Gjest EpleDrue Skrevet 6. september 2016 #8521 Skrevet 6. september 2016 16 timer siden, Silfen skrev: Har mennene i familien din mistet håret da? Ja, jeg liker musikaler. Har ikke vært på så mange, en håndfull da jeg bodde i London. Likte Miss Saigon best av de. Ellers er det jo en haug filmatiserte. Hvem digger ikke Mary Poppins og Chittychittybangbang for eksempel. Eller Jungelboken. Eller Oliver. Eller Grease. Eller ... Cannot choose. Tror de er på den barnlige siden, men jeg er jo 18 år og dah ... Ser du chickflicks ene og alene for å være grei med daten din eller liker du de og? Når du har sett en chickflicks film har du sett alle. Eneste som endrer seg er skuespillerene (ikke alltid de blir byttet ut heller). Deretter får du høre du ikke er like romantisk som Channing Tatum var i den filmen. Du må bli mer romantisk. Når du da endelig bestemmer deg for å prøve å være romantisk er responsen "dette hentet du fra filmen *sett inn en klein filmtittel her* jeg vil ha noe fra hjertet ditt". Du husker selvfølgelig ikke denne scenen fra den filmen da du alt hadde sovnet fordi det var så ufattelig kjedelig. Og slik fortsetter det ut i det uendelige. Over til spørsmålet ditt - ja, jeg ser filmen for å være grei. @Silfen Ser du på disneyfilmer etter at du har sett en skrekkfilm? 16 timer siden, Moonwalker skrev: @EpleDrue biter du negler? Nei, det gjør jeg ikke. Gjør du det, @Moonwalker? 16 timer siden, AnonymBruker skrev: @EpleDrue Kysset en mann før? Anonymkode: 94750...bed Nei. 15 timer siden, minister-mio skrev: Jeg er gift, men siden min mann dessverre er gått bort er jeg vel strengt tatt enke. For å bruke facebooksjargong: Det er komplisert @EpleDrue har du plukket sopp i år? Kondolerer så mye Nei, her har det ikke blitt plukking av sopp. Er ikke noe særlig glad i sopp egentlig. @minister-mio Har du traktorlappen? 11 timer siden, calavi skrev: @EpleDrue Har du noen fobier? Skylder på klaustrofobi for å slippe sitte i midten på flyet. Gikk fint i noen år, men nå har de fleste jeg reiser med forstått det er tull. Ellers tror jeg ikke jeg har såpass mye i mot noe at jeg skulle hatt fobi. Googlet dette og fikk opp en liste over ulike fobier. Ganske mye rart en kan ha fobi for egentlig. Hva er ditt beste råd til de som sliter med fobier, @calavi? 10 timer siden, AnonymBruker skrev: @EpleDrue Ser daten din feit ut i kjole? Anonymkode: 203b4...e0a Nei, det gjør hun ikke.😊 @FayFerner Er du klar for høsten? @Mysticgirl Har du planer om å se den nye Bridget Jones filmen som kommer på kino neste uke?
Gjest Ajax Skrevet 6. september 2016 #8522 Skrevet 6. september 2016 3 timer siden, minister-mio skrev: Hmm... Fisk bare! @Cyrus driver du med jakt? Nei. Friluftsliv frister, men å skyte ihjel dyr er ikke noe for meg 😄 @minister-mio Dersom en dame man har hatt sex med sier at man er den beste hun har hatt, hvor stor er sjansen for at hun lyver?
Gjest Mysticgirl Skrevet 6. september 2016 #8523 Skrevet 6. september 2016 18 timer siden, Dr. A. Kula skrev: @Mysticgirl Når er rette tidspunkt for gjesten å innfinne seg? Hmm, gjesten kan da komme når han / hun vil.. Haha, er usikker på hva du mener? Mener du om man har invitert til et stort middagsselskap eller noe? Da bør gjesten komme til det klokkeslettet som er satt, eller gi beskjed om gjesten er for sein Hvilken interesser har du da og hva liker du best hos ei dame? 20 minutter siden, EpleDrue skrev: @Mysticgirl Har du planer om å se den nye Bridget Jones filmen som kommer på kino neste uke? Nei det har jeg ingen umiddelbar planer om Hva med deg da? Hvilken filmer foretrekker du å se på ? Den 4.9.2016 at 1.09, Zumo de Melocotón skrev: Så bra! Du må jo fortsette å henge her, vet du, eller savner vi deg jo. Jeg har vært litt opptatt selv også. Jeg har jobbet en del, mast litt på KG, vært med venner og ellers gjort som jeg pleier. Ikke noen store "out of the ordinary"-greier akkurat denne uken. Hva var det siste du kjøpte til leiligheten eller huset ditt, @Mysticgirl? Aww. Søte du Det var rørdeler faktisk Hva jobber du med da og hvorfor har du vært opptatt? Er det på hjemmefronten eller ellers?
minister-mio Skrevet 6. september 2016 #8524 Skrevet 6. september 2016 30 minutter siden, EpleDrue skrev: Kondolerer så mye Nei, her har det ikke blitt plukking av sopp. Er ikke noe særlig glad i sopp egentlig. @minister-mio Har du traktorlappen? Takk. Jeg tok traktorlappen en gang, men tror ikke den er gyldig lenger. 24 minutter siden, Cyrus skrev: Nei. Friluftsliv frister, men å skyte ihjel dyr er ikke noe for meg 😄 @minister-mio Dersom en dame man har hatt sex med sier at man er den beste hun har hatt, hvor stor er sjansen for at hun lyver? Det er vanskelig å svare på, kommer an på hvor mange hun har hatt sex med? @EpleDrue er du god på å leve miljøvennlig? @Cyrus hvor mange byer har du bodd i?
Byjenta! Skrevet 6. september 2016 #8525 Skrevet 6. september 2016 12 timer siden, calavi skrev: @Byjenta! Blir du fort betatt/forelsket? - Vanligvis ikke. Men med min samboer ble jeg utrolig fort forelsket. Det sa klikk med en gang. Han er jo mitt livs kjærlighet
Gjest Zumo de Melocotón Skrevet 6. september 2016 #8526 Skrevet 6. september 2016 (endret) Den 4.9.2016 at 1.48, minister-mio skrev: @Zumo de Melocotón hva jobber du med? Jobber ca. 50/50 med øk adm og helse, fordelt på to jobber som ikke har noe med hverandre å gjøre. Tar du noen forhåndsregler dersom det er meldt lyn og torden, eller pleier du å gjøre som normalt, @minister-mio? Den 5.9.2016 at 2.07, Moonwalker skrev: @Zumo de Melocotón hva spiste du til middag i dag? I går spiste jeg krydret kyllingfilet med diverse salatgreier og fluffy pitabrød. Veldig godt! Har du noen gang reddet et menneske eller et dyrs liv, @Moonwalker? 22 timer siden, kisskissbangbang skrev: Hva har jeg gått glipp av her'a? Det lurer jeg også på...? 20 timer siden, Jacklost skrev: @Zumo de Melocotón Liker du å drikke det som er på profilbildet ditt? Absolutt! Det er ferskenjuice og jeg drikker det hver gang jeg er i Spania. Hvis du fikk velge mellom en skikkelig kul bil og et ordentlig fancy hus, hva ville du velge @Jacklost? 13 timer siden, calavi skrev: @Zumo de Melocotón Er det en kg-bruker du er ekstra nysgjerrig på? Hvis ja, hvem? Hmm... De jeg var nysgjerrig på har jeg jo blitt bedre kjent med, så akkurat nå for tiden er det vel ikke noen jeg kommer på i farten. Ellers er jeg jo selvfølgelig nysgjerrig på hvordan de jeg prater med i tråden ser ut. Er du en veldig organisert person, @calavi? 55 minutter siden, Mysticgirl skrev: Aww. Søte du Det var rørdeler faktisk Hva jobber du med da og hvorfor har du vært opptatt? Er det på hjemmefronten eller ellers? Jeg jobber på to arbeidsplasser med øk adm i den ene jobben og helse i den andre jobben, ca 50/50 siden jeg ikke klarte å velge den ene fremfor den andre og trives i begge. Heldigvis fikk jeg muligheten til å kombinere de, men har innimellom ganske sprø arbeidstider for å få det til å gå opp. Nå hopet det seg litt opp, mye på grunn av at jeg hadde arbeidshelg i tillegg. Og, siden jeg ikke synes jeg har nok å gjøre på, så studerer jeg og hadde eksamen i tillegg til det. Og så har jeg jo et liv på privaten også, så da ble det ikke mye tid og energi igjen til KG. Spesielt ikke når jeg (endelig) har begynt å sove om nettene og ikke herjer her på nattestid i samme grad lenger. Hva er det som er populært for tiden, men som irriterer deg @Mysticgirl? @Byjenta! Har du noen kjæledyr? Hvilke i så fall? @Teriyaki Har du noe spesielt/en hobby du var skikkelig opptatt av når du var liten? @kisskissbangbang Hvis du hadde en introsang, hvilken ville det være? @Silfen Hva liker du minst med jobben din/det du driver på med om dagene? @applestories Hvis du skulle starte et firma, hva ville du gjøre eller selge da? @Cyrus Hva er den mest irriterende uvanen folk rundt deg kan ha? @FayFerner Hvem i livet ditt bringer deg mest glede? @ElizabethTaylor Hvem har hatt størst innvirkning på at du er den personen du er idag? @Dr. A. Kula Hvilke nyheter som du finner i nyhetsbildet akkurat nå er du mest interessert i å lese om? @Doge Har du en gjenstand du tar med deg uansett hvor du går? Endret 6. september 2016 av Zumo de Melocotón
Byjenta! Skrevet 6. september 2016 #8527 Skrevet 6. september 2016 3 minutter siden, Zumo de Melocotón skrev: @Byjenta! Har du noen kjæledyr? Hvilke i så fall? Det har jeg/vi. -Et marsvin, og snart en valp. I midten av Oktober. @Zumo de Melocotón : 3 steder i norge du aldri kunne tenke deg å bo, og hvorfor?
annebanane Skrevet 6. september 2016 #8528 Skrevet 6. september 2016 (endret) EpleDrue skrev (På 6.9.2016 den 11.15): Zumo de Melocotón skrev (På 6.9.2016 den 12.34): Endret 20. august 2022 av Moonwalker
Gjest EpleDrue Skrevet 6. september 2016 #8529 Skrevet 6. september 2016 2 timer siden, Mysticgirl skrev: Nei det har jeg ingen umiddelbar planer om Hva med deg da? Hvilken filmer foretrekker du å se på ? Jeg er veldig glad i James Bond.😊 @Mysticgirl Har du deltatt i et marathon før? 2 timer siden, minister-mio skrev: @EpleDrue er du god på å leve miljøvennlig? Tja, jeg er nok flinkere enn gjennomsnittet på visse områder, men er utrolig dårlig på andre områder. Har blitt mer bevisst på det jeg gjør og det jeg handler da. Kjører f.eks. mye mindre bil nå enn hva jeg gjorde for 2 år siden. Kaster mindre mat. Senket innetemperaturen, som faktisk utgjør veldig mye. Fryser ikke. Jo, også har jeg sparepærer. Høres jeg ut som en miljøfreak nå? Stemmer forresten ikke på MDG. @minister-mio Synes du det er uansvarlig av foreldre å melde på ungene sine til ulike talentshow som går på tv? 1 time siden, Moonwalker skrev: @EpleDrue Hva er noe du har hatt veldig lyst å prøve, men ikke tørr? Ikke som jeg kommer på. @Moonwalker Hvilken bok var den siste du leste? Og hvor lang tid brukte du på den?
Gjest Ajax Skrevet 6. september 2016 #8530 Skrevet 6. september 2016 2 timer siden, minister-mio skrev: @Cyrus hvor mange byer har du bodd i? En 😄 @minister-mio Er du god til å bære møbler?
Gjest Ajax Skrevet 6. september 2016 #8531 Skrevet 6. september 2016 1 time siden, Zumo de Melocotón skrev: @Cyrus Hva er den mest irriterende uvanen folk rundt deg kan ha? Snorking, folk som har noe i halsen, men som ikke hoster hardt nok til å få det opp, talefeil med skj og kj. @Zumo de Melocotón Liker du å gå i bikini?
Gjest Ajax Skrevet 6. september 2016 #8532 Skrevet 6. september 2016 1 time siden, Moonwalker skrev: @Cyrus Hva er noe du har hatt veldig lyst å prøve, men ikke tørr? LSD, MMA, og analfisting, helst i den rekkefølgen i løpet av samme dag 😄 @Moonwalker Har du sett high school musical filmene?
Gjest Zumo de Melocotón Skrevet 6. september 2016 #8533 Skrevet 6. september 2016 (endret) 5 timer siden, Byjenta! skrev: @Zumo de Melocotón : 3 steder i norge du aldri kunne tenke deg å bo, og hvorfor? Steder med uhorvelig stor myggpopulasjon, f. eks Fet kommune. I Nord-Norge der det er mørketid, ser for meg at jeg hadde slitt med vinterdepresjoner. Steder på Østlandet som helt mangler sjarm og egentlig stort sett består av åkre kun avbrutt av industribygninger og høyspentmaster. Savner Vestlandsnaturen, så flytter gjerne tilbake dit en gang. 4 timer siden, Moonwalker skrev: @Zumo de Melocotón Hva er noe du har hatt veldig lyst å prøve, men ikke tørr? Hoppe i fallskjerm og klatre i høye fjellvegger. Det førstnevnte synes jeg egentlig er galskap og det sistnevnte tør jeg ikke og det krever jo også veldig mye trening på forhånd. Har du en fysisk eller mental liste over ting du vil gjøre i løpet av livet? Hva står på den listen, i så fall @Moonwalker? 3 timer siden, Cyrus skrev: @Zumo de Melocotón Liker du å gå i bikini? Når det er naturlig å gå i bikini, så liker jeg det. Forbinder det jo med sommer og sol, eller med moro på badeland. Hva gjør deg nervøs, @Cyrus? Endret 6. september 2016 av Zumo de Melocotón
Gjest Ajax Skrevet 6. september 2016 #8534 Skrevet 6. september 2016 2 timer siden, Zumo de Melocotón skrev: Når det er naturlig å gå i bikini, så liker jeg det. Forbinder det jo med sommer og sol, eller med moro på badeland. Hva gjør deg nervøs, @Cyrus? Jeg blir sjelden nervøs, men jeg blir ukomfortabel om noen tar på meg uten at jeg har invitert til fysisk kontakt 😄 Synes du folk har vært flinke til å holde spørretråden igang uten deg @Zumo de Melocotón?
Silfen Skrevet 6. september 2016 #8535 Skrevet 6. september 2016 8 timer siden, EpleDrue skrev: @Silfen Ser du på disneyfilmer etter at du har sett en skrekkfilm? Jeg ser ikke skrekkfilmer. Jeg tør jo ikke det alene, haaaallooo liksom. Så skal jeg drive resten av kvelden å være pissredd for skygger liksom. Driver du med sånt, med daten din, og ber henne på skrekkfilmer? Er det en sånn mannegreie for å lure seg innpå damene, eller?
Gjest EpleDrue Skrevet 6. september 2016 #8536 Skrevet 6. september 2016 9 minutter siden, Silfen skrev: Jeg ser ikke skrekkfilmer. Jeg tør jo ikke det alene, haaaallooo liksom. Så skal jeg drive resten av kvelden å være pissredd for skygger liksom. Driver du med sånt, med daten din, og ber henne på skrekkfilmer? Er det en sånn mannegreie for å lure seg innpå damene, eller? Ja, føler det er den perfekte unnskyldningen til å holde rundt hun. Hilsen usikker gutt15. Hvordan var ungdomskjæresten din, @Silfen? @Zumo de Melocotón Hva er ditt syn på Jehovas vitne?
Teriyaki Skrevet 6. september 2016 #8537 Skrevet 6. september 2016 20 timer siden, calavi skrev: @Teriyaki Noe du liker spesielt godt med årets høstmote? Vanskelig å si da jeg ikke er sånn kjempegod på hva som er inn og ikke, sånn bortsett fra når jeg går og kikker i butikker. Men jeg er glad i fargen burgunder som jeg har sett en del av i år også. Også liker jeg gode og varme gensre, men liker ikke at de ser ut som 4-kanta telt, så jeg liker noen av de litt kortere og mer tettsittende gensrene framfor denne oversized-moten som har vært. Pleier du å kjøpe moteblar for å holde deg oppdatert på hva som er mote? 7 timer siden, Zumo de Melocotón skrev: @Teriyaki Har du noe spesielt/en hobby du var skikkelig opptatt av når du var liten? Ikke noe veldig spesielt, men jeg var hektet på dinosaurer i noen år. Også samlet jeg på alt mulig som slimfigurer, skjell, steiner etc. Hadde du?
Silfen Skrevet 6. september 2016 #8538 Skrevet 6. september 2016 (endret) 26 minutter siden, EpleDrue skrev: Ja, føler det er den perfekte unnskyldningen til å holde rundt hun. Hilsen usikker gutt15. Hvordan var ungdomskjæresten din, @Silfen? Ungdomskjæreste? Indikerer du igjen at jeg er gammel? Nei, hva skal man si. Jeg flyttet sammen med kjæresten min da jeg var 17, men han viste seg å være en komplett psykopat. Tror det oppsummerer den opplevelsen ganske godt. Før det hadde jeg ingen kjærester, jeg var ikke akkurat vakker ... Dersom du ble bedt på ball, @EpleDrue, hadde du måttet lære deg å danse først? Endret 6. september 2016 av Silfen
Gjest Zumo de Melocotón Skrevet 6. september 2016 #8539 Skrevet 6. september 2016 (endret) 46 minutter siden, Cyrus skrev: Synes du folk har vært flinke til å holde spørretråden igang uten deg @Zumo de Melocotón? Ja! Synes faktisk at dere har blitt så flinke og selvgående at dere i grunnen ikke trenger meg til å sjefe over dere lenger. Hvem ville du absolutt ikke blitt stengt inne i en heis med, og hvem ville du aller helst blitt stengt inne i en heis med @Cyrus? 18 minutter siden, EpleDrue skrev: Ja, føler det er den perfekte unnskyldningen til å holde rundt hun. Hilsen usikker gutt15. Hvordan var ungdomskjæresten din, @Silfen? @Zumo de Melocotón Hva er ditt syn på Jehovas vitne? Jeg har invitert de på en kopp te flere ganger, jeg. Ganske morsomme diskusjonspartnere når det kommer til religion og den slags. Men de har aldri klart å overbevise meg, så jeg har ingen planer om å banke på dørene til folk med det første. Hva føler du hvis du er så uheldig å glemme telefonen din hjemme en dag? Klarer du deg like bra uten, @EpleDrue? 13 minutter siden, Teriyaki skrev: Hadde du? Jeg hadde utrolig mange hobbier når jeg var liten, så kan ikke si at det var en som skilte seg mer ut enn de andre. Jeg samlet på alt mulig (mynter, servietter, viskelær osv osv), deltok i altfor mange idretter (minst 4 på en gang), hadde både hest og andre kjæledyr, spilte flere instrumenter og sang, spilte teater og... ja, altså.. Altfor mange hobbier og knapt et sekund uten noe å gjøre på. Hvilken case/cover har du til telefonen og hvorfor valgte du akkurat det, @Teriyaki? Endret 6. september 2016 av Zumo de Melocotón
Gjest EpleDrue Skrevet 6. september 2016 #8540 Skrevet 6. september 2016 7 minutter siden, Zumo de Melocotón skrev: Hva føler du hvis du er så uheldig å glemme telefonen din hjemme en dag? Klarer du deg like bra uten, @EpleDrue? Legger den ofte igjen hjemme jeg. Er en befrielse. @Zumo de Melocotón Får du mini-hjerteinfarkt når du mister mobilen ut av hendene dine? @Teriyaki Hva er ditt beste minne fra VGS?
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå