annebanane Skrevet 5. september 2016 #8481 Skrevet 5. september 2016 (endret) EpleDrue skrev (På 5.9.2016 den 15.10): @Moonwalker Endret 20. august 2022 av Moonwalker
Gjest Jacklost Skrevet 5. september 2016 #8482 Skrevet 5. september 2016 @Moonwalker Jeg må jo tro på det når han faktisk har helbredet folk 😁 @Moonwalker Har du sett den?
Silfen Skrevet 5. september 2016 #8483 Skrevet 5. september 2016 1 time siden, EpleDrue skrev: Sushi. Eller kebab, men ser ikke helt for meg noen ville servert kebab.. @Silfen Hvor gammel føler du deg egentlig i forhold til din egentlige alder? Egentlige alder? Jeg er 29! Hvordan våger du å påstå noe annet! Men nei, jeg er blitt gammel og avdanket alle stedet bortsett fra hodet. Er det noe du ser frem til, eller, å bli gæmlis?
Dr. A. Kula Skrevet 5. september 2016 #8484 Skrevet 5. september 2016 14 timer siden, Moonwalker skrev: <...> Joda, siste årene har jeg gjort det nesten hvert år. @Dr. A. Kula kjente du en økt glede for jul da du fikk barn? <...> Kan ikke huske (eller tenke meg) at gleden økte bare fordi jeg fikk barn. Første året(-ene) er jo barn så små at de ikke forstår så mye selv enda. Det er først når barna blir litt eldre at det blir litt ekstra kjekt å skape ektra glede for barn. @Moonwalker har du vært julenisse for familiens barn noen gang? 2 timer siden, kisskissbangbang skrev: Hva har jeg gått glipp av her'a? @kisskissbangbang det er bare å lese seg opp! Så finner du ut. Har du holdt deg oppdatert i "Må jobbe julaften. Alenemor" - tråden? 1 time siden, EpleDrue skrev: <...> Bedre enn forventet, men føler det er på tide Høgmo gir seg. @Dr. A. Kula Hvem synes du burde bli den nye landslagstreneren til Norge? <...> Har ikke tenkt på hvem det burde være. Dessuten er det stor forskjell på å være klubb-trener og landslagstrener. Da er den viktigste egenskapen å finne rette spillere til sin "gameplan". @EpleDrue synes du det er på tide med en ikke-norsk landslagssjef? 48 minutter siden, Jacklost skrev: <...> Ajourført <...> @Jacklost Ajourført - hvordan er dette nytt? @Silfen hva slags doktor er du (referansen i signaturfeltet)? PhD eller MD? @Mysticgirl Når er rette tidspunkt for gjesten å innfinne seg?
Silfen Skrevet 5. september 2016 #8485 Skrevet 5. september 2016 7 minutter siden, Dr. A. Kula skrev: @Silfen hva slags doktor er du (referansen i signaturfeltet)? PhD eller MD? BS. 1
AnonymBruker Skrevet 5. september 2016 #8486 Skrevet 5. september 2016 @EpleDrue Er du homofil? Anonymkode: 94750...bed
kisskissbangbang Skrevet 5. september 2016 #8487 Skrevet 5. september 2016 11 minutter siden, Dr. A. Kula skrev: @kisskissbangbang det er bare å lese seg opp! Så finner du ut. Har du holdt deg oppdatert i "Må jobbe julaften. Alenemor" - tråden? Mente at jeg lurte på hvorfor Tekola hadde sett seg nødt til å rydde. Nei, jeg hopper av sånne tråder etterhvert, orker ikke følge med på side opp og side ned av det samme.
Gjest EpleDrue Skrevet 5. september 2016 #8488 Skrevet 5. september 2016 1 time siden, Moonwalker skrev: @EpleDrue hva er ditt favoritt-kortspill? Politisk ukorrekt. Tenker du vanlig kortstokk liker jeg for tiden veldig godt spøkelse. @Moonwalker Hva var det siste du hadde i munnen din? 37 minutter siden, Silfen skrev: Egentlige alder? Jeg er 29! Hvordan våger du å påstå noe annet! Men nei, jeg er blitt gammel og avdanket alle stedet bortsett fra hodet. Er det noe du ser frem til, eller, å bli gæmlis? @Silfen Når regnes en å være "gæmlis"?. Usikker om det er noe jeg ser frem til, men jeg håper jeg beholder håret i mange år. 29 minutter siden, Dr. A. Kula skrev: @EpleDrue synes du det er på tide med en ikke-norsk landslagssjef? Tror det kunne vært spennende å prøvd med en ikke-norsk landslagssjef, kanskje en kvinne? Som Chan Yuen-ting eller Helena Costa. @Dr. A. Kula Synes du det var riktig å ikke ha med Ødegaard i troppen mot Tyskland? 19 minutter siden, AnonymBruker skrev: @EpleDrue Er du homofil? Anonymkode: 94750...bed Nei.
Silfen Skrevet 5. september 2016 #8489 Skrevet 5. september 2016 3 minutter siden, EpleDrue skrev: @Silfen Når regnes en å være "gæmlis"?. Usikker om det er noe jeg ser frem til, men jeg håper jeg beholder håret i mange år. Siden 40 er det nye 30, så kanskje man er gæmlis når man er 55 +? Jeg vet ikke lenger. Jeg trodde jeg ville være eldre enn jeg er nå. Før. Ungdommen forfølger meg. *angst* Ville du heller mistet håret eller fått ølmage?
Gjest EpleDrue Skrevet 5. september 2016 #8490 Skrevet 5. september 2016 2 minutter siden, Silfen skrev: Siden 40 er det nye 30, så kanskje man er gæmlis når man er 55 +? Jeg vet ikke lenger. Jeg trodde jeg ville være eldre enn jeg er nå. Før. Ungdommen forfølger meg. *angst* Ville du heller mistet håret eller fått ølmage? Helt klart ølmage, den kan trenes bort. Vil ikke miste håret mitt. @Silfen Liker du musikaler? Hvis ja, hvilken er din favoritt?
Silfen Skrevet 5. september 2016 #8491 Skrevet 5. september 2016 1 minutt siden, EpleDrue skrev: Helt klart ølmage, den kan trenes bort. Vil ikke miste håret mitt. @Silfen Liker du musikaler? Hvis ja, hvilken er din favoritt? Har mennene i familien din mistet håret da? Ja, jeg liker musikaler. Har ikke vært på så mange, en håndfull da jeg bodde i London. Likte Miss Saigon best av de. Ellers er det jo en haug filmatiserte. Hvem digger ikke Mary Poppins og Chittychittybangbang for eksempel. Eller Jungelboken. Eller Oliver. Eller Grease. Eller ... Cannot choose. Tror de er på den barnlige siden, men jeg er jo 18 år og dah ... Ser du chickflicks ene og alene for å være grei med daten din eller liker du de og?
annebanane Skrevet 5. september 2016 #8492 Skrevet 5. september 2016 (endret) Jacklost skrev (På 5.9.2016 den 15.58): @Moonwalker Har du sett den? Endret 20. august 2022 av Moonwalker
AnonymBruker Skrevet 5. september 2016 #8493 Skrevet 5. september 2016 @EpleDrue Kysset en mann før? Anonymkode: 94750...bed
Byjenta! Skrevet 5. september 2016 #8494 Skrevet 5. september 2016 21 timer siden, Coronas skrev: @byjenta liker du deg best i byen? Hva liker du minst med landlige plasser? Det gjør jeg helt klart, jeg har alltid bodd i en by. Nå har jeg flyttet fra hjembyen min og til hjembyen til min kjære, men jeg trives best i byer. altså, jeg liker da landlige plasser også, men blir det en bygd på toppen 1000 stk, så føler jeg meg litt "inneklemt" og at det ofte blir litt øde. Men likevel så er det jo koselig, de fleste kjenner de fleste og Så.
minister-mio Skrevet 5. september 2016 #8495 Skrevet 5. september 2016 3 timer siden, EpleDrue skrev: Uten fast følge. Hva er din sivilstatus, @minister-mio? Jeg er gift, men siden min mann dessverre er gått bort er jeg vel strengt tatt enke. For å bruke facebooksjargong: Det er komplisert @EpleDrue har du plukket sopp i år?
Dr. A. Kula Skrevet 5. september 2016 #8496 Skrevet 5. september 2016 2 timer siden, Silfen skrev: BS. så da er det greit at folk på KG kaller meg doktoren, basert på brukernavnet mitt, da. Dr. A. Kula 1 time siden, EpleDrue skrev: <...> Tror det kunne vært spennende å prøvd med en ikke-norsk landslagssjef, kanskje en kvinne? Som Chan Yuen-ting eller Helena Costa. @Dr. A. Kula Synes du det var riktig å ikke ha med Ødegaard i troppen mot Tyskland? <...> Hadde vært stilig med en kvinne, ja. Finnes noen dyktige i Toppserien, og også noen for noen damelandslag. Kanskje vi faktisk kunne fått litt gang på landslaget. Men så spørs det om noen kvinner "tør". Fallhøyden er ganske stor som kvinnelig trener for et herrelandslag i fotball. Det ville vel vært den første? Det kan jo se sånn ut i etterkant, at MØ burde vært med. Greit at Jarstein stod i mål? 50 minutter siden, Moonwalker skrev: <...> Nei, men jeg har vært både julenisse og konen til julenisse flere ganger for hele bygden. @Dr. A. Kula setter du ut grøt til nissen? <...> Nei, den skal jeg ha selv! @Moonwalker bruker du vaniljesukker i risgrøten (når du lager den, ikke som erstatning for sukkerbrød altså)? 45 minutter siden, Byjenta! skrev: Det gjør jeg helt klart, jeg har alltid bodd i en by. Nå har jeg flyttet fra hjembyen min og til hjembyen til min kjære, men jeg trives best i byer. altså, jeg liker da landlige plasser også, men blir det en bygd på toppen 1000 stk, så føler jeg meg litt "inneklemt" og at det ofte blir litt øde. Men likevel så er det jo koselig, de fleste kjenner de fleste og Så. @Byjenta! har du mistet favorittsanger din?
Silfen Skrevet 5. september 2016 #8497 Skrevet 5. september 2016 15 minutter siden, Dr. A. Kula skrev: så da er det greit at folk på KG kaller meg doktoren, basert på brukernavnet mitt, da. Dr. A. Kula Det er bare en THE Doctor.
Dr. A. Kula Skrevet 5. september 2016 #8498 Skrevet 5. september 2016 4 minutter siden, Silfen skrev: Det er bare en THE Doctor. Men hallo! Jeg er selvsagt ikke THE doctor (of BS), den tittelen skal du få helt for deg selv. Dessuten er det jo ikke min feil at brukerne her ikke kan lese! @Silfen kan doktoren gi meg en diagnose? (frisk?)
Gjest Tigress Skrevet 5. september 2016 #8499 Skrevet 5. september 2016 Den 9/3/2016 at 12.07, Dr. A. Kula skrev: @Tigress er undrast kvifor du såg på profila mi den 26/8? Og fann du da noko som du ikkje hadde venta deg, noko spanande eller mogeleg som ottast deg? Inga aning. Det verka vel vettugt då, men det har ramla ut av skolten min for lenge sida!
Silfen Skrevet 5. september 2016 #8500 Skrevet 5. september 2016 11 minutter siden, Dr. A. Kula skrev: Men hallo! Jeg er selvsagt ikke THE doctor (of BS), den tittelen skal du få helt for deg selv. Dessuten er det jo ikke min feil at brukerne her ikke kan lese! @Silfen kan doktoren gi meg en diagnose? (frisk?) Tenker du er litt anemisk. 1
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå