calavi Skrevet 7. november 2016 #9461 Skrevet 7. november 2016 5 minutter siden, minister-mio skrev: Samme! @calavi pleier du å kjøpe smågodt på lørdager? Jepp! Jeg er skikkelig glad i smågodt, så en lørdag uten blir fort litt stusselig @minister-mio Har du stor familie? Har du et godt forhold til de?
minister-mio Skrevet 7. november 2016 #9462 Skrevet 7. november 2016 1 minutt siden, calavi skrev: Jepp! Jeg er skikkelig glad i smågodt, så en lørdag uten blir fort litt stusselig @minister-mio Har du stor familie? Har du et godt forhold til de? Ikke veldig stor egentlig. Godt forhold til alle egentlig @Calavi hvem bor du sammen med?
calavi Skrevet 7. november 2016 #9463 Skrevet 7. november 2016 6 minutter siden, minister-mio skrev: @Calavi hvem bor du sammen med? Bor sammen med samboeren og i perioder også sønnen hans @minister-mio Har du barn?
Dr. A. Kula Skrevet 7. november 2016 #9464 Skrevet 7. november 2016 1 time siden, Mysticgirl skrev: Det sier meg fint lite, orker ikke å lete i vill panikk etter alderen din Jeg trenger lite søvn og jeg drikker ikke øl i julen Hva med deg da? Mye øl i juleferien? Nei, solarium tar jeg bare litt før sommeren for å få litt grunnlag. Nei, det er ikke teit med menn i solarium. Tar du solarium hele året du da ? I dag har jeg vært på jobb og gått to lange turer i skog og mark sammen med venninner og hunder Snart skal jeg på besøk hos ei annen venninne og spise god mat. Hva med deg da @Byjenta! ? Hva har du gjort i dag og hva skal du gjøre etterhvert ? Alder kort oppsummert, født før 1970, under 50. Juleøl drikkes noe i forkant, og noe i romjul, samt gjerne nyttår. Unngår å drikke (generelt) julaften, og ellers når det er barn tilstede. @Mysticgirl er det barn tilstede der du feirer julaften? 17 minutter siden, calavi skrev: Han må være snill, intelligent, få meg til å le og ikke ta seg selv så veldig høytidelig. Han må også være litt smårar og gjerne litt småbarnslig, samtidig som han må kunne prate om det aller meste - også de vanskelige tingene her i livet. Nei, jeg merket i grunnen ingenting til at vi stilte klokken. @Dr. A. Kula Hva var den siste løgnen du fortalte til din partner? @Mysticgirl Hva skal til for sjarmere deg? @EpleDrue Hvor mange one night stands har du hatt? @minister-mio Er du veldig aktiv på instagram? En barnslig partner med livserfaring, kort oppsummert? Løgn til fruen? Kan ikke erindre det, men har nok unngått å fortelle om enkelte innkjøp. Teller det å ikke ha fortalt at jeg har bruker på KG? @calavi skal (nylon)strømpene være ensfargede og helt "plain" eller bør de ha søm og/eller mønster? 13 minutter siden, minister-mio skrev: Hmm.. Vaske do og stryking Nei, jeg var det før. Jeg bruker ikke kjøkkenmaskin jeg @incognita kan du lage en brukbar pil og bue? @calavi har du spillkonsoll i stua? @Dr. A. Kula er du en romantiker? Ikke engang en håndmikser? @minister-mio hvor rask internetforbindelse har du hjemme?
calavi Skrevet 7. november 2016 #9465 Skrevet 7. november 2016 6 minutter siden, Dr. A. Kula skrev: En barnslig partner med livserfaring, kort oppsummert? Løgn til fruen? Kan ikke erindre det, men har nok unngått å fortelle om enkelte innkjøp. Teller det å ikke ha fortalt at jeg har bruker på KG? @calavi skal (nylon)strømpene være ensfargede og helt "plain" eller bør de ha søm og/eller mønster? Spot on! Jeg er mest fan av svart, helt plain nylonstrømpe, men de med søm bak funker også. @Dr. A. Kula Hva spiser du på julaften og nyttårsaften?
Byjenta! Skrevet 7. november 2016 #9466 Skrevet 7. november 2016 1 time siden, Mysticgirl skrev: Det sier meg fint lite, orker ikke å lete i vill panikk etter alderen din Jeg trenger lite søvn og jeg drikker ikke øl i julen Hva med deg da? Mye øl i juleferien? Nei, solarium tar jeg bare litt før sommeren for å få litt grunnlag. Nei, det er ikke teit med menn i solarium. Tar du solarium hele året du da ? I dag har jeg vært på jobb og gått to lange turer i skog og mark sammen med venninner og hunder Snart skal jeg på besøk hos ei annen venninne og spise god mat. Hva med deg da @Byjenta! ? Hva har du gjort i dag og hva skal du gjøre etterhvert ? Så koselig da! Jeg har slappet av med min forlovede, skal se på Jakten på Kjærligheten og farmen resten av kvelden. Vi har akkurat vært ute å kjørt en liten tur! @Mysticgirl - Ser du på Jakten på Kjærligheten?
Byjenta! Skrevet 7. november 2016 #9467 Skrevet 7. november 2016 5 timer siden, toothfairy skrev: Bridget Jones Baby. Elsker henne :D Bare så synd Hugh Grant ikke er med. Var sååå forelsket i Cleaver som 16-åring Jeg er egentlig altetende. Det aller, aller beste jeg kan få må være reinsdyrstek med rosenkål, mandelpotetpure,sopp og tyttebær Ellers er jeg veldig glad i alle typer kremete pastaretter, sushi, lutefisk, pinnekjøtt, pizza osv, osv... Må nok si meg litt skeptisk til smalahove. Og kyllingvinger er jeg ikke så glad i. Blir så mye klin og gris. Slimete konsistens. @Byjenta! Har du noengang bodd på landet? Nei, det har jeg ikke. Har du? @toothfairy Ser du frem til jul?
Byjenta! Skrevet 7. november 2016 #9468 Skrevet 7. november 2016 5 timer siden, incognita skrev: Meh, egentlig ikke. Men de er fine til pynt da. @minister-mio Hva slags undiker foretrekker du? @Byjenta! Gleder du deg til bryllupet ditt? Jeg gleder meg veldig @incognita er du gift?
Gjest Fox Mulder Skrevet 7. november 2016 #9469 Skrevet 7. november 2016 @toothfairy Original eller hot Tyrkisk Peber?
minister-mio Skrevet 7. november 2016 #9470 Skrevet 7. november 2016 39 minutter siden, calavi skrev: Bor sammen med samboeren og i perioder også sønnen hans @minister-mio Har du barn? Nope 35 minutter siden, Dr. A. Kula skrev: Ikke engang en håndmikser? @minister-mio hvor rask internetforbindelse har du hjemme? Jo stavmikser og blender kan jeg bruker. Ingen aning hvor rask internett egentlig @Dr. A. Kula hvilket fag likte du best på skolen? @calavi fisk eller kjøtt?
Dr. A. Kula Skrevet 7. november 2016 #9471 Skrevet 7. november 2016 28 minutter siden, calavi skrev: Spot on! Jeg er mest fan av svart, helt plain nylonstrømpe, men de med søm bak funker også. @Dr. A. Kula Hva spiser du på julaften og nyttårsaften? (til spot on) Er jo litt avhengig av hva slags mat man får servert, men nyttårsaften vil jeg ha/servere kalkun. Ellers er det alltid spennende om man klarer å få med seg flere ulike julemiddager i løpet av juledagene, men noen ganger blir det samme middagen flere steder/dager. Blir (litt) skuffet når det serveres kalkun på julaften. Julemat er pinnekjøtt, svine- eller okse-stek eller ribbe. @calavi liker du best å være vertskap eller gjest? 1 minutt siden, minister-mio skrev: Nope Jo stavmikser og blender kan jeg bruker. Ingen aning hvor rask internett egentlig @Dr. A. Kula hvilket fag likte du best på skolen? @calavi fisk eller kjøtt? Vet du hvor stort Internett du har da? (nei, du skal ikke svare på dette) Det må bli gym eller matematikk. Kommer vel litt an på hvilket trinn vi snakker om. @minister-mio hvilket fag ville du helst ha sluppet?
Gjest Mysticgirl Skrevet 7. november 2016 #9472 Skrevet 7. november 2016 44 minutter siden, Dr. A. Kula skrev: Alder kort oppsummert, født før 1970, under 50. Juleøl drikkes noe i forkant, og noe i romjul, samt gjerne nyttår. Unngår å drikke (generelt) julaften, og ellers når det er barn tilstede. @Mysticgirl er det barn tilstede der du feirer julaften? Ja både mine og flere andre 29 minutter siden, Byjenta! skrev: Så koselig da! Jeg har slappet av med min forlovede, skal se på Jakten på Kjærligheten og farmen resten av kvelden. Vi har akkurat vært ute å kjørt en liten tur! @Mysticgirl - Ser du på Jakten på Kjærligheten? Ja, pause nå Sitter sammen med ei venninne og ser. Etterpå er det ut med hundene og inn å se Farmen
minister-mio Skrevet 7. november 2016 #9473 Skrevet 7. november 2016 1 minutt siden, Dr. A. Kula skrev: @minister-mio hvilket fag ville du helst ha sluppet? Hmm...Drama kanskje @Dr. A. Kula har du noen kunstneriske talenter?
Dr. A. Kula Skrevet 7. november 2016 #9474 Skrevet 7. november 2016 (endret) 18 minutter siden, minister-mio skrev: Hmm...Drama kanskje @Dr. A. Kula har du noen kunstneriske talenter? Hva er kunst? Er ikke flink med tegning, forming etc, men hender jeg rimer, som fredag(?) i telletråden og i dette innlegget Du får dømme selv. @minister-mio har du noengang skrevet sang til brudepar, konfirmant, bursdagsjubilant eller lignende? Endret 7. november 2016 av Dr. A. Kula
minister-mio Skrevet 7. november 2016 #9475 Skrevet 7. november 2016 Akkurat nå, Dr. A. Kula skrev: Hva er kunst? Er ikke flink med tegning, forming etc, men hender jeg ringer, som fredag(?) i telletråden og i dette innlegget Du får dømme selv. @minister-mio har du noengang skrevet sang til brudepar, konfirmant, bursdagsjubilant eller lignende? Nei aldri, men jeg har rimet en del bare for moro skyld. @Dr. A. Kula når skal du legge deg i kveld?
Dr. A. Kula Skrevet 7. november 2016 #9476 Skrevet 7. november 2016 35 minutter siden, minister-mio skrev: Nei aldri, men jeg har rimet en del bare for moro skyld. @Dr. A. Kula når skal du legge deg i kveld? Har ikke noe absolutt tidspunkt, men det blir alltid for sent. Typisk etter midnatt. @minister-mio hva skal jeg spørre deg om nå, hva vil du fortelle?
minister-mio Skrevet 7. november 2016 #9477 Skrevet 7. november 2016 Akkurat nå, Dr. A. Kula skrev: Har ikke noe absolutt tidspunkt, men det blir alltid for sent. Typisk etter midnatt. @minister-mio hva skal jeg spørre deg om nå, hva vil du fortelle? Du skal spørre meg om jeg gleder meg til jeg skal på jobb i morgen @Dr. A. Kula tror du jeg gleder meg? 1
Dr. A. Kula Skrevet 7. november 2016 #9478 Skrevet 7. november 2016 Akkurat nå, minister-mio skrev: Du skal spørre meg om jeg gleder meg til jeg skal på jobb i morgen @Dr. A. Kula tror du jeg gleder meg? Selvsagt tror jeg du gleder deg til å gå på jobben i morgen! Så, gleder du deg til å gå på jobben i morgen, og er det noe spesielt som skjer der da?
minister-mio Skrevet 7. november 2016 #9479 Skrevet 7. november 2016 2 minutter siden, Dr. A. Kula skrev: Selvsagt tror jeg du gleder deg til å gå på jobben i morgen! Så, gleder du deg til å gå på jobben i morgen, og er det noe spesielt som skjer der da? Ja jeg gleder meg. Det skjer ikke noe spesielt, det er det som er så bra. @Dr. A. Kula skal du på jobb i morgen? 1
Byjenta! Skrevet 7. november 2016 #9480 Skrevet 7. november 2016 4 timer siden, minister-mio skrev: Jobber, er med familie og venner.. Ikke noe spesielt Ja, klart det Mer enn grei, men regner med du slenger ved noen grønnsaker Bomulls som dekker hele rumpa uten å være store. @Byjenta! Hva skal du i jula? @Incognita Hva slags forhold har du til innesko? @Dr. A. kula Lager du eller kona flest middager? @Lady Har du forlatt tråden eller? I jula skal min forlovede og jeg nedover til hjembyen min og feire med hele familien der. Være der helt til 1. nyttårsdag! @minister-mio : Har du barn?
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå