Gjest Rossin Skrevet 3. november 2016 #9321 Skrevet 3. november 2016 22 timer siden, EpleDrue skrev: @Rossin Deltar dere på Movember? Og skal dere teste dere for prostatakreft? Jeg har allerde et småepisk skjegg a la dette, så jeg får liksom ikke helt blitt med på "spar opp en ny bart fra 1.november". Har aldri hatt sansen for movember, uansett Hva med deg? @Moonwalker Ser du på gift ved første blikk?
annebanane Skrevet 3. november 2016 #9322 Skrevet 3. november 2016 9 timer siden, EpleDrue skrev: Nei, orker ikke gå rundt å være bekymret for ting. @Moonwalker Bekymrer du deg ofte? Ganske lite, egentlig. Bekymrer meg bare når det er noe som spiller opp mot mine egne usikkerheter. @EpleDrue kunne du gjort det bra i et mesterskap i nuddelspising? 11 minutter siden, Rossin skrev: @Moonwalker Ser du på gift ved første blikk? Jeg har ikke andre kanaler enn nrk på tv-en, og ei heller gidder jeg betale for dplay. Så denne høsten har gift ved første blikk utgått. @Rossin er det verdt å følge med på gift ved første blikk i høst? Kunne du ha deltatt selv?
Gjest Rossin Skrevet 3. november 2016 #9323 Skrevet 3. november 2016 16 minutter siden, Moonwalker skrev: @Rossin er det verdt å følge med på gift ved første blikk i høst? Kunne du ha deltatt selv? Det er verdt å se hvis du har kanalen. Hvertfall de første episodene, for det er så utrolig flaut. Jeg kunne ikke ha deltatt i akkurat det, men jeg har et mål om å delta i reality en dag. Har allerede hatt et par halvveismuligheter. @Moonwalker hvilket realityshow vil du se meg i? Og hvilket kunne du tenke deg å være med på selv? @EpleDrue Hva er din høyeste fullførte utdannelse?
Gjest EpleDrue Skrevet 3. november 2016 #9324 Skrevet 3. november 2016 2 timer siden, Rossin skrev: Jeg har allerde et småepisk skjegg a la dette, så jeg får liksom ikke helt blitt med på "spar opp en ny bart fra 1.november". Har aldri hatt sansen for movember, uansett Hva med deg? Stilig! Jeg eier ikke skjeggvekst, og det lille jeg evt ville fått ila måneden hadde nok irritert meg da det er alt for uvanlig for meg å ha noe i ansiktet. Kan heller donere penger osv jeg. @Rossin Har du planer om å kjøpe juleøl i morgen? 1 time siden, Moonwalker skrev: @EpleDrue kunne du gjort det bra i et mesterskap i nuddelspising? Kunne nok gjort det relativt bra de første fem minuttene, så går jeg lei nudler.. Dersom alle går lei etter tre minutter og 58 sekunder vil jeg trygt si jeg går for gull i mesterskapet. @Moonwalker Hvor mange grillpølser ville du klart å spist innen 10 minutter? 1 time siden, Rossin skrev: @EpleDrue Hva er din høyeste fullførte utdannelse? Det er en bachelorgrad. Kunne tenkt meg videreutdanning, men finner aldri tid til det, så da blir det nok ikke i dette livet.@Rossin Hvilke brukere synes du burde komme tilbake hit i spørretråden?
Hmm.. Skrevet 4. november 2016 #9325 Skrevet 4. november 2016 @minister-mio Hvordan skal du feire ditt innlegg nr. 10000 på KG? Nærmer seg fort.
minister-mio Skrevet 4. november 2016 #9326 Skrevet 4. november 2016 8 timer siden, Hmm.. skrev: @minister-mio Hvordan skal du feire ditt innlegg nr. 10000 på KG? Nærmer seg fort. Hmmm, jeg vet ikke. @Hmm.. Noe forslag?
annebanane Skrevet 4. november 2016 #9327 Skrevet 4. november 2016 (endret) EpleDrue skrev (På 3.11.2016 den 23.59): @Moonwalker Rossin skrev (På 3.11.2016 den 22.12): @Rossin Endret 20. august 2022 av Moonwalker
Dr. A. Kula Skrevet 4. november 2016 #9328 Skrevet 4. november 2016 @Moonwalker, siden du hevder å kunne ha kunnskap nyttig til Farmen, vil jeg teste deg i et spørsmål som ble stilt i en av de første sesongene, der deltager svarte rett, men fikk feil av GGG, og dermed røyk ut. Kan en ku ha flere enn fire spener?
Dr. A. Kula Skrevet 4. november 2016 #9329 Skrevet 4. november 2016 @EpleDrue, @minister-mio (og alle dere andre som liker øl) Hvor mye har dere svidd av på polet i dag på juleølslippen (samt andre nyheter i hyllene deres) Og gratulerer til m-m med over 10.000 innlegg. Hvilket ble ditt "runde"?
annebanane Skrevet 4. november 2016 #9330 Skrevet 4. november 2016 (endret) Dr. A. Kula skrev (På 4.11.2016 den 19.19): @Moonwalker, Endret 20. august 2022 av Moonwalker
minister-mio Skrevet 4. november 2016 #9331 Skrevet 4. november 2016 3 minutter siden, Dr. A. Kula skrev: @EpleDrue, @minister-mio (og alle dere andre som liker øl) Hvor mye har dere svidd av på polet i dag på juleølslippen (samt andre nyheter i hyllene deres) Og gratulerer til m-m med over 10.000 innlegg. Hvilket ble ditt "runde"? 3 minutter siden, Dr. A. Kula skrev: @EpleDrue, @minister-mio (og alle dere andre som liker øl) Hvor mye har dere svidd av på polet i dag på juleølslippen (samt andre nyheter i hyllene deres) Og gratulerer til m-m med over 10.000 innlegg. Hvilket ble ditt "runde"? 600,- og takk! @Dr. A. Kula du da? Rukket å smake?
Dr. A. Kula Skrevet 4. november 2016 #9332 Skrevet 4. november 2016 2 minutter siden, Moonwalker skrev: Haha, takk da! Her tipper jeg (og regner med jeg får feil): Ved en mutasjon kan en ku ha flere spener. Ellers er det vanligvis en spene til hver seksjon i juret, altså 4 spener. Regner med at kuene hadde enda flere spener før, egentlig - men det er nok kjempelangt bak i tid. Sååå, hva var svaret, @Dr. A. Kula? Har du mye dyrs- og gårdskunnskap? Jeg vil ha et ja eller nei før jeg svarer. 1 minutt siden, minister-mio skrev: 600,- og takk! @Dr. A. Kula du da? Rukket å smake? Ca det dobbelte, og nei ikke smakt. Skal straks ut å gjøre frivillig tjeneste i bydelen, og da passer det ikke å ha spretter varene i forkant.
annebanane Skrevet 4. november 2016 #9333 Skrevet 4. november 2016 Akkurat nå, Dr. A. Kula skrev: Jeg vil ha et ja eller nei før jeg svarer. Min første setning indikerte et ja fra meg. Lurer ennå på mine 2 spm
Dr. A. Kula Skrevet 4. november 2016 #9334 Skrevet 4. november 2016 Akkurat nå, Moonwalker skrev: Min første setning indikerte et ja fra meg. Lurer ennå på mine 2 spm Da starte du som deltakeren, og som jeg ville svart. Men jeg ville protestert på det. Om spørsmålet var "kan en ku ha flere enn fire melke(produserende) spener" er svaret til redaksjonen rett (nei), men som du riktig påpeker kan en ku ha fem og endatil seks spener. Den femte kalles "Marispenen" på disse trakter, men gir altså ikke melk.
annebanane Skrevet 4. november 2016 #9335 Skrevet 4. november 2016 (endret) 9 minutter siden, Dr. A. Kula skrev: Da starte du som deltakeren, og som jeg ville svart. Men jeg ville protestert på det. Om spørsmålet var "kan en ku ha flere enn fire melke(produserende) spener" er svaret til redaksjonen rett (nei), men som du riktig påpeker kan en ku ha fem og endatil seks spener. Den femte kalles "Marispenen" på disse trakter, men gir altså ikke melk. "Marispenen" har jeg faktisk hørt bli brukt her også. Ikke sett så mange av de da. Endret 4. november 2016 av Moonwalker
Dr. A. Kula Skrevet 4. november 2016 #9336 Skrevet 4. november 2016 1 minutt siden, Moonwalker skrev: "Marispenen" har jeg fakisk hørt bli brukt her også. Ikke sett så mange av de da. Skal ikke påstå å ha sett mange, men har sett, derav spørsmål med påfølgende kunnskapsøkning.
AnonymBruker Skrevet 5. november 2016 #9337 Skrevet 5. november 2016 På 4.11.2016 den 9.48, minister-mio skrev: Hmmm, jeg vet ikke. @Hmm.. Noe forslag? Hoi, Hmm her! Kan ikke ødelegge statistikken min, 1 innlegg. Og blir jeg seriøs medlem her ender jeg også opp med 10000. Prøvde å svare når du var på 9998, men mobilnettet nektet å registrere det. Tilbake på WiFi nå. Skulle foreslå et kakestykke med 10000 lys, det hadde vært noe. Sikkert like greit at du ikke gikk for den løsningen. Gratulerer med overstått. Anonymkode: 67542...c85
AnonymBruker Skrevet 5. november 2016 #9338 Skrevet 5. november 2016 @incognita Hvordan føles det å bli spurt om noe i tråden du startet for leenge siden? @minister-mio føler du deg fremdeles som den samme personen som når du engang åpnet med ditt første innlegg? Hmm.. Anonymkode: 67542...c85
AnonymBruker Skrevet 5. november 2016 #9339 Skrevet 5. november 2016 @Mysticgirl Hva jobber du med? Anonymkode: 1ecde...540
Gjest incognita Skrevet 5. november 2016 #9340 Skrevet 5. november 2016 3 timer siden, AnonymBruker skrev: @incognita Hvordan føles det å bli spurt om noe i tråden du startet for leenge siden? @minister-mio føler du deg fremdeles som den samme personen som når du engang åpnet med ditt første innlegg? Hmm.. Anonymkode: 67542...c85 Helt magisk Anonym: har du fulgt med i denne tråden helt fra begynnelsen? @minister-mio Hva frykter du mest dersom trump vinner valget i junaiten?
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå