Gjest Bruker115236 Skrevet 5. september 2016 #8501 Skrevet 5. september 2016 Den 2.9.2016 at 21.18, Jacklost skrev: @ElizabethTaylor Hvordan har du hatt det de siste månedene? Så mens jeg var vekke at du slettet deg men kom tilbake, jeg er veldig glad for at du kom tilbake fordi du er en av mine favoritt brukere Velkommen tilbake Jacklost! Håper alt er bra med deg 😁 Jeg har hatt det veldig bra:) Enn med deg?
Dr. A. Kula Skrevet 5. september 2016 #8502 Skrevet 5. september 2016 41 minutter siden, Silfen skrev: Tenker du er litt anemisk. Men da hjelper det vel lite å bite i det sure eple? Stilte du deg kanskje klar for hogg nå?
Silfen Skrevet 5. september 2016 #8503 Skrevet 5. september 2016 9 minutter siden, Dr. A. Kula skrev: Men da hjelper det vel lite å bite i det sure eple? Stilte du deg kanskje klar for hogg nå? Jeg er nok for dum til å skjønne hvordan i så fall.
Byjenta! Skrevet 5. september 2016 #8504 Skrevet 5. september 2016 1 time siden, Dr. A. Kula skrev: @Byjenta! har du mistet favorittsanger din? mistet favorittsangeren min..?
Dr. A. Kula Skrevet 5. september 2016 #8505 Skrevet 5. september 2016 1 minutt siden, Byjenta! skrev: mistet favorittsangeren min..? Ja? "Julio Iglesias"!? Neida, f...ns autokorrekt. Skulle være fovirittfargen din.
Dr. A. Kula Skrevet 5. september 2016 #8506 Skrevet 5. september 2016 8 minutter siden, Silfen skrev: Jeg er nok for dum til å skjønne hvordan i så fall. Er nok jeg som er for mye rammet av din diagnose.
Byjenta! Skrevet 5. september 2016 #8507 Skrevet 5. september 2016 8 minutter siden, Dr. A. Kula skrev: Ja? "Julio Iglesias"!? Neida, f...ns autokorrekt. Skulle være fovirittfargen din. Noope, den er her den 1
Silfen Skrevet 5. september 2016 #8508 Skrevet 5. september 2016 7 minutter siden, Dr. A. Kula skrev: Er nok jeg som er for mye rammet av din diagnose. Se Dr Who, så blir du friskere. 2
calavi Skrevet 5. september 2016 #8509 Skrevet 5. september 2016 Den 1.9.2016 at 20.53, Cyrus skrev: @calavi Hvilket rom i boligen din er viktigst for deg? Stuen. Det er definitivt der jeg oppholder meg mest. Den 1.9.2016 at 20.58, Teriyaki skrev: Hmmm si det. Av aktive KGere har jeg vel tre stk. Av ikke så veldig aktive kanskje seks? Tre stk har jeg kontakt med "irl". Enn du da? I mangel av fantasi i dag. Hmm, jeg har vel rundt ti stykker tror jeg. Men er vel bare 3 stk som er aktive her inne enda. Den 1.9.2016 at 22.04, minister-mio skrev: @calavi er du god på å bake? Jeg kan ikke skryte på meg at jeg baker noe voldsomt, men når jeg først gidder så er jeg ikke så aller verst Den 2.9.2016 at 12.29, Zumo de Melocotón skrev: Jobber du noe frivillig, @calavi? Ja, det gjør jeg Den 1.9.2016 at 21.40, applestories skrev: 31. Hvor gammel høres jeg ut? Helt ærlig! Hvor gammel er du? Jeg hadde fått for meg at du var 28, så jeg var i hvert fall ikke helt på viddene da. Jeg er yngre enn deg, men ikke sånn veldig ung Den 2.9.2016 at 20.06, Pjokkeline skrev: @calavi Med disse jule trådene som har begynt å dukke opp i forumet her, tenker du på julen allerede du også?! Om jeg skal være helt ærlig, så sluttet jeg vel aldri å tenke på julen etter fjoråret Jeg ble liksom ikke helt ferdig med julen, og har gått å smågledet meg hele året. Nå som sommeren er over, så gleder jeg meg i hvert fall! Men jeg holder tilbake altså, så bortsett fra klementiner så er alt "julete" forbudt frem til ca midten av november. Jeg så på en episode av 'Gilmore girls' i går og felte faktisk en liten tåre da en julesang kom på... Jeg gleder meg skikkelig Den 2.9.2016 at 1.11, EpleDrue skrev: Kan jeg si min egen? Eller er jeg egoist da? Liker vestlandsk veldig godt! Klarer du å nevne fem ting du ser frem til i høst, @calavi? Selvfølgelig kan du si din egen! Det er ingenting egoistisk ved det! Jeg gleder meg til: - Mørke kvelder hvor man tenner lys og koser seg under pleddet med noe varmt i koppen. - Fyre opp vedovnen - Å få hjem sønnen til samboeren i høstferien. - Å ta frem alt av støvletter, kåper og vinterklær. Jeg glemmer ofte av klærne mine, så det er alltid like stas Den 1.9.2016 at 22.47, Moonwalker skrev: @calavi har du følgt godt med på det amerikanske presidentvalget? Jeg følger relativt godt med, men kun i norske medier. @Teriyaki Noe du liker spesielt godt med årets høstmote? @Moonwalker Beste desserten? @Byjenta! Blir du fort betatt/forelsket? @applestories Hvordan vil du beskrive deg selv utseendemessing? @Zumo de Melocotón Er det en kg-bruker du er ekstra nysgjerrig på? Hvis ja, hvem? @Pjokkeline Hva er ditt beste minne med forloveden din? @Cyrus Når var sist du ignorerte en venneforespørsel på facebook, og hvorfor? @minister-mio Hva slags melk drikker du? Hel, lett osv. @EpleDrue Har du noen fobier?
Gjest Ajax Skrevet 5. september 2016 #8510 Skrevet 5. september 2016 56 minutter siden, calavi skrev: @Cyrus Når var sist du ignorerte en venneforespørsel på facebook, og hvorfor? 5 minutter siden fordi det var spam. @calavi Har du sett siste sesong av Narcos?
minister-mio Skrevet 5. september 2016 #8511 Skrevet 5. september 2016 1 time siden, calavi skrev: @minister-mio Hva slags melk drikker du? Hel, lett osv. Skummet eller ekstra lett. De andre smaker så voldsomt. @calavi hvor gammel er du? @Cyrus hva heter katten din?
AnonymBruker Skrevet 5. september 2016 #8512 Skrevet 5. september 2016 @EpleDrue Ser daten din feit ut i kjole? Anonymkode: 203b4...e0a
Gjest Ajax Skrevet 5. september 2016 #8513 Skrevet 5. september 2016 3 minutter siden, minister-mio skrev: @Cyrus hva heter katten din? Han heter Smule 😄 @minister-mio Hva er det mest ulovlige du har gjort?
minister-mio Skrevet 5. september 2016 #8514 Skrevet 5. september 2016 Et øyeblikk siden, Cyrus skrev: Han heter Smule 😄 @minister-mio Hva er det mest ulovlige du har gjort? Hmm.. Jeg har ikke gjort så mye ulovlig egentlig.. Bare røyka hasj. Ikke fjernet meg fra demonstrasjoner etter pålegg.. Sånt småtteri @Cyrus har du rulleblad?
annebanane Skrevet 5. september 2016 #8515 Skrevet 5. september 2016 5 timer siden, Dr. A. Kula skrev: @Moonwalker bruker du vaniljesukker i risgrøten (når du lager den, ikke som erstatning for sukkerbrød altså) Bruker ikke sukker i grøten. Bare litt oppå. @Dr. A. Kula er mye smør essensielt i en stor del av matlagningen? 1 time siden, calavi skrev: @Moonwalker Beste desserten? Noe med sjokolade! @calavi vil du helst bygge et hus fra bunnen av, eller kjøpe et ferdifbygd et?
Gjest Ajax Skrevet 5. september 2016 #8516 Skrevet 5. september 2016 29 minutter siden, minister-mio skrev: Hmm.. Jeg har ikke gjort så mye ulovlig egentlig.. Bare røyka hasj. Ikke fjernet meg fra demonstrasjoner etter pålegg.. Sånt småtteri @Cyrus har du rulleblad? Plettfri vandel 😄 @minister-mio Har du drept et dyr som er større enn en mus?
calavi Skrevet 5. september 2016 #8517 Skrevet 5. september 2016 1 time siden, Cyrus skrev: @calavi Har du sett siste sesong av Narcos? Nei, har ikke det. Har du, @Cyrus? Er den bra? 1 time siden, minister-mio skrev: @calavi hvor gammel er du? Akkurat passe Jeg er eldre enn 20 og yngre enn 30 @minister-mio Hva inneholder en skikkelig kosekveld? Hva spiser du til middag, hva slags snacks spiser du og hva gjør du?
Gjest Ajax Skrevet 6. september 2016 #8518 Skrevet 6. september 2016 51 minutter siden, calavi skrev: Nei, har ikke det. Har du, @Cyrus? Er den bra? Har bare sett første episoden. Foreløpig godkjent, jeg liker han politimannen for han har så kul fortellerstemme 😄 @calavi Har du hatt lyst til å jule opp sjefen din?
minister-mio Skrevet 6. september 2016 #8519 Skrevet 6. september 2016 6 timer siden, calavi skrev: Nei, har ikke det. Har du, @Cyrus? Er den bra? Akkurat passe Jeg er eldre enn 20 og yngre enn 30 @minister-mio Hva inneholder en skikkelig kosekveld? Hva spiser du til middag, hva slags snacks spiser du og hva gjør du? Lese avisa i en armkrok. Spise risotto og drikke hvitvin. Gå en måneskinnstur. spise sjokolade og høre på musikk foran peisen. litt mer vin @calavi hva var det første du tenkte da du sto opp i dag?
minister-mio Skrevet 6. september 2016 #8520 Skrevet 6. september 2016 6 timer siden, Cyrus skrev: Plettfri vandel 😄 @minister-mio Har du drept et dyr som er større enn en mus? Hmm... Fisk bare! @Cyrus driver du med jakt?
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå