applestories Skrevet 24. september 2016 #8881 Skrevet 24. september 2016 58 minutter siden, calavi skrev: Flatpakker er enkelt og greit så lenge man følger bruksanvisningen. Da går det som en lek. Det er først når folk skal finne ut av ting på egenhånd at det blir problemer.... Må bare få lov å kommentere på @EpleDrue sitt spørsmål om IKEA... Jeg dro med meg en kjæreste en gang for å handle inn til fellesen på studentboligen der jeg hadde litt ansvar for 157 beboere. Ble litt diverse varer... Problemet var ikke flatpakker, men hvordan vi skulle stable dem på handlevognen. Tror det var den eneste nesten-krangelen vi hadde på to år sammen... Å skru sammen et helt IKEA kjøkken i hans nye leilighet klarte vi derimot fint - bruksanvisninger, kvinner som kan å lese dem og menn som tør å høre etter er fine ting 1
Gjest EpleDrue Skrevet 25. september 2016 #8882 Skrevet 25. september 2016 1 time siden, calavi skrev: @EpleDrueBeste frossenpizza? Jeg får gå mot strømmen og velge Big One classic! Har du hatt en av grandiosas sanger på hjernen før, @calavi ? 53 minutter siden, applestories skrev: @EpleDrue Hvor lenge har du jobbet der du er nå? Snart 5 år. @applestories Har du sett Bridget Jones' baby?
applestories Skrevet 25. september 2016 #8883 Skrevet 25. september 2016 53 minutter siden, EpleDrue skrev: Snart 5 år. @applestories Har du sett Bridget Jones' baby? Nei, det har jeg ikke, men den skal sees. Har lest bok nr. 3, og jeg vet at filmen denne gangen ikke har noe med boken å gjøre, og det virker litt rart. @EpleDrue Bruker du uniform på jobb, eller får du selv fritt bestemme hva du har på deg?
Gjest EpleDrue Skrevet 25. september 2016 #8884 Skrevet 25. september 2016 2 timer siden, applestories skrev: @EpleDrue Bruker du uniform på jobb, eller får du selv fritt bestemme hva du har på deg? Ja, det kalles vel gjerne en uniform. Noen dager får jeg velge helt selv! @applestories Hva står det i din siste sendte SMS?
Gjest made4u Skrevet 25. september 2016 #8885 Skrevet 25. september 2016 1 time siden, EpleDrue skrev: Ja, det kalles vel gjerne en uniform. Noen dager får jeg velge helt selv! @applestories Hva står det i din siste sendte SMS? Dust! *sendt kamerat som svar på kommentar* Hva er den absolutt sykeste tanken du har?
applestories Skrevet 25. september 2016 #8886 Skrevet 25. september 2016 8 timer siden, EpleDrue skrev: Ja, det kalles vel gjerne en uniform. Noen dager får jeg velge helt selv! @applestories Hva står det i din siste sendte SMS? "Ja, det hadde gjort det mykje enklare på jobb om det hadde gått no." @EpleDrue Jobber du helger også eller bare ukedager?
Gjest EpleDrue Skrevet 25. september 2016 #8887 Skrevet 25. september 2016 6 timer siden, applestories skrev: "Ja, det hadde gjort det mykje enklare på jobb om det hadde gått no." @EpleDrue Jobber du helger også eller bare ukedager? Ukedager. Har jobbet noen helger, men da er det kun snakk om 3 timer. @applestories Er det noen norske tv-serier du følger med på hver uke?
Lady Skrevet 25. september 2016 #8888 Skrevet 25. september 2016 21 timer siden, EpleDrue skrev: Kleine øyeblikk, eller de gangene de spør om jeg enda er under utdanning. Hva spiste du til middag i dag, Nei, egentlig ikke. Finnes noen ting jeg kan ok, ellers er jeg veldig flink til å kjøpe fast food. Liker å lage laks! Hvordan har du det for tiden? Vært på fotballcup. Har du en god film å anbefale, @Lady? Hmmm! høsten 2014 vil jeg tro. Har du sett noen som har fyret i peisen enda denne høsten, Jeg så noen på tirsdag, fikk skikkelig kosepledd stemning. Hmm, egentlig ikke. @EpleDrue Har du? ✨
Lady Skrevet 25. september 2016 #8889 Skrevet 25. september 2016 22 timer siden, calavi skrev: Julaften starter ganske tidlig, slik at jeg får med meg Snekker Andersen på tv. Tusler ut i pysjen, titter hva som er i julestrømpa og slår på lysene på juletreet. Åh, akkurat den stunden der er like magisk som da jeg var liten <3 Kribler i magen bare jeg tenker på det... Deretter slapper jeg av et timer på sofaen før et av dagens høydepunkter starter, nemlig Tre nøtter til Askepott. Da blir det alltid litt grining og gåsehudfaktoren er generelt høy. Reisen til Julestjernen er også noe jeg har pleid å se på, men de siste årene har det blitt lagt inn et besøk på gravlunden rundt da, så jeg får ofte ikke sett hele. Jeg er uansett alltid hjemme igjen til Disney, ofte ser jeg både den på nrk også tv 2 Så er det på tide å komme seg ut av pysjen (Jada, den er ikke tatt av, så besøket på gravlunden blir ofte gjennomført i pysj....) og inn i finstasen slik at jeg er pyntet og klar til Sølvguttene synger julen inn. Her felles det også noen tårer mens man drikker litt gløgg (uten vin selvfølgelig, det smaker høgg). Om maten er litt forsinket får jeg også med meg Karl-Bertil Jonssons jul som jeg synes er veldig koselig, så da er gleden alltid stor. I fjor fikk jeg ikke den med meg, så jeg håper jeg får sett den i år Så spiser hele familien ribbe, koser oss maks og spiser alt for mye før vi ruller inn i sofaen og slapper av før kaffe og pakker står på agendaen. Etter pakkene er åpnet blir det litt tid til skravling og kos før man hopper i sengs; alltid litt tom og skuffet fordi det er et helt år til neste gang... Julaften er rett og slett den mest magiske dagen i året <3 Tornerose og Askepott. Klarer ikke velge bare én da jeg elsker begge filmene. vordan pleier du å feire nyttårsaften?@Lady Beste disneyfilm? Løvenes konge. @calavi Har du drukket spice pumkin latte før? 😃
Coronas Skrevet 25. september 2016 #8890 Skrevet 25. september 2016 22 timer siden, EpleDrue skrev: Nei, egentlig ikke. Finnes noen ting jeg kan ok, ellers er jeg veldig flink til å kjøpe fast food. Liker å lage laks! @Coronas Hvordan har du det for tiden? Jeg har det veldig bra for tiden Hvordan lager du din laks? @EpleDrue og trives du i høstmørket?
calavi Skrevet 25. september 2016 #8891 Skrevet 25. september 2016 20 timer siden, applestories skrev: Må bare få lov å kommentere på @EpleDrue sitt spørsmål om IKEA... Jeg dro med meg en kjæreste en gang for å handle inn til fellesen på studentboligen der jeg hadde litt ansvar for 157 beboere. Ble litt diverse varer... Problemet var ikke flatpakker, men hvordan vi skulle stable dem på handlevognen. Tror det var den eneste nesten-krangelen vi hadde på to år sammen... Å skru sammen et helt IKEA kjøkken i hans nye leilighet klarte vi derimot fint - bruksanvisninger, kvinner som kan å lese dem og menn som tør å høre etter er fine ting Haha, det er typisk sånne småkrangler jeg og samboeren kan ha Litt i overkant sta og egenrådige, så vi vet jo selvfølgelig best begge to.. Skulle vært manual for hvordan man skulle stablet ting også, hadde sikkert spart en del par for heftige diskusjoner. 19 timer siden, EpleDrue skrev: Jeg får gå mot strømmen og velge Big One classic! Har du hatt en av grandiosas sanger på hjernen før, @calavi ? OM jeg har da! "Respekt for Grandiosaaa! Har du hørt, har du sett, har du sjekka det siste...." Ahh, jeg synger på den støtt og stadig jeg 47 minutter siden, Lady skrev: @calavi Har du drukket spice pumkin latte før? 😃 Drakk det for et par uker siden faktisk. Eller nei, jeg smakte på den er mer riktig... Jeg er nemlig ikke noe fan av kaffe sånn generelt, så jeg tok ei litta slurk og fant ut at den var litt spennende, men smakte alt for mye kaffe @EpleDrue Hvilke uvaner har du? @applestories Perfekte maten på venninnekveld? @Lady Beste frukt?
AnonymBruker Skrevet 25. september 2016 #8892 Skrevet 25. september 2016 @EpleDrue singel? Anonymkode: c4433...f99
applestories Skrevet 25. september 2016 #8893 Skrevet 25. september 2016 1 time siden, EpleDrue skrev: Ukedager. Har jobbet noen helger, men da er det kun snakk om 3 timer. @applestories Er det noen norske tv-serier du følger med på hver uke? Ikke noen serier, egentlig. Det jeg ser av norsk tv er stort sett reality eller dokumentarer eller type Nytt på nytt (selv om det er par år siden sist jeg så det). Følger med på Alt for Norge og Mesternes Mester når det går, ellers kan jeg ikke komme på noe spesielt. @EpleDrue Jeg husker at da jeg var liten fikk vi en VHS på mange timer som en onkel av min far (som hadde parabol) hadde fylt med tegneserier til oss - på tysk. Skjønte ingenting, men familien Jetson høres nå helt feil ut når jeg forstår hva de sier. Da du var liten, så du tegneserier på andre språk enn norsk, og isåfall hvilke? 20 minutter siden, calavi skrev: @applestories Perfekte maten på venninnekveld? Tror nok jeg ville servert masse småretter, tapas-type-ting. Smakte jalapeno cheese poppers i går, tenkte da at det sikkert ikke er dum idé å lære seg noen enkle slike småting, så nå må jeg bare se meg om etter oppskrifter. @calavi Har du noen tips til tapas eller andre typer småretter jeg kan prøve meg på?
Gjest EpleDrue Skrevet 25. september 2016 #8894 Skrevet 25. september 2016 1 time siden, Lady skrev: Hmm, egentlig ikke. @EpleDrue Har du? ✨ Nei.. Haha. @Lady Følger du med på side om side? 1 time siden, Coronas skrev: Jeg har det veldig bra for tiden Hvordan lager du din laks? @EpleDrue og trives du i høstmørket? Godt å høre! Stekt laks, poteter, rømme, grønnsaker og hollandaisesaus! Trives godt i høstmørket, ja. Men synes trafikkanter må bli flinkere til å ta hensyn til de som ferdes langs landeveiene.@Coronas Hvor mange Corona har du drukket i helgen? 46 minutter siden, calavi skrev: @EpleDrue Hvilke uvaner har du? Gnir meg i øynene veldig ofte til tider. Hva med deg, @calavi? 35 minutter siden, AnonymBruker skrev: @EpleDrue singel? Anonymkode: c4433...f99 Nei. 17 minutter siden, applestories skrev: @EpleDrue Jeg husker at da jeg var liten fikk vi en VHS på mange timer som en onkel av min far (som hadde parabol) hadde fylt med tegneserier til oss - på tysk. Skjønte ingenting, men familien Jetson høres nå helt feil ut når jeg forstår hva de sier. Da du var liten, så du tegneserier på andre språk enn norsk, og isåfall hvilke? Jeg så The flintstones på Spansk husker jeg. Kunne forstå kanskje 1 av 100 ord. Hvilken tegneserie husker du best fra din barndom, @applestories?
Lady Skrevet 25. september 2016 #8895 Skrevet 25. september 2016 7 minutter siden, EpleDrue skrev: Nei.. Haha. @Lady Følger du med på side om side? Godt å høre! Stekt laks, poteter, rømme, grønnsaker og hollandaisesaus! Trives godt i høstmørket, ja. Men synes trafikkanter må bli flinkere til å ta hensyn til de som ferdes langs landeveiene. Hvor mange Corona har du drukket i helgen? Gnir meg i øynene veldig ofte til tider. Hva med deg, Nei. Jeg så The flintstones på Spansk husker jeg. Kunne forstå kanskje 1 av 100 ord. Hvilken tegneserie husker du best fra din barndom, Nei @EpleDrue Beste norske skuespiller? ☀️
Lady Skrevet 25. september 2016 #8896 Skrevet 25. september 2016 1 time siden, calavi skrev: Haha, det er typisk sånne småkrangler jeg og samboeren kan ha Litt i overkant sta og egenrådige, så vi vet jo selvfølgelig best begge to.. Skulle vært manual for hvordan man skulle stablet ting også, hadde sikkert spart en del par for heftige diskusjoner. OM jeg har da! "Respekt for Grandiosaaa! Har du hørt, har du sett, har du sjekka det siste...." Ahh, jeg synger på den støtt og stadig jeg Drakk det for et par uker siden faktisk. Eller nei, jeg smakte på den er mer riktig... Jeg er nemlig ikke noe fan av kaffe sånn generelt, så jeg tok ei litta slurk og fant ut at den var litt spennende, men smakte alt for mye kaffe uvaner har du? rfekte maten på venninnekveld? @Lady Beste frukt? Ananas @calavi Norges dårligst komiker?
applestories Skrevet 25. september 2016 #8897 Skrevet 25. september 2016 42 minutter siden, EpleDrue skrev: Hvilken tegneserie husker du best fra din barndom, @applestories? Vanskelig spørsmål... Husker noen Donald-episoder, Tom og Jerry, men Flintstones var en favoritt. Og den der "Det var et gang et menneske" - den om kroppen. De andre har jeg ikke sett, selv om de ser ut til å være de mest kjente. @EpleDrue Har du noe slags forhold til Donald Duck nå, eller har du vokst fra Andeby?
Coronas Skrevet 26. september 2016 #8898 Skrevet 26. september 2016 Den 9/25/2016 at 22.37, EpleDrue skrev: Godt å høre! Stekt laks, poteter, rømme, grønnsaker og hollandaisesaus! Trives godt i høstmørket, ja. Men synes trafikkanter må bli flinkere til å ta hensyn til de som ferdes langs landeveiene.@Coronas Hvor mange Corona har du drukket i helgen? Rømme OG hollandaisesaus, ja da må det bli supergodt!! Jeg har fått i meg en corona med lime, typen tok de fem andre he he. Ble mer rødvin på meg i helgen. Høstdrikke Bruker du refleks? evt vest? Og har du det bra for tiden @EpleDrue ?
Gjest EpleDrue Skrevet 27. september 2016 #8899 Skrevet 27. september 2016 Den 25.9.2016 at 22.45, Lady skrev: Nei @EpleDrue Beste norske skuespiller? ☀️ Kan jeg si ingen? Synes de norske skuespillerene er dårlige. Hva med deg, @Lady? Den 25.9.2016 at 23.23, applestories skrev: @EpleDrue Har du noe slags forhold til Donald Duck nå, eller har du vokst fra Andeby? Har dessverre ikke noe særlig forhold til Donald Duck & co mer. Så mye på det som barn, og skal absolutt passe på at mine unger også får en god dose Donald Duck gjennom oppveksten. Er det en spesiell episode du husker ekstra godt fra Donald Duck, @applestories? 6 timer siden, Coronas skrev: Bruker du refleks? evt vest? Og har du det bra for tiden @EpleDrue ? Refleks må en bruke om en skal vandre i høstmørket. Jeg har det faktisk veldig bra for tiden! Hva med deg, @Coronas? Har du noen store planer for høsten?
Gjest Jacklost Skrevet 27. september 2016 #8900 Skrevet 27. september 2016 Den 24.9.2016 at 23.01, calavi skrev: @Jacklost Hva driver du med i kveld? Drev ikke med så mye @calavi Hvor gammel er du? Om du ikke føler deg komfortabel med å svare så går det helt fint, er bare nysgjerrig Den 6.9.2016 at 22.15, Lady skrev: Hun slettet seg for noen mnd siden. @Jacklost Drømmeyrket ditt? ✨ Skuespill eller å jobbe med å lage spill, komme på spill historie osv. Vanskelig å velge 😁 Hva med deg @Lady? Den 6.9.2016 at 12.34, Zumo de Melocotón skrev: Absolutt! Det er ferskenjuice og jeg drikker det hver gang jeg er i Spania. Hvis du fikk velge mellom en skikkelig kul bil og et ordentlig fancy hus, hva ville du velge @Jacklost? Et ordentlig fancy hus @Zumo de Melocotón Hvis du kunne datet en norsk kjendis, hvem ville det blitt? Den 5.9.2016 at 18.12, Moonwalker skrev: Nei, ikke ennå. @Jacklost har du levende blomster i din bolig? Nei Liker du å spille spill @Moonwalker? Den 5.9.2016 at 16.54, Dr. A. Kula skrev: @Jacklost Ajourført - hvordan er dette nytt? Det var nytt for meg Men man lærer så lenge man lever Har du sett Blade filmserien? @Mysticgirl Hvilken hårfarge har du? @The Silence Har du hatt tidligere brukere før? Er ikke slik at jeg mistenker det eller noe, bare nysgjerrig 😁 @skruf Er det deg på profilbildet? @Mayumie Hvilket land har du besøkt mest i livet ditt utenom Norge?
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå