Gå til innhold

Spør en bruker


Gjest incognita

Anbefalte innlegg

9 timer siden, EpleDrue skrev:

9.30 er absolutt en god tid! 

Nå spør du veldig vanskelig her må jeg si. Kan ikke huske sist jeg prøvde benkpress. Det er liksom ikke helt min arena. Hvor mye

Hmm, nå kan jeg ikke så mye om merker osv, men er godt fornøyd med Levi's når det kommer til jeans og t-skjorte. Tenker du litt finere klær som en dress er jeg veldig fornøyd med armanidressen min. :ler2: @Lady Følger du de nye trendene innen mote? Og er det viktig for deg å ha det siste og nyeste? 

Se mine nærmeste lykkes og/eller ha det fint. Samt en god burgbowle? 

Jeg syns det er gøy med klær, men jeg bryr meg ikke om trender eller hva som er siste nytt. Foretrekker å sette sammen min egen stil 😃

@EpleDrue Har du sett lights out på kino? 

4 timer siden, Zumo de Melocotón skrev:

Jeg så de første sesongene, men har ikke kommet så langt at jeg har sett den/de siste. Har ikke savnet den nok til å prioritere den, så det er vel svaret mitt på den saken. :fnise:

Ser du på Outlander og Poldark, @Lady?

Tentativ plan er filmmaraton og bursdag

Haha :fnise: Nei, er det bra? Hva handler de seriene om?

@Zumo de Melocotón Er du komfortabel med å vise deg frem uten sminke? ✨

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Zumo de Melocotón
5 timer siden, Cyrus skrev:

@Zumo de Melocotón Du er flink på å roe ned barn, men hvordan roer man ned en labradoodlevalp med total mangel på folkeskikk??

Lærer den folkeskikk?! :fnise: Men er du sikker på at den ikke bare er overtrøtt eller stresset? Rotrening og bindetrening er sikkert tingen, uten at jeg garanterer for noe som helst. Bind valpen i rolige omgivelser og gjør vanlige, ikke-stressende ting rundt den til den legger seg ned og evt. sovner. Gjenta til det ikke er nødvendig lenger. Voila! :nigo:

Når kikket du sist på stjernene, @Cyrus?

 

2 timer siden, Lady skrev:

Haha :fnise: Nei, er det bra? Hva handler de seriene om?

@Zumo de Melocotón Er du komfortabel med å vise deg frem uten sminke? ✨

Er så trøtt nå, så orker ikke skrive noe langt. Google it! :tongue: Om du liker drama (med mer) fra gamle dager så er det verdt en titt. Anbefales!

Åjada! Jeg går uten sminke hele tiden, jeg. Farger vippene helt sorte en gang i mnd, ellers sminker jeg meg nesten utelukkende ved spesielle anledninger og fest. 😄👍

Kan du fødselsnummeret ditt utenat, @Lady?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 minutter siden, Zumo de Melocotón skrev:

Lærer den folkeskikk?! :fnise: Men er du sikker på at den ikke bare er overtrøtt eller stresset? Rotrening og bindetrening er sikkert tingen, uten at jeg garanterer for noe som helst. Bind valpen i rolige omgivelser og gjør vanlige, ikke-stressende ting rundt den til den legger seg ned og evt. sovner. Gjenta til det ikke er nødvendig lenger. Voila! :nigo:

Når kikket du sist på stjernene, @Cyrus?

Det gjorde jeg sist jeg satt på verandaen for å bedrive rekreasjonsaktivitet. Ganske nøyaktig 5 uker siden 😄

@Zumo de Melocotón Leser du horoskoper? Og tror du på det som står skrevet?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

18 timer siden, Cyrus skrev:

 

@EpleDrue Katt eller hund?

Helt klart hund. Jeg synes katter har frekkere personlighet enn de fleste kvinner. :ler2: @Cyrus Skal du kjøpe FIFA 2017? 

16 timer siden, Zumo de Melocotón skrev:

Er du skikkelig heit enda, eller er du tilbake på kjøligere breddegrader nå, @EpleDrue?

Er alltid heit?! Umh.. Er tilbake i Norge i morgen. :)@Zumo de Melocotón Stalker du en bestemt bruker her inne? Hvem da? 

11 timer siden, Lady skrev:

 

@EpleDrue Har du sett lights out på kino? 

Nei, det har jeg ikke. Anbefaler du filmen? @Lady Har du noen gang latt en figur i The SIMS dø med vilje? F.eks. fjernet alle dørene og latt han/hun brenne inne? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

51 minutter siden, EpleDrue skrev:

Helt klart hund. Jeg synes katter har frekkere personlighet enn de fleste kvinner. :ler2: @Cyrus Skal du kjøpe FIFA 2017? 

Nei jeg ga opp FIFA etter at jeg fant ut hvor fiksa Ultimate Team er.

@EpleDrue Har du vært aktiv fotballspiller? Hvilket lag heier du på?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Zumo de Melocotón
10 timer siden, Cyrus skrev:

@Zumo de Melocotón Leser du horoskoper? Og tror du på det som står skrevet?

Jeg gjorde det tidligere, men ikke de vanlige ukebladsversjonene. Har sluttet med det nå. :)

Hvilken type julekalender får barna dine, @Cyrus

1 time siden, EpleDrue skrev:

Er alltid heit?! Umh.. Er tilbake i Norge i morgen. :)@Zumo de Melocotón Stalker du en bestemt bruker her inne? Hvem da? 

Nei, jeg har i grunnen ikke for vane å stalke folk. :fnise:

Gjør du, @EpleDrue? Hvor pleier du å feire jul og hvem er du sammen med?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

43 minutter siden, Zumo de Melocotón skrev:

Jeg gjorde det tidligere, men ikke de vanlige ukebladsversjonene. Har sluttet med det nå. :)

Hvilken type julekalender får barna dine, @Cyrus

De får sjokoladekalender. I fjor var det vel Kinder tror jeg 😄

@Zumo de Melocotón Er en halv plate melkesjokolade og en proteinbar en fullverdig frokost?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Zumo de Melocotón
10 timer siden, Cyrus skrev:

@Zumo de Melocotón Er en halv plate melkesjokolade og en proteinbar en fullverdig frokost?

Tror ikke en ernæringsfysiolog ville godtatt det, men hvorfor må vi være så perfekte alltid? Spis heller noe sunnere neste gang. :tommel:

Skal du sjekke ut nattelivet i Oslo ikveld, @Cyrus

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Et øyeblikk siden, Zumo de Melocotón skrev:

Tror ikke en ernæringsfysiolog ville godtatt det, men hvorfor må vi være så perfekte alltid? Spis heller noe sunnere neste gang. :tommel:

Skal du sjekke ut nattelivet i Oslo ikveld, @Cyrus

Vet ikke helt...

@Zumo de Melocotón Tror du O.J. Simpson er en drapsmann?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Zumo de Melocotón
2 minutter siden, Cyrus skrev:

Vet ikke helt...

@Zumo de Melocotón Tror du O.J. Simpson er en drapsmann?

Det er jo mye som tilsier at han er det, og han virker litt sprø. Men det er heldigvis ikke min oppgave å dømme han og jeg ville satt meg grundigere inn i saken om jeg skulle det. 😊

Har du spilt Deus Ex: Mankind divided, @Cyrus?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den 7.9.2016 at 0.56, Dr. A. Kula skrev:

Kommer ikke på noen type jeg ikke liker. 

@Aamu hva er historien bak brukernavnet ditt?

"Aamu" er finsk og betyr "morgen". Jeg startet min KG-bruker på nytt, en frisk start (akkurat som en ny morgen), jeg tror på at man kan starte med blanke ark og tilgivelse er essensielt i mitt liv. Og finsk har også en relativt viktig plass i livet mitt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Den Saturday, September 10, 2016 at 10.44, Cyrus skrev:

 

@EpleDrue Har du vært aktiv fotballspiller? Hvilket lag heier du på?

Ja, det har jeg. Jeg heier på Liverpool 😊 Hva synes du om det norske landslaget i fotball, @Cyrus?

Den Saturday, September 10, 2016 at 11.29, Zumo de Melocotón skrev:

Gjør du, @EpleDrue? Hvor pleier du å feire jul og hvem er du sammen med?

Nei. Feirer jul med familien. :)@Zumo de Melocotón Har du begynt å tenke på stortingsvalget neste år? 

13 timer siden, AnonymBruker skrev:

@EpleDrue har du følelser for en dame på kåge?

Anonymkode: 94750...bed

Jaja ofc. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 minutter siden, EpleDrue skrev:

Ja, det har jeg. Jeg heier på Liverpool 😊 Hva synes du om det norske landslaget i fotball, @Cyrus?

Rette laget hvertfall 😄

Jeg synes de spiller elendig fotball. Pass and move for f@#$!!!

@EpleDrue Blir du glad om jeg poster en cover av "You'll never walk alone" 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Gjest Zumo de Melocotón
Den 11. september 2016 at 5.30, 1Cecilie skrev:

@Zumo de Melocotón Hva betyr navnet ditt? 

Ferskenjuice. 😊 Hva er det beste som har skjedd deg siste uken, @1Cecilie?

2 timer siden, EpleDrue skrev:

@Zumo de Melocotón Har du begynt å tenke på stortingsvalget neste år?

Nei, det pleier jeg ikke å gå rundt å tenke på. 😊 Hvilken bil ville du kjørt om du kunne velge uavhengig av pris, @EpleDrue?

Har du oversett det siste spørsmålet mitt, @Cyrus:fnise:

1 time siden, Moonwalker skrev:

2) synest ikke noen av de var særlig kjekke. Skulle jeg valgt hadde det blitt han Jon, men han er mer klein-søt :P

@Zumo de Melocotón sitter du med pute i fanget/fremfor ansiktet når noe kleint skjer på tv? Er du ei av de som bruker begrepet pute-tv?

Enig. Klein-søt var en god beskrivelse. :ler:

Eh, nei. Det har jeg aldri gjort og visste ikke at det var et begrep heller. :tongue:

Har du sett "Unge lovende", @Moonwalker? Synes du det er like småpinlig som meg?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

14 minutter siden, Zumo de Melocotón skrev:

Har du sett "Unge lovende", @Moonwalker? Synes du det er like småpinlig som meg?

Ja, det har jeg! Hadde maraton når det kom ut. Småpinlig synest jeg ikke det er, men hovedkarakteren kunne småirriterte meg (akkurat som i Girls - serien den er veeeeeldig lik). Likevel måtte jeg jo se hele greien. 

@Zumo de Melocotón hva synest du er spesielt pinlig i serien?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Zumo de Melocotón
13 minutter siden, Moonwalker skrev:

Ja, det har jeg! Hadde maraton når det kom ut. Småpinlig synest jeg ikke det er, men hovedkarakteren kunne småirriterte meg (akkurat som i Girls - serien den er veeeeeldig lik). Likevel måtte jeg jo se hele greien. 

@Zumo de Melocotón hva synest du er spesielt pinlig i serien?

Hvem er det som er hovedkarakteren egentlig? Ikke pinlig på den måten at jeg blir flau av det, men det er et eller annet med settingen, kjemien mellom karakterene, hvordan de forskjellige rollene spilles og at det er norsk og ufiltrert som gjør meg litt ukomfortabel når jeg ser på. Klarer ikke helt å sette fingeren på akkurat hva. :fnise: Måtte jo se det likevel.

Har du tips til flere NRK-programmer som bør sees, @Moonwalker?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

24 minutter siden, Zumo de Melocotón skrev:

Hvem er det som er hovedkarakteren egentlig? Ikke pinlig på den måten at jeg blir flau av det, men det er et eller annet med settingen, kjemien mellom karakterene, hvordan de forskjellige rollene spilles og at det er norsk og ufiltrert som gjør meg litt ukomfortabel når jeg ser på. Klarer ikke helt å sette fingeren på akkurat hva. :fnise: Måtte jo se det likevel.

Har du tips til flere NRK-programmer som bør sees, @Moonwalker?

Siri. Eller et det siri hun heter i virkeligheten? Øøhm. Hun der komikeren! altså hun som har skrevet serien også. Elise! Elise er det hun heter i serien.

 Det jeg virkelig anbefaler er Folkeopplysningen. Se alle sesonger! :popcorn:

@Zumo de Melocotón tror du på healing?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...