Gjest Ajax Skrevet 7. september 2016 #8601 Skrevet 7. september 2016 18 minutter siden, Lady skrev: Skjørt. @Cyrus Hva er den styggeste trenden du har sett? Sånne alladdinbukser som damer gikk med en periode. @Lady Tror du jeg kler skjørt?
Lady Skrevet 7. september 2016 #8602 Skrevet 7. september 2016 2 minutter siden, Cyrus skrev: Sånne alladdinbukser som damer gikk med en periode. @Lady Tror du jeg kler skjørt? Enig Ja @Cyrus Kan du legge ut bilde av deg med skjørt i bildetråden?
Gjest Ajax Skrevet 7. september 2016 #8603 Skrevet 7. september 2016 Det gjør jeg gjerne, men da trenger jeg et skjørt. Kan jeg låne et av deg?
Gjest Ajax Skrevet 7. september 2016 #8604 Skrevet 7. september 2016 3 minutter siden, Lady skrev: Enig Ja @Cyrus Kan du legge ut bilde av deg med skjørt i bildetråden? Glemte sitering... Kan jeg låne et skjørt av deg da?
Lady Skrevet 7. september 2016 #8605 Skrevet 7. september 2016 Et øyeblikk siden, Cyrus skrev: Glemte sitering... Kan jeg låne et skjørt av deg da? Ja 😃 Har et rosa blyantskjørt. Det tror jeg vil passe deg bra! @Cyrus Blir du med ut med skjørtet på?
Gjest Ajax Skrevet 7. september 2016 #8606 Skrevet 7. september 2016 6 minutter siden, Lady skrev: Ja 😃 Har et rosa blyantskjørt. Det tror jeg vil passe deg bra! @Cyrus Blir du med ut med skjørtet på? Ja hvorfor ikke 😄 Tid og sted?
Lady Skrevet 7. september 2016 #8607 Skrevet 7. september 2016 5 minutter siden, Cyrus skrev: Ja hvorfor ikke 😄 Tid og sted? Hmm, når det passer ☀️
calavi Skrevet 7. september 2016 #8608 Skrevet 7. september 2016 Den 6.9.2016 at 2.42, Cyrus skrev: @calavi Har du hatt lyst til å jule opp sjefen din? Nei, jeg har til tider vært ganske irritert, men aldri hatt ønske om å jule han/hun opp. Den 6.9.2016 at 8.01, minister-mio skrev: @calavi hva var det første du tenkte da du sto opp i dag? "Hvor mye er klokka? Har jeg forsovet meg?". Den 6.9.2016 at 11.15, EpleDrue skrev: Hva er ditt beste råd til de som sliter med fobier, @calavi? Jeg tror ikke jeg har noen gode råd egentlig, ettersom jeg har ganske mange fobier selv... Den 6.9.2016 at 12.34, Zumo de Melocotón skrev: Er du en veldig organisert person, @calavi? Ja, er nok det. Spesielt i jobbsammenheng. Er en skikkelig kontrollfreak og liker når ting er ryddig og oversiktlig. 22 timer siden, Teriyaki skrev: Pleier du å kjøpe moteblar for å holde deg oppdatert på hva som er mote? Nei, jeg synes sånne blader er dritkjedelige. Jeg fikk med meg noen sånne blader da jeg var på ferie nå, og de var jo enda kjedeligere enn jeg husket. En og annen artikkel innimellom som gikk an å lese, men ble til at jeg hoppet over de også fordi jeg ville bla gjennom bladet raskt nok til at jeg kunne legge det fra meg Så jeg vil ikke si jeg er så veldig oppdatert, nei.@Zumo de Melocotón Når, og hvordan ble du sist sjekket opp? @Teriyaki Hva er det beste valget du har tatt så langt i år? @Cyrus Hvor gamle er barna dine? @EpleDrueHva hadde du til middag i dag?
annebanane Skrevet 7. september 2016 #8609 Skrevet 7. september 2016 (endret) EpleDrue skrev (På 6.9.2016 den 14.13): @Moonwalker Hvilken bok var den siste du leste? Og hvor lang tid brukte du på den? Endret 20. august 2022 av Moonwalker
Dr. A. Kula Skrevet 7. september 2016 #8611 Skrevet 7. september 2016 2 minutter siden, Aamu skrev: Jeg vil også bli spurt @Aamu hvilket spørsmål vil du ha?
Aamu Skrevet 7. september 2016 #8612 Skrevet 7. september 2016 Et øyeblikk siden, Dr. A. Kula skrev: @Aamu hvilket spørsmål vil du ha? Hva som helst! Jeg er åpen for det meste.
Dr. A. Kula Skrevet 7. september 2016 #8613 Skrevet 7. september 2016 Et øyeblikk siden, Aamu skrev: Hva som helst! Jeg er åpen for det meste. @Aamu har du lest "reglene" i første innlegget i denne tråden?
Lady Skrevet 7. september 2016 #8614 Skrevet 7. september 2016 48 minutter siden, Moonwalker skrev: Siste bok jeg leste hele greien av var Operations Management. Brukte vel til sammen noen dager på den (med notatskriving). Men nå skal jeg "endelig" lese en ny bok i helgen. Tvangslesing har ødelagt min vanlige leselyst altså.med deg? Haha, jada! klart har jeg det. Måtte jo sjekke ut hypen når det kom ut. ar du sett skam? Likte du serien? Egentlig ikke. Jeg har en tendens til å skrive ned saker etterhvert som jeg kommer på noe, men om det ikke er spesifikke saker som kan gjøres innen de neste månedene så blir listen raskt kastet/slettet. Så nå for tiden går det mest i steder i nærheten jeg vil innom I byen.flyttet du ut av familiehjemmet for første gang? Det er stort sett blå, men nå for tiden er det gul jeg har dilla på 🍋🍋🍋 @Lady har du et faktisk budsjett for husholdningen? Nei, men jeg har alltid vært veldig flink med penger faktisk. Helt siden jeg var tenåring. Har ikke hatt noe behov for noe budsjett, siden jeg er veldig sparsom på alt egentlig. Men når jeg først unner meg noe bruker jeg gjerne et litt større beløp på noe ejg virkelig ønsker meg, istedenfor å sløse litt penger her og litt penger der.. @Moonwalker Liker du å kjøre bil når det er mørkt?
Aamu Skrevet 7. september 2016 #8615 Skrevet 7. september 2016 1 minutt siden, Dr. A. Kula skrev: @Aamu har du lest "reglene" i første innlegget i denne tråden? Nei Men skjønner da at jeg må stille deg et spøsmål. @Dr. A. Kula Liker du nosferatu?
Dr. A. Kula Skrevet 7. september 2016 #8616 Skrevet 7. september 2016 1 minutt siden, Aamu skrev: Nei Men skjønner da at jeg må stille deg et spøsmål. @Dr. A. Kula Liker du nosferatu? Er ikke det han som skrev ullne spådommer om fremtiden, som tolkes som profetier? Har ikke noe forholdtil det navnet/ordet, så kan verken svare bekreftende eller avkreftet.
Aamu Skrevet 7. september 2016 #8617 Skrevet 7. september 2016 1 minutt siden, Dr. A. Kula skrev: Er ikke det han som skrev ullne spådommer om fremtiden, som tolkes som profetier? Har ikke noe forholdtil det navnet/ordet, så kan verken svare bekreftende eller avkreftet. Det er en film, en av de første skrekkfilmene noensinne, den er basert på boka om Dracula. Tysk stumfilm, ekstremt skummel om jeg får si det selv.
Dr. A. Kula Skrevet 7. september 2016 #8618 Skrevet 7. september 2016 1 minutt siden, Aamu skrev: Det er en film, en av de første skrekkfilmene noensinne, den er basert på boka om Dracula. Tysk stumfilm, ekstremt skummel om jeg får si det selv. Ser ikke bort fra at jeg har sett den en gang faktisk, nå når opplyser meg, men kan ikke ta den spesifikt igjen. Alle filmer om vampyrer er verdt å se? @Aamu hva var siste vampyrfilmen du så, og når?
Gjest Ajax Skrevet 7. september 2016 #8619 Skrevet 7. september 2016 1 time siden, Moonwalker skrev: Haha, jada! klart har jeg det. Måtte jo sjekke ut hypen når det kom ut. @Cyrus har du sett skam? Likte du serien? En venninne av en venninne foreslo at vi skulle se på det, og etter 3 episoder vurderte jeg å ringe NRK og kreve den siste timen av livet mitt refundert 😄 @Moonwalker Hva er mest verdt? En god latter, eller en god klem?
Gjest Ajax Skrevet 7. september 2016 #8620 Skrevet 7. september 2016 4 timer siden, calavi skrev: @Cyrus Hvor gamle er barna dine? Guttungen er 4 og jentungen er snart 6 😄 @calavi Synes du religion bør klassifiseres som mental sykdom og behandles deretter?
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå