Gjest Ajax Skrevet 24. oktober 2016 #9121 Skrevet 24. oktober 2016 24 minutter siden, Lady skrev: Silkeboxers ! @Cyrus Hva ser best ut på jenter? Truse eller string? Javelja!! På tide å finne frem de gamle mikke mus-boxersa fra ungdomsskolen da 🙄 Det kommer veldig an på kroppsfasong, men som oftest er string bankers 😄 Ser du på westworld? Hvem av horene hadde du gått til sengs med om du måtte velge?
Lady Skrevet 24. oktober 2016 #9122 Skrevet 24. oktober 2016 1 time siden, Cyrus skrev: Javelja!! På tide å finne frem de gamle mikke mus-boxersa fra ungdomsskolen da 🙄 Det kommer veldig an på kroppsfasong, men som oftest er string bankers 😄 Ser du på westworld? Hvem av horene hadde du gått til sengs med om du måtte velge? Haha, alltid boxer fremfor truse på menn, syns jeg. Nei, burde jeg se på det? @Cyrus Har du hatt sex med menn ? 1
Coronas Skrevet 25. oktober 2016 #9123 Skrevet 25. oktober 2016 På 10/22/2016 den 12.05, EpleDrue skrev: FIFA når det gjelder konsollspill. Brettspill har jeg skikkelig sansen for Ticket to ride. @Coronas Hvilket brettspill liker du best? Spiller ikke så mye brettspill lengre, men har spilt endel sjakk. Favortitten nå kan være fantasi, da med miming. Tegning er så kjedelig hihi @EpleDrue Favoritt fortballag?
Coronas Skrevet 25. oktober 2016 #9124 Skrevet 25. oktober 2016 På 10/22/2016 den 9.28, Byjenta! skrev: Vi har begynt det er jeg ikke helt sikker på. Tviler. @Coronas Er du en morgenfugl? Ja, jeg vil si jeg er morgenfugl. Klarer til og med å stå opp til spinningtime kl 0630 MEN nå skal de sies at jeg er mest god på å stå opp om våren og sommeren, en nå på høsten og vinteren. Kunne faktisk gått i dvale på denne tiden nå @Byjenta! Hvilken årstid syns du er best?
Gjest Ajax Skrevet 25. oktober 2016 #9125 Skrevet 25. oktober 2016 6 timer siden, Lady skrev: Haha, alltid boxer fremfor truse på menn, syns jeg. Nei, burde jeg se på det? @Cyrus Har du hatt sex med menn ? Nå har du jo ikke sett MEG i truse da 😎 Om du liker spenningsserier så burde du absolutt gi det en sjanse. Altså... definer "mann" 😅
Lady Skrevet 25. oktober 2016 #9126 Skrevet 25. oktober 2016 9 timer siden, Cyrus skrev: Nå har du jo ikke sett MEG i truse da 😎 Om du liker spenningsserier så burde du absolutt gi det en sjanse. Altså... definer "mann" 😅 Menn 😁 Altså, det trenger vel ingen definisjon. @Cyrus Tror du jeg ville fått et nytt syn på menn i truse, hvis jeg hadde sett deg? 😊 1
Gjest Ajax Skrevet 25. oktober 2016 #9127 Skrevet 25. oktober 2016 21 minutter siden, Lady skrev: Menn 😁 Altså, det trenger vel ingen definisjon. @Cyrus Tror du jeg ville fått et nytt syn på menn i truse, hvis jeg hadde sett deg? 😊 I dagens samfunn er det mange som hadde blitt fornærmet av en slik kommentar 😂 Ja jeg har hatt en penis inne i meg. Det tror jeg absolutt!! Tror du jeg ville fått et nytt syn på damer i string om jeg hadde sett deg?
Gjest EpleDrue Skrevet 25. oktober 2016 #9128 Skrevet 25. oktober 2016 På 22.10.2016 den 13.08, Dr. A. Kula skrev: Så til spørsmålet fra EpleDrue, som jeg ikke skjønte mye av. Vi skriver fortsatt oktober og Advent begynner tidligst siste helg i november. Regner med dette er svar nok! Så et spørsmål tilbake, siden favorittlaget ditt spiller senere i dag, spiller/deltar du selv på fantasy premier league (FPL)? Med andre ord jeg bør ikke ha dårlig samvittighet for at jeg ikke en gang har tenkt ut hva jeg skal kjøpe i julegaver i år? Liverpool spilte kamp ja! Kan si jeg var stolt og fornøyd de minuttene vi fikk på tabelltoppen. Kjempetrist at de fikk inn 2-1 målet der, men veldig fornøyd med 3 poeng. Og selvfølgelig spiller jeg FPL! Hva med deg? @Dr. A. Kula Hvem tar bronse i Tippeligaen i år? Og hva synes du om det nye navnet Eliteserien? På 23.10.2016 den 13.21, Rossin skrev: @EpleDrue hvem hadde du ligget med: En feminin shemale eller en maskulin dame? Da dette aldri kommer til å bli en hendelse jeg må ta stilling til, dropper vi dette. Men jeg hadde ikke rørt noe shemale for å si det sånn. @Rossin Har du noen gang en kjøttfri mandag? På 23.10.2016 den 22.43, Mysticgirl skrev: Jeg har alltid vært skeptisk til slik synskhet, så jeg aner virkelig ikke Håper ikke Lasse vinner, har han litt opp i halsen. Håper Oddvar vinner Hvem håper du vinner Farmen? Lasse kan allerede pakke sakene sine. I morgen blir han valgt som førstekjeme! (håper jeg). Oddvar er absolutt en verdig vinner, så jeg henger meg på den. Popcorn eller baconsnacks når du går på kino, @Mysticgirl? På 23.10.2016 den 22.52, calavi skrev: @EpleDrue Er du flink til å gi gaver? Hva er den mest omtenksomme gaven du noen gang har gitt bort? Jeg tror jeg er helt ok på å gi gaver, så lenge jeg vet hva folk ønsker seg. Kanskje ikke en gave, men i romjulen for noen år tilbake betalte jeg for bilen bak meg i ferjekøen. Helt tilfeldig, kjente ikke personen. Han ble veldig glad, og kunne ikke få takket meg nok. @calavi Hva er det fineste en fremmede har gjort mot deg? 21 timer siden, calavi skrev: @EpleDrue Hvilke aktiviteter/idretter drev du med da du var liten? Jeg drev, og driver enda med friidrett. Ellers spilte jeg fotball fordi det var noe alle gjorde på den tiden. Kan du å gå ned i spagat, @calavi? 10 timer siden, Coronas skrev: @EpleDrue Favoritt fortballag? You'll never walk alone så lenge du er Liverpool supporter. Hva med deg, @Coronas, finnes det andre fotballag i ditt liv sett bort fra Brann?@ElizabethTaylor Hva er dine fobier?@Cyrus Var du flink til å hoppe tau da du var yngre?@Lady Hvem har den kuleste hårsveisen i SKAM?@Byjenta! Har du følgt med på The stream, og hvem tror du evt vinner?
Lady Skrevet 25. oktober 2016 #9129 Skrevet 25. oktober 2016 1 time siden, Cyrus skrev: I dagens samfunn er det mange som hadde blitt fornærmet av en slik kommentar 😂 Ja jeg har hatt en penis inne i meg. Det tror jeg absolutt!! Tror du jeg ville fått et nytt syn på damer i string om jeg hadde sett deg? Et enda mer negativt syn enn det jeg har fra før da, regner jeg med?! Ja 😁 @Cyrus Hvor høy er du?
Lady Skrevet 25. oktober 2016 #9130 Skrevet 25. oktober 2016 13 minutter siden, EpleDrue skrev: @Lady Hvem har den kuleste hårsveisen i SKAM? Noora 😍 @EpleDrue Hvordan styler du håret ditt?
Gjest Ajax Skrevet 25. oktober 2016 #9131 Skrevet 25. oktober 2016 43 minutter siden, Lady skrev: Et enda mer negativt syn enn det jeg har fra før da, regner jeg med?! Ja 😁 @Cyrus Hvor høy er du? 😂 Jeg er høy nok til å få Petter stordalen til å se ut som en dverg 😎 Når var du sist i en leketøyforretning Lady?
Gjest EpleDrue Skrevet 25. oktober 2016 #9132 Skrevet 25. oktober 2016 1 time siden, Lady skrev: Noora 😍 @EpleDrue Hvordan styler du håret ditt? Hårvoks + mine magiske hender = det perfekte resultat.@Lady Hvor mange pizzastykker spiser du til vanlig? Har det skjedd at du har spist alle 8 stykkene av en stor pizza en gang?@minister-mio Hva fikk deg til å le sist?
Lady Skrevet 25. oktober 2016 #9133 Skrevet 25. oktober 2016 11 minutter siden, Cyrus skrev: 😂 Jeg er høy nok til å få Petter stordalen til å se ut som en dverg 😎 Når var du sist i en leketøyforretning Lady? Haha Hvordan leketøy? 1
Lady Skrevet 25. oktober 2016 #9134 Skrevet 25. oktober 2016 4 minutter siden, EpleDrue skrev: Hårvoks + mine magiske hender = det perfekte resultat.@Lady Hvor mange pizzastykker spiser du til vanlig? Har det skjedd at du har spist alle 8 stykkene av en stor pizza en gang? Nei, aldri spist 8 stykker. Av Peppes pizza spiser jeg tre stykker 😊 @EpleDrue Hvor mye spiser du? Hvis du spiser fem, kunne vi delt en pizza 😃
minister-mio Skrevet 25. oktober 2016 #9135 Skrevet 25. oktober 2016 34 minutter siden, EpleDrue skrev: Hårvoks + mine magiske hender = det perfekte resultat.@Lady Hvor mange pizzastykker spiser du til vanlig? Har det skjedd at du har spist alle 8 stykkene av en stor pizza en gang?@minister-mio Hva fikk deg til å le sist? Incognita @EpleDrue hva drikker du helst på fest?
Gjest Ajax Skrevet 25. oktober 2016 #9136 Skrevet 25. oktober 2016 28 minutter siden, Lady skrev: Haha Hvordan leketøy? Jeg mente egentlig sånn med Barbie og Lego og sånn. Men når vi først er inne på det... 🙄 1 time siden, EpleDrue skrev: @Cyrus Var du flink til å hoppe tau da du var yngre? Med tanke på at jeg hoppet tau for første gang som 27-åring så, nei 😂 Jeg er ganske god nå da om det teller. @Lady Hvor høy er du? @EpleDrue Hvor høy er du? @Rossin Hvor høy er du? @calavi Hvor høy er du?
Lady Skrevet 25. oktober 2016 #9137 Skrevet 25. oktober 2016 (endret) 6 minutter siden, Cyrus skrev: Jeg mente egentlig sånn med Barbie og Lego og sånn. Men når vi først er inne på det... 🙄 Med tanke på at jeg hoppet tau for første gang som 27-åring så, nei 😂 Jeg er ganske god nå da om det teller. @Lady Hvor høy er du? @EpleDrue Hvor høy er du? @Rossin Hvor høy er du? @calavi Hvor høy er du? Jeg er 169 @Cyrus Hvilken rase hadde du valgt, hvis du skulle skaffet deg hund? 🐶 Endret 25. oktober 2016 av Lady
Gjest Ajax Skrevet 25. oktober 2016 #9138 Skrevet 25. oktober 2016 26 minutter siden, Lady skrev: Jeg er 169 @Cyrus Hvilken rase hadde du valgt, hvis du skulle skaffet deg hund? 🐶 Jeg hadde aldri skaffet meg hund. Jeg synes de er skitne 😄 Liker du å ligge lenge og dra deg om morgenen ?
Lady Skrevet 25. oktober 2016 #9139 Skrevet 25. oktober 2016 12 minutter siden, Cyrus skrev: Jeg hadde aldri skaffet meg hund. Jeg synes de er skitne 😄 Liker du å ligge lenge og dra deg om morgenen ? Ja @Cyrus Gjør du? ✨
Gjest Fox Mulder Skrevet 25. oktober 2016 #9140 Skrevet 25. oktober 2016 1 time siden, minister-mio skrev: Incognita Hils
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå