Gjest incognita Skrevet 20. november 2016 #9941 Skrevet 20. november 2016 15 timer siden, calavi skrev: Det har jeg ja Ja Nei, gjorde nok ikke det. Hmm, jeg vet ikke om jeg har noen konkrete tips, nei. Å ha snø på julaften er liksom blitt en bonus de siste årene, så jeg prøver å ikke fokusere så mye på været og gjøre som jeg pleier.. Fyr i peisen, hør på julemusikk og lukk igjen gardinene Apropos jul, i morgen skal jeg drikke julebrus og høre på julemusikk for første gang. Jeg gleder meg helt ekstremt mye Jeg er nok den ordentlige og ansvarsfulle. Det mener i hvert fall min samboer @Dr. A. Kula Hvilket lag holder du med i PL? @EpleDrueHar du drukket julebrus og hørt på julemusikk i år? @Moonwalker Hva bestiller du når du er på café? @incognita Skal du se på cupfinalen i morgen? @Lady Hva har du gjort i dag? @minister-mio Hva skal til for å irritere deg? Sitter og ser i skrivende stund. 14 timer siden, Byjenta! skrev: Ja, utrolig bra film! Vi ser på den nå også. Hehe, ja... Er du det? @incognita favoritt skuespiller og skuespillerinne? Hmm jeg vet ikke egentlig ikke. 14 timer siden, Moonwalker skrev: Hadde jeg hatt en kjæreste hadde jeg kysset mye på han hver dag vi var sammen @toothfairy lange eller korte kyss? Ikke deltatt FPL, men har spilt fotball var fotball gjennom barneskolen siden det var eneste aktivitet vi hadde on vår/høst uten å måtte reise en time for å gjøre det. Så var ikke lange karrieren Gjorde meg bedre som fotballtrener for lagene enn spiller. @Dr. A. Kula har du vært fotballtrener da? Glad i brettspill, ja! Dårlig taper er jeg ikke, men kan bli litt ovenpå når jeg vinner @Byjenta! har du sunget mye offentlig? Du kunne ikke komme med noe vanskeligere? Jeg skal tenke på denne (så kommer kaaanskje tilbake til det ) @incognita Har du spilt en del skuespill? Hehe nei, det har jeg nok ikke. @calavi Hvilken dialekt synes du er den fineste? @Byjenta! Har du noen gang banna i kirka? @Moonwalker Hvilken rolle har du i familien?
Gjest EpleDrue Skrevet 20. november 2016 #9942 Skrevet 20. november 2016 20 timer siden, incognita skrev: @EpleDrue Hvem bruker du mest penger på julegave til? Min kjære mor, eventuelt min nevø. @incognita Hva jobber du med? 20 timer siden, Dr. A. Kula skrev: @EpleDrue synes du det burde vært en egen FPL tråd her på KG (eller finnes det, jeg har ikke sjekket)? Ja! Kan ikke du lage en? Og en PL tråd 20 timer siden, Moonwalker skrev: @EpleDrue er du englebarnet i familien? Selvfølgelig er jeg det! @Moonwalker Synger du i bilen? 20 timer siden, Coronas skrev: Klart man skal være optimistisk, spesielt på andres vegne annet er uaktuelt. Vi tenker godt om deg vettu @EpleDrue Er du egentlig litt pessimistisk av natur? Kan nok være det til tider, ja. @Coronas Ser du cupfinalen? 19 timer siden, toothfairy skrev: Selvfølgelig skjer det😊. Eller så får du ta til takke med ekskonå Hva er ditt syn på kiropraktorer @EpleDrue? Ehh.. Nei. Kiropraktore er gode folk! Litt skremmende lesing ang den saken om Playboy-modell Katie May. @toothfairy Hva er ditt syn på fysioterapeuter? 19 timer siden, Dr. A. Kula skrev: @EpleDrue regner med du er nedfor nå? Når er du i godt humør igjen? Fikk du med deg ungdomsfinalene på Telenor Arena nå fredag (og i dag?). Fikk du med deg at LSK J19 tapte 3-1 for Klepp J19? Var nedfor i går ja, utrolig kjipt Liverpool ikke tok alle 3 poengene i går. Var i godt humør når jeg fikk pizza på kvelden Fikk med meg at Klepp J19 vant, vel fortjent! Mulig LSK ikke stilte med de beste 19åringene mtp kvinnenes NM kamp i går? Fikk med meg at gullet i J16 finalen gikk til Rogaland også! Da var jeg veldig stolt. @Dr. A. Kula Ble du overrasket over at LSK måtte helt til ekstraomganger for å avgjøre finalen? Og hvordan tror du dagens cupfinale blir? Lekende lett mål for RBK.. 15 timer siden, calavi skrev: @EpleDrueHar du drukket julebrus og hørt på julemusikk i år? Ja, drikker faktisk julebrus akkurat nå. Ser på cupfinalen for menn og koser meg med iskald julebrus. Julemusikk får jeg ta senere! @calavi Hvilken julebrus skal du drikke i dag? Og har du planer om å shoppe på Black Friday?
Gjest EpleDrue Skrevet 20. november 2016 #9943 Skrevet 20. november 2016 @Mysticgirl Hvem vinner tvekampen i dag?
Gjest incognita Skrevet 20. november 2016 #9944 Skrevet 20. november 2016 2 minutter siden, EpleDrue skrev: Min kjære mor, eventuelt min nevø. @incognita Hva jobber du med? Ja! Kan ikke du lage en? Og en PL tråd Selvfølgelig er jeg det! @Moonwalker Synger du i bilen? Kan nok være det til tider, ja. @Coronas Ser du cupfinalen? Ehh.. Nei. Kiropraktore er gode folk! Litt skremmende lesing ang den saken om Playboy-modell Katie May. @toothfairy Hva er ditt syn på fysioterapeuter? Var nedfor i går ja, utrolig kjipt Liverpool ikke tok alle 3 poengene i går. Var i godt humør når jeg fikk pizza på kvelden Fikk med meg at Klepp J19 vant, vel fortjent! Mulig LSK ikke stilte med de beste 19åringene mtp kvinnenes NM kamp i går? Fikk med meg at gullet i J16 finalen gikk til Rogaland også! Da var jeg veldig stolt. @Dr. A. Kula Ble du overrasket over at LSK måtte helt til ekstraomganger for å avgjøre finalen? Og hvordan tror du dagens cupfinale blir? Lekende lett mål for RBK.. Ja, drikker faktisk julebrus akkurat nå. Ser på cupfinalen for menn og koser meg med iskald julebrus. Julemusikk får jeg ta senere! @calavi Hvilken julebrus skal du drikke i dag? Og har du planer om å shoppe på Black Friday? Jeg får ikke lov av moddene å si hva jeg jobber med. Du får sende PM om du sprekker av nysgjerrighet. @EpleDrue Er du litt skuffa over Zlatan hittil?
Gjest EpleDrue Skrevet 20. november 2016 #9945 Skrevet 20. november 2016 2 minutter siden, incognita skrev: @EpleDrue Er du litt skuffa over Zlatan hittil? Nei, kjempefornøyd han ikke får det skikkelig til. @incognita Hvordan kan jeg vite om noen flørter med meg, eller bare er hyggelig?
annebanane Skrevet 20. november 2016 #9946 Skrevet 20. november 2016 (endret) Byjenta! skrev (På 19.11.2016 den 22.22): @Moonwalker Endret 15. januar 2023 av annebanane
Gjest Mysticgirl Skrevet 20. november 2016 #9947 Skrevet 20. november 2016 39 minutter siden, EpleDrue skrev: @Mysticgirl Hvem vinner tvekampen i dag? Må først vite hvem han velger som annenkjempe da Håper uansett på Oddvar. Du da?
Coronas Skrevet 20. november 2016 #9948 Skrevet 20. november 2016 42 minutter siden, EpleDrue skrev: Kan nok være det til tider, ja. @Coronas Ser du cupfinalen? Jeg ser ikke fotball, hvis ikke det er noe spesielt. I dag har jeg ikke tid. Baker kaker. @EpleDrue Skal du bake til jul? Evt hvilke sorter?
Gjest Nordavind Skrevet 20. november 2016 #9949 Skrevet 20. november 2016 @incognita hvordan har du det i dag?
Gjest incognita Skrevet 20. november 2016 #9950 Skrevet 20. november 2016 Hihi Jeg har det helt fint i dag egentlig. Har nettopp tatt meg en deilig dusj og smurt meg med deilig kroppsolje. Snøen laver ned utenfor vinduet og jeg koser meg på sofaen under et pledd akkurat nå. @Nordavind Hvilket utested frekventerer du oftest? @Coronas Hvilke kaker baker du? @Ajax Har du vært på date med noen fra kg? Eventuelt hvem kunne du tenke deg å ta med på date?
Gjest Ajax Skrevet 20. november 2016 #9951 Skrevet 20. november 2016 Akkurat nå, incognita skrev: @Ajax Har du vært på date med noen fra kg? Eventuelt hvem kunne du tenke deg å ta med på date? Ingen som er aktive. Det er flere jeg kunne tenke meg, men jeg vil ikke avsløre for mye 😄 @incognita Samme spørsmål tilbake
Gjest Nordavind Skrevet 20. november 2016 #9952 Skrevet 20. november 2016 2 minutter siden, incognita skrev: Hihi Jeg har det helt fint i dag egentlig. Har nettopp tatt meg en deilig dusj og smurt meg med deilig kroppsolje. Snøen laver ned utenfor vinduet og jeg koser meg på sofaen under et pledd akkurat nå. @Nordavind Hvilket utested frekventerer du oftest? Jeg er svært sjeldent ute for tiden. Likte meg i Solii-området tidligere. Men det begynner å bli en syund siden. @incognita hva skal du på fredag kommende uke?:)
Gjest incognita Skrevet 20. november 2016 #9953 Skrevet 20. november 2016 1 minutt siden, Nordavind skrev: Jeg er svært sjeldent ute for tiden. Likte meg i Solii-området tidligere. Men det begynner å bli en syund siden. @incognita hva skal du på fredag kommende uke?:) Aner ikke @Nordavind Hvor mange språk behersker du?
Gjest incognita Skrevet 20. november 2016 #9954 Skrevet 20. november 2016 Oi, svaret mitt havnet inne i siteringen 🙈🙈
Gjest incognita Skrevet 20. november 2016 #9955 Skrevet 20. november 2016 4 minutter siden, Ajax skrev: Ingen som er aktive. Det er flere jeg kunne tenke meg, men jeg vil ikke avsløre for mye 😄 @incognita Samme spørsmål tilbake Ingen. Jeg er lykkelig forelsket i min kjære. @Ajax Hvor gammel er du?
Gjest Ajax Skrevet 20. november 2016 #9956 Skrevet 20. november 2016 2 minutter siden, incognita skrev: Ingen. Jeg er lykkelig forelsket i min kjære. @Ajax Hvor gammel er du? Så altfor altfor gammel til å holde på som jeg gjør . @incognita Spiller du noen instrumenter?
Gjest incognita Skrevet 20. november 2016 #9957 Skrevet 20. november 2016 2 minutter siden, Ajax skrev: Så altfor altfor gammel til å holde på som jeg gjør . @incognita Spiller du noen instrumenter? Haha ait. Jeg spiller brukbar piano, og noe gitar. @Ajax Er man tro hvis man ikke bedrar den man ikke elsker?
Gjest EpleDrue Skrevet 20. november 2016 #9958 Skrevet 20. november 2016 1 time siden, Moonwalker skrev: @EpleDrue hva er dine beste bilsanger? Og synger du i bilen? Synger du i det hele tatt? MKTO - Classic er favoritten Jeg synger i bilen! @Moonwalker Skal du legge til sangen i din favorittspilleliste nå? 51 minutter siden, Mysticgirl skrev: Må først vite hvem han velger som annenkjempe da Håper uansett på Oddvar. Du da? Svaret jeg ønsket var selvfølgelig Oddvar, uavhengig av hvem han velger som annenkjempe.. Trodde vi var enig om at Oddvar skulle vinne Farmen og hjertet til Stine! @Mysticgirl Har du meldt deg på til neste års sesong av Farmen? 50 minutter siden, Coronas skrev: @EpleDrue Skal du bake til jul? Evt hvilke sorter? Hva baker du? Jeg skal bake pepperkaker med familien, det er en tradisjon. @Coronas Har du sett The good wife? 21 minutter siden, incognita skrev: @EpleDrue Hvem er den peneste kg-berta du har sett bilde av hittil? Sier jeg der her starter AnonymBruker rykter. Du får sende PM om du sprekker av nysgjerrighet @incognita Hvem var du i venninnegjengen i ungdomsårene?
Gjest incognita Skrevet 20. november 2016 #9959 Skrevet 20. november 2016 1 minutt siden, EpleDrue skrev: MKTO - Classic er favoritten Jeg synger i bilen! @Moonwalker Skal du legge til sangen i din favorittspilleliste nå? Svaret jeg ønsket var selvfølgelig Oddvar, uavhengig av hvem han velger som annenkjempe.. Trodde vi var enig om at Oddvar skulle vinne Farmen og hjertet til Stine! @Mysticgirl Har du meldt deg på til neste års sesong av Farmen? Hva baker du? Jeg skal bake pepperkaker med familien, det er en tradisjon. @Coronas Har du sett The good wife? Sier jeg der her starter AnonymBruker rykter. Du får sende PM om du sprekker av nysgjerrighet @incognita Hvem var du i venninnegjengen i ungdomsårene? Jeg var den litt veslevoksne og fornuftige. På første jenteturen vår til "syden" var det flere av venninnene mine som fikk lov å dra fordi jeg skulle være der. @EpleDrue Hvem av oss tror du sprekker først?
Gjest Ajax Skrevet 20. november 2016 #9960 Skrevet 20. november 2016 15 minutter siden, incognita skrev: Haha ait. Jeg spiller brukbar piano, og noe gitar. @Ajax Er man tro hvis man ikke bedrar den man ikke elsker? Hvor går grensa mellom kreativitet og galskap? Hva er forskjellen på å leve og å være i live? Hvordan vet du at ting du oppfatter er ekte? Er tillit viktigere enn kjærlighet? Det er søndag så jeg kommer ikke til å begynne å grave i sånn Sofies verden-greier 😄 @incognita Treningsøkt nummer 7 denne uka er straks fullført. Skryt av meg!
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå