Gjest Naturbarn1 Skrevet 18. oktober 2016 #9021 Skrevet 18. oktober 2016 2 minutter siden, AnonymBruker skrev: @Naturbarn1 Er det din hund på avataren din? Anonymkode: c6252...acc Ja det var min hund, den er død nå. Savner
Gjest Jacklost Skrevet 18. oktober 2016 #9022 Skrevet 18. oktober 2016 44 minutter siden, Naturbarn1 skrev: Ja det var min hund, den er død nå. Savner Den ser ut som en søt hund
Gjest Naturbarn1 Skrevet 18. oktober 2016 #9023 Skrevet 18. oktober 2016 (endret) 9 minutter siden, Jacklost skrev: Den ser ut som en søt hund Var verdens beste tur kamerat. Endret 18. oktober 2016 av Naturbarn1
Gjest Jacklost Skrevet 18. oktober 2016 #9024 Skrevet 18. oktober 2016 På 16.10.2016 den 0.07, Dr. A. Kula skrev: Tilleggsspørsmål som også går til @Jacklost, har dere sjekket copyrighten på deres egne profilbilder? Hva mener du? @byjenta Er du en byjente? @calavi Er det noen fra kg du kunne tenkt å møtt? @Dr. A. Kula Hadde du andre alternativer til brukernavn? På 16.10.2016 den 2.03, Doge skrev: @Jacklost Hva er det siste du kjøpte eller solgte på finn.no? Jeg kjøpte alle Gilmore Girls sesongene @Doge Hva er favoritt maten din? @Mysticgirl Er du singel? @Coronas Liker du det på profilbildet ditt? @applestories Hvor gammel er du? @Lady Har du sett Lady og Landstrykeren? @melatonin Lagde du profilbildet ditt? @Naturbarn1 Hva fikk deg til å velge det som brukernavn? @EpleDrue Eple eller drue. Hva liker du best?
Gjest Naturbarn1 Skrevet 18. oktober 2016 #9025 Skrevet 18. oktober 2016 37 minutter siden, Jacklost skrev: Hva mener du? @byjenta Er du en byjente? @calavi Er det noen fra kg du kunne tenkt å møtt? @Dr. A. Kula Hadde du andre alternativer til brukernavn? Jeg kjøpte alle Gilmore Girls sesongene @Doge Hva er favoritt maten din? @Mysticgirl Er du singel? @Coronas Liker du det på profilbildet ditt? @applestories Hvor gammel er du? @Lady Har du sett Lady og Landstrykeren? @melatonin Lagde du profilbildet ditt? @Naturbarn1 Hva fikk deg til å velge det som brukernavn? @EpleDrue Eple eller drue. Hva liker du best? @Jacklost 😊 @Naturbarn1 valgte jeg for jeg elsket naturen. Og bor i naturen
Gjest EpleDrue Skrevet 18. oktober 2016 #9026 Skrevet 18. oktober 2016 På Sunday, October 16, 2016 den 20.15, Dr. A. Kula skrev: Bedre med travelt enn lediggang (nei, ikke meg). Beatles er tidløs kvalitetsmusikk, ikke noe dårlig valg. Artig at du også spør om Toppserien, all den tid jeg synes den også er interessant, noe som vel skinner igjennom fra tidligere fotbslldiskusjon (trenervalg). Helgen bød på en del uavgjorte resultater jeg gjerne så skulle ha endt med en seier, (Tippeliga/OBOS/Toppserien) Men alltid bra når RBK ikke vinner. Men litt tidlig ute med spørsmålet ettersom runden enda ikke er ferdigspilt? Du hørtes fornøyd ut med runden? Runden er ferdig for min del så lenge RBK ikke tar 3 poeng! Veldig fornøyd med Sandnes ULFs seier, samt de lagene jeg håpte skulle vinne i toppserien vant. Alt i alt en helt ok runde for min del. @Dr. A. Kula Tror du LSK tar gullet i toppserien i år også? På Sunday, October 16, 2016 den 21.15, calavi skrev: Jo takk, bare bra Jeg har hatt en skikkelig slapp søndag i dag, så nå ligger jeg på sofaen og spiser smågodt Hva med deg da? Alt bra? Det liker jeg å høre! Søndager er til for avslapping og smågodtspising! Hvilken smågodtbit vil du si er din favoritt, og har du julestrømpe i julen, @calavi? Her er også alt bra. På Sunday, October 16, 2016 den 21.27, Mysticgirl skrev: Det er nok tidlig, men om du har lyst skal du få lov, siden det er du Du er alt for snill med meg, @Mysticgirl. Finnes det en baktanke med det der? På Sunday, October 16, 2016 den 23.01, Doge skrev: Jaaaa! Men det er litt kjedelig i begynnelsen. Men etterhvert blir det vold, vold, og mere vold! Haha! Jeg syns klovnetullet, som du kaller det, er tull. Selv om jeg er imot vold, så håper jeg klovnene får seg en på tygga. @EpleDrue Dersom folk skulle kledd seg ut, som disse teite klovnene, hva skulle du ønske de kledde seg ut som? Og hva burde de gjøre? Med andre ord.. Jeg ga opp serien før volden begynte tydeligvis. Jeg synes de kan droppe klovnekostymet og heller kle seg ut som... Enhjørninger! Som sprer glede og ikke skremmer folk. Det hadde vært noe. Evt teletubbie. @Doge Skal vi kle oss ut som gledesspredere i hver vår by og bekjempe klovnene? 17 timer siden, applestories skrev: Nei, det var nok ikke det @EpleDrue Er litt redd jeg spør om ting som allerede er spurt om nå når jeg ikke følger så godt med i tråden, men hvordan feirer du Halloween? Gi meg noe hint da! En i vennegjengen arrangerer årlig en Halloweenfest. Drar dit om jeg gidder, men du må kle deg ut, og gjerne veldig bra for å ikke føle deg som en taper. Der er det premie til beste kostyme. Litt usikker om jeg gidder i år, ser for meg det blir utrolig mange som skal gå som klovn i år. Jeg er redd klovner.. Ellers passer jeg på å ha godteri her hjemme til ungene går knask eller knep. Lite kult å rydde bort kilovis med toalettpapir dagen etter fordi jeg ikke hadde godteri den dagen. Liker bedre å gå julebukk jeg, og jeg er ikke en gang født i Norge. @applestories Hva kledde du deg ut som sist du var i utkledningsselskap? Og hva planlegger du å kle deg ut som til Halloween? 16 timer siden, Dr. A. Kula skrev: @EpleDrue er du klar foran skjermen snart? Mener å huske du er fan av hjemmelaget? Jeg var klar! Du kan tro jeg ble sint når vi måtte dele poeng med Manu.. Syntes Liverpool fortjente 3 poeng. Da hadde vi (ja, jeg sier vi til Liverpool) ledet tabellen! @Dr. A. Kula Fikk du med deg kampen? 14 minutter siden, Jacklost skrev: @EpleDrue Eple eller drue. Hva liker du best? Hmm, liker begge like godt, og kjempegodt sammen! Blir nok epler jeg spiser mest av, synes noen ganger en boks med druer blir i overkant mye for meg. @Jacklost Skal du få me deg nyinnspillingen av Gilmore Girls?
Gjest Jacklost Skrevet 18. oktober 2016 #9027 Skrevet 18. oktober 2016 @EpleDrue Ja Skal du? @Naturbarn1 Har du barn?
Gjest RaspberryPi Skrevet 18. oktober 2016 #9028 Skrevet 18. oktober 2016 15 timer siden, Lady skrev: @RaspberryPi Hvorfor har du bakgrunnsbilde av Gaute Grøtta ? Jo, du det skal jeg si deg... fordi jeg har en moroklump av en samboer som jeg deler denne brukeren med som synes det er morsomt å tulle med ting som får meg til å se skikkelig dust ut (stort sett jeg som skriver da, tror faktisk ikke han har skrevet noe, kanskje som anonym..) @Lady Kunne du hatt fellesbruker med typen din, hypotetisk sett? @Dr. A. Kula Hvis man støvsuger støvsugeren, er man da pr definisjon en støvsuger?
Dr. A. Kula Skrevet 18. oktober 2016 #9029 Skrevet 18. oktober 2016 (endret) 1 time siden, Jacklost skrev: Hva mener du? <...> @Dr. A. Kula Hadde du andre alternativer til brukernavn? <..> I henhold til regelverket (var ihcertfall nedskrevet før, men finner det ikke nå) så har du ikke lov å poste/bruke bilder med opphavsrettigheter. Så lurte bare på om du hadde sjekket det med tanke på din(e) avatar(er). Mulig det bare jeg som er litt sær og faktisk tenker på dette. Strengt tatt ikke. Var muligens innom noe ala "Dr. U.E. Saft", "Herr E.Mann", "Per I. Skop" etc. men fant nåværende til å være beste alternativ. Muligens @EpleDrue kunne tenkt seg "Dr. U.E.Saft"? 53 minutter siden, EpleDrue skrev: Runden er ferdig for min del så lenge RBK ikke tar 3 poeng! Veldig fornøyd med Sandnes ULFs seier, samt de lagene jeg håpte skulle vinne i toppserien vant. Alt i alt en helt ok runde for min del. @Dr. A. Kula Tror du LSK tar gullet i toppserien i år også? <...> En i vennegjengen arrangerer årlig en Halloweenfest. Drar dit om jeg gidder, men du må kle deg ut, og gjerne veldig bra for å ikke føle deg som en taper. Der er det premie til beste kostyme. Litt usikker om jeg gidder i år, ser for meg det blir utrolig mange som skal gå som klovn i år. Jeg er redd klovner.. Ellers passer jeg på å ha godteri her hjemme til ungene går knask eller knep. Lite kult å rydde bort kilovis med toalettpapir dagen etter fordi jeg ikke hadde godteri den dagen. Liker bedre å gå julebukk jeg, og jeg er ikke en gang født i Norge. @applestories Hva kledde du deg ut som sist du var i utkledningsselskap? Og hva planlegger du å kle deg ut som til Halloween? Jeg var klar! Du kan tro jeg ble sint når vi måtte dele poeng med Manu.. Syntes Liverpool fortjente 3 poeng. Da hadde vi (ja, jeg sier vi til Liverpool) ledet tabellen! @Dr. A. Kula Fikk du med deg kampen? <...> Med to runder igjen, poenforspranget og den formen LSK viser, er det nesten uunngåelig. Men fotball er fotball. Men jeg skulle gjerne sett et annet lag på topp dog. Angående Halloween, får jeg foreslå meg (som kostyme). Det har jeg selv gjort ved en tidligere anledning, og dertil hører en spesiell historie, men den får forbli usagt, da den ikke vil levne noen tvil om hvem jeg egentlig er. Ja, fikk med kampen, men popcornet forsvant før avspark . Derimot var jeg samtidig litt her inne, og mistet litt konsentrasjon i 2. omgang 11 minutter siden, RaspberryPi skrev: <...> @Dr. A. Kula Hvis man støvsuger støvsugeren, er man da pr definisjon en støvsuger? Nei, da er man jo en støvsugersuger, og det suger jo! Endret 18. oktober 2016 av Dr. A. Kula CAPslock
Gjest Jacklost Skrevet 18. oktober 2016 #9030 Skrevet 18. oktober 2016 3 minutter siden, Dr. A. Kula skrev: I henhold til regelverket (var ihcertfall nedskrevet før, men finner det ikke nå) så har du ikke lov å poste/bruke bilder med opphavsrettigheter. Så lurte bare på om du hadde sjekket det med tanke på din(e) avatar(er). Mulig det bare jeg som er litt sær og faktisk tenker på dette. Strengt tatt ikke. Var muligens innom noe ala "Dr. U.E. Saft", "Herr E.Mann", "Per I. Skop" etc. men fant nåværende til å være beste alternativ. Muligens @EpleDrue kunne tenkt seg "Dr. U.E.Saft"? Med to runder igjen, poenforspranget og den formen LSK viser, er det nesten uunngåelig. Men fotball er fotball. Men jeg skulle gjerne sett et annet lag på topp dog. Angående Halloween, får jeg foreslå meg (som kostyme). Det har jeg selv gjort ved en tidligere anledning, og dertil hører en spesiell historie, men den får forbli usagt, da den ikke vil levne noen tvil om hvem jeg egentlig er. Ja, fikk med kampen, men popcornet forsvant før avspark . Derimot var jeg samtidig litt her inne, og mistet litt konsentrasjon i 2. omgang Nei, da er man jo en støvsugersuger, og det suger jo! Tviler sterkt på at noen har rettigheter til noen av profilbildene sine Har du rettighetene til Christopher Lee sitt Dracula bilde?
applestories Skrevet 18. oktober 2016 #9031 Skrevet 18. oktober 2016 52 minutter siden, EpleDrue skrev: Gi meg noe hint da! En i vennegjengen arrangerer årlig en Halloweenfest. Drar dit om jeg gidder, men du må kle deg ut, og gjerne veldig bra for å ikke føle deg som en taper. Der er det premie til beste kostyme. Litt usikker om jeg gidder i år, ser for meg det blir utrolig mange som skal gå som klovn i år. Jeg er redd klovner.. Ellers passer jeg på å ha godteri her hjemme til ungene går knask eller knep. Lite kult å rydde bort kilovis med toalettpapir dagen etter fordi jeg ikke hadde godteri den dagen. Liker bedre å gå julebukk jeg, og jeg er ikke en gang født i Norge. @applestories Hva kledde du deg ut som sist du var i utkledningsselskap? Og hva planlegger du å kle deg ut som til Halloween? Sist gang kledde jeg meg ut som sebra (som ikke kan se bra)! Jeg jobbet på en skole og småskolen hadde karneval rundt påsketider hvert år Halloween har jeg aldri feiret, passer bare på å ha godteri i hus. Det kommer ikke så mange, om noen, så godteriet bør være noe som enten holder seg til julebukken kommer, eller som faktisk smaker godt for voksne også. Jeg liker også best juebukkene, det har jeg gått mye selv 16 timer siden, Byjenta! skrev: Hmmm.... Hadde jeg hatt ubegrenset med penger hadde jeg enten reist til Australia og New zeland, eller kjørt gjennom hele route 66 og vært i de fleste stater i USA. Har vært i Los Angeles og San Diego fra før av. Hadde jeg hatt veldig begrenset, hadde jeg enten tatt en oslo-kiel tur som ikke alltid trenger være så dyrt, eller en tur til Krakow. Vært i Krakow et par ganger og bare elsker byen! @applestories Hva med deg? Ubegrenset - aner virkelig ikke. Veldig begrenset - er ute etter tips da jeg har en ferieuke og 100 avspaseringstimer jeg må ta ut før nyttår uten å miste dem. Det går ikke i praksis, men i teorien har jeg rett på det...
Byjenta! Skrevet 18. oktober 2016 #9032 Skrevet 18. oktober 2016 2 minutter siden, applestories skrev: Sist gang kledde jeg meg ut som sebra (som ikke kan se bra)! Jeg jobbet på en skole og småskolen hadde karneval rundt påsketider hvert år Halloween har jeg aldri feiret, passer bare på å ha godteri i hus. Det kommer ikke så mange, om noen, så godteriet bør være noe som enten holder seg til julebukken kommer, eller som faktisk smaker godt for voksne også. Jeg liker også best juebukkene, det har jeg gått mye selv Ubegrenset - aner virkelig ikke. Veldig begrenset - er ute etter tips da jeg har en ferieuke og 100 avspaseringstimer jeg må ta ut før nyttår uten å miste dem. Det går ikke i praksis, men i teorien har jeg rett på det... Ååå, krakow er en herlig by som er til å anbefale.
Dr. A. Kula Skrevet 18. oktober 2016 #9034 Skrevet 18. oktober 2016 19 minutter siden, Jacklost skrev: Tviler sterkt på at noen har rettigheter til noen av profilbildene sine Har du rettighetene til Christopher Lee sitt Dracula bilde? Jeg sjekket før jeg brukte det, ja. Bruk link for å få opp bilde, og du vil se at det er definert som i "Public domain" og lovlig å bruke.
melatonin Skrevet 18. oktober 2016 #9035 Skrevet 18. oktober 2016 @Jacklost Nei har ikke laget det selv Hvilken kjendis ligner du mest på?
Gjest Naturbarn1 Skrevet 18. oktober 2016 #9036 Skrevet 18. oktober 2016 4 timer siden, Jacklost skrev: @EpleDrue Ja Skal du? @Naturbarn1 Har du barn? @Jacklost Nei har ikke det.😣
Lady Skrevet 18. oktober 2016 #9037 Skrevet 18. oktober 2016 6 timer siden, RaspberryPi skrev: Jo, du det skal jeg si deg... fordi jeg har en moroklump av en samboer som jeg deler denne brukeren med som synes det er morsomt å tulle med ting som får meg til å se skikkelig dust ut (stort sett jeg som skriver da, tror faktisk ikke han har skrevet noe, kanskje som anonym..) @Lady Kunne du hatt fellesbruker med typen din, hypotetisk sett? Hmm ja, det tror jeg. Så lenge han "oppførte" seg så. @RaspberryPi Hva er det mest unødvendige du har sløst bort penger på?
Lady Skrevet 18. oktober 2016 #9038 Skrevet 18. oktober 2016 8 timer siden, Jacklost skrev: Hva mener du? @byjenta Er du en byjente? @calavi Er det noen fra kg du kunne tenkt å møtt? @Dr. A. Kula Hadde du andre alternativer til brukernavn? Jeg kjøpte alle Gilmore Girls sesongene @Doge Hva er favoritt maten din? @Mysticgirl Er du singel? @Coronas Liker du det på profilbildet ditt? @applestories Hvor gammel er du? @Lady Har du sett Lady og Landstrykeren? @melatonin Lagde du profilbildet ditt? @Naturbarn1 Hva fikk deg til å velge det som brukernavn? @EpleDrue Eple eller drue. Hva liker du best? Jaaa 😊 Må se den igjen. Så koslig film! @Jacklost Gelder du deg til jul?
Coronas Skrevet 18. oktober 2016 #9039 Skrevet 18. oktober 2016 På 10/16/2016 den 19.42, EpleDrue skrev: Siste filmen jeg så var faktisk Zootropolis! Den ble sett i formiddag. Søt film. @Coronas Har du en god film å anbefale meg i kveld? Offe den kom litt sent, men jeg vil anbefale Thor. Syns den var bra. Nr 2 er også veldig bra @EpleDrue Er du gamer og/eller nerd (positivt ord altså)? Sett alle Starwars filmene?
Coronas Skrevet 18. oktober 2016 #9040 Skrevet 18. oktober 2016 På 10/16/2016 den 22.40, Byjenta! skrev: Åja Jeg har spilt klarinett i snart 12 år Ellers så kan jeg litt andre instrumenter og. @Coronas Topp 3 bikkjeraser? Jeg liker Japansk spisshund fordi de er så hvit og søt hehe Nr 2 må bli Shiba Inu, pga av utseende. Bamsehund Nr 3 fransk bulldog. Er jo ikke så veldig hundemenneske, men jeg elsker alle dyr. @Byjenta! Har du hund?
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå