Lady Skrevet 15. november 2016 #9682 Skrevet 15. november 2016 På 14.11.2016 den 14.51, EpleDrue skrev: Jeg kan tilsette egg og vann til Toros bakepakker. Tror du jeg hadde vunnet hele Norge baker om jeg meldte meg på Jeg blir faktisk fort brun! Og like fort hvit igjen..@Lady Hvor skal du feire julaften? Nja, var innom det i barneskolealder. Heldigvis fant min far ut at det ikke var min arena I Fredrikstad med familie. @EpleDrue Du da? ☃️
minister-mio Skrevet 15. november 2016 #9683 Skrevet 15. november 2016 2 minutter siden, Lady skrev: 2 @minister-mio Er du alternativ? Absolutt ikke, bare tilfeldigheter som gjør at jeg ikke alltid har et a4-liv. Dessuten dusjer jeg svært regelmessig. Virker jeg som noen slags hippie for deg eller noe?
Lady Skrevet 15. november 2016 #9684 Skrevet 15. november 2016 2 minutter siden, minister-mio skrev: Absolutt ikke, bare tilfeldigheter som gjør at jeg ikke alltid har et a4-liv. Dessuten dusjer jeg svært regelmessig. Virker jeg som noen slags hippie for deg eller noe? Haha nei Bare tilfeldig at jeg kom på det spørsmålet. @minister-mioSkla du handle på black friday?
Gjest incognita Skrevet 15. november 2016 #9685 Skrevet 15. november 2016 7 minutter siden, Lady skrev: @incognita Skal du ta HPV vaksinen? Det er ikke noe poeng for meg å ta den nå, men hadde jeg vært yngre ville jeg tatt den. Om forholdet jeg er i skulle ta slutt noen gang ville også vurdert det. @Lady hva med deg? @minister-mio Har du en sånn venninne som aldri holder avtaler..? Alle andre: jeg beklager til de jeg ikke har svart, denne tråden er litt klikk for meg - usikker på hvorfor, men det er bare noen ganger den "funker" og lar meg skrive innlegg....
minister-mio Skrevet 15. november 2016 #9686 Skrevet 15. november 2016 5 minutter siden, Lady skrev: Haha nei Bare tilfeldig at jeg kom på det spørsmålet. @minister-mioSkla du handle på black friday? Jeg jobber da og er redd alt bra er utsolgt om man ikke møter syv liksom. 3 minutter siden, incognita skrev: @minister-mio Har du en sånn venninne som aldri holder avtaler..? Ja, heldigvis veier hun opp for det på andre måter @Lady hva er ditt beste black friday tips om man jobber 9-17? @incognita Har du smakt årets juleøl?
Gjest incognita Skrevet 15. november 2016 #9687 Skrevet 15. november 2016 Akkurat nå, minister-mio skrev: Jeg jobber da og er redd alt bra er utsolgt om man ikke møter syv liksom. Ja, heldigvis veier hun opp for det på andre måter @Lady hva er ditt beste black friday tips om man jobber 9-17? @incognita Har du smakt årets juleøl? Det har jeg ikke. Det går ikke så mye i øl om dagen egentlig. @minister-mio Handler du mye på nettet? @toothfairy Er du religiøs av deg?
Lady Skrevet 15. november 2016 #9688 Skrevet 15. november 2016 8 minutter siden, incognita skrev: Det er ikke noe poeng for meg å ta den nå, men hadde jeg vært yngre ville jeg tatt den. Om forholdet jeg er i skulle ta slutt noen gang ville også vurdert det. @Lady hva med deg? n sånn venninne som aldri holder avtaler..? Alle andre: jeg beklager til de jeg ikke har svart, denne tråden er litt klikk for meg - usikker på hvorfor, men det er bare noen ganger den "funker" og lar meg skrive innlegg.... Nei, skal ikke ta den. @incognita har du prøvd noen rusmidler?
Gjest incognita Skrevet 15. november 2016 #9689 Skrevet 15. november 2016 Akkurat nå, Lady skrev: Nei, skal ikke ta den. @incognita har du prøvd noen rusmidler? Nei. @Lady har du hatt en kjønnssykdom noen gang?🙈
Lady Skrevet 15. november 2016 #9690 Skrevet 15. november 2016 3 minutter siden, minister-mio skrev: Jeg jobber da og er redd alt bra er utsolgt om man ikke møter syv liksom. Ja, heldigvis veier hun opp for det på andre måter @Lady hva er ditt beste black friday tips om man jobber 9-17? akt årets juleøl? Hmm, det må jeg komme tilbake til. Kanskje følge med på nettbutikkene ? @minister-mio Er du et hunde eller kattemenneske?
Lady Skrevet 15. november 2016 #9691 Skrevet 15. november 2016 Akkurat nå, incognita skrev: Nei. @Lady har du hatt en kjønnssykdom noen gang?🙈 Ingen kommentar @incognita Har du? 😛🙈
Gjest incognita Skrevet 15. november 2016 #9692 Skrevet 15. november 2016 5 minutter siden, Lady skrev: Ingen kommentar @incognita Har du? 😛🙈 Knis Nei, jeg har faktisk ikke det. @Lady Hva ønsker du deg til jul?
Gjest incognita Skrevet 15. november 2016 #9693 Skrevet 15. november 2016 Haha, liker at jeg skrev "faktisk".. Som om jeg er DEN skløtta liksom
Lady Skrevet 15. november 2016 #9694 Skrevet 15. november 2016 Akkurat nå, incognita skrev: Knis Nei, jeg har faktisk ikke det. @Lady Hva ønsker du deg til jul? Jeg ønsker meg votter, ny lommebok, time til massasje blant annet. @incognita Hva var din første jobb?
Lady Skrevet 15. november 2016 #9695 Skrevet 15. november 2016 5 minutter siden, incognita skrev: Haha, liker at jeg skrev "faktisk".. Som om jeg er DEN skløtta liksom Haha
Gjest incognita Skrevet 15. november 2016 #9696 Skrevet 15. november 2016 Akkurat nå, Lady skrev: Jeg ønsker meg votter, ny lommebok, time til massasje blant annet. @incognita Hva var din første jobb? Jeg serverte på en restaurant da jeg var 14, i 2 uker i sommerferien. Samme spm tilbake!!
Lady Skrevet 15. november 2016 #9697 Skrevet 15. november 2016 Akkurat nå, incognita skrev: Jeg serverte på en restaurant da jeg var 14, i 2 uker i sommerferien. Samme spm tilbake!! Jobbet i en barnehage @incognita Syns du noen barn er ekle?
Gjest incognita Skrevet 15. november 2016 #9698 Skrevet 15. november 2016 Akkurat nå, Lady skrev: Jobbet i en barnehage @incognita Syns du noen barn er ekle? Ja, men enda flere ekle foreldre. @Lady Hva samler du på?
Lady Skrevet 15. november 2016 #9699 Skrevet 15. november 2016 7 minutter siden, incognita skrev: Ja, men enda flere ekle foreldre. @Lady Hva samler du på? Hmm, ingenting spesielt? @incognita du da?
chouette Skrevet 15. november 2016 #9700 Skrevet 15. november 2016 55 minutter siden, Dr. A. Kula skrev: @calavi, @EpleDrue @toothfairyog @Moonwalker følger dere med på #NRKSjakk? Absolutt ikke. sjakk er bare søvndyssende. Har DEN sjakkelskende familien da. 35 minutter siden, incognita skrev: Det har jeg ikke. Det går ikke så mye i øl om dagen egentlig. @minister-mio Handler du mye på nettet? @toothfairy Er du religiøs av deg? Egentlig ikke. Men jeg liker mye av det kirken står for og jeg blir alltid så høytidelig når jeg er der. Det føles fint, og trygt på en måte. Gir dere blod @incognita og @Dr. A. Kula?
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå