Aamu Skrevet 7. september 2016 #8621 Skrevet 7. september 2016 3 minutter siden, Dr. A. Kula skrev: Ser ikke bort fra at jeg har sett den en gang faktisk, nå når opplyser meg, men kan ikke ta den spesifikt igjen. Alle filmer om vampyrer er verdt å se? @Aamu hva var siste vampyrfilmen du så, og når? Ja Dracula 1977. @Dr. A. KulaLiker du alle typer skrekkfilmer?
calavi Skrevet 7. september 2016 #8622 Skrevet 7. september 2016 32 minutter siden, Cyrus skrev: @calavi Synes du religion bør klassifiseres som mental sykdom og behandles deretter? Nei, absolutt ikke. Man er ikke gal kun fordi man tror. @Cyrus Hvilken film så du sist, og hvilket terningkast får den? @Aamu Tre ting du er over snittet flink til?
Dr. A. Kula Skrevet 7. september 2016 #8623 Skrevet 7. september 2016 26 minutter siden, Aamu skrev: Ja Dracula 1977. @Dr. A. KulaLiker du alle typer skrekkfilmer? Kommer ikke på noen type jeg ikke liker. @Aamu hva er historien bak brukernavnet ditt?
Gjest Ajax Skrevet 7. september 2016 #8624 Skrevet 7. september 2016 2 minutter siden, calavi skrev: Nei, absolutt ikke. Man er ikke gal kun fordi man tror. @Cyrus Hvilken film så du sist, og hvilket terningkast får den? The legend of shorty. Gir den egentlig terningkast 3, men musikksekvensene trekker den opp til en svak 5'er 😄 @calavi Fred på jord, eller evig rikdom kun til deg selv?
calavi Skrevet 7. september 2016 #8625 Skrevet 7. september 2016 5 minutter siden, Cyrus skrev: The legend of shorty. Gir den egentlig terningkast 3, men musikksekvensene trekker den opp til en svak 5'er 😄 @calavi Fred på jord, eller evig rikdom kun til deg selv? Fred på jord@Cyrus Har du noen gang vært utro?
Gjest Ajax Skrevet 7. september 2016 #8626 Skrevet 7. september 2016 Et øyeblikk siden, calavi skrev: Fred på jord@Cyrus Har du noen gang vært utro? Nope. Jeg er veldig lojal av meg så den tanken har faktisk aldri streifet meg engang 😄 @calavi Hva med deg? Har du sluppet ulovlige innvandrere over grensa?
calavi Skrevet 7. september 2016 #8627 Skrevet 7. september 2016 5 minutter siden, Cyrus skrev: @calavi Hva med deg? Har du sluppet ulovlige innvandrere over grensa? Nope, ingen ulovlige innvandrere over grensa her heller @Cyrus Hva slags brus er den beste?
Gjest Ajax Skrevet 7. september 2016 #8628 Skrevet 7. september 2016 3 minutter siden, calavi skrev: Nope, ingen ulovlige innvandrere over grensa her heller @Cyrus Hva slags brus er den beste? Den aller beste brusen er San Sao. Men den er jo full av sukker og så vidt jeg vet ikke mulig å oppdrive lenger.. så da sverger jeg til pepsi max 😄 @calavi Hvem har mest sexy stemme av Arnold Schwarzenegger og Sylvester Stallone?
calavi Skrevet 7. september 2016 #8629 Skrevet 7. september 2016 9 minutter siden, Cyrus skrev: Den aller beste brusen er San Sao. Men den er jo full av sukker og så vidt jeg vet ikke mulig å oppdrive lenger.. så da sverger jeg til pepsi max 😄 @calavi Hvem har mest sexy stemme av Arnold Schwarzenegger og Sylvester Stallone? Ah, San Sao ja, den hadde jeg helt glemt av. Den var god ja! Hmm, må bli han Stallone da ja. @Cyrus Vakreste, kvinnelige kjendis?
Gjest Ajax Skrevet 7. september 2016 #8630 Skrevet 7. september 2016 Et øyeblikk siden, calavi skrev: Ah, San Sao ja, den hadde jeg helt glemt av. Den var god ja! Hmm, må bli han Stallone da ja. @Cyrus Vakreste, kvinnelige kjendis? Emma Watson, eller TayTay, eller Evangeline Lilly 😄 @calavi Hvor mange følgere har du på instagram?
calavi Skrevet 7. september 2016 #8631 Skrevet 7. september 2016 5 minutter siden, Cyrus skrev: Emma Watson, eller TayTay, eller Evangeline Lilly 😄 @calavi Hvor mange følgere har du på instagram? Tay Tay? Det er ikke mange, tror det er rundt 70 stk eller noe jeg... Kan ikke akkurat skryte på meg å være så veldig aktiv der inne... @Cyrus Har du fått tilsendt nakenbilder uoppfordret?
Gjest Ajax Skrevet 7. september 2016 #8632 Skrevet 7. september 2016 20 minutter siden, calavi skrev: Tay Tay? Det er ikke mange, tror det er rundt 70 stk eller noe jeg... Kan ikke akkurat skryte på meg å være så veldig aktiv der inne... @Cyrus Har du fått tilsendt nakenbilder uoppfordret? Taylor Swift 😄 Ja det hendte én gang, og jeg ble så glad 😃 @calavi Pleier du å sende nakenbilder?
calavi Skrevet 7. september 2016 #8633 Skrevet 7. september 2016 8 minutter siden, Cyrus skrev: Taylor Swift 😄 Ja det hendte én gang, og jeg ble så glad 😃 @calavi Pleier du å sende nakenbilder? Pleier ikke det, nei. Jeg har dog sendt lettkledde bilder tidligere, men jeg har som regel alltid spart noe til fantasien. @Cyrus Har du planer for helgen?
Gjest Ajax Skrevet 8. september 2016 #8634 Skrevet 8. september 2016 2 minutter siden, calavi skrev: Pleier ikke det, nei. Jeg har dog sendt lettkledde bilder tidligere, men jeg har som regel alltid spart noe til fantasien. @Cyrus Har du planer for helgen? Jeg skal en tur til Oslo og gjøre litt diverse 😄 @calavi Hva med deg?
calavi Skrevet 8. september 2016 #8635 Skrevet 8. september 2016 6 minutter siden, Cyrus skrev: Jeg skal en tur til Oslo og gjøre litt diverse 😄 @calavi Hva med deg? Jeg måtte avlyse lørdagens plan i dag, så per i dag har jeg ikke en eneste plan @Cyrus Har du noen gang vært betatt av noen på kg?
Gjest Ajax Skrevet 8. september 2016 #8636 Skrevet 8. september 2016 2 minutter siden, calavi skrev: Jeg måtte avlyse lørdagens plan i dag, så per i dag har jeg ikke en eneste plan @Cyrus Har du noen gang vært betatt av noen på kg? Det var jo duuumt, hva skjedde? Ikke betatt, men absolutt interessert 😄
calavi Skrevet 8. september 2016 #8637 Skrevet 8. september 2016 4 minutter siden, Cyrus skrev: Det var jo duuumt, hva skjedde? Ikke betatt, men absolutt interessert 😄 Jaa, ganske så kjipt. Jeg er i ganske dårlig form om dagen, så jeg prøver å kjenne mine begrensninger og unngå å avlyse i siste liten. Om jeg skulle være god nok form kan jeg alltids slenge meg med, så jeg krysser fingrene for det Spennende da, jeg merker jeg blir nysgjerrig Tror du denne personen er interessert i deg også?
Gjest Ajax Skrevet 8. september 2016 #8638 Skrevet 8. september 2016 9 minutter siden, calavi skrev: Jaa, ganske så kjipt. Jeg er i ganske dårlig form om dagen, så jeg prøver å kjenne mine begrensninger og unngå å avlyse i siste liten. Om jeg skulle være god nok form kan jeg alltids slenge meg med, så jeg krysser fingrene for det Spennende da, jeg merker jeg blir nysgjerrig Tror du denne personen er interessert i deg også? Ja det tror jeg 😄 @calavi Har du en KG-crush
calavi Skrevet 8. september 2016 #8639 Skrevet 8. september 2016 4 minutter siden, Cyrus skrev: Ja det tror jeg 😄 @calavi Har du en KG-crush Kos Jaa, hatt samme crushen i flere år @Cyrus Du får styre musikken på vors, hvilken sang setter du på?
Gjest Ajax Skrevet 8. september 2016 #8640 Skrevet 8. september 2016 7 minutter siden, calavi skrev: Kos Jaa, hatt samme crushen i flere år @Cyrus Du får styre musikken på vors, hvilken sang setter du på? Hvis vi må høre på samme sangen hele vorset så... hmmm... Hadde satt på noe Chromeo jeg. @calavi Jeg er på jobb og har ikke tid til å tenke ut noe. Samme spørsmål tilbake 😄
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå