Gjest Uchiha Madbrah Skrevet 12. november 2016 #9601 Skrevet 12. november 2016 19 timer siden, AnonymBruker skrev: Hei Kan du fortelle meg hvilke merker med Whey proteinpulver som er bra og hvilke som ikke er bra? Jeg så tilbud i en fysisk butikk på slikt pulver (men jeg husker ikke hva det heter). Det hadde vært så fint med en anbefaling, hvis du kan hjelpe Anonymkode: 43d28...8fc Hei Det kommer egentlig an på hva målet ditt er. Hvis du ønsker å legge på deg vekt (både muskelmasse og litt fett) og sliter med å få inn ditt daglig inntak av kalorier, så vil jeg absolutt anbefale Whey-ProteinMASS. Mass er for bulking (legge på deg) og har en del mer kalorier og karbohydrater enn vanlig whey protein. Personlig så drikker jeg Whey-Protein (Cookies n' Cream/Sjokolade/Jordbær) med BCCA (proteiner som bygger opp muskelmassen) når jeg sliter med å få inn kaloriene mine for dagen. Hold deg til Whey protein. Hvis du gir meg litt mer info så kan jeg gi mer utdypende svar
Dr. A. Kula Skrevet 12. november 2016 #9602 Skrevet 12. november 2016 4 timer siden, Moonwalker skrev: Sover jo selvsagt på hotell(-ish) når jeg skal på ferie-ferie, men har prioritert å besøke venner i andre land og sove hos dem når jeg først har råd til turer de siste årene. Men nå spurte du om når jeg sist hadde et hotellopphold, og ikke om jeg i det hele tatt har hatt det da Sist leste bok var "media, gender and identity" av Gauntlett. Ganske så interessant! @Dr. A. Kula hvilke type bøker liker du best? Jo, den hørtes interessant ut. Var den bra? Liker nok best Krim og eventyrromaner, men gjerne på engelsk. Har du noengang deltatt på KG-TREFF, @Moonwalker?
AnonymBruker Skrevet 13. november 2016 #9603 Skrevet 13. november 2016 9 timer siden, Uchiha Madbrah skrev: Hei Det kommer egentlig an på hva målet ditt er. Hvis du ønsker å legge på deg vekt (både muskelmasse og litt fett) og sliter med å få inn ditt daglig inntak av kalorier, så vil jeg absolutt anbefale Whey-ProteinMASS. Mass er for bulking (legge på deg) og har en del mer kalorier og karbohydrater enn vanlig whey protein. Personlig så drikker jeg Whey-Protein (Cookies n' Cream/Sjokolade/Jordbær) med BCCA (proteiner som bygger opp muskelmassen) når jeg sliter med å få inn kaloriene mine for dagen. Hold deg til Whey protein. Hvis du gir meg litt mer info så kan jeg gi mer utdypende svar Hei Tusen takk Grunnen til at jeg ønsker å bruke et slikt produkt, er for å få i meg dagsbehovet av proteiner gjennom flytende næring (jeg har problemer med svelget, og bl.a. kjøtt er derfor umulig for meg å spise). Jeg trener ikke, og har ikke behov for å legge på meg fett (da jeg er lett overvektig i følge BMI og har ca 3-4 kg for mye fett på kroppen). Anonymkode: 43d28...8fc
Lady Skrevet 13. november 2016 #9604 Skrevet 13. november 2016 På 8.11.2016 den 22.10, incognita skrev: Jeg blir kvalm av duftlys, kjøper bare hvite kubbelys i 100% stearin. @Lady Samme spm til deg! Si fra giorgio Armani 😍😍😍 Beste!!! @incognita Har du testet den? @minister-mio Har du sett en natt i Berlin nå?
Gjest Ajax Skrevet 13. november 2016 #9605 Skrevet 13. november 2016 På 1.11.2016 den 18.41, EpleDrue skrev: @Cyrus Hvilket spisested vil du anbefale i Østfold? Bakgården i Halden. Bare hold deg unna i julebordsesongen 😄 @EpleDrue Drømmebilen din heter?
Gjest Ajax Skrevet 13. november 2016 #9606 Skrevet 13. november 2016 På 1.11.2016 den 15.27, calavi skrev: @Cyrus Er du a- eller b-menneske? Jeg jobber 5-skift så det varierer veldig. Men får jeg bestemme selv så legger jeg meg 1 og står opp 9 😄
annebanane Skrevet 13. november 2016 #9607 Skrevet 13. november 2016 (endret) toothfairy skrev (På 12.11.2016 den 21.41): Endret 21. mai av annebanane
Gjest EpleDrue Skrevet 13. november 2016 #9608 Skrevet 13. november 2016 På Wednesday, November 09, 2016 den 14.13, calavi skrev: @EpleDrue Hva slags undertøy foretrekker du på kvinner? Eller er det også for skummelt å svare på? Haha, du as! Da får jeg gi deg slike svar du helst vil ha fra meg: Foretrekker kvinner uten undertøy. @calavi Er jeg håpløs? Tror du det er håp for meg? Og bonusspørsmål: Hvor mange skritt gikk du ila helgen? På Thursday, November 10, 2016 den 22.23, Coronas skrev: @EpleDrue hvilken superhelt ville du vært og hvorfor? Superman! Vil fly, det må jo være kjempegøy! @Coronas Hva bestod søndagsmiddagen av? På Friday, November 11, 2016 den 20.02, Moonwalker skrev: @EpleDrue blir du nervøs når du skal holde en presentasjon? Nei,såklart ikke. Holder kun presentasjoner om ting jeg kan for å slippe å være nervøs 🙄 @Moonwalker Kunne du datet en mann som var 10 cm lavere enn deg? 6 timer siden, Ajax skrev: Bakgården i Halden. Bare hold deg unna i julebordsesongen 😄 @EpleDrue Drømmebilen din heter? Takker! Haha, mye folk der da? 😐 Må vel si bilen jeg eier nå da. BMW E92. @Ajax Hvordan har du det om dagen? @applestories Hvem forlater Farmen i kveld? @Mysticgirl Farmen? Lasse ut? Blir det Farmen-par 2016? @minister-mio Hvor mange glass vann har du drukket i dag? @incognita Hvordan var helgen din? @toothfairy Har du hull i ørene? @Byjenta! Hvordan skal en mann gå frem når han vil be noen ut på date? @Dr. A. Kula Kan du å stå på hendene? @Lady Hvilken størrelse bruker du i sokker?
minister-mio Skrevet 13. november 2016 #9609 Skrevet 13. november 2016 8 timer siden, Lady skrev: Si fra giorgio Armani 😍😍😍 Beste!!! @incognita Har du testet den? @minister-mio Har du sett en natt i Berlin nå? nei, men den er høyt på lista over filmer jeg skal se 10 minutter siden, EpleDrue skrev: @minister-mio Hvor mange glass vann har du drukket i dag? bare ett, men flere om man regner med farris, kaffe og te. @Lady kan du gå i spagat? @EpleDrue er du god på å bake?
Lady Skrevet 13. november 2016 #9610 Skrevet 13. november 2016 1 minutt siden, minister-mio skrev: nei, men den er høyt på lista over filmer jeg skal se bare ett, men flere om man regner med farris, kaffe og te. @Lady kan du gå i spagat? Nei 😐 Kunne før da jeg gikk på turn. @minister-mio Hvilke land ville du bodd i, hvis du skulle flytte fra Norge?
minister-mio Skrevet 13. november 2016 #9611 Skrevet 13. november 2016 4 minutter siden, Lady skrev: Nei 😐 Kunne før da jeg gikk på turn. @minister-mio Hvilke land ville du bodd i, hvis du skulle flytte fra Norge? Kanskje Nederland. @Lady hvor mange land har du bodd i?
Lady Skrevet 13. november 2016 #9612 Skrevet 13. november 2016 18 minutter siden, EpleDrue skrev: @Lady Hvilken størrelse bruker du i sokker? S? Er ikke sikker. @EpleDrue lir du fort brun?
Dr. A. Kula Skrevet 13. november 2016 #9613 Skrevet 13. november 2016 2 timer siden, Moonwalker skrev: Pleier være kortere kø i selvnetjening, så jeg rusler i den retningen. @toothfairy har du noen gang latt være å scanne enkelte varer i selvbetjeningen? Ikke et arrangert et for flere brukere, men har hatt eget slags kg-treff. @Dr. A. Kula hadde du blitt med på kg-treff om det var et nær deg? Tenker jeg helst ville vært med på et treff der jeg "kjente" brukerne litt,og var sikker på at de ikke kjente meg IRL. Så da hadde det nok vært enklere å deltatt et annet sted enn hvor jeg bor, men da måtte dett skje i en anledning jeg tilfeldigvis var der treffet skulle være. Eksempelvis med flere av dere her i tråden, samt i noen andre. Ville du deltatt på treff om jeg kom, @Moonwalker? 51 minutter siden, EpleDrue skrev: Haha, du as! Da får jeg gi deg slike svar du helst vil ha fra meg: Foretrekker kvinner uten undertøy. @calavi Er jeg håpløs? Tror du det er håp for meg? Og bonusspørsmål: Hvor mange skritt gikk du ila helgen? Superman! Vil fly, det må jo være kjempegøy! @Coronas Hva bestod søndagsmiddagen av? Nei,såklart ikke. Holder kun presentasjoner om ting jeg kan for å slippe å være nervøs 🙄 @Moonwalker Kunne du datet en mann som var 10 cm lavere enn deg? Takker! Haha, mye folk der da? 😐 Må vel si bilen jeg eier nå da. BMW E92. @Ajax Hvordan har du det om dagen? @applestories Hvem forlater Farmen i kveld? @Mysticgirl Farmen? Lasse ut? Blir det Farmen-par 2016? @minister-mio Hvor mange glass vann har du drukket i dag? @incognita Hvordan var helgen din? @toothfairy Har du hull i ørene? @Byjenta! Hvordan skal en mann gå frem når han vil be noen ut på date? @Dr. A. Kula Kan du å stå på hendene? @Lady Hvilken størrelse bruker du i sokker? Selvsagt kan jeg stå på hendene, men jeg foretrekker da å ta av skoene slik at jeg ikke blir så skitten på fingrene. @EpleDrue gar du drevet med turn?
chouette Skrevet 13. november 2016 #9614 Skrevet 13. november 2016 2 timer siden, Moonwalker skrev: Pleier være kortere kø i selvnetjening, så jeg rusler i den retningen. @toothfairy har du noen gang latt være å scanne enkelte varer i selvbetjeningen? Ikke med vilje! Menyen min ligger på et kjøpesenter der det ferdes mange vektere:P Men jeg handlet et nett med bifftomater en gang og presterte å slå det inn som vanlige tomater. Bifftomatene er vel litt dyrere. Fy skamme seg @Moonwalker Hva handlet du sist du var på apoteket? 54 minutter siden, EpleDrue skrev: Haha, du as! Da får jeg gi deg slike svar du helst vil ha fra meg: Foretrekker kvinner uten undertøy. @calavi Er jeg håpløs? Tror du det er håp for meg? Og bonusspørsmål: Hvor mange skritt gikk du ila helgen? @toothfairy Har du hull i ørene? Det har jeg. Siden du endelig har beveget deg litt i retning av det snuskete hjørnet skal du få det 'o store spørsmålet Pupper eller rumpe @EpleDrue? 1
Doge Skrevet 13. november 2016 #9615 Skrevet 13. november 2016 På 6.11.2016 den 20.31, incognita skrev: @Doge Vært på date i det siste? Nei, det er svæææææææææææææært lenge siden jeg har vært på date @incognita Hva syns du om Movember-trenden? @Byjenta! Har du noengang bodd på bygda?
Byjenta! Skrevet 13. november 2016 #9616 Skrevet 13. november 2016 8 minutter siden, Doge skrev: Nei, det er svæææææææææææææært lenge siden jeg har vært på date @incognita Hva syns du om Movember-trenden? @Byjenta! Har du noengang bodd på bygda? Nope
Byjenta! Skrevet 13. november 2016 #9617 Skrevet 13. november 2016 1 time siden, EpleDrue skrev: Haha, du as! Da får jeg gi deg slike svar du helst vil ha fra meg: Foretrekker kvinner uten undertøy. @calavi Er jeg håpløs? Tror du det er håp for meg? Og bonusspørsmål: Hvor mange skritt gikk du ila helgen? Superman! Vil fly, det må jo være kjempegøy! @Coronas Hva bestod søndagsmiddagen av? Nei,såklart ikke. Holder kun presentasjoner om ting jeg kan for å slippe å være nervøs 🙄 @Moonwalker Kunne du datet en mann som var 10 cm lavere enn deg? Takker! Haha, mye folk der da? 😐 Må vel si bilen jeg eier nå da. BMW E92. @Ajax Hvordan har du det om dagen? @applestories Hvem forlater Farmen i kveld? @Mysticgirl Farmen? Lasse ut? Blir det Farmen-par 2016? @minister-mio Hvor mange glass vann har du drukket i dag? @incognita Hvordan var helgen din? @toothfairy Har du hull i ørene? @Byjenta! Hvordan skal en mann gå frem når han vil be noen ut på date? @Dr. A. Kula Kan du å stå på hendene? @Lady Hvilken størrelse bruker du i sokker? Vanskelig å si.. hehe
AnonymBruker Skrevet 13. november 2016 #9618 Skrevet 13. november 2016 1 time siden, EpleDrue skrev: @applestories Hvem forlater Farmen i kveld? Får ikke til å komme meg ut av sitatet... Men så hyggelig å få spørsmål @EpleDrue, lenge siden sist Jeg har ikke sett Farmen i år, men så nettopp finalen i Alt for Norge, liker det mye bedre med folk som ikke kranglet Ser du på Alt for Norge? Anonymkode: b975a...f1b
Gjest Ajax Skrevet 13. november 2016 #9619 Skrevet 13. november 2016 2 timer siden, EpleDrue skrev: . @Ajax Hvordan har du det om dagen? Jeg har slått meg til ro med at jeg ikke får endret omstendigheten, og iverksatt alternative tiltak 😄 @EpleDrue Hvor mange språk vil du si du kan snakke flytende?
AnonymBruker Skrevet 13. november 2016 #9620 Skrevet 13. november 2016 5 minutter siden, Ajax skrev: Jeg har slått meg til ro med at jeg ikke får endret omstendigheten, og iverksatt alternative tiltak 😄 Hva vil det si? Anonymkode: 8b60e...788
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå