Gå til innhold

Spør en bruker

Fremhevede innlegg

Skrevet
5 minutter siden, kisskissbangbang skrev:

@EpleDrue Synes du at jeg burde farge håret mitt mørkt, og hvor mye bryr du deg om om jeg gjør det, på en skala fra 1 til 10? Jeg gjetter ti. 

Hvilken farge har du nå? Mørkt er pent det. Ja, selvfølgelig bryr jeg meg 10! Så syyykt spennende at du skal gjøre noe nytt. Kanskje du kan poste bilde også? Sikkert noen som vil se.

@kisskissbangbang Jeg tok med meg begge nøklene til bilen min i dag på jobb. Jeg gikk til jobb. Er det tegn på at jeg begynner å bli dement?

6 minutter siden, Zumo de Melocotón skrev:

Har du noen gang vært skikkelig uttafor i humøret, skrudd på høy feel-good musikk og danset med til du kollapset på gulvet og bare måtte å ligge å puste litt, men så oppdaget du at virkningen bare var midlertidig og svitsjet til klissete og triste sanger etterpå, @EpleDrue? Hva gjør du når du er i et humør hvor det virker umulig å føle seg happy?

Hvilke fletter er du god på, @EpleDrue? Hadde du blitt glad eller fornærmet over å få en flettebok tll jul?

Dette svaret kjente jeg at jeg var interessert i også. :popcorn: Skal vi starte samtidig, KKBB? Eller rett og slett starte et eget KG-maraton med oppstart og tilsvarende løyper i flere byer samtidig?! :fnise:

Oh yes! Jeg digger spillkvelder. :hoppendeglad: Gode venner, god mat og noe digg, fyr i peisen, stearinlys og en hel kveld foran oss med et eller flere morsomme eller utfordrende brettspill ligger høyt oppe på favorittlisten. :strix:

Ville du ha deltatt på KG-maraton, @Moonwalker?

Er jeg i det humøret er det intervaller som hjelper for meg. Helt til en spyr, så tenker en at fuck it, nå er alt bedre. Sist jeg hadde på høy musikk og danset banket naboen på og lurte på om det var fest. @Zumo de MelocotónEr det der du beskriver noe som dere damer gjør til vanlig? Føler jeg har sett det i filmer..?

Kan den der Pippi Langstrømpe-fletten! Hadde nok ledd, og sett på bildene i boken. @Zumo de Melocotón Er hårfletting noe jeg burde kunne om jeg en gang får en datter?

Videoannonse
Annonse
Skrevet
42 minutter siden, EpleDrue skrev:

@Moonwalker Følgte du med på Paralympics? @Moonwalker Tror du jeg hadde kledd blonde striper i håret?

Så faktisk mer på paralympics enn det vanlige OL, men det er fordi jeg var på nattevakt flere av dagene og ikke hadde så mye annet å se på.

Uhm.. jeg får litt 90 til tidlig 2000-tall boyband-vibber nå med det jeg ser for meg. Naturlige blonde striper kan være ganske fint, men blekere striper i kort hår blir ofte litt rart. Hold det naturlig, du :)

@EpleDrue har du løpt maraton før?

@EpleDrue hva er det meste du har pantet flasker for i en fei?

20 minutter siden, Zumo de Melocotón skrev:

Ville du ha deltatt på KG-maraton, @Moonwalker?

Om det var en maraton som gikk ut på å være lengst mulig her inne kunne jeg ha deltatt. En faktisk løpe-maraton står jeg lett over. Løping er ikke en aktivitet for meg :bond: jeg jukset jo meg gjennom 3000-meteren på skolen, så tenk hvor mye jeg hadde måtte jukse her da! :ler: kan heller sykle ved siden av og motivere der hvor det trengst.

@zumo d.m.: er du redd for edderkopper? Må andre ta edderkoppene i nærheten av deg?

Gjest Zumo de Melocotón
Skrevet
1 minutt siden, EpleDrue skrev:

Er jeg i det humøret er det intervaller som hjelper for meg. Helt til en spyr, så tenker en at fuck it, nå er alt bedre. Sist jeg hadde på høy musikk og danset banket naboen på og lurte på om det var fest. @Zumo de MelocotónEr det der du beskriver noe som dere damer gjør til vanlig? Føler jeg har sett det i filmer..?

Kan den der Pippi Langstrømpe-fletten! Hadde nok ledd, og sett på bildene i boken. @Zumo de Melocotón Er hårfletting noe jeg burde kunne om jeg en gang får en datter?

Vet ikke helt om formen min tilsier at intervaller til man spyr er det lureste. :fnise: Men kanskje når jeg er klar for maraton! Jeg vet ikke om alle gjør det, men jeg gjør det innimellom. Kanskje jeg egentlig hører hjemme på film?! :ler: Føler det jo litt som om jeg allerede er på settet til en skikkelig trist-klissete-romantisk-drama-såpeserie-film og gjør en skikkelig bra jobb i en av hovedrollene. :nigo:

Du vet at Pippi Langstrømpe har to fletter, sant? :fnise: Det er Frost-Elsa som har én. Du ville stille ganske sterkt i beste pappa ever-kategorien om du var i stand til å fikse hår også, så det er absolutt anbefalt å starte øvingen med det samme. :tommelsmil: 

Har du planer om å få døtre, @EpleDrue? Jeg trodde du var sånn Frode Pedersen fra Side om Side-type som foretrekker å bonde med sønnen sin over fotballen. Men når jeg tenker meg om, så har han jo en datter også. Kunne du ha kjøpt en russebuss til datteren din, @EpleDrue:Knegg:

Gjest Zumo de Melocotón
Skrevet
7 minutter siden, Moonwalker skrev:

@zumo d.m.: er du redd for edderkopper? Må andre ta edderkoppene i nærheten av deg?

Gidder du ikke å tagge meg ordentlig lenger, @Moonwalker (se, sånn skal det gjøres!)? :Knegg: YES, endelig kan jeg si både ja og nei til det spørsmålet der. Har hatt ekstrem edderkoppskrekk siden jeg var sånn 13-ish og har gjort de sykeste tingene for å slippe å forholde meg til dem. Men, så klarte jeg å kvitte meg med den verste fobien. Nå har jeg hatt en del stolte øyeblikk hvor jeg har kvittet meg med en del skumle eksemplarer uten å måtte rope på en ridder i skinnende hvit rustning. Men jeg kjenner at jeg blir litt ekstra sånn :hjerter: og synes det er hot om det likevel kommer en hvit ridder og utfordrer edderkoppen for meg, slik at jeg kan sukke begeistret, vifte med halstørklet mitt og sende avgårde et skikkelig slengkyss. :kyss2:

Er du en profesjonell edderkoppjeger, @Moonwalker?

Skrevet
49 minutter siden, Zumo de Melocotón skrev:

Ja, det er søren meg det kjipeste jeg vet. Jeg mener, det utløser jo en helt enormt irriterende tankerekke som til slutt får meg til å fundere på om jeg i det hele tatt er verdt noe i denne verden. :bond: :fnise:

Er du en sånn en som starter samtaler på PM, men så plutselig tar du på deg usynlighetskappen og godter deg over at PM-mottagerne gjennomgår livs- og identitetskriser mens de desperat venter på et svar fra deg, @kisskissbangbang?

Ja, det er en av hobbyene mine. Så skriver jeg ned hvordan jeg tror den andre pines og plages og onarerer til det. 

Er det litt i overkant av meg, @Zumo de Melocotón?

32 minutter siden, EpleDrue skrev:

Hvilken farge har du nå? Mørkt er pent det. Ja, selvfølgelig bryr jeg meg 10! Så syyykt spennende at du skal gjøre noe nytt. Kanskje du kan poste bilde også? Sikkert noen som vil se.

@kisskissbangbang Jeg tok med meg begge nøklene til bilen min i dag på jobb. Jeg gikk til jobb. Er det tegn på at jeg begynner å bli dement?

:( Du er ikke så grei alltid. Blir trist. 

Det er jo ikke anna å vente enn at du begynner å surre litt i din alder, er det vel? 

Gjest Zumo de Melocotón
Skrevet
1 minutt siden, kisskissbangbang skrev:

Ja, det er en av hobbyene mine. Så skriver jeg ned hvordan jeg tror den andre pines og plages og onarerer til det. 

Er det litt i overkant av meg, @Zumo de Melocotón?

Målet helliger middelet, eller hva @kisskissbangbang:nigo: Såpass lenge som du ventet med å gi lyd fra deg må jo avslutningen ha vært fenomenal. :bolledeig:

Har du planer om å fortsette i dette mønsteret, @kisskissbangbang?

6 minutter siden, kisskissbangbang skrev:

@Zumo de Melocotón Er det koselig eller creepy å gå 20 langstilka røde roser på døra, signert hemmelig beundrer? 

Det spørs. Følger det med et hint om hvem det kan være? Om ikke, så er det en blanding av romantisk og creepy. Det må i det minste følges opp av et eller annet i (rimelig kjapp) ettertid, ellers er det bare slemt med tanke på hvor sykt nysgjerrige vi er skapt. :jepp:

Er du sånn ute-av-deg-selv nysgjerrig nå, @kisskissbangbang? Får du lyst til å skrike høyt av frustrasjon?

Skrevet
15 minutter siden, Zumo de Melocotón skrev:

Målet helliger middelet, eller hva @kisskissbangbang:nigo: Såpass lenge som du ventet med å gi lyd fra deg må jo avslutningen ha vært fenomenal. :bolledeig:

Har du planer om å fortsette i dette mønsteret, @kisskissbangbang?

Det spørs. Følger det med et hint om hvem det kan være? Om ikke, så er det en blanding av romantisk og creepy. Det må i det minste følges opp av et eller annet i (rimelig kjapp) ettertid, ellers er det bare slemt med tanke på hvor sykt nysgjerrige vi er skapt. :jepp:

Er du sånn ute-av-deg-selv nysgjerrig nå, @kisskissbangbang? Får du lyst til å skrike høyt av frustrasjon?

Ja og ja! 

Og nei! Ingen hint, ingenting. Jeg er jo verdens mest nysgjerrige menneske, blir gæren! Trudde jeg visste det, men vedkommende nekter :ler:Og så synes jeg kanskje det er litt creepy. Eller søtt. Eller creepy. 

Gjest Zumo de Melocotón
Skrevet
Et øyeblikk siden, kisskissbangbang skrev:

Ja og ja! 

Og nei! Ingen hint, ingenting. Jeg er jo verdens mest nysgjerrige menneske, blir gæren! Trudde jeg visste det, men vedkommende nekter :ler:Og så synes jeg kanskje det er litt creepy. Eller søtt. Eller creepy. 

Mission accomplished! :takke: :Knegg:

Nå skal jeg inn og la blekket flyte på min pain and pleasure liste. Målet blir selvsagt mer tilfredsstillende å nå jo lengre du må vri deg i ubehag av nysgjerrighetstorturen, @kisskissbangbang. Når forventer du at jeg kan få en avslutning, KKBB? Og tror du den blir fenomenal?

Skrevet

@kisskissbangbang Det er creepy, så fremst du ikke vet hvem det er! Har du vært på noen dater i det siste eller har du en sjarmert eks? Eller har du noen venninner som tuller litt med deg? Jeg kjenner deg ikke og JEG blir nysgjerrig! Hold oss oppdatert om du finner ut hvem det er :)

@Cyrus  Teknisk vanskeligste sangen du kan spille på gitar SAMTIDIG som du synger?

@EpleDrue Hvorfor tror du du er så poppis hos damene her inne?

Skrevet
31 minutter siden, Zumo de Melocotón skrev:

Mission accomplished! :takke: :Knegg:

Nå skal jeg inn og la blekket flyte på min pain and pleasure liste. Målet blir selvsagt mer tilfredsstillende å nå jo lengre du må vri deg i ubehag av nysgjerrighetstorturen, @kisskissbangbang. Når forventer du at jeg kan få en avslutning, KKBB? Og tror du den blir fenomenal?

Assa..jeg var sjuk i går og spiste ikke noe,og hakke vært sulten så langt i dag heller. Kan jeg bruke det som unnskyldning for at jeg kanskje ikke skjønner helt hva du prater om? Kroppen har spist hjerne for å få energi? Nei? Kan du ev. oppdatere meg på hva nøyaktig vi prater om så jeg ikke svarer helt på sida? Takk. 

Skrevet
1 minutt siden, Eikenøtt skrev:

@kisskissbangbang Det er creepy, så fremst du ikke vet hvem det er! Har du vært på noen dater i det siste eller har du en sjarmert eks? Eller har du noen venninner som tuller litt med deg? Jeg kjenner deg ikke og JEG blir nysgjerrig! Hold oss oppdatert om du finner ut hvem det er :)

Nai, de som eventuelt kunne vært aktuelle nekter for det. Det var kleint det, å finne ut at det ikke var han jeg var sikker på at det var. Ble sånn :sjenert: -stemning. Har vært inne på tanken om at mamma vil oppmuntre meg :ler: Men hun er liksom ikke helt typen. 

Har du vært her inne før, og hva het du ev. da? :nigo: 

@EpleDrue Hva er det kleineste du veit? 

@cyrus (helvetes taggefunksjon. gir opp her)

Skrevet
1 minutt siden, kisskissbangbang skrev:

Nai, de som eventuelt kunne vært aktuelle nekter for det. Det var kleint det, å finne ut at det ikke var han jeg var sikker på at det var. Ble sånn :sjenert: -stemning. Har vært inne på tanken om at mamma vil oppmuntre meg :ler: Men hun er liksom ikke helt typen. 

Har du vært her inne før, og hva het du ev. da? :nigo: 

@EpleDrue Hva er det kleineste du veit? 

@cyrus (helvetes taggefunksjon. gir opp her)

Hadde vært snilt av mora di da :P

Jeg har vært her flere ganger jeg, men navn og sånn lar vi ligge tenker jeg.

@Zumo de Melocotón Hvordan klarte du kvitte deg med den verste edderkoppfobien? Jeg er livredd for fugler og trenger tips...

Skrevet
1 minutt siden, Eikenøtt skrev:

Hadde vært snilt av mora di da :P

Jeg har vært her flere ganger jeg, men navn og sånn lar vi ligge tenker jeg.

@Zumo de Melocotón Hvordan klarte du kvitte deg med den verste edderkoppfobien? Jeg er livredd for fugler og trenger tips...

Så bra, trengte noe å være nysgjerrig på! 

Skrevet
1 time siden, Moonwalker skrev:

@EpleDrue har du løpt maraton før?

@EpleDrue hva er det meste du har pantet flasker for i en fei?

Ja, både hel og halv-marathon opp til flere ganger. Synes det er gøy. :)

Husker vi pantet flasker i ungdommen for idrettslaget vårt, da fikk vi 673 kroner. Store sorte søppelsekker som alle foreldrene hadde gitt oss. Vi skulle på fotballturnering. :) Nå panter jeg ikke flasker fordi jeg synes det er så kleint, heldigvis har jeg naboer som blir veldig fornøyd når de kan få pantflaskene.

@Moonwalker Hva er den største gevinsten du har skrapt frem på skrapelodd? Og spiller du lotto?
@Moonwalker Tror du betakaroten gjør deg brunere?

1 time siden, Zumo de Melocotón skrev:

Du vet at Pippi Langstrømpe har to fletter, sant? :fnise: Det er Frost-Elsa som har én. Du ville stille ganske sterkt i beste pappa ever-kategorien om du var i stand til å fikse hår også, så det er absolutt anbefalt å starte øvingen med det samme. :tommelsmil: 

Har du planer om å få døtre, @EpleDrue? Jeg trodde du var sånn Frode Pedersen fra Side om Side-type som foretrekker å bonde med sønnen sin over fotballen. Men når jeg tenker meg om, så har han jo en datter også. Kunne du ha kjøpt en russebuss til datteren din, @EpleDrue:Knegg:

En flette, to fletter. Tomato - potato. :ler2: Ja, jeg planlegger å få døtre. Har hørt mandag, onsdag og annen hver lørdag er de sikreste dagene for at det blir jentebaby.. :sarkasme:Jeg hadde lett kjøpt en russebuss til datteren min, men jeg hadde sikkert også kjøpt en livvakt til henne da jeg synes russetreff virker skummelt. #overbeskyttendefar20aldri

@Zumo de Melocotón Hvordan var russefeiringen i din tid? Hvis det fantes russ på den tiden. :tongue:

1 time siden, kisskissbangbang skrev:

Det er jo ikke anna å vente enn at du begynner å surre litt i din alder, er det vel? 

@kisskissbangbang Nei, du har nok rett. Vi er jo like gamle, og du surrer forferdelig mye. :) Kan du forresten hoppe salto? Uten trampoline selvfølgelig.

7 minutter siden, Eikenøtt skrev:

@EpleDrue Hvorfor tror du du er så poppis hos damene her inne?

Jeg tror da ikke jeg er poppis hos damene på Kvinneguiden? :klo:

Skrevet
1 minutt siden, EpleDrue skrev:

@kisskissbangbang Nei, du har nok rett. Vi er jo like gamle, og du surrer forferdelig mye. :) Kan du forresten hoppe salto? Uten trampoline selvfølgelig.

Det kjenner jeg meg overhodet ikke igjen i. 

Altså..nei. Kan ikke engang å slå hjul. Har aldri kunnet det. Kan du? 

Skrevet
5 minutter siden, kisskissbangbang skrev:

Det kjenner jeg meg overhodet ikke igjen i. 

Altså..nei. Kan ikke engang å slå hjul. Har aldri kunnet det. Kan du? 

Ja, det er ikke så vanskelig liksom. Hva kan du da, @kisskissbangbang?

Skrevet
Et øyeblikk siden, EpleDrue skrev:

Ja, det er ikke så vanskelig liksom. Hva kan du da, @kisskissbangbang?

Jeg vil ha et nytt spørsmål. :jolie:

Skrevet
Et øyeblikk siden, kisskissbangbang skrev:

Jeg vil ha et nytt spørsmål. :jolie:

Hva var det siste du hadde i munnen? :ler2:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...