minister-mio Skrevet 4. september 2016 #8441 Skrevet 4. september 2016 1 minutt siden, Cyrus skrev: Nei. @minister-mio Nevn en ting som gir deg trua på at alt kommer til å ordne seg, som gir deg et positivt syn på livet. døden @Cyrus er du optimist?
Lady Skrevet 4. september 2016 #8442 Skrevet 4. september 2016 5 minutter siden, minister-mio skrev: hverdagene, når livet er ukomplisert og lite dramatisk, når bussen bare er litt forsinka. Godt spørsmål. @Lady du da? Når jeg hunden min løper logrende bort til meg og bjeffer av gleder for å se meg. Når jeg får noe helt uventet. Som fks sist jeg var på cafeen og kjøpte brød fikk jeg en smoothie gratis siden de snart skulle stenge. Sånne småting som man ikke forventer seg setter jeg skikkelig pris på. @minister-mio skal du opp tidlig i morgen?
Lady Skrevet 4. september 2016 #8443 Skrevet 4. september 2016 (endret) 14 minutter siden, Cyrus skrev: Sånn passe. Jeg har dager jeg går forbi speilet og bare "hey there handsome", og dager hvor jeg bare vil sette fyr på meg sjæl. @Lady Er du fornøyd med utseendet mitt? Ja, det syns jeg du skal være også. @Cyrus Spretter du opp om morgenen eller drøyer du med å stå opp så langt det lar seg gjøre? Endret 4. september 2016 av Lady
Lady Skrevet 4. september 2016 #8444 Skrevet 4. september 2016 Et øyeblikk siden, Lady skrev: Ja, det syns jeg du skal være også. @Cyrus Spretter du opp om morgenen eller drøyer du med å stå opp så langt det lar seg gjøre?
minister-mio Skrevet 4. september 2016 #8445 Skrevet 4. september 2016 Et øyeblikk siden, Lady skrev: Når jeg hunden min løper logrende bort til meg og bjeffer av gleder for å se meg. Når jeg får noe helt uventet. Som fks sist jeg var på cafeen og kjøpte brød fikk jeg en smoothie gratis siden de snart skulle stenge. Sånne småting som man ikke forventer seg setter jeg skikkelig pris på. @minister-mio skal du opp tidlig i morgen? Det hørtes koselig ut da) Jeg trenger ikke stå opp tidlig i morgen, da planen for dagen er ta to telefoner og stryke en skjorte, men regner med å våkne alt for tidlig. @Lady hva heter hunden din?
Gjest Ajax Skrevet 4. september 2016 #8446 Skrevet 4. september 2016 8 minutter siden, minister-mio skrev: døden @Cyrus er du optimist? Jaja! Når man er på bunnen kan jo ting bare bli bedre 😄 Det kommer alltids noe positivt selv om man ikke leter etter det. @minister-mio Frykter du døden?
annebanane Skrevet 4. september 2016 #8447 Skrevet 4. september 2016 (endret) Cyrus skrev (På 4.9.2016 den 23.10): @Moonwalker Favorittradiokanal? @Cyrus Endret 20. august 2022 av Moonwalker
Gjest Ajax Skrevet 4. september 2016 #8448 Skrevet 4. september 2016 1 minutt siden, Lady skrev: Jeg spretter opp!! Ofte så trøtt at jeg ikke vet hvor jeg er. Du vet sånn legger brødkniven i søpla, bruker 25min på å varme havregrøt i 2min i mikroen, må stoppe opp og dobbeltsjekke at jeg har på meg bukser før jeg drar hjemmeifra 😄 @Lady Har du det tøft?
Gjest Ajax Skrevet 4. september 2016 #8449 Skrevet 4. september 2016 2 minutter siden, Moonwalker skrev: @Cyrus dine soveteknikker beskrevet tidligere fungerte ikke. Har du forslag til en dokumentar jeg kan se? Cocaine cowboys 1, 2, og reloaded. Alle er på netflix 😄 @Moonwalker Har du noe på soverommet du kan forsvare deg med i tilfelle innbrudd?
Lady Skrevet 4. september 2016 #8450 Skrevet 4. september 2016 5 minutter siden, minister-mio skrev: Det hørtes koselig ut da) Jeg trenger ikke stå opp tidlig i morgen, da planen for dagen er ta to telefoner og stryke en skjorte, men regner med å våkne alt for tidlig. @Lady hva heter hunden din? Det tør jeg ikke skrive her. @minister-mio Er du flnk til å trene?
Lady Skrevet 4. september 2016 #8451 Skrevet 4. september 2016 2 minutter siden, Cyrus skrev: Jeg spretter opp!! Ofte så trøtt at jeg ikke vet hvor jeg er. Du vet sånn legger brødkniven i søpla, bruker 25min på å varme havregrøt i 2min i mikroen, må stoppe opp og dobbeltsjekke at jeg har på meg bukser før jeg drar hjemmeifra 😄 @Lady Har du det tøft? Da er du flinkere enn meg Den siste tiden har det vært veldig mange påkjenninger på en gang, så ja. Jeg har det ganske tøft nå. @Cyrus Sover du best alene eller sammen med noen?
annebanane Skrevet 4. september 2016 #8452 Skrevet 4. september 2016 (endret) Cyrus skrev (På 5.9.2016 den 0.46): Endret 20. august 2022 av Moonwalker
Lady Skrevet 4. september 2016 #8453 Skrevet 4. september 2016 11 minutter siden, Moonwalker skrev: Egentlig ingen, men det kan hende jeg endrer mening en gang. Uansett hadde det blitt maksimum 2. @Lady hva er din favoritt-tvkanal? Det kommer an på hvilken del av familien jeg "må" feire med. Om det er med de jeg ikke er så giret på så kan jeg like greitt jobbe senvakt eller natt til 25. Er det med resten ville jeg hatt tidligvakt eller natt til julaften slik at jeg fikk selve ettermiddagen du noen i familien du er mindre glad i å feire jul med? Basert på alle podcastene mine så blir det p3. soveteknikker beskrevet tidligere fungerte ikke. Har du forslag til en dokumentar jeg kan se? Har ingen favoritt. @Moonwalker Beste norske film?
minister-mio Skrevet 4. september 2016 #8454 Skrevet 4. september 2016 11 minutter siden, Cyrus skrev: Jaja! Når man er på bunnen kan jo ting bare bli bedre 😄 Det kommer alltids noe positivt selv om man ikke leter etter det. @minister-mio Frykter du døden? Jeg frykter dødsprosessen, men ikke å være død. 7 minutter siden, Lady skrev: Det tør jeg ikke skrive her. @minister-mio Er du flnk til å trene? pm? Sånn til vanlig er jeg flink til det. Trening er en del av hverdagen og jeg har et sunt forhold til det og sånn. Men nå er jeg sykemeldt så det er litt unntakstilstand og jeg trener egentlig ingenting. @Cyrus hvem er du gladest i? @Lady er du opptatt av helse?
Gjest Ajax Skrevet 4. september 2016 #8455 Skrevet 4. september 2016 4 minutter siden, Lady skrev: Da er du flinkere enn meg Den siste tiden har det vært veldig mange påkjenninger på en gang, så ja. Jeg har det ganske tøft nå. @Cyrus Sover du best alene eller sammen med noen? Sammen med noen 😄 Et øyeblikk siden, minister-mio skrev: @Cyrus hvem er du gladest i? Barna mine. 7 minutter siden, Moonwalker skrev: når jeg tenker over det så har jeg ganske så mye! @Cyrus hva har du på soverommet som du kan forsvare deg med ved et innbrudd? En golfkølle, en jaktkniv, en buttplug. Jeg sover også alltid naken så jeg satser på overraskelsesmomentet der 😄 @Lady, @minister-mio, @Moonwalker Takk for idag og god natt 😄
Dr. A. Kula Skrevet 4. september 2016 #8456 Skrevet 4. september 2016 46 minutter siden, minister-mio skrev: Når man mister familien sin så kjenner man iallefall hvor mye den betydde, pluss at de jeg har igjen blir ekstra verdifulle. @Dr. A. Kula Har du familie hos deg? Ja, men det mangler en. Har du fått etablert kontakt med interesse grupper/organisasjoner for personer med samme triste opplevelse som deg selv? (anbefales). 46 minutter siden, Cyrus skrev: Jeg har ikke gjort det ennå, men jeg kan komme til å gjøre det nå som du har nevnt det 😄 @Dr. A. Kula Er du i godt humør akkurat nå? Nei, har også hatt en litt tøff dag. Så et scenestykke som bragte frem altfor mye følelser av den triste sorten. Har du opplevd å bare begynne å grine "for ingenting"? 15 minutter siden, Moonwalker skrev: <...> Det kommer an på hvilken del av familien jeg "må" feire med. Om det er med de jeg ikke er så giret på så kan jeg like greitt jobbe senvakt eller natt til 25. Er det med resten ville jeg hatt tidligvakt eller natt til julaften slik at jeg fikk selve ettermiddagen og kvelden med de. @Dr. A. Kula har du noen i familien du er mindre glad i å feire jul med? <...> Egentlig ikke, men noen som kan bli litt intense over tid, men vi er mange nok til at man kan være mer fokusert på feks barna. Feirer du sammen med barn på noen av julene?
Gjest Zumo de Melocotón Skrevet 4. september 2016 #8457 Skrevet 4. september 2016 (endret) 12 timer siden, applestories skrev: Kos deg på jobb, er det to jobber du har? @Zumo de Melocotón Takk! Jepp, det stemmer. Litt mye å holde styr på til tider, men jeg liker begge og ville ikke velge bort en av de. Jobber du 100 % @applestories? Og er det 8-16 jobb? 11 timer siden, Moonwalker skrev: @Zumo de Melocotón er det akseptabelt å bare legge seg igjen og sove en haug timer til selv om det er familiebesøk i stua? Om den manglende søvnen ikke er selvforskyldt og om familiebesøket bare ramlet innom uten at det var planlagt i forveien - ja. Om ikke, så er det bare å holde seg i stuen til du sovner på sofaen. Hva var det beste som skjedde idag, @Moonwalker? Og har du planer om å døgne igjen i natt? 11 timer siden, Dr. A. Kula skrev: 1) Bronse er nok ikke edelt, nei. Tenkte mer på medaljer, men gidder ikke gå tilbake og sjekke hva vi skrev, men det kan kanskje du med bruk av tipset mitt? Håper inderlig du aldri vurderte platinum som svar! 2) Jo jeg blir imponert (veldig, faktisk), men litt freaka ut også. Vi snakker jo om potensielle lovbrudd etter straffeloven her, litt avhengig av hvor intimt vi snakker og aldersforskjell på dere. Au (og fortjent). @Zumo de Melocotón spurte ikke jeg deg også om rå-tipset jeg ga til applestories 1) Jeg ga opp det der prosjektet, doc. For lite søvn, for mye jobb, for lite hjernekapasitet. Jeg vurderte aldri platinum, så der er det bare å puste lettet ut. Gull var litt ment på spøk også, men det skjønte du sikkert?! Med mindre jeg går tilbake i tråden og leser alt på nytt når jeg har sovet ut, så får jeg bare leve med at jeg ikke aner hvor lenge dere har vært sammen. Men regner med det er lenger enn mitt forhold. 2) Ja, det er lov å freake litt ut av sånt. Så veldig vanlig i dagens samfunn er det nok ikke. Men jeg har hatt det fint! Første var litt på grensen av lovlig (han fylte 16), andre var lovlig. Begge er supre mennesker, ingen utnytting. Så ingen krise! Jeg husker ikke helt, gjorde du? Jeg vet at du spurte meg om gjett ordet-tråden og at jeg glatt overså det. Men jeg testet den der hoppefunksjonen og den er jo genial! Er du fornøyd med egen innsats i tråden idag, @Dr. A. Kula? Vil du heller ha en og en istedenfor ? 10 timer siden, Lady skrev: Jaaaa 😃☀️ Sitter ute i hagen og koser meg med salat og iste as we speak faktisk ☀️ @Zumo de Melocotón Er det sol hos deg? 😊 Det hørtes utrolig digg ut. Jeg rakk ikke å se så mye til solen idag før jeg måtte inn på jobb, så idag har den egentlig mest vært en plage (fikk lavthengende sol i øynene nesten uansett hva jeg skulle gjøre på jobb idag). Tenk at jeg klager over solen... Pleier du å pynte med roser eller tulipaner hjemme, @Lady? Om ikke, hvilke blomster eller planter har du akkurat nå? 1 time siden, minister-mio skrev: @Zumo de Melocotón er du nære med familien din? Jeg er veldig nær mesteparten av den, men det er et par jeg ikke har veldig mye kontakt med lenger. Står du noen ganger om kveldene og bare kikker ut på nattehimmelen en stund og får den "ro i sjelen"-følelsen, @minister-mio? 6 timer siden, Mysticgirl skrev: Ja, jeg er her av og til. Mye å gjøre i det siste og vært litt opptatt Ja, jeg gleder meg til jul. Det er koselig . Hva har du gjort i det siste? Så bra! Du må jo fortsette å henge her, vet du, eller savner vi deg jo. Jeg har vært litt opptatt selv også. Jeg har jobbet en del, mast litt på KG, vært med venner og ellers gjort som jeg pleier. Ikke noen store "out of the ordinary"-greier akkurat denne uken. Hva var det siste du kjøpte til leiligheten eller huset ditt, @Mysticgirl? Endret 4. september 2016 av Zumo de Melocotón
minister-mio Skrevet 4. september 2016 #8458 Skrevet 4. september 2016 1 minutt siden, Dr. A. Kula skrev: Ja, men det mangler en. Har du fått etablert kontakt med interesse grupper/organisasjoner for personer med samme triste opplevelse som deg selv? (anbefales). Jeg fikk et nummer til ei dame som jobber på sykehuset som jeg kan ringe for å etablere sånn kontakt. Kanskje jeg gjør det når ting kommer litt mer på avstand. @Dr. A. Kula hvilket stykke så du i dag?
minister-mio Skrevet 4. september 2016 #8459 Skrevet 4. september 2016 2 minutter siden, Zumo de Melocotón skrev: Står du noen ganger om kveldene og bare kikker ut på nattehimmelen en stund og får den "ro i sjelen"-følelsen, @minister-mio? Egentlig ikke, men det hørtes jo veldig fint ut @Zumo de Melocotón er du glad i friluftsliv?
Gjest Zumo de Melocotón Skrevet 4. september 2016 #8460 Skrevet 4. september 2016 2 minutter siden, minister-mio skrev: Egentlig ikke, men det hørtes jo veldig fint ut @Zumo de Melocotón er du glad i friluftsliv? Det anbefales! Ja! Jeg elsker naturopplevelser og er glad i turer og fjellturer og den slags. Liker generelt å være utendørs, men trives egentlig like mye inne, så det blir vel litt 50/50. Har du noen hobbier du bruker mye tid på, @minister-mio?
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå