Byjenta! Skrevet 8. november 2016 #9541 Skrevet 8. november 2016 10 minutter siden, Moonwalker skrev: Definitivt, desverre! Heldigvis er det så gammelt nå at det ikke ligger på nett-tv lengre Jeg ser at jeg har plusset det innlegget, så det får være indikasjon nok på at du burde skrive litt mer. @Dr. A. Kula Hva skal dine neste strofer handle om? Det var abonnentet til telefonen min. @toothfairy Hvor varmt liker du å ha det inne i hjemmet ditt? Helt klart et B-menneske. Kan lett sove til 14 om ingen vekker meg, og blir uansett dag og energinivå lys våken når jeg skal legge meg. Så da sitter jeg vanligvis oppe hele natten og koser meg. Siste ukene har jeg plutselig blitt noe midt i mellom da, for jeg sovner rett over midnatt og våkner automatisk senest kl 10. @Byjenta! Når står du opp om morgenen? Ååå Står opp halv 6-6, men legger meg som regel litt igjen etter min kjære har reist på jobb @Moonwalker liker du sims?
annebanane Skrevet 8. november 2016 #9542 Skrevet 8. november 2016 (endret) Byjenta! skrev (På 8.11.2016 den 19.47): Ååå Står opp halv 6-6, men legger meg som regel litt igjen etter min kjære har reist på jobb @Moonwalker liker du sims? Kan si det har blitt brukt svært mye tid på sims opp gjennom årene. Synest ikke det er så kjekt å spille selve karakterene, men byggingen drar meg inn! @Byjenta! Har du nyeste versjon av sims? Endret 20. august 2022 av Moonwalker
Byjenta! Skrevet 8. november 2016 #9543 Skrevet 8. november 2016 9 minutter siden, Moonwalker skrev: Kan si det har blitt brukt svært mye tid på sims opp gjennom årene. Synest ikke det er så kjekt å spille selve karakterene, men byggingen drar meg inn! @Byjenta! Har du nyeste versjon av sims? Får den nye i posten i morra tenker jeg som min kjære har kjøpt til meg. Hvilke land har du vært i?
chouette Skrevet 8. november 2016 #9544 Skrevet 8. november 2016 31 minutter siden, Moonwalker skrev: Det var abonnentet til telefonen min. @toothfairy Hvor varmt liker du å ha det inne i hjemmet ditt? Rundt 20 holder for meg. Har du begynt å gå med ull enda?
Gjest incognita Skrevet 8. november 2016 #9545 Skrevet 8. november 2016 5 timer siden, Fox Mulder skrev: @incognita Hører du noe på Beatles? Selvsagt. Har vokst opp med mye beatles i heimen og de er nærmest å regne som nostalgi for meg. @Fox Mulder Når var du sist på date? @EpleDrue Er det noe mellom deg og en viss kg-berte? @Dr. A. Kula Hva synes du om treningsentre som er kun for kvinner? Greit eller ikke? @minister-mio Beste stand-up? @toothfairy Er det valgvake hjemme hos deg i kveld/natt?
minister-mio Skrevet 8. november 2016 #9546 Skrevet 8. november 2016 1 minutt siden, incognita skrev: @minister-mio Beste stand-up? Bill Hicks @incognita beste lukt på duftlys?
Gjest incognita Skrevet 8. november 2016 #9547 Skrevet 8. november 2016 Akkurat nå, minister-mio skrev: Bill Hicks @incognita beste lukt på duftlys? Jeg blir kvalm av duftlys, kjøper bare hvite kubbelys i 100% stearin. @minister-mio Favorittparfyme? @Lady Samme spm til deg!
Gjest EpleDrue Skrevet 8. november 2016 #9548 Skrevet 8. november 2016 4 timer siden, toothfairy skrev: Var det så kjipt altså? Du vil ha det mer vågalt? Her kommer et vågalt et. Hvilken Disney prinsesse er den fineste? Lett! Belle, spilt av Emma Watson @toothfairy Skal du forresten se Beauty and the beast? 12 minutter siden, incognita skrev: @EpleDrue Er det noe mellom deg og en viss kg-berte? Ikke som jeg vet om, men jeg er alltid den siste som får vite slike ting. Eller jo, det var en berte her inne som skulle fri til meg i 2020 om jeg var singel da. @incognita Kunne du fridd til kjæresten din på skuddår, eller mener du den oppgaven tilhører oss menn?
Gjest incognita Skrevet 8. november 2016 #9549 Skrevet 8. november 2016 12 minutter siden, EpleDrue skrev: Lett! Belle, spilt av Emma Watson @toothfairy Skal du forresten se Beauty and the beast? Ikke som jeg vet om, men jeg er alltid den siste som får vite slike ting. Eller jo, det var en berte her inne som skulle fri til meg i 2020 om jeg var singel da. @incognita Kunne du fridd til kjæresten din på skuddår, eller mener du den oppgaven tilhører oss menn? Nei det kunne jeg ikke gjort. Frieri får jaggu han ta seg av @EpleDrue Hva er du mest glad i, epler eller druer?
Gjest EpleDrue Skrevet 8. november 2016 #9550 Skrevet 8. november 2016 3 minutter siden, incognita skrev: Nei det kunne jeg ikke gjort. Frieri får jaggu han ta seg av @EpleDrue Hva er du mest glad i, epler eller druer? Begge deler, men må jeg velge en går jeg for epler. @incognita Hva var din største drøm som barn?
minister-mio Skrevet 8. november 2016 #9551 Skrevet 8. november 2016 36 minutter siden, incognita skrev: Jeg blir kvalm av duftlys, kjøper bare hvite kubbelys i 100% stearin. @minister-mio Favorittparfyme? @Lady Samme spm til deg! Jeg har egentlig ingen favoritt @incognita Hvor følger du valget?
chouette Skrevet 8. november 2016 #9552 Skrevet 8. november 2016 1 time siden, incognita skrev: Selvsagt. Har vokst opp med mye beatles i heimen og de er nærmest å regne som nostalgi for meg. @Fox Mulder Når var du sist på date? @EpleDrue Er det noe mellom deg og en viss kg-berte? @Dr. A. Kula Hva synes du om treningsentre som er kun for kvinner? Greit eller ikke? @minister-mio Beste stand-up? @toothfairy Er det valgvake hjemme hos deg i kveld/natt? Det er det! Skjønneste Incognita: er det du som skjuler deg bak den myteomspunnede @EpleDrueFan? 1 time siden, EpleDrue skrev: Lett! Belle, spilt av Emma Watson @toothfairy Skal du forresten se Beauty and the beast? Kanskje det! Hadde du vært en god brukermoderator her inne @EpleDrue?
Gjest EpleDrue Skrevet 8. november 2016 #9553 Skrevet 8. november 2016 3 minutter siden, toothfairy skrev: Hadde du vært en god brukermoderator her inne @EpleDrue? Jeg hadde blitt oppgitt over alle slemme brukerene her inne. @toothfairy Hvorfor tror du noen mennesker sprer falske rykter om andre?
chouette Skrevet 8. november 2016 #9554 Skrevet 8. november 2016 Akkurat nå, EpleDrue skrev: Jeg hadde blitt oppgitt over alle slemme brukerene her inne. @toothfairy Hvorfor tror du noen mennesker sprer falske rykter om andre? Misunnelse er er vel den verste sykdommen:) tror du at du hadde misbrukt dine rettigheter som modde og sneket på de slemme anonyme? 😁 1
Gjest EpleDrue Skrevet 8. november 2016 #9555 Skrevet 8. november 2016 (endret) 8 timer siden, toothfairy skrev: Misunnelse er er vel den verste sykdommen:) tror du at du hadde misbrukt dine rettigheter som modde og sneket på de slemme anonyme? 😁 Det er uetisk. @toothfairy Er røde roser ok å gi til venner, eller vil dette sende ut feil signaler? Endret 9. november 2016 av EpleDrue Dumme autocorrect
chouette Skrevet 8. november 2016 #9556 Skrevet 8. november 2016 2 minutter siden, EpleDrue skrev: Det er uetnisk. @toothfairy Er røde roser ok å gi til venner, eller vil dette sende ut feil signaler? Tror det er helt greit! Eller 3 stk kan visst misforstås, haha
Gjest incognita Skrevet 8. november 2016 #9557 Skrevet 8. november 2016 1 time siden, EpleDrue skrev: Begge deler, men må jeg velge en går jeg for epler. @incognita Hva var din største drøm som barn? Å flytte til gran canaria. En jente i klassen flyttet dit med familien sin i 3. klasse, og hun pleide å sende brev med bilder og jeg husker jeg var helt fra meg av misunnelse - det så rett og slett helt magisk ut for 10 år gamle incognita 1 time siden, minister-mio skrev: Jeg har egentlig ingen favoritt @incognita Hvor følger du valget? Nyhetskanalen, pluss at jeg snapper litt med amerikanske venner. 43 minutter siden, toothfairy skrev: Det er det! Skjønneste Incognita: er det du som skjuler deg bak den myteomspunnede @EpleDrueFan? Altså, @EpleDrue er intet annet enn alle tiders, men SÅ fascinert er jeg faktisk ikke. @EpleDrue Hvorfor er det ingen stjerner i bakgrunnen på bilder tatt under månelandingen i 1969? @minister-mio Er du opptatt av at tannkremen din skal inneholde minst mulig SLS? @toothfairy Hvor blir det av PM'en min?
chouette Skrevet 8. november 2016 #9558 Skrevet 8. november 2016 7 minutter siden, incognita skrev: Å flytte til gran canaria. En jente i klassen flyttet dit med familien sin i 3. klasse, og hun pleide å sende brev med bilder og jeg husker jeg var helt fra meg av misunnelse - det så rett og slett helt magisk ut for 10 år gamle incognita Nyhetskanalen, pluss at jeg snapper litt med amerikanske venner. Altså, @EpleDrue er intet annet enn alle tiders, men SÅ fascinert er jeg faktisk ikke. @toothfairy Hvor blir det av PM'en min? Sitat @toothfairy Hvor blir det av PM'en min? Var det jeg også trodde sånn egentlig😊 Meget mystisk da. Tenk om vi aldri får svar på den gåten. Den kommer, den kommer:)
Dr. A. Kula Skrevet 8. november 2016 #9559 Skrevet 8. november 2016 (endret) På 8.11.2016 den 19.36, Moonwalker skrev: Definitivt, desverre! Heldigvis er det så gammelt nå at det ikke ligger på nett-tv lengre Jeg ser at jeg har plusset det innlegget, så det får være indikasjon nok på at du burde skrive litt mer. @Dr. A. Kula Hva skal dine neste strofer handle om? Det var abonnentet til telefonen min. @toothfairy Hvor varmt liker du å ha det inne i hjemmet ditt? Helt klart et B-menneske. Kan lett sove til 14 om ingen vekker meg, og blir uansett dag og energinivå lys våken når jeg skal legge meg. Så da sitter jeg vanligvis oppe hele natten og koser meg. Siste ukene har jeg plutselig blitt noe midt i mellom da, for jeg sovner rett over midnatt og våkner automatisk senest kl 10. @Byjenta! Når står du opp om morgenen? Eg svara med rim i ein heil dag I telletråden viss hyggeleg lag feira at målet vart nådd Og tanker om ny tråd vart sådd. Eg legg difor ved koblinga til første melding med riminga. @toothfairy, eg spørja ei om triks du sjølve kan, men det du likar gjorde av ein annan! På 8.11.2016 den 22.06, incognita skrev: Selvsagt. Har vokst opp med mye beatles i heimen og de er nærmest å regne som nostalgi for meg. @Fox Mulder Når var du sist på date? @EpleDrue Er det noe mellom deg og en viss kg-berte? @Dr. A. Kula Hva synes du om treningsentre som er kun for kvinner? Greit eller ikke? @minister-mio Beste stand-up? @toothfairy Er det valgvake hjemme hos deg i kveld/natt? Det er i utgangspunktet ugreit med særbehandling. Kjønnskampen har jobbet for at kvinner skal ha lik tilgang til alle steder (), og som konsekvens fratatt menn egne "lukkede" rom. Da blir det feil å kreve særbehandling. Vi ønsker jo ikke kjønnsdelte gym-/svømmetimer heller, så hvorfor må kvinnene ha egne treningsarenaer? Endret 11. november 2016 av Dr. A. Kula Er=>Eg *2
Gjest EpleDrue Skrevet 9. november 2016 #9560 Skrevet 9. november 2016 11 timer siden, incognita skrev: @EpleDrue Hvorfor er det ingen stjerner i bakgrunnen på bilder tatt under månelandingen i 1969? Godt spørsmål! @Moonwalker Kan kanskje hjelpe oss med det spørsmålet. Hun skryter så på seg at hun har gått på månen. @incognita Tror du @Moonwalker kan moonwalke som Michael Jackson? Og burde ikke @Moonwalker laste opp en video hvor hun moowalker?
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå