Gå til innhold

Spør en bruker

Fremhevede innlegg

Skrevet
40 minutter siden, Dr. A. Kula skrev:

Kan svare for begge da dette har vært avklart i denne tråden for noen innlegg siden. JA, vi deltar begge.

@incognita spiller du selv, og hva er i såkalt din totalsum etter denne runden?

Venter i spenning, men ikke stress med det.

I går var det felles dekkskifte for totalt 6 biler hos en svoger, med påfølgende matbit og en rolig kveld. I dag har det bare vært dagfinn. Kom meg ikke avgårde på det som var planen. Gjorde du?

Jepp.

Hvem er Dagfinn?

Videoannonse
Annonse
Skrevet
21 minutter siden, incognita skrev:

Jeg har ikke sjekket siden bonus ble lagt til 🙈 ikke spør om total da, den er så rævva at jeg skjemmes. Spør heller igjen i 3 kvartar, da pleier det å ta seg opp for min del. :nigo:

@Dr. A. Kula Spiller du om penger i en liga med venner/kolleger etc?

Kan være veldig stor forskjell, avhengig av man har brukt "chips" eller ikke. I fjor var jeg "førstereis" og spilte en eller to første runden og tik en fin ledelse, men ble etterhvert pent hentet inn.

Spiller med kollegaer, en ren norsk og en internasjonalt.

Du da, er du også "sponsor" til de som kan dette?

Skrevet
5 minutter siden, minister-mio skrev:

Jepp.

Hvem er Dagfinn?

Ja, hvem er det? Var ikke det jeg skrev (er jeg sikker på).

Skulle vært daffing (autoinkorrekt som overstyrer)

Håper det gjorde mer godt enn vondt. :klem: 

Skrevet
1 minutt siden, Dr. A. Kula skrev:

Ja, hvem er det? Var ikke det jeg skrev (er jeg sikker på).

Skulle vært daffing (autoinkorrekt som overstyrer)

Håper det gjorde mer godt enn vondt. :klem: 

:Nikke:

• Liker 1
Gjest EpleDrue
Skrevet
12 timer siden, Moonwalker skrev:

:ler: @EpleDrue har du tendenser til å være lystløgner? Tror du på det som blir sagt om at de fleste mennesker gjør små løgner nesten hver dag?

Nei, jeg liker ikke folk som lyver for å fremstille seg selv bedre enn hva de er. Jeg vet ikke om det kan kalles en liten løgn, eller en måte å unngå ubehagelig stemning på jobb da jeg hver morgen sier mine kollegaer ser bra ut :ph34r: @Moonwalker Tror du foreldrene våre sier vi er flotte mennesker fordi de føler de må?

12 timer siden, Dr. A. Kula skrev:

Har du hamstret inn hele adventskalenderen i øl, eller bare litt til å ha fremover?

Skal ikke adventskalender komme fra en kjæreste? Eller er det sosialt akseptert å kjøpe adventskalender i øl til meg selv siden jeg er alene, @Dr. A. Kula? Står du for egen kalender, eller overrasker kona di deg? Har du tenkt å lage vinkalender til henne? 

5 timer siden, incognita skrev:

@EpleDrue Blir du sur hvis jeg sier deg at det du sa om immunforsvaret er en sannhet med modifikasjoner? :P

La oss være enig om å være uenige, @incognita:P 

3 timer siden, minister-mio skrev:

@Epledrue hvilken smak liker du best på is?

Sjokolade! Med sjokoladebiter. :ler2: @minister-mio Hvilken farge er det på veggene i stuen din?

3 timer siden, Coronas skrev:

Jeg kan godt reise meg for hvem som helst som spør eller trenger et sete. Men eldre og folk som har vondt for å stå, får mitt sete. 

@EpleDrue Har du prøvd segway? Evt hvor og i hvilken sammenheng? :) 

I drømmene mine. sammenheng? Trodde jeg var superhelt. Tror du jeg var skuffet når jeg våknet? :(  Skifter du til vinterdekk på bilen din selv, @Coronas?

2 timer siden, Dr. A. Kula skrev:

@EpleDrue, gratulerer med ledelse i PL og avsluttet Tippeliga. Gikk sluttrinn din vei, og hvor surt var det å få ett mål i mot i dag?

Takk! Det kjennes utrolig godt ;) Det målet vi fikk mot oss i dag er helt ok. Var bare irritert i noen minutter. :P @Dr. A. Kula Skal du følge med på de norske håndballjentene under EM i desember? 

Skrevet
1 time siden, EpleDrue skrev:

Nei, jeg liker ikke folk som lyver for å fremstille seg selv bedre enn hva de er. Jeg vet ikke om det kan kalles en liten løgn, eller en måte å unngå ubehagelig stemning på jobb da jeg hver morgen sier mine kollegaer ser bra ut :ph34r: @Moonwalker Tror du foreldrene våre sier vi er flotte mennesker fordi de føler de må?

Skal ikke adventskalender komme fra en kjæreste? Eller er det sosialt akseptert å kjøpe adventskalender i øl til meg selv siden jeg er alene, @Dr. A. Kula? Står du for egen kalender, eller overrasker kona di deg? Har du tenkt å lage vinkalender til henne? 

La oss være enig om å være uenige, @incognita:P 

Sjokolade! Med sjokoladebiter. :ler2: @minister-mio Hvilken farge er det på veggene i stuen din?

I drømmene mine. sammenheng? Trodde jeg var superhelt. Tror du jeg var skuffet når jeg våknet? :(  Skifter du til vinterdekk på bilen din selv, @Coronas?

Takk! Det kjennes utrolig godt ;) Det målet vi fikk mot oss i dag er helt ok. Var bare irritert i noen minutter. :P @Dr. A. Kula Skal du følge med på de norske håndballjentene under EM i desember? 

Fullt akseptert at en singel skaffer seg sin egen kalender, må jo det være når jeg som ikke er singel gjør det. Vi har ikke hatt fir vane å gi hverandre kalendere, så må nok skaffe min egen. Skulle hun fått vinkalender, hadde det trolig vært nok med en flaske hver søndag.

Følger med på det meste av sport, så følger nok med, om jeg ikke får sett alt av kamper.

@EpleDrue  ser du på Snooker?

Gjest incognita
Skrevet
3 timer siden, Dr. A. Kula skrev:

Kan være veldig stor forskjell, avhengig av man har brukt "chips" eller ikke. I fjor var jeg "førstereis" og spilte en eller to første runden og tik en fin ledelse, men ble etterhvert pent hentet inn.

Spiller med kollegaer, en ren norsk og en internasjonalt.

Du da, er du også "sponsor" til de som kan dette?

Pffft, kom på andreplass i fjor, i år skal jeg ha førsteplassen. :nigo:

@Dr. A. Kula Er det flaut å være voksen og se på Skam?

Skrevet
4 minutter siden, incognita skrev:

Pffft, kom på andreplass i fjor, i år skal jeg ha førsteplassen. :nigo:

@Dr. A. Kula Er det flaut å være voksen og se på Skam?

Så bra, og så vil du ikke ut med status. Vel vi får ta en oppsummering en gang i blant, og få med @EpleDrue og alle andre som er med her inne. Fått mye bonuspoeng?

Jeg eier ikke skam, men har heller ikke sett det  Burde jeg? (Eie skam eller se Skam)

Skrevet
8 timer siden, Coronas skrev:

Jeg har bare bærbar, og vil nok alltid fortsette med det. Mindre plass og støvsamler. 

@Byjenta! Er du en skientusiast/friluftsetusiast eller er det best innendørs?

Liker være ute gå tur osv, men er ikke noe friluftetusiast. 

@Coronas: gleder du deg til jul?

Skrevet
8 timer siden, minister-mio skrev:

Veldig glad for det.. Jeg er en vinterperson :Nikke:

@incognita har du tent stearinlys i dag?

@Byjenta! når skal du stå opp i morgen?

05.30-0600. 

@minister-mio 

Glad i å pynte deg?

Skrevet
8 timer siden, EpleDrue skrev:

De er hvite.

2 timer siden, Byjenta! skrev:

@minister-mio 

Glad i å pynte deg?

Tja, liker det, men får det ikke alltid til som jeg vi.

@EpleDrue fått noe kontakt med @EpleDrueFan?

@Byjenta! hva drikker du helst til frokost?

@incognita liker du sånne polkastenger som de selger til jul?

@Dr. A. Kula Liker du Jägerbomb?

@ElizabethTaylor er du en reser på å stryke?

Skrevet
10 minutter siden, minister-mio skrev:

De er hvite.

Det vet jeg ikke, har ikke smakt. Har aldri drukket på energi-drikker, så det har ikke vært naturlig å prøve. Men Jägermeister er jo godt da.

@minister-mio synes du jeg skal krasje neste gang ungdommen i huset har forsch og be om en Jägerbomb?

Skrevet
2 minutter siden, Dr. A. Kula skrev:

@minister-mio synes du jeg skal krasje neste gang ungdommen i huset har forsch og be om en Jägerbomb?

:ler: Nei, ikke gjør det, stakkars ungdom :P

@Dr. A. Kula Hva skal du ha til middag i dag?

• Liker 1
Skrevet
42 minutter siden, minister-mio skrev:

:ler: Nei, ikke gjør det, stakkars ungdom :P

@Dr. A. Kula Hva skal du ha til middag i dag?

Har ikke gjort det, nei. Da tenker jeg Jägerbomb forblir uprøvd enda en stund... :P

Mandag er som regel enkel middag, trolig pølser kombinert med pasta, ris eller potetmos.

@minister-mio er det en grei mandagsmiddag?

• Liker 1
Skrevet
2 timer siden, minister-mio skrev:

De er hvite.

Melk eller juice :)

Duda? 

@minister-mio : Hva gjør du om dagen?

Gjest Mysticgirl
Skrevet
På 6.11.2016 den 2.45, EpleDrue skrev:

@Mysticgirl Hvordan var helgen? *blunk blunk* 

Den var fin, det vet vel du alt om? :fnise:

Hvor kaldt har du det hos deg nå? Og hva liker du best av vinter og sommer og høst eller vår?

Skrevet
7 minutter siden, Mysticgirl skrev:

Det må være det sorte ølet jeg drakk i Sverige, husker ikkehvilket engang, men det var sterkt!

@Dr. A. Kula

Hvor gammel er du og hvor mange timers søvn har du om natten sånn ca i snitt?

Har nettopp avdekket (så nært som jeg er komfortabel med) alderen min på spørsmål fra @incognita 

I følge elektroniske registreringer har jeg 7-8 i snitt, men det er nok lavere i ukene ettersom jeg gjerne tar endel igjen i helgene. Dessuten er jeg jo så gammel at det hender jeg tar en ettermiddagslur for å hente meg inn.

@Mysticgirl får du nok søvn i hverdagen, og har du handlet juleøl?

Gjest EpleDrue
Skrevet
11 timer siden, Dr. A. Kula skrev:

@EpleDrue  ser du på Snooker?

Det kan jeg fort gjøre, men det er ikke noe jeg oppsøkere når jeg blar gjennom tv-kanalene. 

Burde fotballsupportere som roper at de vil drepe fotballdommeren få en form for straff? Opplevde det under Vikingkampen i går. Hele 8 ganger truet supporteren dommeren, og det var tydelig at assistentdommeren fikk dette med seg. 

4 timer siden, minister-mio skrev:

Nei, burde jeg? Har en mistanke at det er en slem AB. 

Hvilken julefilm får deg i julestemning?

55 minutter siden, Mysticgirl skrev:

Den var fin, det vet vel du alt om? :fnise:

Hvor kaldt har du det hos deg nå? Og hva liker du best av vinter og sommer og høst eller vår?

Haha! Du as :fnise: 

Akkurat nå er det minus 1 grad! Jeg kan finne noe jeg liker ved alle årstidene, men sommeren er nok den jeg liker aller best. Også våren, for da har jeg bursdag :ler2: @Mysticgirl Har du tatt solarium i det siste? Og er det veldig teit om menn tar solarium?

Skrevet
19 timer siden, Rossin skrev:

Jeg går for en toer. Får fnatt bare jeg kjører inn på parkeringa. Altfor mye folk. Jeg velger å ikke gi det en ener, fordi det tross alt er litt gøy å finne ting man plutselig fant ut man trengte.

Jeg prater mye. Er god både på small og big talk.

@toothfairy Er det utroskap å kysse på munnen (uten tunge)?

Ja, jeg synes ikke det hører hjemme i et forhold. 

@Rossin Er du samboer?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...