Coronas Skrevet 19. november 2016 #9901 Skrevet 19. november 2016 6 timer siden, Dr. A. Kula skrev: Jeg kan si såpass at jeg ikke bor i Oslo eller Trondheim. Jeg bor i samme kommune som jeg vokste opp, og har alltid bodd i denne kommunen. Har dog bodd hjemmefra da jeg gikk på universitet. @Coronas har du barn? Jeg har et barn som har flyttet ut, men som kanskje må flytte hjem igjen en liten periode siden han valgte å bytte studie. @Dr. A. Kula Har du barn?
Coronas Skrevet 19. november 2016 #9902 Skrevet 19. november 2016 (endret) 40 minutter siden, EpleDrue skrev: Skjer med at du og @Coronas er så optimistiske på mine vegne for tiden? Jeg tenker som så at den tid den sorg? Jeg kan evt ta stilling til det der om det en gang skulle skje! Klart man skal være optimistisk, spesielt på andres vegne annet er uaktuelt. Vi tenker godt om deg vettu @EpleDrue Er du egentlig litt pessimistisk av natur? Endret 19. november 2016 av Coronas
annebanane Skrevet 19. november 2016 #9903 Skrevet 19. november 2016 (endret) toothfairy skrev (På 19.11.2016 den 17.05): Endret 21. mai av annebanane
Gjest incognita Skrevet 19. november 2016 #9904 Skrevet 19. november 2016 Akkurat nå, Moonwalker skrev: Jeg var ganske god på hockeyskøyter. De små vanlige skøytene har jeg alltid slitt med. @toothfairy hadde du rulleskøyter som yngre? Stuen er fargerik og litt for kollektiv-stil. Føler kjøkkenet ser ut som noe tatt ut fra Hellas til tider. Soverommet er litt for hvitt og kjedelig, men gidder ikke investere i noe mer når jeg snart flytter igjen uansett. @incognita kunne du tenkt deg å være hjemmeværende mor? Hmm nei. Det er nok ikke noe for meg. Dessuten har jeg slitt meg gjennom så godt som alle 20-åra mine på universitetet, og det vil jeg såklart ha igjen noe for. @Moonwalker Kunne du?
annebanane Skrevet 19. november 2016 #9905 Skrevet 19. november 2016 (endret) @Dr. A. Kula Endret 21. mai av annebanane
Gjest Ajax Skrevet 19. november 2016 #9906 Skrevet 19. november 2016 1 time siden, incognita skrev: @Ajax Favoritt treningstøy? Stringer, joggebukse, og høye sko. Da gir jeg illusjonen av at jeg har kjempestor overkropp samtidig som jeg skuler de smale anklene mine 😄 @incognita Har du hatt tannregulering ?
annebanane Skrevet 19. november 2016 #9907 Skrevet 19. november 2016 (endret) incognita skrev (På 19.11.2016 den 17.15): @incognita Endret 21. mai av annebanane
Dr. A. Kula Skrevet 19. november 2016 #9908 Skrevet 19. november 2016 9 minutter siden, incognita skrev: Det må ha vært den saken hvor en jente anmeldte 3 menn for voldtekt, hvor de ble frikjent og hun senere gikk ut med navnene på mennene offentlig. Der fikk jeg gjennomgå godt ja.. Jeg har nok noen meninger som er litt utypiske, men dette er ting jeg har reflektert lenge og godt over og gjort meg opp meninger som jeg kan stå for, som reflekterer mine verdier og mitt tankesett. Det lever jeg godt med - samme hva andre måtte tenke om det. Morsomt at du spør, jeg er faktisk verdens yngste pensjonist. Jeg liker bredt listverk, wienerbrød, aftenposten, også fryser jeg alltid. @Dr. A. Kula Hvorfor tror du det er så lite akseptert å kalle seg selv antifeminist, som kvinne altså? @Moonwalker Beskriv stilen hjemme hos deg. Ja, det høres ut som den, ja.(ble avslørt at jeg leser på seksualrommet nå  ) Jeg tror det er stor begrepsforvirring rundt feminisme. Originalbtydningen blir ofte erstattet med det negativt ladde ekstremfeminisme begrepet. Dermed er det feil å være antifeminist til Originalbtydningen men OK til evolusjonsbetydningen. Aksepten (eller mangel på) ligger i begrepsfortåelse (eller mangel på) @incognita du glemte å svare på spørsmålet (hvor mange brukere har du blokkert) 12 minutter siden, Coronas skrev: Jeg har et barn som har flyttet ut, men som kanskje må flytte hjem igjen en liten periode siden han valgte å bytte studie. @Dr. A. Kula Har du barn? Ja. @Coronas har du spillt/spiller du fotball, og har du lag på FPL? (det blir mitt standardspørsmål, EpleDrue har et annet. Hvis du ikke vet hva FPL er, så spiller du ikke) 5 minutter siden, Moonwalker skrev: @Dr. A. Kula tror du at du hadde trives som omsorgarbeider? @Byjenta! Har du mange levende planter i ditt hjem? Det ser jeg ikke bort fra at jeg hadde. Er ganske sosialt anlagt og trives med mennesker, gjerne de samme men liker å bli kjent med nye. Men tror jeg ville blitt møtt med mistro og fordommer om jeg som voksen mann satte meg på utdanningsløpet for å bli for eksempel barnehageonkel. @Moonwalker tror du jeg ville blitt behandlet ulikt en kvinne i tilsvarende alder som meg selv om jeg omskolerte meg til barnehagelærer /barnevernspedagog?
annebanane Skrevet 19. november 2016 #9909 Skrevet 19. november 2016 (endret) Dr. A. Kula skrev (På 19.11.2016 den 17.35): Endret 21. mai av annebanane
chouette Skrevet 19. november 2016 #9910 Skrevet 19. november 2016 1 time siden, EpleDrue skrev: Selvfølgelig er PæreMandarin det eneste riktige svaret her. Hva var det siste du betalte kontant for, @toothfairy? Selvfølgelig skjer det😊. Eller så får du ta til takke med ekskonå Det siste var appelsinjuice, popcorn og tyggis. Ungkarskvinnedietten 💕 Hva er ditt syn på kiropraktorer @EpleDrue? 42 minutter siden, Ajax skrev: En gang i min ville ungdom hadde jeg sex 10 ganger på en dag... #skinnflådd Måtte også bli hjemme fra jobben en gang etter ryggvondt som skyldtes litt vanskelige stillinger. @toothfairy Har du en foretrukket side av sengen? Føler du for å presisere disse vanskelige stillingene? Liker best å ligge lengst borte fra døren. Sånn i tilfelle gale øksemordere osv. Tror du ikke sjansen er litt mindre for å bli drept først da? 1
Coronas Skrevet 19. november 2016 #9911 Skrevet 19. november 2016 11 minutter siden, Dr. A. Kula skrev: Ja. @Coronas har du spillt/spiller du fotball, og har du lag på FPL? (det blir mitt standardspørsmål, EpleDrue har et annet. Hvis du ikke vet hva FPL er, så spiller du ikke) Jeg har spilt fotball da jeg var jentunge. Norwaycup 2 ganger. FPL vet jeg ikke hva er, hvis ikke du mener xbox/ps4. Det spiller jeg ikke, har ikke konsoller i det hele tatt @Dr. A. Kula Er du en gamer? Eller er det bare fotballspill som er det beste? hihi
chouette Skrevet 19. november 2016 #9912 Skrevet 19. november 2016 45 minutter siden, Moonwalker skrev: @toothfairy hadde du rulleskøyter som yngre? Det hadde jeg. Var en periode helt hekta Kysser du på kjæresten din hver dag @Moonwalker?
Gjest Ajax Skrevet 19. november 2016 #9913 Skrevet 19. november 2016 23 minutter siden, toothfairy skrev: Føler du for å presisere disse vanskelige stillingene? Liker best å ligge lengst borte fra døren. Sånn i tilfelle gale øksemordere osv. Tror du ikke sjansen er litt mindre for å bli drept først da? Det innebar et ganske trangt bøttekott, og noen forskjellige varianter av løfting. Og dette var før jeg begynte med løfting på fritiden 😐 Du sier noe der... Kanskje jeg burde begynne å praktisere den varianten jeg også. Eventuelt bygge et putefort på den siden som er nærmest døra. @toothfairy Har du blitt drapstruet noen gang?
Dr. A. Kula Skrevet 19. november 2016 #9914 Skrevet 19. november 2016 8 minutter siden, Moonwalker skrev: Ikke noe særlig, egentlig. Det er så mange menn som går det i dag i forhold til før, så hvorfor kan ikke du? Er jo også grunner til at en omskolerer seg, og en velger ikke noe en tror en ikke kommer til å trives med. @Dr. A. Kula har du vurderer å omskolere deg? Det er ikke bare kjønn involvert, men også alder. Jeg ville nok vært opp mot dobbel alder i forhold til gjennomsnittet. Mistenker det ville gjort en forskjell. Nei, har i grunnen ikke det. Har noen ganger tenkt på tilleggsutdanning, men ikke omskolering. @Moonwalker får ta fotballspørsmålet til deg også. Har du spilt/spiller du fotball og har du lag på FPL? 11 minutter siden, Coronas skrev: Jeg har spilt fotball da jeg var jentunge. Norwaycup 2 ganger. FPL vet jeg ikke hva er, hvis ikke du mener xbox/ps4. Det spiller jeg ikke, har ikke konsoller i det hele tatt @Dr. A. Kula Er du en gamer? Eller er det bare fotballspill som er det beste? hihi Herlig, tenker du har fine minner derfra. Har du spilt i sluttspillet? FPL stå for "Fantasy Premier League" og er et gratis spill på Internett der du er en slags manager for spillere i PL. Når du starter, får du tildelt en virtuell sum du skal bruke på å kjøpe spillere til ditt lag. Spillerne får poeng basert på prestasjoner i faktiske PL kamper, og poengene som spillerne på det laget du har satt opp tjener, blir del av den lagdommer du får den runden. Det er regler for bytter og kjøp/salg av spillere fra runde til runde, og hvordan spillerne får poeng. Er nok kjekkest å spille mot/med andre, så det er mulig å lage egne ligaer der du samler en gruppe spillere.https://fantasy.premierleague.com/ Har en PS3 men det er en stund siden jeg brukte den. Liker best kjørestil, samt Adventure. Har aldri helt fått til fotballspiller på den, da er jeg bedre på (kunst)gresset. Liker å spille, men vil ikke kalle meg en gamer. @Coronas hender det fortsatt at du tar på deg fotballskoene? @EpleDrue regner med du er nedfor nå? Når er du i godt humør igjen? Fikk du med deg ungdomsfinalene på Telenor Arena nå fredag (og i dag?). Fikk du med deg at LSK J19 tapte 3-1 for Klepp J19? @toothfairy du får fotballspørsmålet mitt du også. Har du spilt/spiller du fotball og/eller FPL?
Coronas Skrevet 19. november 2016 #9915 Skrevet 19. november 2016 8 minutter siden, Dr. A. Kula skrev: Herlig, tenker du har fine minner derfra. Har du spilt i sluttspillet? FPL stå for "Fantasy Premier League" og er et gratis spill på Internett der du er en slags manager for spillere i PL. Når du starter, får du tildelt en virtuell sum du skal bruke på å kjøpe spillere til ditt lag. Spillerne får poeng basert på prestasjoner i faktiske PL kamper, og poengene som spillerne på det laget du har satt opp tjener, blir del av den lagdommer du får den runden. Det er regler for bytter og kjøp/salg av spillere fra runde til runde, og hvordan spillerne får poeng. Er nok kjekkest å spille mot/med andre, så det er mulig å lage egne ligaer der du samler en gruppe spillere.https://fantasy.premierleague.com/ Har en PS3 men det er en stund siden jeg brukte den. Liker best kjørestil, samt Adventure. Har aldri helt fått til fotballspiller på den, da er jeg bedre på (kunst)gresset. Liker å spille, men vil ikke kalle meg en gamer. @Coronas hender det fortsatt at du tar på deg fotballskoene? @EpleDrue regner med du er nedfor nå? Når er du i godt humør igjen? Fikk du med deg ungdomsfinalene på Telenor Arena nå fredag (og i dag?). Fikk du med deg at LSK J19 tapte 3-1 for Klepp J19? @toothfairy du får fotballspørsmålet mitt du også. Har du spilt/spiller du fotball og/eller FPL? Fotballskoene har jeg vokst ut av eller spilt ut he he. Er jo en stund siden jeg spilte sist. Hmmm må ha vært bedriftsfotballen det for mange år siden. OG jeg skal ikke prøve det igjen. Var en gutt fra Eik fotballklubb (jobbet for Meny) som jeg klarte å drible, tror han ble litt sur av å bli det av ei jente, så han spilte dirty og løp meg ned slik at jeg brakk et par ribben (måtte sykemelde meg dagen etter) Aldri mer I Norwaycup kom vi til 8.dels finalen et år. Den andre året kom vi sikkert ikke så langt for jeg husker ikke ha ha ha Har ikke prøvd det FPL greiene men har hørt at noen har nevnt det. Har jo levd med en gamer i 14 år Gamere er greie de altså. Bare det ikke tar over livet. @Dr. A. Kula Har du spilt for et spesi fotballag og hvor langt kom dere evt? Ps kunstgress er vondt å skli på, hverfall den gamle typen (år 1988)
Byjenta! Skrevet 19. november 2016 #9916 Skrevet 19. november 2016 2 timer siden, toothfairy skrev: Njæ. Overlever. Men sverger til forbikjøring når det er mulig. Foretrekker du høyre eller venstresiden i senga? Torsdag tror jeg. Siden fredagen går så himla fort:) Er du fæl til å søle tannkrem på speilet når du pusser tenner @Byjenta!? Gjør ikke det så ofte gitt faktisk.... Hehe @toothfairy Hva syntes du om nyttårsaften? Er det en dag du ser frem til og feirer veldig, eller er det bare nesten som en vanlig dag for deg?
Byjenta! Skrevet 19. november 2016 #9917 Skrevet 19. november 2016 1 time siden, Moonwalker skrev: @Byjenta! Har du mange levende planter i ditt hjem? Veldig få akkurat nå, skal flytte så blir ikke noe mer før vi har kommet i stand det nye stedet. @Moonwalker glad i brettspill? Evt er du en dårlig taper?
Byjenta! Skrevet 19. november 2016 #9918 Skrevet 19. november 2016 2 timer siden, incognita skrev: Vinteren. Helt klart. Jeg sier som en stor poet engang sa om vinteren ... "Endelig fred å få". @Byjenta! Er du religiøs? Høres bra ut. Ja, er jo det. Er ikke en person som går til kirka hver søndag og slikt nei... Det er jeg ikke, men jeg tror jo på noen ting. Og jeg er døpt, konfirmert og skal gifte meg i kirken. @incognita: Kylling eller fisk? 1
chouette Skrevet 19. november 2016 #9919 Skrevet 19. november 2016 1 time siden, Ajax skrev: Det innebar et ganske trangt bøttekott, og noen forskjellige varianter av løfting. Og dette var før jeg begynte med løfting på fritiden 😐 Du sier noe der... Kanskje jeg burde begynne å praktisere den varianten jeg også. Eventuelt bygge et putefort på den siden som er nærmest døra. @toothfairy Har du blitt drapstruet noen gang? Det høres veldig klokt ut. ja, en gang. Jobbet i kiosk. Kom inn en dame i 50-årene(usikker på om psykisk syk eller veldig høy, kanskje en kombo) som begynte å skjelle meg ut før hun sa at jeg så ut som Barbie og måtte dø men kan ha vært et skjult kompliment kanskje. Barbie er ikke sånn halvgærn vel. Skal du mekke julekalender til gullungene @Ajax? 48 minutter siden, Dr. A. Kula skrev: Det er ikke bare kjønn involvert, men også alder. Jeg ville nok vært opp mot dobbel alder i forhold til gjennomsnittet. Mistenker det ville gjort en forskjell. Nei, har i grunnen ikke det. Har noen ganger tenkt på tilleggsutdanning, men ikke omskolering. @Moonwalker får ta fotballspørsmålet til deg også. Har du spilt/spiller du fotball og har du lag på FPL? Herlig, tenker du har fine minner derfra. Har du spilt i sluttspillet? FPL stå for "Fantasy Premier League" og er et gratis spill på Internett der du er en slags manager for spillere i PL. Når du starter, får du tildelt en virtuell sum du skal bruke på å kjøpe spillere til ditt lag. Spillerne får poeng basert på prestasjoner i faktiske PL kamper, og poengene som spillerne på det laget du har satt opp tjener, blir del av den lagdommer du får den runden. Det er regler for bytter og kjøp/salg av spillere fra runde til runde, og hvordan spillerne får poeng. Er nok kjekkest å spille mot/med andre, så det er mulig å lage egne ligaer der du samler en gruppe spillere.https://fantasy.premierleague.com/ Har en PS3 men det er en stund siden jeg brukte den. Liker best kjørestil, samt Adventure. Har aldri helt fått til fotballspiller på den, da er jeg bedre på (kunst)gresset. Liker å spille, men vil ikke kalle meg en gamer. @toothfairy du får fotballspørsmålet mitt du også. Har du spilt/spiller du fotball og/eller FPL? Aldri spilt FPL. Spilte fotball i 8-12årsalderen men ble aldri helt bitt av basillen. Sikkert fordi jeg aldri ble ordentlig god😆 hvilken La Liga klubb tror du er min favoritt @Dr. A. Kula?
Gjest (:smilejenta:) Skrevet 19. november 2016 #9920 Skrevet 19. november 2016 (endret) Så morsom tråd Kan jeg få bli med? @toothfairy bruker du kontaktlinser eller briller? Endret 19. november 2016 av (:smilejenta:)
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå