Gå til innhold

Spør en bruker

Fremhevede innlegg

Skrevet
4 timer siden, Coronas skrev:

Snop er digg. Salt lakris :rodmer:

Mitt barn er 20 år og flyttet hjemmefra. Litt rart men sånn er det bare. Kan ikke bo hjemme resten av livet ;) 

@Byjenta! Har du barn?

Åja :) Nei det kan man ikke.

Vi har ikke barn enda, men blir nok snart. :)

@Coronas :  Er du glad i å pynte deg? 

Videoannonse
Annonse
Skrevet
På 10/6/2016 den 11.07, Byjenta! skrev:

Åja :) Nei det kan man ikke.

Vi har ikke barn enda, men blir nok snart. :)

@Coronas :  Er du glad i å pynte deg? 

Ja jeg liker å bruke neglelakk, trange jeans og en tettsittende topp. I varmere strøk liker jeg å gå i kjole. Ordner og sminker meg hver dag. Spesielt for en jeg liker godt. Sexy undertøy er med under det ;) Akkurat nå har jeg røde tå negler hihi

@Byjenta! Ser du fram til jula? Eller syns du den er kommet for fort? (julemarsipan/brus/pepperkaker i butikken nå)

Skrevet
8 minutter siden, Coronas skrev:

Ja jeg liker å bruke neglelakk, trange jeans og en tettsittende topp. I varmere strøk liker jeg å gå i kjole. Ordner og sminker meg hver dag. Spesielt for en jeg liker godt. Sexy undertøy er med under det ;) Akkurat nå har jeg røde tå negler hihi

@Byjenta! Ser du fram til jula? Eller syns du den er kommet for fort? (julemarsipan/brus/pepperkaker i butikken nå)

:)

Jeg ser veldig frem til jula, elsker at det har kommet i butikkene. Jeg kjøper pepperkaker, marsipan og brus osv nå, brusen går det i hele jula og, men pepperkaker og marsipana koser vi oss med frem til jula, i jula så lager vi selv, så da blir det ikke så mye spising av det. :)

@Coronas Hvordan er din drømmemann? 

Skrevet
På 5.10.2016 den 18.00, Dr. A. Kula skrev:

@applestories har du funnet noen nye/spennende oppskrifter på Mat og drikke?

Følger med på trådene om nyheter i butikkhyllene, er nok over gjennomsnittlig interessert i dagligvarer og butikkene der de bor :)

@Dr. A. Kula Tar du bilder av høstfargene?

Skrevet
Akkurat nå, applestories skrev:

Følger med på trådene om nyheter i butikkhyllene, er nok over gjennomsnittlig interessert i dagligvarer og butikkene der de bor :)

@Dr. A. Kula Tar du bilder av høstfargene?

Har gjort det tidligere, men ikke i det siste. Kunne tenkt meg.et skikkelig kamera, og da hadde jeg nok brukt noen MB også på høstfarger.

@applestories er du mest interessert i kvaliteten eller prisen på dagligvarer? Hvilken butikk/kjede handler du mest i?

Skrevet (endret)
2 timer siden, Dr. A. Kula skrev:

Har gjort det tidligere, men ikke i det siste. Kunne tenkt meg.et skikkelig kamera, og da hadde jeg nok brukt noen MB også på høstfarger.

@applestories er du mest interessert i kvaliteten eller prisen på dagligvarer? Hvilken butikk/kjede handler du mest i?

En god blanding, vil jeg si. På en måte er jeg veldig prisbevisst og ser alltid etter tilbud, men så snur jeg meg rundt og ser noe jeg vil ha, og da bryr jeg meg ikke om pris. Skulle veldig gjerne lært mer om mat og tatt slike matlagingskurs. Finnes det noe sånt i Norge, kurs som varer noen måneder slik man ser folk bruker som sjekkearena på amerikansk tv? Det ser så gøy ut :)

Handler mest hos Coop og Spar, det er de to butikkene som finnes her jeg bor.

@Dr. A. Kula Kunne tenkt meg et skikkelig kamera selv - det jeg har nå er et lite kompaktkamera kjøpt i full fart på vei i begravelse for mange år siden. Men samtidig vil jeg ikke ha et stort et som trenger egen veske og som, som jeg ser blant folk rundt meg, aldri blir brukt. Hva slags kamera kunne du tenke deg?

Endret av applestories
Skrevet
2 timer siden, applestories skrev:

En god blanding, vil jeg si. På en måte er jeg veldig prisbevisst og ser alltid etter tilbud, men så snur jeg meg rundt og ser noe jeg vil ha, og da bryr jeg meg ikke om pris. Skulle veldig gjerne lært mer om mat og tatt slike matlagingskurs. Finnes det noe sånt i Norge, kurs som varer noen måneder slik man ser folk bruker som sjekkearena på amerikansk tv? Det ser så gøy ut :)

@Dr. A. Kula Kunne tenkt meg et skikkelig kamera selv - det jeg har nå er et lite kompaktkamera kjøpt i full fart på vei i begravelse for mange år siden. Men samtidig vil jeg ikke ha et stort et som trenger egen veske og som, som jeg ser blant folk rundt meg, aldri blir brukt. Hva slags kamera kunne du tenke deg?

Litt usikker om du finner matlagingskurs som strekker seg utover flere måneder (men godt mulig de finnes), men det finnes ihvertfall kurs som tar for seg spesifikke områder (lage sjokolade) innen matlaging som går over en eller flere helger. Det gir jo også mulighet for å treffe nye mennesker som deler en interesse.

Jeg kunne faktisk tenkt meg speilreflekskamera. Det gir en unik mulighet til å ta fantastiske bilder, litt utover mulighetene et kompaktkamera gir. Men så har jeg hatt fotointeresse, så det er for å nettopp kunne ta de spesielle bildene. Og man tar ikke et slikt kamera med på fest. Men heldigvis er mobilkamera i dag så bra at det er dekket den veien. Om du ikke vil ta steget til speilrefleks, så finnes det i dag kompaktkamera med speilreflekskvaliteter der du blant annet kan skifte objektiv. Det er kanskje den kategorien du skal lete etter kamera i?

@applestories har du backup av bildene dine?

Skrevet

@Kristiansand123 Har du møtt noen fra KG før? :) I så tilfelle hvem? :) 

Anonymkode: c2916...1ee

Skrevet
2 timer siden, Jacklost skrev:

@Dr. A. Kula Ja det var kjekt å få tilbake gamle brukernavnet :)

@Dr. A. Kula Hvordan kom du på å kalle deg for det?

@ispinne Har du hatt bruker på kg før?

@Citronella Har du møtt noen fra kg før?

@Cartman Hvorfor slutta du å bruke pingvin bildet?

Liker vampyrer, og har sans for KLM navnesammensetning. Så da ble det det.

@Jacklost hvordan går det med prosjekt vekt?

Skrevet
På 12.10.2016 den 22.04, Byjenta! skrev:

@applestories Hva ser du frem til nå? 

Lørdag om en uke, da går jeg sove lenge :)

@Byjenta!

Jobber eller studerer du

Skrevet
1 time siden, applestories skrev:

Lørdag om en uke, da går jeg sove lenge :)

@Byjenta!

Jobber eller studerer du

Ingen. Har noen alvorlige livslange sykdommer

Skrevet
3 timer siden, Byjenta! skrev:

Ingen. Har noen alvorlige livslange sykdommer

:klem::blomst:

• Liker 1
Skrevet
På 10/14/2016 den 12.33, Byjenta! skrev:

@Coronas
- Glad i dyr? 

Absolutt!! Er faktisk mer glad i dyr en mennesker. Har hatt undulat, katter, hund, fisk og kanin :) 

@Byjenta! perfekt bytur for deg :) (lørdagskveld)

Skrevet
8 minutter siden, Coronas skrev:

Absolutt!! Er faktisk mer glad i dyr en mennesker. Har hatt undulat, katter, hund, fisk og kanin :) 

@Byjenta! perfekt bytur for deg :) (lørdagskveld)

Veldig sjelden på byen. Så en perfekt lørdagskveld er god mat, god drikke, og god film med min forlovede. ❤

@Coronas

Hva er dine 3 sterkeste personlighetstrekk?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...