ekkoet Skrevet 24. oktober 2016 #9101 Skrevet 24. oktober 2016 1 minutt siden, Byjenta! skrev: Kjøre @ekkoet Har du noen rare uvaner? Hmm... Skal de både være rare, ikke bra og vaner? Usikker på om jeg har noe som lever opp til alt det. Rar ting jeg av og til gjør: Tar hånden i smågodtposen og tar 5 tilfeldige biter og spiser dem i samme tygg, uavhengig av type, krokodiller, sure, salte, sjokolader i en mos. Uvane - lar meg distrahere av andre ting når jeg burde jobbe, men sikkert ikke så uvanlig. @Byjenta! Hva er passelig innetemperatur for deg?
Byjenta! Skrevet 24. oktober 2016 #9102 Skrevet 24. oktober 2016 22 minutter siden, ekkoet skrev: Hmm... Skal de både være rare, ikke bra og vaner? Usikker på om jeg har noe som lever opp til alt det. Rar ting jeg av og til gjør: Tar hånden i smågodtposen og tar 5 tilfeldige biter og spiser dem i samme tygg, uavhengig av type, krokodiller, sure, salte, sjokolader i en mos. Uvane - lar meg distrahere av andre ting når jeg burde jobbe, men sikkert ikke så uvanlig. @Byjenta! Hva er passelig innetemperatur for deg? Haha stilig. Passe innetemperatur for meg... Hmm..... Ikke for varmt, rundt 20-23 grader muligens er deilig. Enndu? @ekkoet : Din største frykt?
ekkoet Skrevet 24. oktober 2016 #9103 Skrevet 24. oktober 2016 6 minutter siden, Byjenta! skrev: Haha stilig. Passe innetemperatur for meg... Hmm..... Ikke for varmt, rundt 20-23 grader muligens er deilig. Enndu? @ekkoet : Din største frykt? Jeg foretrekker varmere, 23-25. Ikke at jeg er en frysepinn, men liker best å sitte i tskjorte. Heller for varmt enn for kaldt. Største frykt tror jeg vel må være at det skjer noe med barna mine. @Byjenta! Hva skal du spise til lunsj?
Gjest Bruker115236 Skrevet 24. oktober 2016 #9104 Skrevet 24. oktober 2016 14 timer siden, Cyrus skrev: Jeg også. Men det meste ligger utenfor min makt så jeg får ta tiden til hjelp ☺ Julegavene begynner jeg som vanlig med den 20. Desember. Viktig med tradisjoner vet du 😄 Jeg har dessuten bare 3 mennesker å kjøpe gave til, så regner med det blir grei skuring bare jeg planlegger litt. Hva spiser du helst på julaften? 20. Er tidligere enn 23. Da 👌 Spiser ribbe på juleaften😍 Dropper du alt sv sunt kosthold i jula og hamrer løs på julemat og godt? 11 timer siden, Rossin skrev: Joda, går greit. @ElizabethTaylor Hva er den mest irriterende lyden? Når typen klikker på pcmusa og tastauret når jeg skal sove 👺 Hva tror du er sannheten i Johaug-skandalen?
Byjenta! Skrevet 24. oktober 2016 #9105 Skrevet 24. oktober 2016 1 minutt siden, ekkoet skrev: Jeg foretrekker varmere, 23-25. Ikke at jeg er en frysepinn, men liker best å sitte i tskjorte. Heller for varmt enn for kaldt. Største frykt tror jeg vel må være at det skjer noe med barna mine. @Byjenta! Hva skal du spise til lunsj? Det blir et par brødskiver før middag når min kjære kommer hjem.
Byjenta! Skrevet 24. oktober 2016 #9106 Skrevet 24. oktober 2016 @Mysticgirl: Er du mest glad i søtt eller surt godteri? @applestories : Er du en home and away fan? @Coronas : Ville du helst bodd i England Eller USA?
Gjest Ajax Skrevet 24. oktober 2016 #9107 Skrevet 24. oktober 2016 28 minutter siden, ElizabethTaylor skrev: 20. Er tidligere enn 23. Da 👌 Spiser ribbe på juleaften😍 Dropper du alt sv sunt kosthold i jula og hamrer løs på julemat og godt? Jula feires ikke over så mange dager hos meg. Så det blir usunn mat de to selskapene jeg deltar i med det lille jeg har av familie. Ellers spiser jeg som jeg pleier 😄 Hva vil du si er det trekket ved samboeren din du legger oftest merke til?
Dr. A. Kula Skrevet 24. oktober 2016 #9108 Skrevet 24. oktober 2016 17 timer siden, calavi skrev: Ohh, så stilig med direktebilde til spotify Det skal ikke så mye til for å imponere meg... Menne, hvordan får man til det a? Jeg vil óg! Hmm, jeg hadde elsket deg om du f.eks satt på noen av de sangene her: (Får bli kjedelige youtube-klipp. Jeg kan ikke sånn fancy spotify-greie) <...>@Dr. A. Kula Hva synes du om sangene jeg linket til? Blir dette musikken du spiller ved neste middagsbesøk? Å legge inn SpotifyLink, er omtrent som å legge inn YouTube link. I Spotify, høyreklikk på sang (eller klikk på ellipsen) og du får opp en meny. Velg "Copy Song Link". Deretter limer du bare inn linken, slik du gjør med YouTube. Og på magisk vis gjør nettleseren det hele om til bildelink. Se vedlagt bilde for meny. Den Van Morrison låte var bra, kunne lett spilt den. Bruno Mars låte var litt for masende etter min mening, men som vertskap imøtegår man jo gjestene sine ønsker. De to i midten går fint til middag, men er ikke de første jeg selv hadde trukket frem. @calavi har du bidratt i telletråden min?
applestories Skrevet 24. oktober 2016 #9109 Skrevet 24. oktober 2016 6 timer siden, Byjenta! skrev: @applestories : Er du en home and away fan? Vil ikke si det, akkurat. Så på det... det må ha vært på ungdomsskolen, så rundt 2000. Tror ikke det er mange at de fra den gang igjen Når begynte du å se på Home and away?
Byjenta! Skrevet 24. oktober 2016 #9110 Skrevet 24. oktober 2016 1 minutt siden, applestories skrev: Vil ikke si det, akkurat. Så på det... det må ha vært på ungdomsskolen, så rundt 2000. Tror ikke det er mange at de fra den gang igjen Når begynte du å se på Home and away? Har sett på det lenge hvertfall 12 år tenker jeg irene, Alf, leah og de er der ennå iallefall;)
applestories Skrevet 24. oktober 2016 #9111 Skrevet 24. oktober 2016 11 minutter siden, Byjenta! skrev: Har sett på det lenge hvertfall 12 år tenker jeg irene, Alf, leah og de er der ennå iallefall;) Irene og Alf var med da jeg så på. Hva skjedde med han som var rektor og den unge kona hans?
Dr. A. Kula Skrevet 24. oktober 2016 #9112 Skrevet 24. oktober 2016 14 minutter siden, Byjenta! skrev: Har sett på det lenge hvertfall 12 år tenker jeg irene, Alf, leah og de er der ennå iallefall;) 1 minutt siden, applestories skrev: Irene og Alf var med da jeg så på. Hva skjedde med han som var rektor og den unge kona hans? Hei, finnes det ikke en "Home and Away" tråd her på KG hvor dere kan fortsette denne diskusjonen? Ikke at jeg ikke har sett det, men det er jo over 25 år siden jeg fulgte med på det derre greiene.
Byjenta! Skrevet 24. oktober 2016 #9113 Skrevet 24. oktober 2016 5 minutter siden, applestories skrev: Irene og Alf var med da jeg så på. Hva skjedde med han som var rektor og den unge kona hans? Godt spm.. Så langt tilbake husker jeg ikke @applestories : Hva har du tenkt til å gjøre i dag?
applestories Skrevet 24. oktober 2016 #9114 Skrevet 24. oktober 2016 34 minutter siden, Dr. A. Kula skrev: Hei, finnes det ikke en "Home and Away" tråd her på KG hvor dere kan fortsette denne diskusjonen? Ikke at jeg ikke har sett det, men det er jo over 25 år siden jeg fulgte med på det derre greiene. Rolig nå - det blir ingen lang diskusjon da jeg ikke husker så mye Hvilke spørsmål synes du vi bør spørre hverandre, @Dr. A. Kula 32 minutter siden, Byjenta! skrev: Godt spm.. Så langt tilbake husker jeg ikke @applestories : Hva har du tenkt til å gjøre i dag? Har lenge tenkt å google "tenkt til". Det er et uttrykk som gir meg frysninger, selv om sommeren . Men det er så mange som skriver det at jeg begynner å lure på om det er jeg som er litt rar...) Har ikke tenkt til noe som helst. Er veldig trøtt, kanskje jeg skal sove litt. Begynner å bli gammel. @Byjenta! Hvordan er utsikten fra der du bør? Ser du soloppgang eller solnedgang?
calavi Skrevet 24. oktober 2016 #9115 Skrevet 24. oktober 2016 19 timer siden, Rossin skrev: @calavi Hvilke tre grønnsaker ville du ha kombinert for å lage en episk juice, som både er sunn og relativt velsmakende? Må ikke spørre meg om sånt Jeg er en sånn som drikker fruktjuice og styrer unna de som inneholder grønnsaker Så jeg har rett og slett ikke noe godt svar å komme med her. Kunne sikkert googlet "sunn, god grønnsaksjuice", men det blir juks.. 9 timer siden, ekkoet skrev: @calavi Har du en rekkefølge du følger i dusjen hver gang? Jeg pleier stort sett alltid å vaske håret først, men i går renset jeg plutselig ansiktet først. Så svaret får vel bli nei, gjør litt som det passer seg. 2 timer siden, Dr. A. Kula skrev: Å legge inn SpotifyLink, er omtrent som å legge inn YouTube link. I Spotify, høyreklikk på sang (eller klikk på ellipsen) og du får opp en meny. Velg "Copy Song Link". Deretter limer du bare inn linken, slik du gjør med YouTube. Og på magisk vis gjør nettleseren det hele om til bildelink. Se vedlagt bilde for meny. Den Van Morrison låte var bra, kunne lett spilt den. Bruno Mars låte var litt for masende etter min mening, men som vertskap imøtegår man jo gjestene sine ønsker. De to i midten går fint til middag, men er ikke de første jeg selv hadde trukket frem. @calavi har du bidratt i telletråden min? Tusen takk, da har jeg lært meg noe nytt Nei, det har jeg ikke. Om jeg skal være helt ærlig så ser jeg ikke helt poenget med de telletrådene, så det er nok ikke noe jeg kommer til å starte med heller. Men jeg skjønner jo at det er noe som fenger her inne, for de dukker jo stadig opp på listen over nylig aktivitet. Godt vi er forskjellige @Rossin Hva har vært høydepunktet i 2016 så langt?
calavi Skrevet 24. oktober 2016 #9116 Skrevet 24. oktober 2016 @Dr. A. Kula Hvor møtte du samboeren/kona/kjæresten din?@EpleDrue Hvilke aktiviteter/idretter drev du med da du var liten? @Mysticgirl Hvilket forhold har du til halloween?
Byjenta! Skrevet 24. oktober 2016 #9117 Skrevet 24. oktober 2016 2 timer siden, applestories skrev: Rolig nå - det blir ingen lang diskusjon da jeg ikke husker så mye Hvilke spørsmål synes du vi bør spørre hverandre, @Dr. A. Kula Har lenge tenkt å google "tenkt til". Det er et uttrykk som gir meg frysninger, selv om sommeren . Men det er så mange som skriver det at jeg begynner å lure på om det er jeg som er litt rar...) Har ikke tenkt til noe som helst. Er veldig trøtt, kanskje jeg skal sove litt. Begynner å bli gammel. @Byjenta! Hvordan er utsikten fra der du bør? Ser du soloppgang eller solnedgang? Fra her vi bor ser jeg flere hundre fjelltopper og vakker fjord utover. Nydelig utsikt fra her vi bor. Vi ser også solnedgang. @applestories Hva er det du liker best å kjøpe mat, godt, drikke osv... hvis du skal kose deg litt ekstra?
Lady Skrevet 24. oktober 2016 #9118 Skrevet 24. oktober 2016 På 19.10.2016 den 15.50, Cyrus skrev: Akkurat nå for tiden, skuldre, armer, og bein da dette er mine weakpoints. @RaspberryPi Hva gjør du dersom du er nedfor og lei, men helst vil være glad og fornøyd? @Jacklost Den beste frokostmaten du kan få? @Lady Hva ser best ut på en mann, truser eller store silkeboxers? Silkeboxers ! @Cyrus Hva ser best ut på jenter? Truse eller string?
Lady Skrevet 24. oktober 2016 #9119 Skrevet 24. oktober 2016 På 23.10.2016 den 20.22, Rossin skrev: @Lady Har du noen å spoone med om dagen? Hmm, kanskje det @Rossin Følger du med på Nobel?
Dr. A. Kula Skrevet 24. oktober 2016 #9120 Skrevet 24. oktober 2016 2 timer siden, applestories skrev: Rolig nå - det blir ingen lang diskusjon da jeg ikke husker så mye Hvilke spørsmål synes du vi bør spørre hverandre, @Dr. A. Kula Er ganske rolig jeg, spurte vel relativt nøytralt om spørsmål om HaA kan tas i en dertil emnet tråd. Tenker "spør en bruker" ikke dekker hvordan utviklingen i en såpeserie er. Mener spørsmålet må være rettet til brukeren (mening, erfaring, preferanser, beskrivelser) og ikke spørsmål man kan Google svaret til. @applestories er du enig i spørsmålsdefinisjonen min.? 2 timer siden, calavi skrev: @Dr. A. Kula Hvor møtte du samboeren/kona/kjæresten din? På den tiden det mest populære danselokalet på stedet. Slenger samme til deg og, @calavi. Om du er alene nå gjelder det for siste langvarige forhold.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå