Gjest incognita Skrevet 18. november 2016 #9801 Skrevet 18. november 2016 2 minutter siden, Lady skrev: Altfor lenge siden. Husker ikke 😮 Solgte trampolinen min da jeg flyttet. @incognita Har du trampoline? Nei 🙈 @Lady Burde vi som voksne fortsette med mye av det vi gjorde som barn? Klarte i trær, ringe på og stikke av, hoppe på trampoline, leke boksen går osv?
Lady Skrevet 18. november 2016 #9802 Skrevet 18. november 2016 Akkurat nå, incognita skrev: Nei 🙈 @Lady Burde vi som voksne fortsette med mye av det vi gjorde som barn? Klarte i trær, ringe på og stikke av, hoppe på trampoline, leke boksen går osv? Ja, d syns jeg faktisk. Hvorfor ikke være litt barnslige iblant? Kjedelig å alltid være så seriøs og voksen. @incognita Hva syns du?
Gjest incognita Skrevet 18. november 2016 #9803 Skrevet 18. november 2016 (endret) 5 minutter siden, Lady skrev: Ja, d syns jeg faktisk. Hvorfor ikke være litt barnslige iblant? Kjedelig å alltid være så seriøs og voksen. @incognita Hva syns du? Helt klart. @Lady Hvilke 3 ting savner du akkurat nå? Endret 18. november 2016 av incognita
Lady Skrevet 18. november 2016 #9804 Skrevet 18. november 2016 Akkurat nå, incognita skrev: Helt klart. @Lady Hvilke 3 ting savner du akkurat nå? Hmm, vet ikke 🙈 @incognita Hadde du blitt med i et reality program?
Byjenta! Skrevet 18. november 2016 #9805 Skrevet 18. november 2016 2 timer siden, toothfairy skrev: hmm, noen få. Nei, jeg er ikke offisielt sammen med noen:) @Byjenta! hvor lenge har du vært sammen med din forlovede? Jeg har vært sammen med han i litt over 1 år. Hvor ser du deg selv om 3 år?
calavi Skrevet 18. november 2016 #9806 Skrevet 18. november 2016 På 17.11.2016 den 10.01, Dr. A. Kula skrev: @calavi hvor mange ganger er du operert? Tenker på der du er under narkose eller har lokalbedøvelse. Én gang. 22 timer siden, EpleDrue skrev: @calavi Hvordan vet du egentlig at vennene dine er gode venner? Fordi de er der når ting er vanskelig og tøft, uten at jeg trenger å si noe som helst. De gråter med meg, ler med meg og er der rett og slett for meg. På 17.11.2016 den 12.30, Moonwalker skrev: @calavi finnes det mye informasjon om deg om en googler deg? Nei@Dr. A. Kula Hvilke tre ord tror du dine venner ville brukt for å beskrive deg? @EpleDrue Hvilke julefilmer må du få med deg før jul/i julen? @Moonwalker Hvor mange venner har du på facebook? @Lady Hvor ofte vasker du leiligheten din?
Byjenta! Skrevet 18. november 2016 #9807 Skrevet 18. november 2016 2 timer siden, Dr. A. Kula skrev: Nei, jeg vet ikke av at jeg kjenner noen her IRL, men skulle gjerne kjent flere av dere. Er ganske sosial anlagt. Man skal helt klart ikke presse noen til noe man ikke vil. Det var vel ikke det som var intensjonen i spørsmålet. Mer som at skal man utforske sammen (etterhvert som man er trygge på hverandre) de sidene man oppdager ved seg selv eller partneren, eller skal man la det være uten å forsøke overhodet? Skjønner det er lett å begrense tankene til sex på et slikt spørsmål, men det gjelder alle sider ved livet. Skal man gjøre en jordomseiling om det er partnerens ønske, skal man kle seg slik som gir partneren mest tenning, skal man spise en gitt type mat. I det minste forsøke eller bare avvise. Skal man avvise fordi man har forsøkt med andre partnere, eller skal man gi ny partner ny mulighet (starte på ny). Bare tanker, du trenger ikke svare. Det er klart man skal forsøke ting, innenfor visse grenser. Og så klart skal man gi ny partner ny mulighet, og ikke avvise. Men spørs jo helt på situasjonen. 1
Gjest incognita Skrevet 18. november 2016 #9808 Skrevet 18. november 2016 1 time siden, Lady skrev: Hmm, vet ikke 🙈 @incognita Hadde du blitt med i et reality program? Tjaaa for 10 år siden ville jeg sikkert blitt med på paradise. 🙈 Nå tror jeg at jeg ville stått over gitt @Lady Liker du ostepop?
minister-mio Skrevet 18. november 2016 #9809 Skrevet 18. november 2016 2 timer siden, Lady skrev: @minister-mio Er du enig i at Nicolai Cleve Broch er kjekk? 😍 Jepp og så er han en av få som er fin med grått hår. @Lady enig i at han med hår i Karpe Diem er kjekk?
minister-mio Skrevet 18. november 2016 #9810 Skrevet 18. november 2016 20 timer siden, incognita skrev: @minister-mio Hvilken lyd takler du bare ikke? Lyd av porselen mot bord. Hva er din favoritt kroppsdel?
Gjest incognita Skrevet 18. november 2016 #9811 Skrevet 18. november 2016 2 minutter siden, minister-mio skrev: Lyd av porselen mot bord. Hva er din favoritt kroppsdel? På meg selv eller generelt?
minister-mio Skrevet 18. november 2016 #9812 Skrevet 18. november 2016 1 minutt siden, incognita skrev: På meg selv eller generelt? favorittkroppsdel generelt
Lady Skrevet 18. november 2016 #9813 Skrevet 18. november 2016 1 time siden, calavi skrev: @Lady Hvor ofte vasker du leiligheten din? Når det trengs. Ca to ganger i uken. @calavi Hva med deg? 9 minutter siden, minister-mio skrev: Jepp og så er han en av få som er fin med grått hår. @Lady enig i at han med hår i Karpe Diem er kjekk? Ja😍 @minister-mio Hva ønsker du deg til jul? 11 minutter siden, incognita skrev: Tjaaa for 10 år siden ville jeg sikkert blitt med på paradise. 🙈 Nå tror jeg at jeg ville stått over gitt @Lady Liker du ostepop? Haha, det hadde jeg likt å sett Ja, men spiser deg nesten aldri. Tror ikke jeg har spist det på et par år 😮 @incognita Er du komfortabel med å dusje i fellesdusj?
Gjest incognita Skrevet 18. november 2016 #9814 Skrevet 18. november 2016 2 minutter siden, minister-mio skrev: favorittkroppsdel generelt Hmm. Ingenting er bedre enn en veltrent rygg på en heit mann. @minister-mio Har du vært på en strippeklubb noen gang?
Gjest incognita Skrevet 18. november 2016 #9815 Skrevet 18. november 2016 1 minutt siden, Lady skrev: Når det trengs. Ca to ganger i uken. @calavi Hva med deg? Ja😍 @minister-mio Hva ønsker du deg til jul? Haha, det hadde jeg likt å sett Ja, men spiser deg nesten aldri. Tror ikke jeg har spist det på et par år 😮 @incognita Er du komfortabel med å dusje i fellesdusj? Med andre kvinner, mener du? Ja, det gjør jeg lett. Hva med deg?
minister-mio Skrevet 18. november 2016 #9816 Skrevet 18. november 2016 Akkurat nå, Lady skrev: @minister-mio Hva ønsker du deg til jul? Vin @Lady skal du bort på juleferie?
Lady Skrevet 18. november 2016 #9817 Skrevet 18. november 2016 4 minutter siden, incognita skrev: Med andre kvinner, mener du? Ja, det gjør jeg lett. Hva med deg? Ja 😊 Nei, egentlig ikke helt komfortabel med det. Har et veldig kompleks for kroppen min. @incognita Har du tatt Restylane eller juvederm i leppene før?
Lady Skrevet 18. november 2016 #9818 Skrevet 18. november 2016 5 minutter siden, minister-mio skrev: Vin @Lady skal du bort på juleferie? Nei @minister-mio Gleder eller gruer du deg til julen?
minister-mio Skrevet 18. november 2016 #9819 Skrevet 18. november 2016 4 minutter siden, incognita skrev: Hmm. Ingenting er bedre enn en veltrent rygg på en heit mann. @minister-mio Har du vært på en strippeklubb noen gang? Ja, kleint og lite sexy var det @incognita tror du at du og Magnus Carlsen hadde kommet godt overens om dere bodde i samme kollektiv?
minister-mio Skrevet 18. november 2016 #9820 Skrevet 18. november 2016 2 minutter siden, Lady skrev: Nei @minister-mio Gleder eller gruer du deg til julen? Gruer meg kanskje litt hvis jeg tenker over det, men egentlig ingen av delene noe sånn veldig.. @Lady når begynner du juleforberedelsene?
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå