Gå til innhold

Spør en bruker


Gjest incognita

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Gjest supernova_87
Akkurat nå, Cyrus skrev:

Nope! Det finnes ikke noe nr. 50 i gata mi, så det hele var en stor bløff 😄

Godt forsøk da @Rainstorm. Du hadde meg nesten 😂

Haha, du kan da ikke gå på den så lett vel! I utgangspunktet prøvde jeg ikke å lure deg en gang jo! :biggrin: 
Men når du plutselig ble så usikker måtte jeg jo bare prøve meg. ;) 

Men det jeg har lært om deg nå er at du bor ved siden av ei ung kvinne du litt kunne tenke deg å lage middag til og dra på besøk til sent på kvelden, hah! Gjør det da vel. ;) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, Rainstorm skrev:

Haha, du kan da ikke gå på den så lett vel! I utgangspunktet prøvde jeg ikke å lure deg en gang jo! :biggrin: 
Men når du plutselig ble så usikker måtte jeg jo bare prøve meg. ;) 

Men det jeg har lært om deg nå er at du bor ved siden av ei ung kvinne du litt kunne tenke deg å lage middag til og dra på besøk til sent på kvelden, hah! Gjør det da vel. ;) 

Greia er akkurat det da. Det bor ingen unge kvinner i gata mi. Om du hadde bodd RETT ved siden av meg så hadde du vært en av fire damer, hvorav alle er gift, og to av dem er godt over pensjonsalder 😂

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest supernova_87
Akkurat nå, Cyrus skrev:

Greia er akkurat det da. Det bor ingen unge kvinner i gata mi. Om du hadde bodd RETT ved siden av meg så hadde du vært en av fire damer, hvorav alle er gift, og to av dem er godt over pensjonsalder 😂

Hahaha! Men Cyrus da! Hvorfor i all verden skulle du da nesten gå på den!?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 minutter siden, Rainstorm skrev:

Hahaha! Men Cyrus da! Hvorfor i all verden skulle du da nesten gå på den!?

Fordi at en av disse naboene ved flere anledninger har disket opp med både middag, kaffe og kaker. Hun er også typen som godt kan tenkes å ha en bruker her. Men hun er bortreist nå så derfor fikk jeg det ikke helt til å stemme.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest supernova_87
1 minutt siden, Cyrus skrev:

Fordi at en av disse naboene ved flere anledninger har disket opp med både middag, kaffe og kaker. Hun er også typen som godt kan tenkes å ha en bruker her. Men hun er bortreist nå så derfor fikk jeg det ikke helt til å stemme.

Åoo, sånn å forstå! Jaja, da var det ikke snakk om at du har hemmelige drømmer om en liten naboflørt med en av de søte pensjonerte damene altså, det var jo litt nedtur. ;) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

10 timer siden, RaspberryPi skrev:

 

@minister-mio Hvordan synes du det går med kvinneguiden egentlig?

Ikke så bra. Jeg elsker jo kvinneguiden, men jeg syntes forumet har tapt seg litt. Jeg skal ikke si for sikkert at det er mindre aktivitet nå enn før, men det virker sånn. Og så mangler det en del elementer som jeg nå skal beskrive uten å bedrive brukerdebatt.

Det var en bruker som tidligere var veldig aktiv. Hun er her fortsatt, men skriver langt færre innlegg. Hun var litt av en personlighet og så hadde hun egne tråder hvor hun spådde i Tarot og drakk Carlsberg. DET savner jeg!

Det var også en tråd som var en dagbok, men den lå ikke i dagbok underforum. Dette er kjent som KG's beste tråd og jeg savner den.

Det er en veldig pen bruker som postet masse i bildetråden og lagde mye liv der. Det er mer stille der nå har jeg inntrykk av.

Jeg savner å ha en ofisiell KG-beztizz (aka kg's beste bruker, med den feteste avataren).

Hadde dette kommet tilbake hadde kg blitt komplett.

@RaspberryPi var dette et litt for langt svar?

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 19.10.2016 den 22.02, calavi skrev:

Nei, jeg synes det hørtes veldig ålreit ut, jeg. Hadde lett kommet på middag :nigo:

<...>. 

@Dr. A. Kula Hva slags bakgrunnsmusikk setter du på om du skal ha middagsgjester? 

<...>

:tommelopp::sjenert:

Det kommer nok veldig an på gjestene. Litt forskjell om det er en av besteforeldrene våres, foreldrene, søsken eller venner.

Og så kommer det jo litt an på hva slags middag det er snakk om. Julaften med påfølgende dager ville nok en eller annen julemusikk plate/cd/kasett/spilleliste vært greia. Nå har jeg jo ikke gjester til romantisk middag (kan jo ikke kalle fruen gjest akkurat) men da kunne jeg nok spilt noe rolig instrumentalt Eksempelvis Enya

eller Jean Michelle Jarre (46:46)

Vennemiddag ville nok behøvd noe friskere rytmer, og siden du ser jeg er lat med å skifte sanger, så kunne denne fått opp stemningen:

eller dette dobbeltalbumet

@calavi hvilken musikk ville du foretrukket om du var min middagsgjest? Tar gjerne imot andre forslag.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 19.10.2016 den 15.01, RaspberryPi skrev:

 

@ekkoet Hvordan vet du at kona di er "the one"?

Det var jammen bra noen vekket meg fra dvalen :-) Er lenge siden jeg svarte på noe her.

Hun var den eneste som ville ha meg!

NEida, men der er jeg litt kjipa i tankegangen, jeg tror ikke det går to og to og to (osv) mennesker rundt i verden og er riktig kun for hverandre, det er rett og slett ikke mulig. Satt på spissen så tror jeg det er mange som hadde vært bedre for meg og mange som hadde vært bedre for henne, men vi har vært så "heldige" at vi traff hverandre istedenfor de, Og når man først har truffet hverandre og falt for hverandre så smelter man samme på en måte som gjør at man blir de riktige. Man blir en viktig del av livet til hverandre og da stiller plutselig alle andre mye dårligere i konkurransen.

@RaspberryPi Siden du "kjenner" meg, hvem var du sist jeg var i denne tråden?

 

@calavi Fredag kveld - hva bruker man den til

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

9 minutter siden, kisskissbangbang skrev:

Det er ungene mine, det. :) 

Samme spørsmål tilbake! 

Har du mange barn?

Anonymkode: 5bb7c...105

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

1 time siden, kisskissbangbang skrev:

Det er ungene mine, det. :) 

Samme spørsmål tilbake! 

Det var et veldig koselig svar! Det beste som har skjedd meg er samboeren min! :)

@ekkoet hvis du kunne spist middag med én person. Død eller levende. Hva ville du spist, og med hvem?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

20 minutter siden, ElizabethTaylor skrev:

Spørsmål til alle: Hvordan går det med folket?

Jeg vet ikke jeg ass 😒

Hvordan går det med deg @ElizabethTaylor? Du var jo på flyttefot i sommer. Trives dere på nytt sted?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...