Byjenta! Skrevet 16. november 2016 #9721 Skrevet 16. november 2016 2 timer siden, Moonwalker skrev: Ikke som jeg har fått med meg @Dr. A. Kula når en har en dag på å lese til en eksamen og ikke har fått gjort noe før - burde en droppe bøkene og bare lese på forelesningsnotatene da? Hmmm. Den er vanskelig! Jeg må nok inkludere alle yrker hvor en må klatre eller henge i ganske løse luften utenom sikkerhetsselene. Har høydeskrekk når det er helt åpent rundt meg. Kunstner hadde heller ikke fungert da jeg ikke er så kreativ på den måten og derfor nok hadde slitt økonomisk. @Byjenta! hva kunne du tenkt deg å drive med i hverdagen om penger ikke var en faktor? Mitt drømmeyrke er sykepleier Edderkopp eller slanger?
chouette Skrevet 16. november 2016 #9722 Skrevet 16. november 2016 På 14. november 2016 den 20.59, Byjenta! skrev: Det blir det. Gifter oss 14.juli 2018. gleder oss masse til det! Smakt sprengt ribbe @toothfairy? Det tror jeg faktisk ikke! Godt? Elsker vanlig ribbe da. Velger du miljøvennlig gråpapir til å pakke inn julegaveer eller kjører du fancy, glanset papir @Byjenta!? 13 timer siden, canacas skrev: Ouch, det var et vanskelig spørsmål. Jeg ELSKER film, men har ingen utvalgt favoritt. Digger de fleste sjangre også, unntatt romantiske komedier. Av komedier digger jeg Will Ferrells filmer, det sier litt om nivået på humoren her i huset Nei, ser lite TV. Min favoritt brannmann jobber i OBRE. Hot stuff! Spa? Hva mener du? Ser det ut som jeg trenger overhaling eller? Fandens mannfolk ass!! Til ditt spørsmål: haha, nei. Det er lite som får adgang i denne kjeften! Cash or no cash. @toothfairy Liker du menn i uniform? Åja Det er å si det forsiktig. Bruker du uniform i jobben din @canacas? 21 timer siden, Dr. A. Kula skrev: Jeg ble avvist som blodgiver, og vil neppe noen sinne bli godkjent. Har du, @toothfairy, en blodtype som er ettertraktet av blodbanken, og hvor ofte avgir du? Har blodtype 0. Det er vel den nest vanligste. Gir en gang i året bare. Jernmangel and all that jazz. Hvilken bok(skjønnlitt.) er den absolutt tyngste du har lest @Dr. A. Kula? 21 timer siden, incognita skrev: @toothfairy Bruker du mye tid på å stelle tennene dine? Har lyst å si ja. Men bruker nok ikke mer tid enn folk flest. @incognita Bruker du mye fargerike strømpebukser? 22 timer siden, EpleDrue skrev: Nei, tror ikke det. @toothfairy Hvilken klokke har du? Har faktisk ikke klokke ATM. Vurderer sterkt å spare til en Aquaracer. @EpleDrue Er du gift?
Byjenta! Skrevet 16. november 2016 #9723 Skrevet 16. november 2016 5 timer siden, Coronas skrev: Jeg har forøvrig begge Min er bærbar. Mindre plass på bordet og i maskinen @Byjenta! Miljø entusiast? Evt hvilken bil har du? Hvilken julebrus er din favoritt?
chouette Skrevet 16. november 2016 #9724 Skrevet 16. november 2016 21 timer siden, Moonwalker skrev: Hjemmelagde peppernøtter De forsvinner litt for raskt. Nei. Sist jeg fulgde med var det på aftenposten sin oppdatering siden jeg kjenner til han som chattet der. @Dr. A. Kula,@toothfairy leser du spørsmålene til alle her inne, eller ser du bare på postene til deg selv? Pleier å lese spørsmålene til de aller fleste! @Moonwalker Har du bunad? Hvilken har du?
Byjenta! Skrevet 16. november 2016 #9725 Skrevet 16. november 2016 5 minutter siden, toothfairy skrev: Det tror jeg faktisk ikke! Godt? Elsker vanlig ribbe da. Velger du miljøvennlig gråpapir til å pakke inn julegaveer eller kjører du fancy, glanset papir @Byjenta!? Det er helt nydelig. Jeg har kun smakt vanlig ribbe et par ganger, syntes det er godt, men liker vår ribbe mye bedre. Den er saltet i 3 uker, vannet ut i 3 dager, så kokt dagen før du spiser den, så skal den stekes. Er såå herlig, får vann i munnen bare ved tanken. Jeg kjører fancy glanset papir! Hehe, hva med deg? @toothfairy Er du kreativ?
chouette Skrevet 16. november 2016 #9726 Skrevet 16. november 2016 5 minutter siden, Byjenta! skrev: Det er helt nydelig. Jeg har kun smakt vanlig ribbe et par ganger, syntes det er godt, men liker vår ribbe mye bedre. Den er saltet i 3 uker, vannet ut i 3 dager, så kokt dagen før du spiser den, så skal den stekes. Er såå herlig, får vann i munnen bare ved tanken. Jeg kjører fancy glanset papir! Hehe, hva med deg? @toothfairy Er du kreativ? Glanset her også. Av og til gråpapir hvis det er mønstret, synes ensfarget blir så kjedelig. Ser ikke på meg selv som kreativ. Er glad i å dekorere gaver da:P Hvilken hårfrisyre er din "signatur" @Byjenta!?
Byjenta! Skrevet 16. november 2016 #9727 Skrevet 16. november 2016 1 minutt siden, toothfairy skrev: Glanset her også. Av og til gråpapir hvis det er mønstret, synes ensfarget blir så kjedelig. Ser ikke på meg selv som kreativ. Er glad i å dekorere gaver da:P Hvilken hårfrisyre er din "signatur" @Byjenta!? Åja Å dekorere gaver er artig ja! Jeg har som regel håret mitt rettet med rettetang eller rettebørste og rett ned. @toothfairy Ferdig med mange julegaver???
Dr. A. Kula Skrevet 16. november 2016 #9728 Skrevet 16. november 2016 15 minutter siden, toothfairy skrev: Det tror jeg faktisk ikke! Godt? Elsker vanlig ribbe da. Velger du miljøvennlig gråpapir til å pakke inn julegaveer eller kjører du fancy, glanset papir @Byjenta!? Åja Det er å si det forsiktig. Bruker du uniform i jobben din @canacas? Har blodtype 0. Det er vel den nest vanligste. Gir en gang i året bare. Jernmangel and all that jazz. Hvilken bok(skjønnlitt.) er den absolutt tyngste du har lest @Dr. A. Kula? Har lyst å si ja. Men bruker nok ikke mer tid enn folk flest. @incognita Bruker du mye fargerike strømpebukser? Har faktisk ikke klokke ATM. Vurderer sterkt å spare til en Aquaracer. @EpleDrue Er du gift? En stund siden jeg leste skjønnlitteratur (og hva eksluderer en bok fra skjønnlitteraturen?), så tenker svaret blir "Den siste Viking" av Johan Bojer. Alternativt svar er "Ringenes Herre" av J R R Tolkien, på engelsk. @toothfairy Leser du helst bøker på norsk, eller liker du å lese på engelsk?
chouette Skrevet 16. november 2016 #9729 Skrevet 16. november 2016 Akkurat nå, Byjenta! skrev: Åja Å dekorere gaver er artig ja! Jeg har som regel håret mitt rettet med rettetang eller rettebørste og rett ned. @toothfairy Ferdig med mange julegaver??? Jeg har ikke begynt enda... Blir du lett sjøsyk @Byjenta!?
Byjenta! Skrevet 16. november 2016 #9730 Skrevet 16. november 2016 7 minutter siden, toothfairy skrev: Jeg har ikke begynt enda... Blir du lett sjøsyk @Byjenta!? Ååånei, hihi. Tja, kan bli...... @toothfairy Noe spesielt som skjer fremover i år?
chouette Skrevet 16. november 2016 #9731 Skrevet 16. november 2016 3 minutter siden, Dr. A. Kula skrev: En stund siden jeg leste skjønnlitteratur (og hva eksluderer en bok fra skjønnlitteraturen?), så tenker svaret blir "Den siste Viking" av Johan Bojer. Alternativt svar er "Ringenes Herre" av J R R Tolkien, på engelsk. @toothfairy Leser du helst bøker på norsk, eller liker du å lese på engelsk? Det kommer helt an på. Foretrekker egentlig ikke et språk over et annet. Har likevel de store amerikanske/engelske klassikerne på originalspråket sitt. @Dr. A. Kula Foretrekker du Fox, Nox eller Rox- karamellen?
Dr. A. Kula Skrevet 16. november 2016 #9732 Skrevet 16. november 2016 1 minutt siden, toothfairy skrev: Det kommer helt an på. Foretrekker egentlig ikke et språk over et annet. Har likevel de store amerikanske/engelske klassikerne på originalspråket sitt. @Dr. A. Kula Foretrekker du Fox, Nox eller Rox- karamellen? Rox er det i hverfall ikke. Bllir vel Fox, som vel er orginalen. Veldig frisk sitronsmak. Liker lakris også, men for vel oftere det ellers, så da blir ikke Nox like uvandt spennende og forfriskende. @toothfairy hvite, grå eller brune Knott?
annebanane Skrevet 16. november 2016 #9733 Skrevet 16. november 2016 (endret) Dr. A. Kula skrev (På 16.11.2016 den 22.18): Endret 15. januar 2023 av annebanane
Dr. A. Kula Skrevet 16. november 2016 #9734 Skrevet 16. november 2016 9 minutter siden, Moonwalker skrev: Eventuelt resultat får komme på PM om jeg kommer på det. Forventer ikke stort når alt ligger så tett. Brukte nok ikke eksempler fra KG selv om jeg var fristet Nå har jeg aldri opplevd virkelig kjærlighet, så jeg improviserer litt. En skal ikke måtte rikke på enkelte av sine dype moraler og verdier, så sånn sett er det ikke sikkert at en kan gå med på ethvert ønske den andre har. Skal ikke miste seg selv helt for den andre. Mener også det blir feil av den andre parten å presse noen til noe de ikke nødvendigvis vil. Om en går med på ethvert ønske så tror jeg ikke det er fullkommen kjærlighet fra noen av partene sin side. @Dr. A. Kula var dette et noe som helst fornuftig svar her jeg ikke har den erfaringen? Helt klart slanger @Byjenta! er du redd reptiler? Ja Har en som er ganske lokal for området mitt. Akkurat hvilken får en heller ta over PM. @toothfairy har du også bunad? Det ga mening det du skrev, men jeg leser også at du ikke har kjent på den altoppslukende kjærligheten. Press skal aldri forekomme. Men det fungerer trolig bare i praksis om begge kjenner det likt. Om den ene ikke har fullkommen kjærlighet, blir det ubalanse i forholdet, og det er aldri bra. Da utfordrer man ikke grenser på samme premisser. Ga det mening, @Moonwalker?
Gjest EpleDrue Skrevet 16. november 2016 #9735 Skrevet 16. november 2016 22 timer siden, Dr. A. Kula skrev: @EpleDrue når spilte du fotball sist? Det er faktisk nøyaktig 5 uker siden i dag! @Dr. A. Kula Hva med deg? 22 timer siden, calavi skrev: @EpleDrue Hvilken frossenpizza er den beste? Big one sikkert. Sier han som spiste ristorante pepperoni i går kveld. @calavi Hva var det flaueste foreldrene dine kunne gjøre når du var 14 år? 14 timer siden, canacas skrev: @EpleDrue Noen tips til hvordan man rister av seg en KG-stalker (eller to)? Ja! Ignorer de. Spesielt de som plutselig blir så irritert og sender deg PM med brukernavn. Ignorer videre. @canacas Hva er det dine stalkers er ute etter? Skitne bilder slik som mine er? 6 timer siden, Coronas skrev: @EpleDrue Er du gift? evt hvordan fridde du eller ønsker du å fri? Er ikke gift. Skal jeg noen gang fri skal jeg gjøre det på en måte det aldri blir glemt! Heh. @Coronas Hvordan er været hos deg? 56 minutter siden, toothfairy skrev: @EpleDrue Er du gift? Nei, det er jeg ikke. @toothfairy Hvorfor stiller du meg alltid så følsomme spørsmål? @incognita Hva var det siste du kjøpte på matbutikken? @minister-mio Snør det hos deg nå? @Moonwalker Hvor blir det av videoen du skulle dele med oss?
Dr. A. Kula Skrevet 16. november 2016 #9736 Skrevet 16. november 2016 (endret) 35 minutter siden, EpleDrue skrev: Det er faktisk nøyaktig 5 uker siden i dag! @Dr. A. Kula Hva med deg? Big one sikkert. Sier han som spiste ristorante pepperoni i går kveld. @calavi Hva var det flaueste foreldrene dine kunne gjøre når du var 14 år? Ja! Ignorer de. Spesielt de som plutselig blir så irritert og sender deg PM med brukernavn. Ignorer videre. @canacas Hva er det dine stalkers er ute etter? Skitne bilder slik som mine er? Er ikke gift. Skal jeg noen gang fri skal jeg gjøre det på en måte det aldri blir glemt! Heh. @Coronas Hvordan er været hos deg? Nei, det er jeg ikke. @toothfairy Hvorfor stiller du meg alltid så følsomme spørsmål? @incognita Hva var det siste du kjøpte på matbutikken? @minister-mio Snør det hos deg nå? @Moonwalker Hvor blir det av videoen du skulle dele med oss? Spilte i går for første gang etter lengre pause (sist var før sommeren), stiv og støl som bare det. @EpleDrue hva er du best med; høyre/venstre fot eller pannebrasken? Edit: Har du fått med deg at @minister-mio har spilt (spiller) fotball og at @incognita spiller på FPL? Endret 16. november 2016 av Dr. A. Kula Tillegg
calavi Skrevet 16. november 2016 #9737 Skrevet 16. november 2016 23 timer siden, Moonwalker skrev: @calavi har du en tendens til å lide av "flink pike"-syndromet? Ja, dessverre. Men, jeg har blitt flinkere til å gi litt mer f de siste årene. 15 timer siden, Dr. A. Kula skrev: "A Hitchhikers Guide to the Galaxy" av Douglas Adams (svaret er 42) @calavi har du lest den, og hva er din beste bok? Nei, den har jeg ikke lest, men den står på "listen" min over bøker jeg skal lese. Mulig "Seierherrene" av Roy Jakobsen er min favoritt. 15 timer siden, canacas skrev: @calavi Hvordan havna du på KG egentlig? Kvinneguiden har jo svaret på alt tydelgivis, så etter x antall googlesøk og litt snusing inne på forumet så opprettet jeg meg bruker. 27 minutter siden, EpleDrue skrev: @calavi Hva var det flaueste foreldrene dine kunne gjøre når du var 14 år? Hmm, si det? Jeg hadde generelt et godt forhold til foreldrene mine, og hadde aldri den perioden der de var "verdens teiteste", men jeg husker jeg var dritflau da mamma klarte å sovnet på ene foreldre/fellesmøtet vi hadde på ungdomsskolen. Da var jeg lite fornøyd @Dr. A. Kula Har du noen gang vært utro? @canacasBeste frukten? @EpleDrue Hvor mange gode, nære venner har du? @Moonwalker Når googlet du deg selv sist?
Dr. A. Kula Skrevet 16. november 2016 #9738 Skrevet 16. november 2016 7 minutter siden, calavi skrev: Ja, dessverre. Men, jeg har blitt flinkere til å gi litt mer f de siste årene. Nei, den har jeg ikke lest, men den står på "listen" min over bøker jeg skal lese. Mulig "Seierherrene" av Roy Jakobsen er min favoritt. Kvinneguiden har jo svaret på alt tydelgivis, så etter x antall googlesøk og litt snusing inne på forumet så opprettet jeg meg bruker. Hmm, si det? Jeg hadde generelt et godt forhold til foreldrene mine, og hadde aldri den perioden der de var "verdens teiteste", men jeg husker jeg var dritflau da mamma klarte å sovnet på ene foreldre/fellesmøtet vi hadde på ungdomsskolen. Da var jeg lite fornøyd @Dr. A. Kula Har du noen gang vært utro? @canacasBeste frukten? @EpleDrue Hvor mange gode, nære venner har du? @Moonwalker Når googlet du deg selv sist? Bare husk at det nå finnes fem bøker i trilogien! Nei, har ikke selv vært utro, men har tilgitt partner som har vært (engangstilfelle). @calavi vil du si det alltid er den partneren som er utro som har "skylden"?
minister-mio Skrevet 16. november 2016 #9739 Skrevet 16. november 2016 39 minutter siden, Dr. A. Kula skrev: Spilte i går for første gang etter lengre pause (sist var før sommeren), stiv og støl som bare det. @EpleDrue hva er du best med; høyre/venstre fot eller pannebrasken? Edit: Har du fått med deg at @minister-mio har spilt (spiller) fotball og at @incognita spiller på FPL? Jeg har også spilt FPL da!
calavi Skrevet 16. november 2016 #9740 Skrevet 16. november 2016 19 minutter siden, Dr. A. Kula skrev: @calavi vil du si det alltid er den partneren som er utro som har "skylden"? Ja. Jeg forstår hvorfor enkelte er utro, men selv om man har store problemer i forholdet så gir ikke dette "belegg" for å være utro. Man har begge skyld i problemer i forholdet, men om man velger å være utro så får man ta det på egen kappe. @Dr. A. Kula Hva er det beste med vinteren?
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå