Gå til innhold

Spør en bruker

Fremhevede innlegg

Skrevet
Akkurat nå, Fox Mulder skrev:

Hils :) 

Hun hilser tilbake

Videoannonse
Annonse
Skrevet
20 minutter siden, Lady skrev:

Ja

@Cyrus Gjør du? ✨

Bare de gangene jeg har noen å dra meg sammen med 😄

Hva er det lengste du har stått i kø for noe?

Gjest Fox Mulder
Skrevet
Akkurat nå, minister-mio skrev:

Hun hilser tilbake

:)

@Cyrus Hva ligger på Spotify lista?

Skrevet
Akkurat nå, Fox Mulder skrev:

:)

@Cyrus Hva ligger på Spotify lista?

Jeg har bare en spotifyliste jeg ikke har hørt på på over et år, som jeg satt sammen på jobb etter ønske fra 3 andre og meg selv.

Muse

Foo fighters

The killers

Jason derulo

Daft punk

Gorillaz

Red hot chili peppers

Snoop dogg

Michael buble

Eminem

Deadmau5

Drake

Lil wayne

Justin King

😄

@Fox Mulder Er det et overgrep vi er vitne til på profilbildet ditt?

Gjest Fox Mulder
Skrevet
5 minutter siden, Cyrus skrev:

@Fox Mulder Er det et overgrep vi er vitne til på profilbildet ditt?

Mye bra der! Jeg har alt fra Heat of the moment til Jahn Teigen :)

Føler meg ganske sikker på at det er vennskapelig, siden Nasse Nøff ser ut til å kose seg. En skikkelig bamseklem.

Skrevet
3 timer siden, EpleDrue skrev:

@Byjenta! Har du følgt med på The stream, og hvem tror du evt vinner?

Har ikke sett så mye på det gitt, kun om det har stått på i bakrunnen. Så er ikke så sikker på navn osv... :)

Skrevet
På 24.10.2016 den 21.47, Dr. A. Kula skrev:

E

Slenger samme til deg og, @calavi. Om du er alene nå gjelder det for siste langvarige forhold. 

Vi møttes på det o store internettet. På et slikt et dskusjonsforum. 

6 timer siden, EpleDrue skrev:

@calavi Hva er det fineste en fremmede har gjort mot deg?

Kan du å gå ned i spagat, @calavi?

Var en dame som var veldig snill med meg en gang jeg besvimte på bussen. Nesten litt i overkant...  Satt med meg i over 30 min og betalte til og med taxi hjem for meg siden jeg ikke hadde råd til det selv. 

Nei, kan dessverre ikke gå ned i spagaten. Verken den ene eller andre veien. 

4 timer siden, Cyrus skrev:

@calavi Hvor høy er du?

Rett i underkant av 180. 

@Dr. A. Kula Vakreste plassen du vet om? 
@EpleDrue Du skal hjem på søndagsmiddag hos mor, hva vil du helst bli servert? 
@Cyrus Har du et godt forhold til foreldrene dine? 
@Lady Hvordan vil du beskrive humoren din? 

Skrevet
5 timer siden, EpleDrue skrev:

Med andre ord jeg bør ikke ha dårlig samvittighet for at jeg ikke en gang har tenkt ut hva jeg skal kjøpe i julegaver i år? :P

Liverpool spilte kamp ja! Kan si jeg var stolt og fornøyd de minuttene vi fikk på tabelltoppen. Kjempetrist at de fikk inn 2-1 målet der, men veldig fornøyd med 3 poeng. Og selvfølgelig spiller jeg FPL! Hva med deg? @Dr. A. Kula Hvem tar bronse i Tippeligaen i år? Og hva synes du om det nye navnet Eliteserien?

Da dette aldri kommer til å bli en hendelse jeg må ta stilling til, dropper vi dette. Men jeg hadde ikke rørt noe shemale for å si det sånn. :ler2:@Rossin Har du noen gang en kjøttfri mandag?

Lasse kan allerede pakke sakene sine. I morgen blir han valgt som førstekjeme! (håper jeg). Oddvar er absolutt en verdig vinner, så jeg henger meg på den. :nigo: Popcorn eller baconsnacks når du går på kino, @Mysticgirl?

Jeg tror jeg er helt ok på å gi gaver, så lenge jeg vet hva folk ønsker seg. :ph34r: Kanskje ikke en gave, men i romjulen for noen år tilbake betalte jeg for bilen bak meg i ferjekøen. Helt tilfeldig, kjente ikke personen. Han ble veldig glad, og kunne ikke få takket meg nok. :)@calavi Hva er det fineste en fremmede har gjort mot deg?

Jeg drev, og driver enda med friidrett. Ellers spilte jeg fotball fordi det var noe alle gjorde på den tiden. Kan du å gå ned i spagat, @calavi?

You'll never walk alone så lenge du er Liverpool supporter. ;) Hva med deg, @Coronas, finnes det andre fotballag i ditt liv sett bort fra Brann?

@ElizabethTaylor Hva er dine fobier?
@Cyrus Var du flink til å hoppe tau da du var yngre?
@Lady Hvem har den kuleste hårsveisen i SKAM?
@Byjenta! Har du følgt med på The stream, og hvem tror du evt vinner?

Nope, julen har IKKE begynt enda. La oss i hvertfall få avsluttet fotballsesongen først.

Er i min andre sesong i FPL, men gikk glipp av første runde (ferietid) så jeg ligger litt bakpå og må ta meg sammen for å få være med i cupen. Har du brukt noen av "chips"ene enda?

Basert på terminlisten tror jeg Brann klarer sølv og Odd må ta til takke med bronse, om ikke S08 vinner sine kamper. Hadde vært litt gøy (eller hva @Cyrus).

Helt greit å kutte ut reklamenavnet, og bruke det egentlige navnet.

Hvor mange poeng har du pr dd i FPL, og deltar du i mange private ligaer. Deltar du i Head-to-head?

Skrevet
2 timer siden, Cyrus skrev:

Bare de gangene jeg har noen å dra meg sammen med 😄

Hva er det lengste du har stått i kø for noe?

Hmmm, det husker jeg ikke.

@Cyrus Har du noengang blitt kastet ut av et utested? 

Skrevet
6 minutter siden, calavi skrev:

Hmm, bra 🙈

@calavi Hvem syns du er Norges kjekkeste kjendis?

Skrevet
5 minutter siden, calavi skrev:

Mamma døde av slag da jeg var liten, og Pappa hengte seg da jeg nettopp var blitt voksen, så jeg kan ikke si det nei.

1 minutt siden, Lady skrev:

Hmmm, det husker jeg ikke.

@Cyrus Har du noengang blitt kastet ut av et utested? 

Det var veldig nære en gang, men det var kvinnelig vakt så jeg slo på sjarmen og slapp unna 😄

4 minutter siden, Dr. A. Kula skrev:

Nope, julen har IKKE begynt enda. La oss i hvertfall få avsluttet fotballsesongen først.

Er i min andre sesong i FPL, men gikk glipp av første runde (ferietid) så jeg ligger litt bakpå og må ta meg sammen for å få være med i cupen. Har du brukt noen av "chips"ene enda?

Basert på terminlisten tror jeg Brann klarer sølv og Odd må ta til takke med bronse, om ikke S08 vinner sine kamper. Hadde vært litt gøy (eller hva @Cyrus).

Helt greit å kutte ut reklamenavnet, og bruke det egentlige navnet.

Hvor mange poeng har du pr dd i FPL, og deltar du i mange private ligaer. Deltar du i Head-to-head?

Jeg har kommet helt ut av de fotballgreiene, så det har jeg ingen formening om 😄

@calavi Har du lang utdannelse?

@Lady Hva er best, et utested med krakker og bord der alle bare sitter og jangler, eller et med høy musikk og et svært dansegulv?

Skrevet
1 minutt siden, Cyrus skrev:

Mamma døde av slag da jeg var liten, og Pappa hengte seg da jeg nettopp var blitt voksen, så jeg kan ikke si det nei.

@Lady Hva er best, et utested med krakker og bord der alle bare sitter og jangler, eller et med høy musikk og et svært dansegulv?

😔 :klemmer: 

Krakker og bord! 

@Cyrus Samme spm tilbake 😊

Skrevet
7 minutter siden, calavi skrev:

Vi møttes på det o store internettet. På et slikt et dskusjonsforum. 

Var en dame som var veldig snill med meg en gang jeg besvimte på bussen. Nesten litt i overkant...  Satt med meg i over 30 min og betalte til og med taxi hjem for meg siden jeg ikke hadde råd til det selv. 

Nei, kan dessverre ikke gå ned i spagaten. Verken den ene eller andre veien. 

Rett i underkant av 180. 

@Dr. A. Kula Vakreste plassen du vet om? 
@EpleDrue Du skal hjem på søndagsmiddag hos mor, hva vil du helst bli servert? 

På kirkegården Allehelgensdag.(kveld/natt, når lyktene er tent)

@calavi hva er din fineste plass?

@minister-mio skal du i kirken/gravlunden på Allehelgensdag?

@Lady samme spørsmål som over.

Skrevet
2 minutter siden, Lady skrev:

😔 :klemmer: 

Krakker og bord! 

@Cyrus Samme spm tilbake 😊

Begge deler har sin sjarm, men jeg føler jeg må få svingt meg litt for å kalle det en vellykket aften 😄

Burde jeg legge meg nå om jeg skal opp klokken 5.30 for å klargjøre begge barna og få dem på bhg og sfo før jeg selv drar på jobb?

Skrevet
Akkurat nå, Cyrus skrev:

Begge deler har sin sjarm, men jeg føler jeg må få svingt meg litt for å kalle det en vellykket aften 😄

Burde jeg legge meg nå om jeg skal opp klokken 5.30 for å klargjøre begge barna og få dem på bhg og sfo før jeg selv drar på jobb?

Jaaa, gå å legg deg! Viktig med søvn.

@Cyrus Syns du er det koslig å sende Nattameldinger? ✨

Skrevet
4 minutter siden, Dr. A. Kula skrev:

På kirkegården Allehelgensdag.(kveld/natt, når lyktene er tent

@Lady samme spørsmål som over.

Ja 😊

@Dr. A. Kula Har du noengang mobbet noen?

Skrevet
Akkurat nå, Lady skrev:

Jaaa, gå å legg deg! Viktig med søvn.

@Cyrus Syns du er det koslig å sende Nattameldinger? ✨

Da gjør jeg det! Fornuftig og oppegående som jeg er 😅

Jeg er stor fan av nattameldinger 😄

Skrevet
1 minutt siden, Cyrus skrev:

Da gjør jeg det! Fornuftig og oppegående som jeg er 😅

Jeg er stor fan av nattameldinger 😄

Bra 😊 Natti natt. ✨😘

Skrevet
1 minutt siden, Lady skrev:

Ja 😊

@Dr. A. Kula Har du noengang mobbet noen?

Jeg var tidvis offer for mobben, men ikke verre enn at jeg også fikk være med. Ser ikke bort i fra at jeg kan ha blitt revet med på mobbesiden ved en anledning eller to, men noe systematisk mobbing har jeg ikke deltatt på. 

@Lady hvilke(n) mobbeside(r) har du vært på?

Skrevet
Akkurat nå, Dr. A. Kula skrev:

Jeg var tidvis offer for mobben, men ikke verre enn at jeg også fikk være med. Ser ikke bort i fra at jeg kan ha blitt revet med på mobbesiden ved en anledning eller to, men noe systematisk mobbing har jeg ikke deltatt på. 

@Lady hvilke(n) mobbeside(r) har du vært på?

Jeg ble mobbet av en jente på ungdomsskolen. Vi hadde møte med rektor og hun ble utvist et par dager pga oppførselen hennes. Etter det så ga det seg heldigvis. Utenom det har jeg hverken mobbet eller blitt mobbet. 

@Dr. A. Kula Følger du med på Nobel?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...