Gå til innhold

Spør en bruker


Gjest incognita

Anbefalte innlegg

På 10/19/2016 den 15.42, EpleDrue skrev:

 

Var en typisk skolenerd som elsket skolen. Gaming har jeg aldri vært særlig flink til, men hadde min Lan og skytespillsperiode da. CS 1.6, ellers kjøper jeg årets utgave av FIFA. Star wars har jeg aldri sett, heller ikke filmer som Ringenes herre og Hobbiten. @Coronas Vil du si jeg har gått glipp av noe siden jeg ikke har sett star wars? Og hvilken Harry potter film synes du var den beste?

 

Jeg syns du har gått glipp av mye, så Star Wars syns jeg du burde se. En dag skal jeg ha maraton med alle filmene hihi Ringenes herre så jeg den første og syns den var veldig bra. De andre to ikke så bra. For mye slossing. Hobbiten har jeg ikke sett enda :sjokkbla: Må få sett den i løpet av vinteren føler jeg ;) 

Harrypotter ja, jeg så vel den første og syns ikke noe om filmene. Prøvde å lese bøkene, men gav opp etter første kapittel. Er for mye barnslige ting for meg. 

@EpleDrue Favoritt spill? (ps, xbox, brettspill, nintendo, kortspill etc)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

På 10/18/2016 den 21.46, Byjenta! skrev:

Det har vi :D 

 

@Coronas  Begynt på julegaver? 

Ja, har faktisk det. Kjøpt inn honning fra her jeg bor,  som jeg skal gi bort. Har flere tanker om gaver, men skal vente litt til. Er jo ikke så veldig lenge til black friday ;) 

@Byjenta! Har du begynt? Og skal du ut i "krigen" black friday?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Coronas skrev:

Ja, har faktisk det. Kjøpt inn honning fra her jeg bor,  som jeg skal gi bort. Har flere tanker om gaver, men skal vente litt til. Er jo ikke så veldig lenge til black friday ;) 

@Byjenta! Har du begynt? Og skal du ut i "krigen" black friday?

Vi har begynt

:) det er jeg ikke helt sikker på. Tviler.

 

@Coronas

Er du en morgenfugl?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Supersol
13 minutter siden, Byjenta! skrev:

Vi har begynt

:) det er jeg ikke helt sikker på. Tviler.

 

@Coronas

Er du en morgenfugl?

Egentlig ikke. Våkner tidlig hvis jeg er nervøs og venter på noe, men ellers kan jeg sove lenge når jeg har sjansen.

Sovner du fort om kvelden? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest EpleDrue
På 19.10.2016 den 15.58, RaspberryPi skrev:

Hva får deg til å tro at jeg har hatt en annen bruker? :engel: 

La oss bare si at jeg er selveste trådstarter i en meget populær spørretråd. :ninja: 

@EpleDrue Helt ærlig, liker du egentlig søskene dine? 

 

Jeg er synsk. Derfor. :tongue: Eller.. Det var vel bare generell gjetting, men vi kan late som jeg er synsk. 

Helt ærlig, ja. Jeg er veldig glad i søskene mine, og jeg føler vi har et godt søskenforhold. Selvfølgelig har vi kranglet og hatt en del slosskamper, men jeg føler det er naturlig i en stor søskenflokk. Kan fint tilbringe lørdagskvelden med mine søsken. :) @RaspberryPi Vil du si at du er en familiekjær person? Og kunne du vært to uker på telttur med svigers?
 

 

På 19.10.2016 den 19.13, calavi skrev:

Hva bør en skikkelig julestrømpe inneholde, @EpleDrue?

@Dr. A. Kula

Får ikke fjernet deg, @Dr. A. Kula så du får like gjerne et spørsmål også. Har du begynt på julegavene?

En skikkelig julestrømpe skal inneholde: Julegodteri (candy cane), juleblad, min favoritt er Pondus. I mine yngre dager fikk jeg også film eller spill. Ellers er det gøy med noe nyttig, trenger ikke være dyre ting. Veldig glad når jeg får hårvoks faktisk! Jeg får enda julestrømpe, spent på hva jeg får i år. :P @calavi Har du blitt skikkelig skuffet over å åpne en julegave før? Hva var det du fikk, og hva var det du evt ønsket det skulle være?

På 19.10.2016 den 21.39, Mysticgirl skrev:

 EpleDrue som det ikke går an å sitere nå av en uviss grunn. Skal dere se Farmen snart?

Jeg så faktisk på Farmen på onsdag! Sååå mye drama det er på Farmen! :popcorn:Før trodde jeg det var flaut om en så på Paradise Hotel, nå blir det vel snart flaut å se på Farmen også. Hva skjer med at en deltaker meldte seg på fordi moren ville han skulle få seg kjæreste snart? :ler2: @Mysticgirl Tror du Lasse kan vinne Farmen, og er Anita virkelig klarsynt?

3 timer siden, Coronas skrev:

 

@EpleDrue Favoritt spill? (ps, xbox, brettspill, nintendo, kortspill etc)

FIFA når det gjelder konsollspill. Brettspill har jeg skikkelig sansen for Ticket to ride. :) @Coronas Hvilket brettspill liker du best?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:ph34r: hva har jeg gjort som gjør meg så vanskelig for både @calavi og @EpleDrue?

Har visst slurvet med spørsmål i det siste, men mener calavi har ett ubesvart av meg.

Så til spørsmålet fra EpleDrue, som jeg ikke skjønte mye av. Vi skriver fortsatt oktober og Advent begynner tidligst siste helg i november. Regner med dette er svar nok!

Så et spørsmål tilbake, siden favorittlaget ditt spiller senere i dag, spiller/deltar du selv på fantasy premier league (FPL)?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Bruker115236
På 22.10.2016 den 0.22, Vinterrose skrev:

Burde vel egentlig ikke klage, men kunne hatt det litt bedre! Hvordan går det med deg, @ElizabethTaylor?

Åå? Lyst å fortelle?

Her går det bra, utenom at jeg ligger syk i sofaen i dag. Forhåpentligvis skal samboeren lage joikakaker til meg, og da blir jeg alltid litt bedre. + At jeg har sett PS. I love you og Breakfast at Tiffany's. Det hjelper på :)

På 22.10.2016 den 0.29, Cyrus skrev:

Jeg vet ikke jeg ass 😒

Hvordan går det med deg @ElizabethTaylor? Du var jo på flyttefot i sommer. Trives dere på nytt sted?

Ikke?

Trives veldig i den nye leiligheten. Begynner å bli veldig i trivelig her :) I tillegg fungerer samboerskapet veldig godt!

Hvordan går treningen?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 minutter siden, ElizabethTaylor skrev:

 

Ikke?

Trives veldig i den nye leiligheten. Begynner å bli veldig i trivelig her :) I tillegg fungerer samboerskapet veldig godt!

Hvordan går treningen?

Nei. Treningen er vel det eneste som går etter planen om dagen 😐

Det er veldig godt å høre, for jeg unner dere ungdommer alt mulig godt 😄

Hvem har hatt mest å si på innredning av leiligheten? Er det første gang dere bor sammen?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Bruker115236
6 minutter siden, Cyrus skrev:

Nei. Treningen er vel det eneste som går etter planen om dagen 😐

Det er veldig godt å høre, for jeg unner dere ungdommer alt mulig godt 😄

Hvem har hatt mest å si på innredning av leiligheten? Er det første gang dere bor sammen?

Det var ikke kjekt å høre :/ Håper det går oppover snart:hjerte:

Jeg har vel hatt mest å si, men han har bestemt en del han og. Sånn som sofaen og litt sånn. Vi har ganske lik stil interiør-messig, og han er opptatt å ha det fint rundt seg. 
Vi har bodd sammen 1 gang før i 5 måneder i kjellerhybelen jeg bodde i før, da han ventet på studenthybel. Det går bedre nå for å si det sånn :)

Har du begynt med julegavene enda?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, ElizabethTaylor skrev:

Det var ikke kjekt å høre :/ Håper det går oppover snart:hjerte:

Jeg har vel hatt mest å si, men han har bestemt en del han og. Sånn som sofaen og litt sånn. Vi har ganske lik stil interiør-messig, og han er opptatt å ha det fint rundt seg. 
Vi har bodd sammen 1 gang før i 5 måneder i kjellerhybelen jeg bodde i før, da han ventet på studenthybel. Det går bedre nå for å si det sånn :)

Har du begynt med julegavene enda?

Jeg også. Men det meste ligger utenfor min makt så jeg får ta tiden til hjelp ☺

Julegavene begynner jeg som vanlig med den 20. Desember. Viktig med tradisjoner vet du 😄 Jeg har dessuten bare 3 mennesker å kjøpe gave til, så regner med det blir grei skuring bare jeg planlegger litt.

Hva spiser du helst på julaften?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

37 minutter siden, Rossin skrev:

@Cyrus hva har skjedd?

Bare noen familiære problemer akkompagnert av noe gammelt ugress som har vokst seg for stort og trenger luking. Takk for omtanken 🙂

@Rossin Hvordan har så du det? Leker livet?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Mysticgirl
På 22.10.2016 den 12.05, EpleDrue skrev:

J

Jeg så faktisk på Farmen på onsdag! Sååå mye drama det er på Farmen! :popcorn:Før trodde jeg det var flaut om en så på Paradise Hotel, nå blir det vel snart flaut å se på Farmen også. Hva skjer med at en deltaker meldte seg på fordi moren ville han skulle få seg kjæreste snart? :ler2: @Mysticgirl Tror du Lasse kan vinne Farmen, og er Anita virkelig klarsynt?

 

Jeg har alltid vært skeptisk til slik synskhet, så jeg aner virkelig ikke :laugh: Håper ikke Lasse vinner, har han litt opp i halsen. Håper Oddvar vinner :smilorange: Hvem håper du vinner Farmen?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 21.10.2016 den 17.20, Dr. A. Kula skrev:

 

@calavi hvilken musikk ville du foretrukket om du var min middagsgjest? Tar gjerne imot andre forslag.

Ohh, så stilig med direktebilde til spotify :hjerter: Det skal ikke så mye til for å imponere meg... Menne, hvordan får man til det a? Jeg vil óg! 

Hmm, jeg hadde elsket deg om du f.eks satt på noen av de sangene her:

(Får bli kjedelige youtube-klipp. Jeg kan ikke sånn fancy spotify-greie)
 


Av litt nyere musikk, kunne du fint satt på den her. Godmusikk! 

 

 

 

 

På 21.10.2016 den 18.44, ekkoet skrev:

 

@calavi Fredag kveld - hva bruker man den til

 

Stort sett så tilbringer jeg fredagene i sofaen med taco og tvseie. Det gjorde jeg også denne fredagen :)

På 22.10.2016 den 12.05, EpleDrue skrev:



En skikkelig julestrømpe skal inneholde: Julegodteri (candy cane), juleblad, min favoritt er Pondus. I mine yngre dager fikk jeg også film eller spill. Ellers er det gøy med noe nyttig, trenger ikke være dyre ting. Veldig glad når jeg får hårvoks faktisk! Jeg får enda julestrømpe, spent på hva jeg får i år. :P @calavi Har du blitt skikkelig skuffet over å åpne en julegave før? Hva var det du fikk, og hva var det du evt ønsket det skulle være?

Nei, det tror jeg faktisk ikke. Jeg blir stort sett alltid oppriktig glad for gaver jeg får, og synes både familie og venner er flinke til å gi meg ting jeg setter pris på. Heldig sånn sett :) 

@Dr. A. Kula Hva synes du om sangene jeg linket til? Blir dette musikken du spiller ved neste middagsbesøk? :nigo:
@ekkoet Hvor langt tid pleier du å bruke i dusjen? 
@EpleDrue Er du flink til å gi gaver? Hva er den mest omtenksomme gaven du noen gang har gitt bort? 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, Cyrus skrev:

Bare noen familiære problemer akkompagnert av noe gammelt ugress som har vokst seg for stort og trenger luking. Takk for omtanken 🙂

@Rossin Hvordan har så du det? Leker livet?

Joda, går greit.

Vi burde få til et KG-herretreff, da. Få med Uchi, EpleDrue, Yme og hele bunchen. Har du trua?

@ElizabethTaylor Hva er den mest irriterende lyden?

@calavi Hvilke tre grønnsaker ville du ha kombinert for å lage en episk juice, som både er sunn og relativt velsmakende?

@RaspberryPi klarer du å spise blåskjell uten å tenke på at det ser ut som et kvinnelig kjønnsorgan+

@Byjenta! hva synes du om kolonial.no, marked.no osv.?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

1 time siden, Rossin skrev:

Joda, går greit.

Vi burde få til et KG-herretreff, da. Få med Uchi, EpleDrue, Yme og hele bunchen. Har du trua?

 

Fuck yeah! Jeg er en dårlig initiativtaker, men jeg er med om det blir business 😄

Lenke til kommentar
Del på andre sider

7 timer siden, Rossin skrev:

 

 

@Byjenta! hva synes du om kolonial.no, marked.no osv.?

Ikke så stort forhold til det

 

@Rossin

Ville dU reist tilbake til 1860 tallet eller fremover til 2060 ? :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

10 timer siden, calavi skrev:


@ekkoet Hvor langt tid pleier du å bruke i dusjen? 

 

Ganske kort om det ikke er noe spesielt, men vanskelig med tidsbegrep når man holder på med hverdagslige ting. Under 5 minutter er vel vanlig.

Har jeg trent og er sliten eller har vært ute og er kald kan det gå lengre tid.

 

 

@Byjenta! Når du skal et sted  - sykle, gå , kjøre eller kollektivt?

@calavi Har du en rekkefølge du følger i dusjen hver gang?

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...