Lady Skrevet 7. september 2016 #8581 Skrevet 7. september 2016 1 time siden, Zumo de Melocotón skrev: Har du sett på "Når kjemien stemmer" på NRK, @Lady? Nei @Zumo de Melocotón Burde jeg se på det? ✨
Gjest EpleDrue Skrevet 7. september 2016 #8582 Skrevet 7. september 2016 16 timer siden, Silfen skrev: Dersom du ble bedt på ball, @EpleDrue, hadde du måttet lære deg å danse først? Nei, faktisk ikke! Her snakker du til skolens danseløve! @Silfen Hva er den rareste kombinasjonen du har sett av klesplagg på a) en kvinne og b) en mann? 13 timer siden, Zumo de Melocotón skrev: Vil teknologi redde menneskeheten eller ødelegge den, @EpleDrue? Både ja og nei vil jeg tro. Teknologien utvikler viktige og gode ting, men samtidig tar den bort konsentrasjonen til mennesker. Som igjen kan sette de i farlige situasjoner, som igjen kan ende med døden! (Viktig å overdramatisere dette da jeg ikke er så veldig teknisk av meg..) @Zumo de Melocotón Er du for eller i mot genmodifisering? 1 time siden, Zumo de Melocotón skrev: @EpleDrue Inspirert av "Når kjemien stemmer" på NRK: Kunne du ha brølt som et villdyr i skogen, sendt urinprøve til den potensielle daten din (som hun skal lukte på) og latt henne lukte nøye alle steder på kroppen din etter at du har latt være å dusje i en uke, for å forsikre deg om at dere er en perfect match fra naturens side? Jeg tenkte tja,hvorfor ikke? Helt til du nevnte jeg må gå en uke uten å dusje.. Da blir jeg litt usikker. Tror min perfect match løper meg ned på friidrettsbanen, jeg! @Zumo de Melocotón Tror du det finnes en perfect match for alle? @Lady Liker du lakris? @minister-mio Baker du julekaker selv, eller kjøper du de hos bakeren?
Gjest EpleDrue Skrevet 7. september 2016 #8583 Skrevet 7. september 2016 @Studinne90 Når en mann begynner å bli tynn i håret, burde han kjøpe seg en hatt, eller gå for den hårløse frisyren?
Lady Skrevet 7. september 2016 #8584 Skrevet 7. september 2016 3 minutter siden, EpleDrue skrev: Nei, faktisk ikke! Her snakker du til skolens danseløve! a er den rareste kombinasjonen du har sett av klesplagg på a) en kvinne og b) en mann? Både ja og nei vil jeg tro. Teknologien utvikler viktige og gode ting, men samtidig tar den bort konsentrasjonen til mennesker. Som igjen kan sette de i farlige situasjoner, som igjen kan ende med døden! (Viktig å overdramatisere dette da jeg ikke er så veldig teknisk av meg..)u for eller i mot genmodifisering? Jeg tenkte tja,hvorfor ikke? Helt til du nevnte jeg må gå en uke uten å dusje.. Da blir jeg litt usikker. Tror min perfect match løper meg ned på friidrettsbanen, jeg! du det finnes en perfect match for alle? @Lady Liker du lakris? du julekaker selv, eller kjøper du de hos bakeren? Jeg elsker lakris 😋 @EpleDrue Begynner du å bli tynn i håret?
Gjest EpleDrue Skrevet 7. september 2016 #8585 Skrevet 7. september 2016 2 minutter siden, Lady skrev: Jeg elsker lakris 😋 @EpleDrue Begynner du å bli tynn i håret? Tror ikke det. Unngår å ta selfies som viser meg hodebunnen min. @Lady Hvilken sjekkereplikk slår aldri feil på byen?
Lady Skrevet 7. september 2016 #8586 Skrevet 7. september 2016 2 minutter siden, EpleDrue skrev: Tror ikke det. Unngår å ta selfies som viser meg hodebunnen min. @Lady Hvilken sjekkereplikk slår aldri feil på byen? Hmm, vet ikke. @EpleDrue Hvordan gikk daten din ? ✨
Gjest EpleDrue Skrevet 7. september 2016 #8587 Skrevet 7. september 2016 1 time siden, Lady skrev: Hmm, vet ikke. @EpleDrue Hvordan gikk daten din ? ✨ Hun var gal psykopat. Nei, jeg vet ikke. Vi sitter nok igjen med ulike meninger. @Lady Hvordan vet en om en date gikk bra/dårlig?
Lady Skrevet 7. september 2016 #8588 Skrevet 7. september 2016 4 minutter siden, EpleDrue skrev: Hun var gal psykopat. Nei, jeg vet ikke. Vi sitter nok igjen med ulike meninger. @Lady Hvordan vet en om en date gikk bra/dårlig? Magefølelsen stemmer som regel.
Gjest EpleDrue Skrevet 7. september 2016 #8590 Skrevet 7. september 2016 3 minutter siden, Lady skrev: @EpleDrue Hva skal du i dag? Bytur. @Lady du da?
Lady Skrevet 7. september 2016 #8591 Skrevet 7. september 2016 5 minutter siden, EpleDrue skrev: Bytur. @Lady du da? Til frisøren snart 😊
Gjest EpleDrue Skrevet 7. september 2016 #8592 Skrevet 7. september 2016 3 minutter siden, Lady skrev: Til frisøren snart 😊 @Lady Hvor ofte er du hos frisøren?
Gjest Ajax Skrevet 7. september 2016 #8593 Skrevet 7. september 2016 3 timer siden, Zumo de Melocotón skrev: Tenkte på barneskole. 😊 Atlantis. Jeg kan godt være en sagnomsust person. @Cyrus Inspirert av "Når kjemien stemmer" på NRK: Kunne du ha brølt som et villdyr i skogen, sendt urinprøve til den potensielle daten din (som hun skal lukte på) og latt henne lukte nøye alle steder på kroppen din etter at du har latt være å dusje i en uke, for å forsikre deg om at dere er en perfect match fra naturens side? Er ikke dette helt vanlige ting å gjøre da? Eller burde jeg si opp uringlassabonnementet mitt?? Det hadde nok gått helt fint. Om noen vil lukte på det her så værsågod 😂 @Zumo de Melocotón Hva er det lengste du har gått uten å vaske deg?
Lady Skrevet 7. september 2016 #8594 Skrevet 7. september 2016 2 minutter siden, EpleDrue skrev: @Lady Hvor ofte er du hos frisøren? Det varierer. Ca hver tredje måned kanskje. @EpleDrue Hva med deg?
Gjest Ajax Skrevet 7. september 2016 #8595 Skrevet 7. september 2016 1 time siden, Lady skrev: Haha, litt merkelig ordvalg 🙈 Men jeg prøver jo å være anonym her inne Nei @Cyrus Hva er det søteste barnet ditt har sagt til deg? ☀️ De sier så mye søtt hver dag, så det er vanskelig å komme på noe konkret i farta 😄 @Lady Liker du best å gå med skjørt eller bukse?
Lady Skrevet 7. september 2016 #8596 Skrevet 7. september 2016 2 minutter siden, Cyrus skrev: De sier så mye søtt hver dag, så det er vanskelig å komme på noe konkret i farta 😄 @Lady Liker du best å gå med skjørt eller bukse? Skjørt. @Cyrus Hva er den styggeste trenden du har sett?
Gjest EpleDrue Skrevet 7. september 2016 #8597 Skrevet 7. september 2016 11 minutter siden, Lady skrev: Det varierer. Ca hver tredje måned kanskje. @EpleDrue Hva med deg? Hver andre-tredje måned. Blir litt hyppigere om sommeren. @Lady Har du hatt rosa, grønt, blått eller lilla hår før?
Lady Skrevet 7. september 2016 #8598 Skrevet 7. september 2016 1 minutt siden, EpleDrue skrev: Hver andre-tredje måned. Blir litt hyppigere om sommeren. @Lady Har du hatt rosa, grønt, blått eller lilla hår før? Jeg har hatt rosa i lengdene @EpleDrue Har du noen gang hatt behov for advokat?
Gjest EpleDrue Skrevet 7. september 2016 #8599 Skrevet 7. september 2016 4 minutter siden, Lady skrev: Jeg har hatt rosa i lengdene @EpleDrue Har du noen gang hatt behov for advokat? Nei. @Lady Har du følgt valgkampen i USA?
Lady Skrevet 7. september 2016 #8600 Skrevet 7. september 2016 Et øyeblikk siden, EpleDrue skrev: Nei. @Lady Har du følgt valgkampen i USA? Nei
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå