Gå til innhold

Spør en bruker

Fremhevede innlegg

Skrevet
5 timer siden, Moonwalker skrev:

-tv?

Har ikke sett så mange da, men et visst Eple når han ikke poserer sånn er nå ganske kjekk :ler: 

@Lady føler du at mange menn bruker KG som en sjekkearena? 

Nja. Både òg. Gmye tegneserier når du var yngre? Hvilke?

Ja, absolutt.

@Moonwalker Tror du det er noen "hemmelige" kg-par her inne? Isåfall, hvem? :ph34r:

Videoannonse
Annonse
Skrevet
Den 9. september 2016 at 1.08, Zumo de Melocotón skrev:

Lærer den folkeskikk?! :fnise: Men er du sikker på at den ikke bare er overtrøtt eller stresset? Rotrening og bindetrening er sikkert tingen, uten at jeg garanterer for noe som helst. Bind valpen i rolige omgivelser og gjør vanlige, ikke-stressende ting rundt den til den legger seg ned og evt. sovner. Gjenta til det ikke er nødvendig lenger. Voila! :nigo:

Når kikket du sist på stjerne

Er så trøtt nå, så orker ikke skrive noe langt. Google it! :tongue: Om du liker drama (med mer) fra gamle dager så er det verdt en titt. Anbefales!

Åjada! Jeg går uten sminke hele tiden, jeg. Farger vippene helt sorte en gang i mnd, ellers sminker jeg meg nesten utelukkende ved spesielle anledninger og fest. 😄👍

Kan du fødselsnummeret ditt utenat, @Lady?

Ja 😊

@Zumo de Melocotón Hvem syns du er penest av kardashian søstrene? ✨

Skrevet
Den 8. september 2016 at 23.07, calavi skrev:

Jeg hadde nok satt på Crazy - Gnarls Barkley. Godsang som ikke er så i hjel spilt 

Nå ble jeg nysgjerrig på hvordan du ser ut altså, du må jo være helt samshing :overrasket: Forsidepike, har takket nei til å jobbe som modell og blir sjekket opp flere ganger på en uke. Damn girl! 

Om du ser bort i fra på byen så skjer det ganske sjelden sånn i det daglige altså... Det skjer innimellom men det går langt tid mellom hver gang. 

I går spiste jeg indisk, Tikka Masala. 
du reagert om du møtte en dame som trente regelmessig og spiste sunt, men la på seg ti kilo i løpet av de 6 første månedene av forholdet deres? Hadde du sagt noe? al til for å gå deg i godt humør? 
@Lady Er du hissig av deg? 
@EpleDrue

Nei, hissig er vel omtrent det siste jeg er.

@calavi Syns du mange gamle oppfører seg ufyselig og at det er for lite fokus på det? Altså, at det alltid er snakk om respekt for de gamle, men ikke omvendt? 

Gjest Zumo de Melocotón
Skrevet
4 timer siden, Moonwalker skrev:

Siri. Eller et det siri hun heter i virkeligheten? Øøhm. Hun der komikeren! altså hun som har skrevet serien også. Elise! Elise er det hun heter i serien.

Det jeg virkelig anbefaler er Folkeopplysningen. Se alle sesonger! :popcorn:

@Zumo de Melocotón tror du på healing?

Aha! Skjønner! :fnise: Nja.. Jeg tror, og har sett i praksis, at hjernen vår er istand til å sette i gang ganske fantastiske healingprosesser i kroppen, og jeg kan muligens tro på at det er mulig at andre hjelper oss med å sette i gang disse prosessene. Men har ikke helt bestemt meg for om det er en form for placebo eller noe annet.

Er du overtroisk, @Moonwalker?

29 minutter siden, Lady skrev:

Ja 😊

@Zumo de Melocotón Hvem syns du er penest av kardashian søstrene? ✨

Jeg har ikke sett på Kardashians, så jeg måtte Google. Er det lov å si at ingen av de er pene? 🙈 Det var så mye faking og gjennomgåtte operasjoner der, men jeg tror jeg må si at disse Jenner-søstrene var et hakk over de andre. Men hun ene av de har jo i praksis bygget seg et helt nytt ansikt, ser det ut til. :fnise:

Hvem er din favoritt, @Lady?

Skrevet
17 minutter siden, Zumo de Melocotón skrev:

Aha! Skjønner! :fnise: Nja.. Jeg tror, og har sett i praksis, at hjernen vår er istand til å sette i gang ganske fantastiske healingprosesser i kroppen, og jeg kan muligens tro på at det er mulig at andre hjelper oss med å sette i gang disse prosessene. Men har ikke helt bestemt meg for om det er en form for placebo eller noe annet.

Er du overtroisk, ?

Jeg har ikke sett på Kardashians, så jeg måtte Google. Er det lov å si at ingen av de er pene? 🙈 Det var så mye faking og gjennomgåtte operasjoner der, men jeg tror jeg må si at disse Jenner-søstrene var et hakk over de andre. Men hun ene av de har jo i praksis bygget seg et helt nytt ansikt, ser det ut til. :fnise:

Hvem er din favoritt, @Lady?

Helt klart Kendall Jenner😊 Enig i at de andre er altfor fake.

@Zumo de Melocotón Hvor mange ganger har du vært forelsket?

Skrevet (endret)
Lady skrev (På 12.9.2016 den 21.42):

Endret av annebanane
Skrevet
8 timer siden, Zumo de Melocotón skrev:

Ferskenjuice. 😊 Hva er det beste som har skjedd deg siste uken, @1Cecilie?

Nei, det pleier jeg ikke å gå rundt å tenke på. 😊 Hvilken bil ville du kjørt om du kunne velge uavhengig av pris, @EpleDrue?

Har du oversett det siste spørsmålet mitt, @Cyrus:fnise:

Enig. Klein-søt var en god beskrivelse. :ler:

Eh, nei. Det har jeg aldri gjort og visste ikke at det var et begrep heller. :tongue:

Har du sett "Unge lovende", @Moonwalker? Synes du det er like småpinlig som meg?

Det beste som har skjedd meg denne uken er at jeg fikk møte bestekompisen min som jeg ikke har sett på nesten et halvt år! :D 

@EpleDrue Hva er det dummeste du har hørt? 

Skrevet
15 timer siden, Moonwalker skrev:

@EpleDrue las du mye tegneserier når du var yngre? Hvilke?

Hadde min Donald Duck periode. :)@Moonwalker For slike som meg som henger litt etter.. Er Pokemon Go ut nå? Eller spilles det like mye enda? 

14 timer siden, Zumo de Melocotón skrev:

Hvilken bil ville du kjørt om du kunne velge uavhengig av pris, @EpleDrue?

En lamborghini, spiller ingen rolle hvilken.😍 @Zumo de Melocotón Siden du er såpass glad i meg, hva får jeg i julegave av deg?

5 timer siden, 1Cecilie skrev:

@EpleDrue Hva er det dummeste du har hørt? 

Tenker du her inne på Kvinneguiden, eller generelt i livet? Her inne har jeg lest utrolig mye dumt, klarer ikke plukke ut det dummeste. (For å ikke flaue noen ut :ph34r:

Ellers hører jeg mye dumt på byen, i matbutikken osv. Kommer seriøst ikke på noe som er det dummeste jeg har hørt. Da har jeg tydeligvis hørt mye dumt. 

@1Cecilie Tenker du noen gang over hva andre mennesker fra andre land tenker om deg når du sier du er norsk? Og gjør du deg opp en mening om en person basert på landet han/hun er fra? 

Skrevet (endret)
EpleDrue skrev (På 13.9.2016 den 7.54):

Endret av annebanane
Skrevet
Den 8.9.2016 at 23.13, Cyrus skrev:

@calavi Når vasket du bilen innvendig sist?

For et par måneder siden hadde vi ordentlig storrengjøring i bilen. Kjører dog ikke bil selv da, men jeg sitter på :nigo:

Den 8.9.2016 at 23.20, Lady skrev:

@calavi Har du noen gang hatt selvmordstanker ?

Nei, det har jeg heldigvis aldri hatt. Har hatt tunge stunder, men er generelt glad i livet og ting har aldri vært så ille at jeg har hatt slike tanker. 

Den 9.9.2016 at 12.13, EpleDrue skrev:

@calavi Er du flink til å bowle? 

Jeg er vel ganske gjennomsnittlig tror jeg. Er ikke ofte jeg spiller bowling så da er det begrenset hvor god man blir.  

Den 9.9.2016 at 17.23, Zumo de Melocotón skrev:

Det høres sikkert bedre ut enn det er. Vil si jeg er ganske ordinær, så det kan være tilfeldigheter. :fnise:  Samshing var forresten et kult ord, selv om det sikkert var en skriveleif, så det må adopteres. :ler:

Hvilken av Apple-fargene liker du best; gull, rose gull, sølv eller sort, @calavi?

Jeg har mine tvil på at du er ordinær altså... Det er liksom en del som tilsier annet :blomst:

Skriveleif? Skjønner ikke hva du snakker om...:laugh:

Apple-farger ja... Merker det er vanskelig å komme med et svar på det, etter som jeg aldri har eid et apple-produkt. Jeg foretrekker samsung jeg... Samsung er livet! :hoppendeglad:

@Cyrus Hva sier du til en person som sniker foran deg i køen på matbutikken? 
@Zumo de Melocotón Favorittskuespiller? 
@Moonwalker Beste komiserie? 

Gjest Zumo de Melocotón
Skrevet
12 timer siden, Lady skrev:

Helt klart Kendall Jenner😊 Enig i at de andre er altfor fake.

@Zumo de Melocotón Hvor mange ganger har du vært forelsket?

Da er vi enige! 😄👍

Oj.. Hmm... Sånn ordentlig forelsket? For hvis det er av betatt-typen så husker jeg ikke, har jo vært småbetatt en del ganger. Skikkelig forelsket av typen "denne mannen vil jeg leve sammen med resten av livet" har jeg vel bare vært én gang, men jeg kjente han i noen måneder før jeg ble ordentlig forelska i han. Mulig det var fordi jeg hadde type fra før. :fnise: Han har lagt beslag på følelsene mine i nesten to tiår. Var vel litt småforelsket i han jeg var sammen med fra før også. Og så har jeg hatt to slags "nettforhold" eller "nett+telefon"-forhold i løpet av livet hvor jeg har følt meg ganske forelsket og ikke bare betatt. 😉

Du da, @Lady?

10 timer siden, Moonwalker skrev:

@Zumo de Melocotón leser du spøkelseshistorier?

Ikke nå lenger. Var veldig interessert i skumle ting tidligere, men innså vel at det var grunnen til at jeg var mørkredd og husredd, så droppet det og er ikke redd lenger. :tongue:

Hvor mange selfies har du liggende på mobilen akkurat nå, @Moonwalker?

2 timer siden, EpleDrue skrev:

En lamborghini, spiller ingen rolle hvilken.😍 @Zumo de Melocotón Siden du er såpass glad i meg, hva får jeg i julegave av deg?

Tja.. En Lamborghini blir nok litt dyrt da, kanskje en prøvetur?! :fnise: Men vil du virkelig vite hva du får i julegaver før selve julaften? Hva ønsker du deg til jul da, @EpleDrue?

Har du noen gang lest et innlegg fra en AB og tenkt "Pokker, nå tror den personen som blir tagget sikkert at det er jeg som har skrevet som AB", @EpleDrue?

29 minutter siden, calavi skrev:

Jeg har mine tvil på at du er ordinær altså... Det er liksom en del som tilsier annet :blomst:

Apple-farger ja... Merker det er vanskelig å komme med et svar på det, etter som jeg aldri har eid et apple-produkt. Jeg foretrekker samsung jeg... Samsung er livet! :hoppendeglad:
@Zumo de Melocotón Favorittskuespiller?

Hahah... Jeg skal ikke bruke tråden på å krangle om det altså. :fnise: :blomst:

Ingen Apple-produkter??! :daane: Henry Cavill! 😍😂

Kunne du frivillig lagt bort telefon og internett en hel uke i strekk (uten å være på ferie), @calavi?

Skrevet (endret)
calavi skrev (På 13.9.2016 den 10.12):

Endret av annebanane
Skrevet
19 timer siden, Moonwalker skrev:

Skulle ikke forundre meg! Hadde jeg vært i et forhold med en aktiv bruker så tror jeg ikke at jeg ville ha sagt noe særlig selv heller. Men hvem det kan være er jeg mer usikker på. Mange sier jo at kjæresten er her inne, så da har vi de. Også ser jeg for meg at en del av de som er ganske aktive flørter godt eller holder på med hverandre. Fantasien florerer! :ler:

@Lady er du ei av de med hemmelig kjæreste eller flørt her inne? Eller kunne du tenkt deg det?

Ikke i det hele tatt.. helt til jeg er ute i høstmørket og -vinden alene. Eller sitter midt på natta alene i et stort knirkete hus. Da blir jeg automatisk litt tullende overtroisk ser du spøkelseshistorier?

Samme her :ler: 

Nei, har vel ikke det. Er ikke så glad i å møte mennesker fra nettet, så egentlig ikke.

@Moonwalker Hvor har de kvalitetsundertøy til en fear pris?

Skrevet
7 timer siden, Zumo de Melocotón skrev:

Da er vi enige! 😄👍

Oj.. Hmm... Sånn ordentlig forelsket? For hvis det er av betatt-typen så husker jeg ikke, har jo vært småbetatt en del ganger. Skikkelig forelsket av typen "denne mannen vil jeg leve sammen med resten av livet" har jeg vel bare vært én gang, men jeg kjente han i noen måneder før jeg ble ordentlig forelska i han. Mulig det var fordi jeg hadde type fra før. :fnise: Han har lagt beslag på følelsene mine i nesten to tiår. Var vel litt småforelsket i han jeg var sammen med fra før også. Og så har jeg hatt to slags "nettforhold" eller "nett+telefon"-forhold i løpet av livet hvor jeg har følt meg ganske forelsket og ikke bare betatt. 😉

Du da, @Lady?

Ja! :fnise: 👍🏻

Ja, sånn ordentlig forelsket. To ganger har jeg vært helt hodestups forelsket. Tenker på han ene i ny og ne enda faktisk. Lurer på hvordan det hadde vært å møte han nå 🙈

@Zumo de Melocotón Hvem syns du er Norges kjekkeste kjendis? 

Skrevet
Den Tuesday, September 13, 2016 at 8.25, Moonwalker skrev:

@EpleDrue har du vært skikkelig hektet på et spill en gang? hvilket?

Var skikkelig hekta på Counter Strike 1.6 i min ungdom. Faren min gjorde slik at det ikke sprutet blod fra de en drepte. Han mente det var mye bedre for meg å ikke se det. Dro på LAN med kompiser. Spiste litt for mye grandiosa og drakk litt for mye cola. Gøy var det! Spilte mot en jente som knuste meg, la bort CS den dagen. :ph34r:

@Moonwalker Tror du barn blir påvirket av spillene de spiller? 

Den Tuesday, September 13, 2016 at 11.53, Zumo de Melocotón skrev:

Tja.. En Lamborghini blir nok litt dyrt da, kanskje en prøvetur?! :fnise: Men vil du virkelig vite hva du får i julegaver før selve julaften? Hva ønsker du deg til jul da, @EpleDrue?

Har du noen gang lest et innlegg fra en AB og tenkt "Pokker, nå tror den personen som blir tagget sikkert at det er jeg som har skrevet som AB", @EpleDrue?

Så nå har vennskapet vårt en max-pris også? "Blir nok litt for dyrt"?! Takk for den liksom. :ler2: En prøvetur er innafor! Nei, jeg er jo i følge deg og visse andre brukere her inne enda en guttunge, selvfølgelig vil jeg ikke vite hva jeg får i julegave før selve julaften! Har sendt en ønskeliste til julenissen, ville være tidlig ute i år. Har du sendt din liste, @Zumo de Melocotón og har du vært snill i år? 

Nei, egentlig ikke. Greit nok både jeg og mobilen fikk heteslag her om dagen, men tror alle vet at jeg synes ab er noe tull. :fnise: @Zumo de Melocotón Hva var det siste du postet som ab? 

Skrevet
19 timer siden, Lady skrev:

Det finner du i eksklusive magasiner. Der er prisene frykt-elig høye. :fnise:

Anonymkode: dc976...f20

• Liker 1
Skrevet (endret)
Lady skrev (På 13.9.2016 den 19.03):

Endret av annebanane
Skrevet
20 timer siden, Lady skrev:

Hva legger du i "fear" pris?

Skrevet
16 minutter siden, Moonwalker skrev:

:vetikke: Det lurer jeg også litt på. Er du innenfor de vanlige størrelsene så burde det ikke være så vanskelig å finne. Så kommer det også an på hva du ser på som kvalitetsundertøy.

@Lady hva er kvalitetsundertøy for deg?

Tror noen barn blir det, men de fleste ikke noe særlig. F.eks: I familien vår ble vi aldri direkte påvirket av handlingen i noen av spillene, imens hos naboen ble en alt alt for påvirket og tok det ut i virkeligheten (med referanser til spillene da handlinger ble gjort). Barn som er lettpåvirkelige eller spiller for å rømme til en annen verden er nok mer i faresonen.

du generelt lett påvirkelig, eller er du det totalt motsatte og er et stabeist? Eller har du kanskje funnet den gyldne middelvei?

Jeg syns Change, Calvin Klein og Triumph er bra. Syns det er grei pris på bh, men 2-300kr for en truse syns jeg blir litt dyrt .. 

@Moonwalker Hva med deg?

Skrevet
11 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hva legger du i "fear" pris?

Maks 500kr for bh og rundt 100kr for string/hipster

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...