AnonymBruker Skrevet 6. september 2016 #8541 Skrevet 6. september 2016 Den 5. september 2016 at 17.07, kisskissbangbang skrev: Anonymkode: 8b60e...788
Gjest Ajax Skrevet 6. september 2016 #8542 Skrevet 6. september 2016 21 minutter siden, Zumo de Melocotón skrev: Ja! Synes faktisk at dere har blitt så flinke og selvgående at dere i grunnen ikke trenger meg til å sjefe over dere lenger. Hvem ville du absolutt ikke blitt stengt inne i en heis med, og hvem ville du aller helst blitt stengt inne i en heis med @Cyrus? Jeg ville helst ikke blitt stengt inne i en heis med Rich Piana, for da hadde det ikke vært så mye plass til overs 😄 Jeg ville foretrukket å blitt stengt inne i en heis med deg, for du er så flink til å stille spørsmål så da hadde tiden gått fortere frem til redningen kom 😄 Liker du å bli bundet fast @Zumo de Melocotón?
Lady Skrevet 6. september 2016 #8543 Skrevet 6. september 2016 Den 4. september 2016 at 1.09, Zumo de Melocotón skrev: Det hørtes utrolig digg ut. Jeg rakk ikke å se så mye til solen idag før jeg måtte inn på jobb, så idag har den egentlig mest vært en plage (fikk lavthengende sol i øynene nesten uansett hva jeg skulle gjøre på jobb idag). Tenk at jeg klager over solen... Pleier du å pynte med roser eller tulipaner hjemme, @Lady? Om ikke, hvilke blomster eller planter har du akkurat nå? Jeg har ikke blomster 😱 @Zumo de Melocotón Har du møtt noen fra kg før? ☀️
Lady Skrevet 6. september 2016 #8544 Skrevet 6. september 2016 Den 5. september 2016 at 2.07, Moonwalker skrev: Jakten på nyresteinen er gode barndomsminner. Første jeg kom på, så det får bli den. @Lady beste norske artist? Joda, siste årene har jeg gjort det nesten hvert år. @Dr. A. Kula kjente du en økt glede for jul da du fikk barn? Altså... Jeg hadde jo vært på jobb til kl 08, var ikke hjemme før 9, og sovnet sånn 10. Så søvnen ble liksom ikke så mye før besøket som var planlagt kom. Snek inn en time ekstra da Det beste som skjedde i dag hmvar å legge seg nydusjet i rent sengetøy. Angående den søvnen tenkte jeg egentlig å være sovnet før 22 (av fri vilje), men nå er jeg plutselig lys våken allerede stilt meg om til nattmodus her. @Zumo de Melocotón hva spiste du til middag i dag? Morten harket kanskje 😊 @Moonwalker Yndlingsfargen din?
Lady Skrevet 6. september 2016 #8545 Skrevet 6. september 2016 Den 5. september 2016 at 15.46, Jacklost skrev: Å prate Nei er god til å huske alt mulig småting som skjer i løpet av livet mitt du deg igjen med Cyrus karakteren? Har ikke tenkt over det egentlig, hun sletter jo seg hele tiden så hun kommer nok tilbake @Lady Gjør du? Når sletta hun seg? Kjeder livet av meg vil du beskrive din ideelle partner? Spørs hvilken dokumentar, jeg likte dokumentaren om Snåsamannen veldig godt, var så avslappendes å se på :D Skulle ønske jeg hadde han sin r synes du om snåsamannen? Ajourført drikke det som er på profilbildet ditt for brukernavnet ditt? Hun slettet seg for noen mnd siden. @Jacklost Drømmeyrket ditt? ✨
minister-mio Skrevet 6. september 2016 #8546 Skrevet 6. september 2016 10 timer siden, Zumo de Melocotón skrev: Tar du noen forhåndsregler dersom det er meldt lyn og torden, eller pleier du å gjøre som normalt, @minister-mio? Jeg fortsetter bare som normalt 8 timer siden, Cyrus skrev: En 😄 @minister-mio Er du god til å bære møbler? joda @Zumo de Melocotón hva har du gjort i dag? @Cyrus Når var sist du løy? @Lady hva er din favoritthobby?
Gjest Zumo de Melocotón Skrevet 6. september 2016 #8547 Skrevet 6. september 2016 (endret) 2 timer siden, EpleDrue skrev: Legger den ofte igjen hjemme jeg. Er en befrielse. @Zumo de Melocotón Får du mini-hjerteinfarkt når du mister mobilen ut av hendene dine? Ja, da ser jeg alt i sakte-film og roper NOOOOOO med sånn ekko-stemme mens hjertet hopper over akkurat mange nok slag til at jeg innbiller meg at jeg har fått hjertestans. Vil teknologi redde menneskeheten eller ødelegge den, @EpleDrue? 2 timer siden, Cyrus skrev: Jeg ville foretrukket å blitt stengt inne i en heis med deg, for du er så flink til å stille spørsmål så da hadde tiden gått fortere frem til redningen kom 😄 Liker du å bli bundet fast @Zumo de Melocotón? Aw.. I enkelte tilfeller, ja! Hva er dine tanker om store baseskoler, @Cyrus? Synes du det er OK med f. eks 50-100 elever i hver klasse? 1 time siden, Lady skrev: Jeg har ikke blomster 😱 @Zumo de Melocotón Har du møtt noen fra kg før? ☀️ Har ikke møtt noen IRL enda, nei. Hvis du kunne ringe hvem som helst i verden og ha en times samtale, hvem ville du ringt til og hva ville du pratet om @Lady? Endret 6. september 2016 av Zumo de Melocotón
Lady Skrevet 6. september 2016 #8548 Skrevet 6. september 2016 3 minutter siden, minister-mio skrev: Jeg fortsetter bare som normalt joda har du gjort i dag? Når var sist du løy? @Lady hva er din favoritthobby? Lage smykker 😊 @minister-mio Sminker du deg hver dag?
minister-mio Skrevet 6. september 2016 #8549 Skrevet 6. september 2016 Et øyeblikk siden, Lady skrev: Lage smykker 😊 @minister-mio Sminker du deg hver dag? Nope @Lady hva slags smykker?
Gjest Ajax Skrevet 6. september 2016 #8550 Skrevet 6. september 2016 2 minutter siden, minister-mio skrev: @Cyrus Når var sist du løy? Det var da datteren min spurte meg om jeg fortsatt er glad i mammaen hennes 😄 svaret mitt var en løgn. @minister-mio Er du en råkjører i bil? @Lady Hvilken sangtittel beskriver stemningsleiet idag?
Lady Skrevet 6. september 2016 #8551 Skrevet 6. september 2016 2 minutter siden, Zumo de Melocotón skrev: Ja, da ser jeg alt i sakte-film og roper NOOOOOO med sånn ekko-stemme mens hjertet hopper over akkurat mange nok slag til at jeg innbiller meg at jeg har fått hjertestans. Vil teknologi redde menneskeheten eller ødelegge den Aw.. I enkelte tilfeller, ja! Hva er dine tanker om store baseskolerdu det er OK med f. eks 50-100 elever i hver klasse? Har ikke møtt noen IRL enda, nei. Hvis du kunne ringe hvem som helst i verden og ha en times samtale, hvem ville du ringt til og hva ville du pratet om @Lady? Hmm, den må jeg tenke litt på @Zumo de Melocotón Hvilke nøkkelplagg må man ha i garderoben? 😊
Gjest Ajax Skrevet 6. september 2016 #8552 Skrevet 6. september 2016 2 minutter siden, Zumo de Melocotón skrev: Aw.. I enkelte tilfeller, ja! Hva er dine tanker om store baseskoler, @Cyrus? Synes du det er OK med f. eks 50-100 elever i hver klasse? Det kommer jo an på hvor gamle elevene er da. Jeg tror det er enklere med 100 18åringer enn 100 6åringer. Men jeg skal innrømme at jeg ikke helt vet hva temaet dreier seg om, og hvilke fordeler og bakdeler en slik ordning skal føre med seg. @Zumo de Melocotón Hvilken forsvunnet oldtidssivilisasjon kunne du allet mest tenkt deg å være en del av?
minister-mio Skrevet 6. september 2016 #8553 Skrevet 6. september 2016 2 minutter siden, Cyrus skrev: Det var da datteren min spurte meg om jeg fortsatt er glad i mammaen hennes 😄 svaret mitt var en løgn. @minister-mio Er du en råkjører i bil? Nei, for redd for å bli tatt @Cyrus Hvor gammel er du?
Lady Skrevet 6. september 2016 #8554 Skrevet 6. september 2016 1 minutt siden, minister-mio skrev: Nope @Lady hva slags smykker? Perler, skinnarmbånd osv ✨ @minister-mio Har du opplevd mye urettferdighet i livet ditt? 3 minutter siden, Cyrus skrev: Det var da datteren min spurte meg om jeg fortsatt er glad i mammaen hennes 😄 svaret mitt var en løgn. r du en råkjører i bil? @Lady Hvilken sangtittel beskriver stemningsleiet idag? Hmm, vet ikke. 🙈 @Cyrus Hvor gentleman er du på en skala fra 1-10 ?
Gjest Ajax Skrevet 6. september 2016 #8555 Skrevet 6. september 2016 10 minutter siden, minister-mio skrev: Nei, for redd for å bli tatt @Cyrus Hvor gammel er du? 87 modell 😄 @minister-mio Har du noen form for kosebamser på soverommet ditt?
minister-mio Skrevet 6. september 2016 #8556 Skrevet 6. september 2016 1 minutt siden, Lady skrev: Perler, skinnarmbånd osv ✨ @minister-mio Har du opplevd mye urettferdighet i livet ditt? Det var et litt vanskelig spørsmål. Tilfeldigheten har vel gjort at jeg har opplevd en del trist, men er det urettferdig..? @Lady er du glad i havregrøt?
Gjest Ajax Skrevet 6. september 2016 #8557 Skrevet 6. september 2016 7 minutter siden, Lady skrev: Hmm, vet ikke. 🙈 @Cyrus Hvor gentleman er du på en skala fra 1-10 ? Jeg prøver på 10, men dette med at jeg prøver å alltid si hva jeg mener trekker meg nok ned på en 8'er. Uansett... damene først 😅 @Lady Er du en dramaqueen, og hva synes du om dramaqueens?
minister-mio Skrevet 6. september 2016 #8558 Skrevet 6. september 2016 3 minutter siden, Cyrus skrev: 87 modell 😄 @minister-mio Har du noen form for kosebamser på soverommet ditt? jepp @Cyrus har du et typisk hjem det for barn i, med leker overalt?
Gjest Ajax Skrevet 6. september 2016 #8559 Skrevet 6. september 2016 1 minutt siden, minister-mio skrev: jepp @Cyrus har du et typisk hjem det for barn i, med leker overalt? Når jeg har barna er det stort sett leker overalt ja 😄 Når jeg ikke har dem så stues det inn på rommene deres. @minister-mio Driver du med noen form for trening?
Lady Skrevet 6. september 2016 #8560 Skrevet 6. september 2016 16 minutter siden, minister-mio skrev: Det var et litt vanskelig spørsmål. Tilfeldigheten har vel gjort at jeg har opplevd en del trist, men er det urettferdig..? @Lady er du glad i havregrøt? Tenkte mer på ting andre har utsatt deg for, men tilfeldigheter kan også oppleves urettferdig. Ja 😊 @minister-mio Har du noengang slanket deg?
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå