omtenksom. Liker musikk med heftige rytmer det går an å slipe seg løs på dansegulvet til. @incognita siden du ikke kan si hva du jobber som, innebærer jobben mest stetoskopbruk eller blodprøvetakning? (jeg gjetter det første). Jeg er ikke lenger ensidig fan av bare ett lag. En tragisk hendelse gjorde at det ikke lenger var så viktig å krangle om hvilket lag som er "mitt" og at det skulle være bedre enn andre sitt. Men jeg følger ekstra godt med på lag som spiller hjemme med røde overdeler. @calavi har du ett favorittlag i PL? Selvsagt har jeg stilt opp for ungene og vært med som trener. Men bare mens de er små. Har ingen trenerkurs. @Moonwalker hvilken idrett ville du egentlig drive med, en som var for langt unna? Etter 1. mai er høytidsdag og ikke helligdag, må det vel bli 2. pinsedag. Til nøds Kr. Himmelfartsdag, men den gir en bonus med å ta fri på fredagen. @(:smilejenta:) hvorfor skiftet du brukernavn? Fikk desverre ikke med meg damenes cup-finale, men cup er cup. Alltid mye guts fra underdog i slike sammenhenger, så det er jo ikke helt overraskende. Fikk heller ikke med første målet til RBK. Så noe av kampen, men skrudde av da det stod 3-0. Nå er jo jeg mest kjent for telletråder, kanskje vi skulle heller oppfordret noen av kvinnene her inne til å opprette de trådene (det var jo en EM-tråd nylig), vi er jo tross alt på KG. Siden du ble stolt av J16 til Rogaland, betyr det at du kjenner til laget som vant, eller tar jeg feil når jeg mistenker du er fra Rogaland, @EpleDrue? Mørkeblå. @minister-mio siden du spør meg om klær, tillater jeg meg å spøøre om du er bevisst på at undertøyet matcher, eller ei? Førstnevnte. @Coronas Hva er din signaturbakst? @calavi Hvilken butikk har de beste basic-klærne? @Lady Blir du ofte spurt om ting du synes er upassende å spørre om, og hvordan unngår du å svare? @Nordavind Har du tissa i dusjen noen gang? @Ajax Hvor mange jenter har du ligget med i 2016 (siden lady synes det var upassende å spørre )? @Byjenta! Har du noen vaner du skulle ønske du ikke hadde? @minister-mio Favoritt sovestilling? @Dr. A. Kula Hva slags musikk liker du å danse til? @EpleDrue Det har kommet meg for øre (øye? ) at det visstnok var spekulasjoner da du dukket opp her - om du faktisk var meg. Kan du selv skjønne hvordan noen kunne tro det?
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå