Coronas Skrevet 18. oktober 2016 #9041 Skrevet 18. oktober 2016 8 timer siden, Jacklost skrev: @Coronas Liker du det på profilbildet ditt? Jeg digger det jeg har på profilbildet. Gjerne helst med en limebåt oppi. @Jacklost Hva foretrekker du å slukke tørsten med i helgen?
Byjenta! Skrevet 18. oktober 2016 #9042 Skrevet 18. oktober 2016 56 minutter siden, Coronas skrev: Jeg liker Japansk spisshund fordi de er så hvit og søt hehe Nr 2 må bli Shiba Inu, pga av utseende. Bamsehund Nr 3 fransk bulldog. Er jo ikke så veldig hundemenneske, men jeg elsker alle dyr. @Byjenta! Har du hund? Det har vi :D @Coronas Begynt på julegaver?
Gjest RaspberryPi Skrevet 19. oktober 2016 #9043 Skrevet 19. oktober 2016 18 timer siden, Lady skrev: Hmm ja, det tror jeg. Så lenge han "oppførte" seg så. @RaspberryPi Hva er det mest unødvendige du har sløst bort penger på? Noensinne mener du? Godt spørsmål! Det var en periode rett etter jeg var ferdig utdannet og i første yrkesrettet jobb hvor jeg følte jeg har fryktelig god råd. Da tok jeg meg en tur til usa og hadde biletter på første klasse på flyet. Det kostet 18k tur-retur. Det må vel sies å være rimelig bortkastet. Kjenner at jeg skammer meg litt når jeg tenker på det faktisk @Lady Har du noengang hatt en ferieflørt? Fortell @Jacklost Hvilken by vil du si er den fineste i Norge? @ekkoet Hvordan vet du at kona di er "the one"? @EpleDrue Jeg mistenker at du har vært her tidligere under et annet brukernavn, stemmer dette? @Doge Hva er det beste ved høsten? @Cyrus Hvilken kroppsdel trener du mest? @minister-mio Hvordan synes du det går med kvinneguiden egentlig?
Gjest EpleDrue Skrevet 19. oktober 2016 #9044 Skrevet 19. oktober 2016 På Tuesday, October 18, 2016 den 13.10, Jacklost skrev: @EpleDrue Ja Skal du? @Naturbarn1 Har du barn? Har ingen planer om det, men jeg ender helt sikkert opp med å se det ila livet! Har sett mye av den gamle serien, kan nok bli spennende med nyinnspilling. @Jacklost Har du sett serien Lost? Hvis ja, ble du også lost av å se den? På Tuesday, October 18, 2016 den 13.57, Dr. A. Kula skrev: Strengt tatt ikke. Var muligens innom noe ala "Dr. U.E. Saft", "Herr E.Mann", "Per I. Skop" etc. men fant nåværende til å være beste alternativ. Muligens @EpleDrue kunne tenkt seg "Dr. U.E.Saft"? Med to runder igjen, poenforspranget og den formen LSK viser, er det nesten uunngåelig. Men fotball er fotball. Men jeg skulle gjerne sett et annet lag på topp dog. Angående Halloween, får jeg foreslå meg (som kostyme). Det har jeg selv gjort ved en tidligere anledning, og dertil hører en spesiell historie, men den får forbli usagt, da den ikke vil levne noen tvil om hvem jeg egentlig er. Ja, fikk med kampen, men popcornet forsvant før avspark . Derimot var jeg samtidig litt her inne, og mistet litt konsentrasjon i 2. omgang Tenkte likom Dr.U.E.Saft, men så følte jeg at jeg kopierte stilen din, og droppet det. Tror det hadde vært positivt for norsk kvinnefotball med litt endringer i tabelltoppen. Vi kan jo håpe de går på en kjempesmell i neste runde. Kan evt gå som en mix av Drakula og eple/drue. Det må jo bare øke vinnersjansen tenker jeg. @Dr. A. Kula Hvilken bruker savner du i tråden? På Tuesday, October 18, 2016 den 14.14, RaspberryPi skrev: @EpleDrue bare et forslag: Haha, digger det! Takker! 18 timer siden, Coronas skrev: Offe den kom litt sent, men jeg vil anbefale Thor. Syns den var bra. Nr 2 er også veldig bra @EpleDrue Er du gamer og/eller nerd (positivt ord altså)? Sett alle Starwars filmene? Var en typisk skolenerd som elsket skolen. Gaming har jeg aldri vært særlig flink til, men hadde min Lan og skytespillsperiode da. CS 1.6, ellers kjøper jeg årets utgave av FIFA. Star wars har jeg aldri sett, heller ikke filmer som Ringenes herre og Hobbiten. @Coronas Vil du si jeg har gått glipp av noe siden jeg ikke har sett star wars? Og hvilken Harry potter film synes du var den beste? 23 minutter siden, RaspberryPi skrev: @EpleDrue Jeg mistenker at du har vært her tidligere under et annet brukernavn, stemmer dette? Nei, det stemmer dessverre ikke. Jeg har jo vært her i 1.5 år. Forstår meg ikke på de som kommer og går med nye brukernavn hele tiden. Kult du har lagt merke til meg da! @RaspberryPi Hva var ditt gamle brukernavn da? 😉
Gjest Ajax Skrevet 19. oktober 2016 #9045 Skrevet 19. oktober 2016 29 minutter siden, RaspberryPi skrev: @Cyrus Hvilken kroppsdel trener du mest? Akkurat nå for tiden, skuldre, armer, og bein da dette er mine weakpoints. @RaspberryPi Hva gjør du dersom du er nedfor og lei, men helst vil være glad og fornøyd? @Jacklost Den beste frokostmaten du kan få? @Lady Hva ser best ut på en mann, truser eller store silkeboxers?
Dr. A. Kula Skrevet 19. oktober 2016 #9046 Skrevet 19. oktober 2016 6 minutter siden, EpleDrue skrev: <...> Tenkte likom Dr.U.E.Saft, men så følte jeg at jeg kopierte stilen din, og droppet det. Tror det hadde vært positivt for norsk kvinnefotball med litt endringer i tabelltoppen. Vi kan jo håpe de går på en kjempesmell i neste runde. Kan evt gå som en mix av Drakula og eple/drue. Det må jo bare øke vinnersjansen tenker jeg. @Dr. A. Kula Hvilken bruker savner du i tråden? <...> Jeg blir ikke sur eller fornærmet om du skulle finne på å bytte. Mer stolt av å bidra med gode ideer. Det er vel ikke nok med en smell? Men en om gangen er fint. Sitat An apple a day keeps the doctor away Kan ikke ha meg og eple samtidig. Drue går. Den kan medbringes i vinflasken Begynner å bli en god stund siden @Pjokkeline og @Zumo de Melocotón ga lyd fra seg. De jeg kommer på.
Gjest RaspberryPi Skrevet 19. oktober 2016 #9047 Skrevet 19. oktober 2016 11 minutter siden, EpleDrue skrev: Nei, det stemmer dessverre ikke. Jeg har jo vært her i 1.5 år. Forstår meg ikke på de som kommer og går med nye brukernavn hele tiden. Kult du har lagt merke til meg da! @RaspberryPi Hva var ditt gamle brukernavn da? 😉 Hva får deg til å tro at jeg har hatt en annen bruker? La oss bare si at jeg er selveste trådstarter i en meget populær spørretråd. 3 minutter siden, Cyrus skrev: @RaspberryPi Hva gjør du dersom du er nedfor og lei, men helst vil være glad og fornøyd? Da tilbringer jeg tid med mennesker som løfter meg opp og gir meg energi og overskudd. @EpleDrue Helt ærlig, liker du egentlig søskene dine? @Cyrus Hvor god er du i ballsport, på en skala fra 1-10?
Gjest Ajax Skrevet 19. oktober 2016 #9048 Skrevet 19. oktober 2016 25 minutter siden, RaspberryPi skrev: @Cyrus Hvor god er du i ballsport, på en skala fra 1-10? Dersom 10 er at jeg kunne spilt på øverste nivå så vil jeg gi meg selv en 5'er. Har god ballfølelse, men lite trening. @RaspberryPi Klarer du å forklare hvordan en magnet virker?
calavi Skrevet 19. oktober 2016 #9049 Skrevet 19. oktober 2016 På 17.10.2016 den 20.43, Byjenta! skrev: @calavi - 3 favoritt hunderaser? Beagle Staffordshire bull terrier Jack Russell terrier På 18.10.2016 den 12.21, Jacklost skrev: @calavi Er det noen fra kg du kunne tenkt å møtt? Jeg er ikke så voldsomt aktiv her inne lenger, så jeg sender sjeldent PM med folk og kjenner sånn sett til få av brukerne her inne.. Det gjør det vanskelig å navngi enkeltbrukere. Men, jeg er jo også veldig nysgjerrig av meg og elsker å treffe nye mennesker, så sånn sett kunne jeg møtt flere. Sesielt fra denne tråden, her er det alltid så god stemning På 18.10.2016 den 13.04, EpleDrue skrev: Det liker jeg å høre! Søndager er til for avslapping og smågodtspising! Hvilken smågodtbit vil du si er din favoritt, og har du julestrømpe i julen, @calavi? Her er også alt bra. Jeg er generelt en stor smågodt-fan så å velge kun én bit er tricky... Candy king er helt klart favoritten, og om jeg Hmå velge så må det kanskje bli "Sur diamant". I hvert fall akkurat nå.... Men det kan fort endre seg... Stort sett har jeg alltid fått julestrømpe, enten av mamma eller kjærester, men i fjor fikk jeg plutselig ikke Det var faktisk ganske krise, og jeg har enda traumer... Jeg feiret hjemme hos mamma uten samboeren og jeg tror de glemte av det begge to, men jeg satser på av fadesen ikke gjentar seg i år Hva bør en skikkelig julestrømpe inneholde, @EpleDrue?@Jacklost Hva er det beste med julen? @Byjenta! Har du husdyr? @Dr. A. Kula
calavi Skrevet 19. oktober 2016 #9050 Skrevet 19. oktober 2016 (endret) Og der kom ikke siste spørsmålet med.. Prøver igjen: Blææ, nå funker ikke siteringsknappen. Dr.A.Kula: Hvilken matrett vil du si er din signaturrett? Endret 19. oktober 2016 av calavi
Dr. A. Kula Skrevet 19. oktober 2016 #9051 Skrevet 19. oktober 2016 29 minutter siden, calavi skrev: Og der kom ikke siste spørsmålet med.. Prøver igjen: Blææ, nå funker ikke siteringsknappen. Dr.A.Kula: Hvilken matrett vil du si er din signaturrett? Se der, jeg fikk i hvertfall med meg spørsmålet. Signaturrett son i at det liksom vites at det er meg som har laget den, og ikke som i MasterChef kvalitet, så må det bli Chili-con-Carne. Med ris til. I tillegg til kjøttdeig og chilli, må den inneholde "Red kidney beans" og hakka tomat. Samt noen utvalgte ekstra saker, som gjør det min rett. Risen skal forresten også tilsettes smaker under koking for å løfte totalen. Selve gryten med chilli og kjøttdeig blir nok så mye sammenkokt at det neppe imponerer mange, men litt svettetokter kan det gjerne frembringe. @calavi hørtes det spennende ut eller er du av de som heller ville hatt Chili-con-Care-sin-carne?
Byjenta! Skrevet 19. oktober 2016 #9052 Skrevet 19. oktober 2016 @calavi Ja, vi har husdyr. Hva er det første du legger merke til ved det motsatte kjønn?
Gjest Mysticgirl Skrevet 19. oktober 2016 #9053 Skrevet 19. oktober 2016 På 18.10.2016 den 12.21, Jacklost skrev: @Mysticgirl Er du singel? Njaaa.. kanskje ikke så veldig lenge På 18.10.2016 den 13.04, EpleDrue skrev: Du er alt for snill med meg, @Mysticgirl. Finnes det en baktanke med det der? Ja, kanskje @Jacklost og EpleDrue som det ikke går an å sitere nå av en uviss grunn. Skal dere se Farmen snart?
calavi Skrevet 19. oktober 2016 #9054 Skrevet 19. oktober 2016 2 timer siden, Dr. A. Kula skrev: @calavi hørtes det spennende ut eller er du av de som heller ville hatt Chili-con-Care-sin-carne? Nei, jeg synes det hørtes veldig ålreit ut, jeg. Hadde lett kommet på middag 1 time siden, Byjenta! skrev: @calavi Ja, vi har husdyr. Hva er det første du legger merke til ved det motsatte kjønn? Hmm, muligens øyne og tenner tror jeg. @Dr. A. Kula Hva slags bakgrunnsmusikk setter du på om du skal ha middagsgjester? @Byjenta! Hva slags dyr har dere? @Mysticgirl Hva er du mest fornøyd med ved ditt eget utseende?
Gjest supernova_87 Skrevet 19. oktober 2016 #9055 Skrevet 19. oktober 2016 @Cyrus: Kan du lage middag til meg? Jeg er sulten. @calavi: Hva er din signaturrett, og kan du lage den til meg? Nå? Stakkars lille Rainstorm, hun er så sulten, og det er så kaldt her, og det er så langt til tjukkesokkene, + at jeg hun ikke finner igjen favoritt-tjukkisene.
Gjest Ajax Skrevet 19. oktober 2016 #9056 Skrevet 19. oktober 2016 5 minutter siden, Rainstorm skrev: @Cyrus: Kan du lage middag til meg? Jeg er sulten. Lugnt det 😄 Hvor bor du og hva vil du ha?
Byjenta! Skrevet 19. oktober 2016 #9057 Skrevet 19. oktober 2016 13 minutter siden, calavi skrev: Nei, jeg synes det hørtes veldig ålreit ut, jeg. Hadde lett kommet på middag Hmm, muligens øyne og tenner tror jeg. @Dr. A. Kula Hva slags bakgrunnsmusikk setter du på om du skal ha middagsgjester? @Byjenta! Hva slags dyr har dere? @Mysticgirl Hva er du mest fornøyd med ved ditt eget utseende? Marsvin og bikkje @calavi Blir du fort forelsket?
Gjest supernova_87 Skrevet 19. oktober 2016 #9058 Skrevet 19. oktober 2016 30 minutter siden, Cyrus skrev: Lugnt det 😄 Hvor bor du og hva vil du ha? Weeha! Jeg vil ha det beste du vet, og jeg bor rett ved siden av deg!
Gjest Ajax Skrevet 19. oktober 2016 #9059 Skrevet 19. oktober 2016 36 minutter siden, Rainstorm skrev: Weeha! Jeg vil ha det beste du vet, og jeg bor rett ved siden av deg! Ja for nå ble jeg jo ikke tatt litt på senga her 😅 Kontrollspørsmål: Hvilket nr. bor jeg i, og hvilket bor du i?
Gjest supernova_87 Skrevet 19. oktober 2016 #9060 Skrevet 19. oktober 2016 6 minutter siden, Cyrus skrev: Ja for nå ble jeg jo ikke tatt litt på senga her 😅 Kontrollspørsmål: Hvilket nr. bor jeg i, og hvilket bor du i? Jeg bor i 50 vel
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå