Gå til innhold

Spør en bruker

Fremhevede innlegg

Skrevet
På 7.11.2016 den 23.57, minister-mio skrev:

@calavi rødvin eller hvitvin?

Hvitvin! Prøver virkelig å like rødvin, men gir som regel opp etter et halvt glass. 

På 7.11.2016 den 23.58, Dr. A. Kula skrev:

Ja, her er det mye å velge mellom, men tror det må bli "Police Squad". Det er serien som var opptakten til "Mannan med den nakne pistol" filmene. Det er ABrahams og Zucker brødrene som står bak serien og filmene. Humoren deres glir rett hjem, og de har også produsert min favorittfilm, "Top Secret" (Tror jeg har spurt om den tidligere her i tråden). De står også bak den filmen som ofte trekkes frem som verdens beste komedie; Airplane ("Hjelp, vi flyr") Her et en liten scene:

@calavi er du kjent med noen av filmene til nevnte filmmakere?

Jeg har sett "Mannen med den nakne pistol" (Kun første filmen) og "Spy Hard". Det er dog mange år siden. 

På 8.11.2016 den 9.42, EpleDrue skrev:

:ph34r::ph34r: Du kan få stille et nytt spørsmål! @calavi Hvor lang arbeidsdag har du?

Jeg synes jo det var ganske så uskyldig jeg da :sjenert: 

Har arbeidsdag på 8 timer. 

På 8.11.2016 den 9.56, toothfairy skrev:

@calavi synes du det er dårlig stil at *kremt* enkelte ikke vil svare på spørsmål du stiller? :laugh:

Ja, her legger jeg masse jobb i spennende spørsmål, også får jeg ikke svar en gang. Makan! :laugh:

@toothfairy Når du er ute på restaurant, "safer" du med retter du vet du liker, eller prøver du noe nytt? 
@Dr. A. Kula Har du noen allergier? 
@EpleDrue Hva slags undertøy foretrekker du på kvinner? Eller er det også for skummelt å svare på? ;):fnise:
@minister-mio Har du startet på julegavene? 

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
Gjest Fox Mulder
Skrevet
17 timer siden, incognita skrev:

Selvsagt. Har vokst opp med mye beatles i heimen og de er nærmest å regne som nostalgi for meg. :) 

@Fox Mulder Når var du sist på date?

Altfor lenge siden :( 

Skrevet
1 time siden, calavi skrev:

Hvitvin! Prøver virkelig å like rødvin, men gir som regel opp etter et halvt glass. 

Jeg har sett "Mannen med den nakne pistol" (Kun første filmen) og "Spy Hard". Det er dog mange år siden. 

Ja, her legger jeg masse jobb i spennende spørsmål, også får jeg ikke svar en gang. Makan! :laugh:

@toothfairy Når du er ute på restaurant, "safer" du med retter du vet du liker, eller prøver du noe nytt? 
@Dr. A. Kula Har du noen allergier? 
@EpleDrue Hva slags undertøy foretrekker du på kvinner? Eller er det også for skummelt å svare på? ;):fnise:
@minister-mio Har du startet på julegavene? 

Likte du filmene og den sprø humoren, da (og klippet som jeg la ved)?

Heldigvis har jeg ikke fått påvist noen allergier, og har heller ikke vist allergiske reaksjoner mot noe. :) 

Gjentar spørsmålet som jeg har brukt til andre (fordi du har en avatar som er så pent kledd):

Sitat

Favorittplagget tenker jeg er noe jeg bruker når jeg kler meg opp, altså ikke et hverdagsplagg. Det er en knyttesløyfe. Der man må knytte selv, slik som med slips. Er jo et realt party-triks å knytte opp sløyfen slik at den henger rundt halsen, for så å knytte den på igjen. Litt James Bond stil :nigo: 

@calavi synes du det er et kleint party-triks, eller lar du deg imponere av den slags?

Skrevet
2 timer siden, calavi skrev:

Liker det aller meste og prøver gjerne noe helt nytt. Er ute på restaurant nå faktisk. Synes du jeg skal velge blåskjell, torskeceviche eller biff? :klo:

hender det at du tar selfies på jobb @calavi?

Skrevet
På 11/7/2016 den 0.39, EpleDrue skrev:

I drømmene mine. sammenheng? Trodde jeg var superhelt. Tror du jeg var skuffet når jeg våknet? :(  Skifter du til vinterdekk på bilen din selv, @Coronas?

Superhelt på super segway da :fnise:

Jeg skifter ikke selv til vinterhjul. Klarer ikke å få opp skruene/mutterene OG det er kaldt og fælt ute ;) Har heldigvis mitt barn som gjør det for meg :reise: Når jeg tenker etter har jeg aldri skiftet hjul selv.

@EpleDrue hvilken superhelt ville du vært og hvorfor?

Skrevet
På 11/7/2016 den 6.25, Byjenta! skrev:

Liker være ute gå tur osv, men er ikke noe friluftetusiast. 

@Coronas: gleder du deg til jul?

Nei egentlig ikke. Kanskje til å kunne spise pinnekjøtt igjen :lur:

@Byjenta! Hva spiser du til jul?

Skrevet
53 minutter siden, Coronas skrev:

Nei egentlig ikke. Kanskje til å kunne spise pinnekjøtt igjen :lur:

@Byjenta! Hva spiser du til jul?

Ååånei. 

Da spiser vi ribbe ( som er salta, vanna ut, kokt og stekt), kalkun, farse, medisterkaker og medisterpølse :D

Noe spesielt om skjer fremover?

Skrevet
6 timer siden, Byjenta! skrev:

Ååånei. 

Da spiser vi ribbe ( som er salta, vanna ut, kokt og stekt), kalkun, farse, medisterkaker og medisterpølse :D

Noe spesielt om skjer fremover?

Ja, det blir jo litt julebord. Vet ikke om det er så spesielt, men jeg bruker ikke å være med på det egentlig. Bare hvis det utendørs, men prøver meg igjen he he. Det ene julebordet er med tapas, og det andre har jeg valgt å spise ribbe faktisk. Det er fordi jeg skal ha pinnekjøtt til jul og nyttårsaften, pluss at jeg må ha en smakebit før jul :fnise: 

@Byjenta! Skal du på julebord?

Skrevet
4 timer siden, Coronas skrev:

Ja, det blir jo litt julebord. Vet ikke om det er så spesielt, men jeg bruker ikke å være med på det egentlig. Bare hvis det utendørs, men prøver meg igjen he he. Det ene julebordet er med tapas, og det andre har jeg valgt å spise ribbe faktisk. Det er fordi jeg skal ha pinnekjøtt til jul og nyttårsaften, pluss at jeg må ha en smakebit før jul :fnise: 

@Byjenta! Skal du på julebord?

er mulig vi skal på julebord med jobben til min kjære. 

hva skal du i helgen?

Skrevet (endret)
Byjenta! skrev (På 8.11.2016 den 20.05):

Hvilke land har du vært i?

Endret av Moonwalker
Gjest incognita
Skrevet
36 minutter siden, Moonwalker skrev:

Du er jo så snill! :snurt: Men du/dere vet at bildekvaliten var annerledes på 60-tallet, sant? Det er nok en stor faktor til de manglende stjernene. Nå pleier en heller ikke se så mange stjerner i bakgrunnen når en tar bilder rett frem av et objekt. Stjernene pleier liksom være opp i luften i stedet for rett frem på overflaten. 

Den moonwalkingen får vente til folk evner å finne meg i virkeligheten, så jeg tipper det er svært få som får sett den :ler: 

Sånn. Jeg vet det ikke var spm til meg, men dette måtte kommenteres. 

Neida, det er ikke derfor i det hele tatt. Det er rett og slett fordi månen i seg selv er så lys at lyset som treffer den fra sola kan sammenlignes med hvordan sollys treffer jorden på en skyfri sommerdag, så selv med et moderne kamera ville man ikke plukket opp stjernene i bakgrunnen. Det kan sammenlignes med en opplyst fotballstadion.. samme hvor stjerneklart det måtte være vil du ikke kunne klare å se stjernene pga alt lyset. 

Dette var likevel noe enkelte konspirasjonsteori-folk hang seg opp i, og de mente dermed at bildene ikke faktisk kunne vært tatt på månen.

Jeg skulle bare teste om @EpleDrue fulgte med i timen :regler:

:P

Skrevet
7 minutter siden, incognita skrev:

Neida, det er ikke derfor i det hele tatt. Det er rett og slett fordi månen i seg selv er så lys at lyset som treffer den fra sola kan sammenlignes med hvordan sollys treffer jorden på en skyfri sommerdag, så selv med et moderne kamera ville man ikke plukket opp stjernene i bakgrunnen. Det kan sammenlignes med en opplyst fotballstadion.. samme hvor stjerneklart det måtte være vil du ikke kunne klare å se stjernene pga alt lyset. 

Dette var likevel noe enkelte konspirasjonsteori-folk hang seg opp i, og de mente dermed at bildene ikke faktisk kunne vært tatt på månen.

Jeg skulle bare teste om @EpleDrue fulgte med i timen :regler:

:P

:ler: få av oss har fulgt med i timen. 

Gjest incognita
Skrevet
Akkurat nå, Moonwalker skrev:

:ler: få av oss har fulgt med i timen. 

:fnise:

Skrevet
53 minutter siden, Moonwalker skrev:

Allle i skandinavia, england, skottland, belgia, nederland, frankrike, tyskland, polen, italia, spania i form av øyer, grønland. Tror det er det. På tide å komme seg ut av Europa nå. 

@Byjenta! lager du en bedre kvelds om lørdagene? Hva pleier isåfall det å være?

Kos! 

Det gjør jeg, det er helt varierende. :) taco, pølsegryte, gryte, biff, helt varierende. Alltid middag på kvelden på lørdager! 

@Moonwalker Noen spesielle julegaveønsker i år? 

Skrevet (endret)
Byjenta! skrev (På 11.11.2016 den 18.56):

Endret av Moonwalker
Skrevet
19 minutter siden, Moonwalker skrev:

Det mest spesielle er en symaskin. Som jeg skrev et annet sted her inne så har jeg planer om å finne "min indre husmor" :tunge1:  :ler: Ellers har jeg svært lyst på en skikkelig ytterjakke og en mindre bag.

@Byjenta! Hva har du i en pølsegryte? Og er du god til å sy? 

Åååå :)

Neij, tar en ildfast form, legger potetstappe i bunnen, blander pølser i tomatpurre og legger oppå, så legger jeg løk, mais, og purreløk oppå der igjen og ost på toppen og har i ovnen. :) 

Jeg er ikke veldig god til å sy nei.... Hehe...

@Moonwalker glad i å male hus? 

Skrevet (endret)
Byjenta! skrev (På 11.11.2016 den 20.19):

Endret av Moonwalker
Skrevet
2 timer siden, Moonwalker skrev:

@toothfairy Hvor kaldt pleier det være der du bor om vinteren?

Tja...Sånn rundt -1 på det jevne i des/jan vil jeg tro.

Hva er ditt forhold til harryhandel @Moonwalker?

Hvor ofte går du i kjole @incognita?

Hvilke bokstaver har du på bilens regnummer @Dr. A. Kula?

Når drakk du sist champagne @Byjenta!?

Skrevet (endret)
På 9.11.2016 den 16.14, Dr. A. Kula skrev:

@calavi synes du det er et kleint party-triks, eller lar du deg imponere av den slags?

Verken eller, egentlig. Om det hadde blitt kleint avhenger nok mer av hvordan du hadde oppført deg mens du knyttet denne sløyfen :fnise: Det kommer liksom litt an på settingen hvordan jeg hadde reagert. 

Pleier partytrikset å fungere, @Dr. A. Kula

På 9.11.2016 den 16.57, toothfairy skrev:

hender det at du tar selfies på jobb @calavi?

Det hender det ja. Men det blir ofte rare grimaser som sendes til de nærmeste vennene.

@toothfairy Er du sånn som spør ukjente om de kan ta bilde av deg og selskapet ditt? F.eks på restaurant eller liknende?

@Moonwalker Er du glad i å gå på loppemarked?
@incognita Er du miljøbesvisst?  

Endret av calavi

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...