Gjest EpleDrue Skrevet 30. oktober 2016 #9221 Skrevet 30. oktober 2016 5 minutter siden, minister-mio skrev: Klart det @EpleDrue har du mange ting som minner deg om barndommen din? Ja, det har jeg. @minister-mio Driver du på med noe form for idrett?
minister-mio Skrevet 30. oktober 2016 #9222 Skrevet 30. oktober 2016 Akkurat nå, EpleDrue skrev: Ja, det har jeg. @minister-mio Driver du på med noe form for idrett? Ja, men ikke organisert @EpleDrue hvor ofte trener du?
Dr. A. Kula Skrevet 30. oktober 2016 #9223 Skrevet 30. oktober 2016 1 time siden, EpleDrue skrev: Link til det innlegget, takk! @Dr. A. Kula Dropper du spørsmålet om gresskarlykten med vilje? 😑 Har ikke blitt voksen enda, så her blir det lite kaffedrikking. Hva serverer du meg da, @minister-mio? Og hvor gammel er du? Nei, det var ikke med vilje, det falt ut så jeg glemte det. Men nå er det med vilje. @EpleDrue har du laget gresskar? 34 minutter siden, minister-mio skrev: @Dr. A. Kula er du glad i croissanter? Jepp, sklir absolutt ned. Men ingenting slår Napoleonskake, forutsatt at det brukes vaniljekrem, og ikke sånn eplemos. @minister-mio liker du Napoleons kake, og hvilket fyll?
Gjest EpleDrue Skrevet 30. oktober 2016 #9224 Skrevet 30. oktober 2016 3 minutter siden, minister-mio skrev: Ja, men ikke organisert @EpleDrue hvor ofte trener du? Hvilken type idrett? Jeg trener hver dag, men akkurat nå har jeg ikke lov/mulighet til å trene pga en skade. @minister-mio Hvorfor laget du bruker på Kvinneguiden? Samme spørsmål til deg, @Dr. A. Kula! Og nei, jeg har ikke laget gresskar, jeg er ikke amerikansk
AnonymBruker Skrevet 30. oktober 2016 #9225 Skrevet 30. oktober 2016 @Kaiser Jacklost XV Hva jobber du med? Anonymkode: 5bb7c...105
Dr. A. Kula Skrevet 30. oktober 2016 #9226 Skrevet 30. oktober 2016 21 minutter siden, EpleDrue skrev: Hvilken type idrett? Jeg trener hver dag, men akkurat nå har jeg ikke lov/mulighet til å trene pga en skade. @minister-mio Hvorfor laget du bruker på Kvinneguiden? Samme spørsmål til deg, @Dr. A. Kula! Og nei, jeg har ikke laget gresskar, jeg er ikke amerikansk Tror jeg har det svaret på en tråd et sted, men orker ikke lete opp. Kort fortalt, søkte etter noe på Google, fikk link til KG, begynte å lese, fikk lyst å svare, og dermed laget jeg bruker. Tidsmessig strekker historien seg over flere år. Du da @EpleDrue?
Gjest EpleDrue Skrevet 31. oktober 2016 #9227 Skrevet 31. oktober 2016 5 timer siden, Dr. A. Kula skrev: Tror jeg har det svaret på en tråd et sted, men orker ikke lete opp. Kort fortalt, søkte etter noe på Google, fikk link til KG, begynte å lese, fikk lyst å svare, og dermed laget jeg bruker. Tidsmessig strekker historien seg over flere år. Du da @EpleDrue? Jeg opprettet en bruker her etter mye mas fra mine kvinnelige kollegaer. De mente jeg ble en outsider på jobb om jeg ikke fikk meg en bruker, da det var en periode Kvinneguiden gossip var alt som ble snakket om rundt lunsjbordet. @Dr. A. Kula Hvis du skulle tilbake til skolebenken, hvilken utdanningsretning ville du valgt?
minister-mio Skrevet 31. oktober 2016 #9228 Skrevet 31. oktober 2016 7 timer siden, Dr. A. Kula skrev: Jepp, sklir absolutt ned. Men ingenting slår Napoleonskake, forutsatt at det brukes vaniljekrem, og ikke sånn eplemos. @minister-mio liker du Napoleons kake, og hvilket fyll? Ja, det er ok. Jeg har bare smakt med sånn gul vaniljefyll egentlig. 7 timer siden, EpleDrue skrev: Hvilken type idrett? Jeg trener hver dag, men akkurat nå har jeg ikke lov/mulighet til å trene pga en skade. @minister-mio Hvorfor laget du bruker på Kvinneguiden? Jeg driver med flere typer idrett egentlig, forskjellig typer brettsport og ski blant annet. Jeg husker ikke hvorfor, bare datt innom forumet og lagde bruker og har stort sett vært her siden. @Dr. A. Kula har du begynt å planlegge syv sorter til jul? @EpleDrue er du en luring som lurer inn flere spørsmål? Hvilken type trening driver du med når du ikke er skadet?
Gjest EpleDrue Skrevet 31. oktober 2016 #9229 Skrevet 31. oktober 2016 31 minutter siden, minister-mio skrev: @EpleDrue er du en luring som lurer inn flere spørsmål? Hvilken type trening driver du med når du ikke er skadet? Haha! Ja, måtte gi deg flere spørsmål da du ga så korte svar Hvordan vil du beskrive humøret ditt denne mandags morgen, @minister-mio? Har du noen spennende planer for denne uken? Jeg driver med friidrett
Gjest Ajax Skrevet 31. oktober 2016 #9230 Skrevet 31. oktober 2016 På 29.10.2016 den 21.24, EpleDrue skrev: Jeg er 193 cm. Hvordan går det om dagen? Mye trening, @Cyrus? Det går ikke så bra. Men tradisjonen tro så drukner jeg sorgene i dyr narkotika og billige damer mens jeg venter på at ting skal bedre seg. Blir mye trening ja 😄 @EpleDrue Hva er rekorden din på 60-meteren?
Dr. A. Kula Skrevet 31. oktober 2016 #9231 Skrevet 31. oktober 2016 9 timer siden, EpleDrue skrev: Jeg opprettet en bruker her etter mye mas fra mine kvinnelige kollegaer. De mente jeg ble en outsider på jobb om jeg ikke fikk meg en bruker, da det var en periode Kvinneguiden gossip var alt som ble snakket om rundt lunsjbordet. @Dr. A. Kula Hvis du skulle tilbake til skolebenken, hvilken utdanningsretning ville du valgt? @EpleDrue, mener du hvis jeg skulle valgt på nytt, eller som ekstra i tillegg til nåværende? 8 timer siden, minister-mio skrev: Ja, det er ok. Jeg har bare smakt med sånn gul vaniljefyll egentlig. Jeg driver med flere typer idrett egentlig, forskjellig typer brettsport og ski blant annet. Jeg husker ikke hvorfor, bare datt innom forumet og lagde bruker og har stort sett vært her siden. @Dr. A. Kula har du begynt å planlegge syv sorter til jul? @EpleDrue er du en luring som lurer inn flere spørsmål? Hvilken type trening driver du med når du ikke er skadet? SYV sorter !!!! Som jeg har skrevet før, vi begynner ikke å tenke på jul før advent/desember. @minister-mio hvilke syv sorter planlegger/pleier du å ha? (Gjerne oppskriften også, takk)
Coronas Skrevet 31. oktober 2016 #9232 Skrevet 31. oktober 2016 20 timer siden, Byjenta! skrev: @Coronas Har du noen tatoveringer? @minister-mio Jeg har en tiger tatovert på ryggen/skulderen. Har litt lyst på en til. Har hatt piercing i tunga og nesen. Nå har jeg bare i navlen. @Byjenta! Liker du kroppskunst? Har du noen selv? Og om ikke, ville du hatt?
Coronas Skrevet 31. oktober 2016 #9233 Skrevet 31. oktober 2016 20 timer siden, EpleDrue skrev: Jeg vil si jeg er ok med økonomien min. Spiser nok litt for mye drittmat nå som jeg ikke føler jeg burde gjøre den gangen jeg har en familie å forsørge. (Optimistisk) Jeg kan fint spise drittmat 1 uke, og lage sunn mat neste uke. Kan leve lenge på en pakke med grillpølser og pølsebrød også. @Coronas Hvordan får det motsatte kjønnet fanget interessen din? He he ja må nok tenke på sunne vaner når det kommer småtroll inn i livet sitt @EpleDrue Hvor mange barn ønsker du deg? Motsatte kjønn vil fange min interesse ved å utstråler positivitet, sjarme og glimt i øyet ( da blir han automatisk kjekk i mine øyne). Gjør ikke noe at han viser at han er trygg på seg selv og det han har oppnådd i livet. Sjenerte gutter blir jeg veldig usikker på.
minister-mio Skrevet 31. oktober 2016 #9234 Skrevet 31. oktober 2016 8 timer siden, EpleDrue skrev: Haha! Ja, måtte gi deg flere spørsmål da du ga så korte svar Hvordan vil du beskrive humøret ditt denne mandags morgen, @minister-mio? Har du noen spennende planer for denne uken? Jeg driver med friidrett Humøret i dag morges var litt sånn håpefullt kaffetørst. Ny uke, nye muligheter, men preget av tidenes mareritt natta som var. Har planer om litt jobb, være litt sosial, gjøre litt yoga.. Spise godis og se filmer etc. @EpleDrue hva får ungene som eventuelt ringer på hos deg i kveld?
minister-mio Skrevet 31. oktober 2016 #9235 Skrevet 31. oktober 2016 1 time siden, Dr. A. Kula skrev: @minister-mio hvilke syv sorter planlegger/pleier du å ha? (Gjerne oppskriften også, takk) Jeg pleier å slå meg sammen med noen andre i familien for å få syv sorter så det kommer an på hva de baker @Dr. A. Kula tror du det kommer til å ringe på mange barn hos deg i dag?
minister-mio Skrevet 31. oktober 2016 #9236 Skrevet 31. oktober 2016 @Cyrus skal du ut å gå trick or treat med ungene dine i dag?
Gjest Ajax Skrevet 31. oktober 2016 #9237 Skrevet 31. oktober 2016 15 minutter siden, minister-mio skrev: @Cyrus skal du ut å gå trick or treat med ungene dine i dag? De er hos moren sin, så det får hun styre med. @minister-mio Har du skåret ut noen gresskar for anledningen?
minister-mio Skrevet 31. oktober 2016 #9238 Skrevet 31. oktober 2016 1 minutt siden, Cyrus skrev: De er hos moren sin, så det får hun styre med. @minister-mio Har du skåret ut noen gresskar for anledningen? Neh, jeg har ikke det ass, men satt ut en fakkel. To for 7,90 på Coop, det er jo et kupp! @Cyrus hva er planen for uka?
Gjest Ajax Skrevet 31. oktober 2016 #9239 Skrevet 31. oktober 2016 1 minutt siden, minister-mio skrev: Neh, jeg har ikke det ass, men satt ut en fakkel. To for 7,90 på Coop, det er jo et kupp! @Cyrus hva er planen for uka? Niiice!! Jeg skal trene, og møte noen damer. Hva er dine planer for uka?
minister-mio Skrevet 31. oktober 2016 #9240 Skrevet 31. oktober 2016 Akkurat nå, Cyrus skrev: Niiice!! Jeg skal trene, og møte noen damer. Hva er dine planer for uka? Bare ha litt hverdag egentlig.. Jobb, trening, chille hjemme. @Cyrus damER? Flertall? You dawg
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå