Gå til innhold

Spør en bruker

Fremhevede innlegg

Skrevet
28 minutter siden, minister-mio skrev:

@Calavi beste frokost?

Farris og øl er innafor! :nigo:

Jeg er ikke så veldig glad i frokost egentlig, så det må bli en tallerken full av masse forskjellig frukt og bær :)

23 minutter siden, Lady skrev:

@calavi Hva skal du i morgen? 

Jeg skal på biblioteket en tur, og muligens en tur til sentrum. Kvelden er ikke helt planlagt enda :)

@minister-mio Hvor mye penger bruker du på klær i måneden? 
@Lady Bruker du briller eller linser? 

Videoannonse
Annonse
Skrevet
2 minutter siden, calavi skrev:

@minister-mio Hvor mye penger bruker du på klær i måneden?

Ingen aning.. 3-4 tusen kanskje..

@calavi har du godt kontroll på privatøkonomien?

Gjest incognita
Skrevet
2 timer siden, Lady skrev:

Til skuldrene. 

@incognita Hvordna klarer du p klippe håret selv?

Hmm det er ikke så avansert, klipper 1-2cm av lengden et par ganger i året.

1 time siden, minister-mio skrev:

Brødskiver med ost og paprika

@incognita har du drukket te i dag?

Nope. Sjelden i grunn.

@Lady Hvilken brus er den beste?

@minister-mio Har du drukket øl i dusjen før?

Skrevet
1 time siden, calavi skrev:

Farris og øl er innafor! :nigo:

Jeg er ikke så veldig glad i frokost egentlig, så det må bli en tallerken full av masse forskjellig frukt og bær :)

Jeg skal på biblioteket en tur, og muligens en tur til sentrum. Kvelden er ikke helt planlagt enda :)

@Lady Bruker du briller eller linser? 

Begge deler.

@calavi Har du lagt ut bilde av deg på kg før?

Skrevet
2 timer siden, minister-mio skrev:

jeg er optimist :Hehe:

@Lady når var sist du lagde sandslott? 

Det husker jeg ikke 

@minister-mio Har du vannskrekk eller høydeskrekk ?

Skrevet
1 time siden, incognita skrev:

Nope. Sjelden i grunn.

Cola 

@incognita Hvillke fag var du flinkest i på skolen?

Gjest incognita
Skrevet
9 minutter siden, Lady skrev:

Cola 

@incognita Hvillke fag var du flinkest i på skolen?

Matte, engelsk, fysikk, naturfag 

@Lady Har du noen geeky interesser?

Skrevet
2 minutter siden, incognita skrev:

Matte, engelsk, fysikk, naturfag 

@Lady Har du noen geeky interesser?

Hmm, ikke som jeg kommer på,

@incognita Klarer du å påføre selvbruning jevnt?

Gjest incognita
Skrevet
12 minutter siden, Lady skrev:

Hmm, ikke som jeg kommer på,

@incognita Klarer du å påføre selvbruning jevnt?

Ja, det har jeg blitt rimelig rutt på, foråsidetsånn :nigo:

@Lady Har du noen gang testet en sånn sleep cycle app?

Skrevet
4 minutter siden, incognita skrev:

Ja, det har jeg blitt rimelig rutt på, foråsidetsånn :nigo:

@Lady Har du noen gang testet en sånn sleep cycle app?

Nei, virker det?

@incognita Har du et tips mot tunge øyelokk når man har sovet for lite? 

Skrevet
7 timer siden, incognita skrev:

Strengt tatt kan man jo opplevd fordommer mot begge kjønn innenfor samme område. Forskjellige fordommer bare. (See what I did there :nigo:)

Jeg finnes ikke handy. Dessuten liker jeg å la mannen tro jeg trenger ham i ny og ne. :fnise:

Helt usannsynlig mye. :hoppe:

@Dr. A. Kula Skjer det noe gøy i helgen?

@Lady Synes du Noah er heit?

Har vært med kamerater i kveld. Drukket, snakket og spilt kort og musikk. I morgen blir det litt nødvendig kleshandling og/eller rydding i rot. Fortsetter på søndag.

@incognita hva har sjokkert deg mest med brukeren min her på KG (positivt og/eller negativt)

6 timer siden, calavi skrev:

Én gang. 

Fordi de er der når ting er vanskelig og tøft, uten at jeg trenger å si noe som helst. De gråter med meg, ler med meg og er der rett og slett for meg. 

Nei

@Dr. A. Kula Hvilke tre ord tror du dine venner ville brukt for å beskrive deg? 
@EpleDrue Hvilke julefilmer må du få med deg før jul/i julen? 
@Moonwalker Hvor mange venner har du på facebook? 
@Lady Hvor ofte vasker du leiligheten din? 

Morsom, ærlig og dannelse.

@calavi har du fått registrert lag i FPL før morgendagens runde?

5 timer siden, Byjenta! skrev:

Det er klart man skal forsøke ting, innenfor visse grenser. Og så klart skal man gi ny partner ny mulighet, og ikke avvise. Men spørs jo helt på situasjonen.  

Jeg tror vi er ganske samkjørte, men uttrykker oss litt ulikt. Ønsker deg lykke til med bryllupsplanleggingen, samt selve bryllupet.

@Byjenta! skal dere gifte dere religiøst (kirke/moské/etc) eller blir det hos byfogden?

@minister-mio har jeg hoppet over noen spørsmål fra deg?

Gjest Supersol
Skrevet
8 timer siden, toothfairy skrev:

@Supersol ,siden du ikke vil legge deg. Hvor gammel var  du første gang du var full? Og hvordan reagerte dine foreldre? 

Var faktisk 18 år gammel.  De reagerte ikke på noen spesiell måte.

Skrevet
15 timer siden, Dr. A. Kula skrev:

Ja, det vil jeg si. Har svart tidligere i tråden at vi har passert sølv, til tross for at de siste årene har vært svært vanskelige på grunn av store påkjenninger som vi er blitt utsatt for sammen. En ulykke kommer som kjendt sjelden alene. 

@Coronas hvor lenge har du fått oppleve kjærligheten?

Mitt lengste forhold ble 14 år. Om det var kjærlighet de siste to årene er jeg usikker på ;) Håper jeg får oppleve den igjen nå :rodmer:

@Dr. A. Kula Hvor i landet bor du? Og er du opprinnelig derfra? :) 

Gjest EpleDrue
Skrevet
På 17.11.2016 den 23.22, toothfairy skrev:

Er du flink til å gå med senkede skuldre @EpleDrue? Eller heiser du de opp i ansiktet?:p 

Jeg er veldig avslappet. Her trengs det ikke heising av noe. ;)@toothfairy Blir du irritert når bilen bak deg ligger helt oppi din bil? Jeg pleier å bråbremse. Er dette noe du kunne funnet på å gjøre? Eller tar du det kuli? 

På 18.11.2016 den 0.24, incognita skrev:

@EpleDrue sitter du når du tisser?

Ja, nå må jeg nesten det da jeg for tiden er avhengig av krykker for å kunne stå. Har dessverre ikke tre hender. Jeg sitter når jeg tisser på morgenen i frykt for å besvime, slå hodet i toalettet og liksom bare.. Ikke våkne igjen da. @incognita Har du sprøyteskrekk? 

13 timer siden, Dr. A. Kula skrev:

@EpleDrue har du prøvd rugby, og i så fall har du testet posisjonen til #8.

Rugby har jeg prøvd 1 gang, og jeg gjør det ikke frivillig igjen. Snakk om å ønske å bli rullestolbruker innen kort tid. @Dr. A. Kula Hva var det siste du sa ja til, men som du egentlig ville sagt nei til? 

12 timer siden, Lady skrev:

@EpleDrue Har du noen gang vært usikker på din egen legning?

Nei, det har jeg ikke. Ikke en gang når anonyme brukere her inne på Kvinneguiden sprer rykter om at jeg er homofil.:ler2: @Lady Har du noen gang tatt deg nær av noe en anonym bruker her inne har skrevet til deg? 

11 timer siden, calavi skrev:

@EpleDrue Hvilke julefilmer må du få med deg før jul/i julen? 

Hjemme alene 1 og 2, samt national lampoon's christmas vacation! :) @calavi Har du noen gode tips for å komme i julestemning dersom vi i år også ender opp med en regnfull juletid? 

@applestories Jeg fikk aldri sitert deg igjen, men ja, jeg så finalen av Alt for Norge. Synes du det var Johnny som var den verdige vinneren? 

Skrevet
24 minutter siden, EpleDrue skrev:

@canacas Har du prøvd synkronsvømming? 

Klarer såvidt å holde meg flytende :laugh:

@EpleDrue skal vi bade? 

Skrevet
1 time siden, Coronas skrev:

Mitt lengste forhold ble 14 år. Om det var kjærlighet de siste to årene er jeg usikker på ;) Håper jeg får oppleve den igjen nå :rodmer:

@Dr. A. Kula Hvor i landet bor du? Og er du opprinnelig derfra? :) 

Jeg kan si såpass at jeg ikke bor i Oslo eller Trondheim. Jeg bor i samme kommune som jeg vokste opp, og har alltid bodd i denne kommunen. Har dog bodd hjemmefra da jeg gikk på universitet.

@Coronas har du barn?

46 minutter siden, EpleDrue skrev:

Jeg er veldig avslappet. Her trengs det ikke heising av noe. ;)@toothfairy Blir du irritert når bilen bak deg ligger helt oppi din bil? Jeg pleier å bråbremse. Er dette noe du kunne funnet på å gjøre? Eller tar du det kuli? 

Ja, nå må jeg nesten det da jeg for tiden er avhengig av krykker for å kunne stå. Har dessverre ikke tre hender. Jeg sitter når jeg tisser på morgenen i frykt for å besvime, slå hodet i toalettet og liksom bare.. Ikke våkne igjen da. @incognita Har du sprøyteskrekk? 

Rugby har jeg prøvd 1 gang, og jeg gjør det ikke frivillig igjen. Snakk om å ønske å bli rullestolbruker innen kort tid. @Dr. A. Kula Hva var det siste du sa ja til, men som du egentlig ville sagt nei til? 

Nei, det har jeg ikke. Ikke en gang når anonyme brukere her inne på Kvinneguiden sprer rykter om at jeg er homofil.:ler2: @Lady Har du noen gang tatt deg nær av noe en anonym bruker her inne har skrevet til deg? 

Hjemme alene 1 og 2, samt national lampoon's christmas vacation! :) @calavi Har du noen gode tips for å komme i julestemning dersom vi i år også ender opp med en regnfull juletid? 

@applestories Jeg fikk aldri sitert deg igjen, men ja, jeg så finalen av Alt for Norge. Synes du det var Johnny som var den verdige vinneren? 

Det kan jeg ikke huske. Pleier å si ja, og trives med det, men sier nei om jeg ikke kan eller ikke vil. Kan ikke huske jeg har sagt ja selv om jeg ikke ville.

@EpleDrue har du brukt noen "chips" i FPL denne runden som starter i dag?

Skrevet
10 timer siden, incognita skrev:

Nope. Sjelden i grunn.

@minister-mio Har du drukket øl i dusjen før?

Ja, sånn typisk en lørdag i kollektiv på vei til vors var ikke det en ukjent aktivitet 

9 timer siden, Lady skrev:

Det husker jeg ikke 

@minister-mio Har du vannskrekk eller høydeskrekk ?

Nei, jeg kan finne høyder ubehagelige, vann er bare digg :Nikke:

8 timer siden, Dr. A. Kula skrev:

@minister-mio har jeg hoppet over noen spørsmål fra deg?

Nei, det har meg; beklager. Jeg svarte ikke på om jeg hadde noen plan for nyttårsaften, det har jeg ikke. Jeg pleier ikke å planlegge det før i romjula, men jeg skal begynne å legge en plan nå. Vil gjøre noe litt annerledes i år etter råd fra en klok mann.

@incognita hadde du Nintendo da du var liten?

@Lady hvilket band/artist var det siste du så live?

@Dr. A. Kula har du noen faste ting du gjør når det er lørdag?

@EpleDrue har du begynt med juleforberedelser?

Skrevet
13 timer siden, Dr. A. Kula skrev:

Jeg tror vi er ganske samkjørte, men uttrykker oss litt ulikt. Ønsker deg lykke til med bryllupsplanleggingen, samt selve bryllupet.

@Byjenta! skal dere gifte dere religiøst (kirke/moské/etc) eller blir det hos byfogden?

Tusen takk for det .

Vi skal gifte oss i kirke

Skrevet
17 timer siden, toothfairy skrev:

Da håper jeg at jeg har fått reist mye mer- til Asia og Australia spesielt, kanskje fått en mellomlederstilling på jobb, og ikke minst en elskling 😘

Har du fått chili i nesa før @Byjenta!? Noen tips til å få det til å slutte å svi sånn?

Det tror jeg faktisk ikke, hehe.....

@toothfairy Favoritt dag? :) Altså ukedag. :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...