AnonymBruker Skrevet 14. september 2016 #8721 Skrevet 14. september 2016 6 minutter siden, Lady skrev: Maks 500kr for bh og rundt 100kr for string/hipster Mener du egentlig "fair", rimelig pris (blant annet)? "Fear" betyr frykt, redsel. Anonymkode: dc976...f20
Lady Skrevet 14. september 2016 #8722 Skrevet 14. september 2016 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Mener du egentlig "fair", rimelig pris (blant annet)? "Fear" betyr frykt, redsel. Anonymkode: dc976...f20 Ja 🙈
Gjest Zumo de Melocotón Skrevet 14. september 2016 #8723 Skrevet 14. september 2016 21 timer siden, Lady skrev: Ja! 👍🏻 Ja, sånn ordentlig forelsket. To ganger har jeg vært helt hodestups forelsket. Tenker på han ene i ny og ne enda faktisk. Lurer på hvordan det hadde vært å møte han nå 🙈 @Zumo de Melocotón Hvem syns du er Norges kjekkeste kjendis? Er han singel? Ta kontakt med han da!! ✨ Ikke vent med sånt for lenge, gjør det med en gang. 😁👍 Jeg har hukommelse, så da må det bli de jeg så på sist. Stian Blipp (mer personlighet enn rent utseendemessig) og.. Anja Hammerseng-Edin 😂 Det er vel lov til å kalle henne kjekk, er det ikke @Lady? 3 timer siden, EpleDrue skrev: Var skikkelig hekta på Counter Strike 1.6 i min ungdom. Faren min gjorde slik at det ikke sprutet blod fra de en drepte. Han mente det var mye bedre for meg å ikke se det. Dro på LAN med kompiser. Spiste litt for mye grandiosa og drakk litt for mye cola. Gøy var det! Spilte mot en jente som knuste meg, la bort CS den dagen. Så nå har vennskapet vårt en max-pris også? "Blir nok litt for dyrt"?! Takk for den liksom. En prøvetur er innafor! Nei, jeg er jo i følge deg og visse andre brukere her inne enda en guttunge, selvfølgelig vil jeg ikke vite hva jeg får i julegave før selve julaften! Har sendt en ønskeliste til julenissen, ville være tidlig ute i år. Har du sendt din liste, @Zumo de Melocotón og har du vært snill i år? Nei, egentlig ikke. Greit nok både jeg og mobilen fikk heteslag her om dagen, men tror alle vet at jeg synes ab er noe tull. @Zumo de Melocotón Hva var det siste du postet som ab? Dette var skikkelig kjent.. Spillhistorien altså.. Er du sikker på at den jenta ikke var meg, @EpleDrue? Du har rett.. Kan ikke ha makspris på sånt. Gi meg litt tid, slik at jeg rekker å få ut kapital fra huset, så blir det kanskje Lamborghini på deg likevel. 😂 Står det på lista di? Jeg har ikke sendt min avgårde enda. Klarer ikke å bestemme meg for hva jeg skal skrive der. Det er visst en ny problemstilling i år, men må vel finne ut av det før julekvelden er her. Om jeg har vært snill?! Vet ikke helt, jeg. Føler meg egentlig litt slem akkurat nå, så det spørs om det blir julegaver på meg i det hele tatt. Får håpe nissen har røntgensyn og ser at jeg egentlig er god på bunnen. Er listen din lang, @EpleDrue? Har du noen tips til hva jeg kan skrive? Det siste (og eneste på eviglang tid) jeg postet som AB var et innlegg for å bevise for noen at jeg ikke var ABen som hadde postet tidligere i tråden. Kjip greie, men måtte jo bevise min uskyld. 🙄 Jeg står nok ikke bak alle disse artige AB-innleggene og ikke er jeg Incognita heller. Når drakk du Mozell Eple&Drue sist, @EpleDrue?
AnonymBruker Skrevet 14. september 2016 #8724 Skrevet 14. september 2016 @EpleDrue pult noen fra KG? Anonymkode: c4433...f99
Lady Skrevet 14. september 2016 #8725 Skrevet 14. september 2016 3 timer siden, Zumo de Melocotón skrev: Er han singel? Ta kontakt med han da!! ✨ Ikke vent med sånt for lenge, gjør det med en gang. 😁👍 Jeg har hukommelse, så da må det bli de jeg så på sist. Stian Blipp (mer personlighet enn rent utseendemessig) og.. Anja Hammerseng-Edin 😂 Det er vel lov til å kalle henne kjekk, er det ikke @Lady? Dette var skikkelig kjent.. Spillhistorien altså.. Er du sikker på at den jenta ikke var meg, Du har rett.. Kan ikke ha makspris på sånt. Gi meg litt tid, slik at jeg rekker å få ut kapital fra huset, så blir det kanskje Lamborghini på deg likevel. 😂 Står det på lista di? Jeg har ikke sendt min avgårde enda. Klarer ikke å bestemme meg for hva jeg skal skrive der. Det er visst en ny problemstilling i år, men må vel finne ut av det før julekvelden er her. Om jeg har vært snill?! Vet ikke helt, jeg. Føler meg egentlig litt slem akkurat nå, så det spørs om det blir julegaver på meg i det hele tatt. Får håpe nissen har røntgensyn og ser at jeg egentlig er god på bunnen. Er listen din lang, Har du noen tips til hva jeg kan skrive? Det siste (og eneste på eviglang tid) jeg postet som AB var et innlegg for å bevise for noen at jeg ikke var ABen som hadde postet tidligere i tråden. Kjip greie, men måtte jo bevise min uskyld. 🙄 Jeg står nok ikke bak alle disse artige AB-innleggene og ikke er jeg Incognita heller. Når drakk du Mozell Eple&Drue sist, Jeg tror det, men tenk om han har dame 🙈 Hmm, får se om jeg tør. Var faktisk jeg som kuttet han ut 😔 Angrer! Haha ja, det er lov @Zumo de Melocotón Beskriv hvordan du ser ut 😊?
Gjest EpleDrue Skrevet 14. september 2016 #8726 Skrevet 14. september 2016 3 timer siden, Zumo de Melocotón skrev: Dette var skikkelig kjent.. Spillhistorien altså.. Er du sikker på at den jenta ikke var meg, @EpleDrue? Du har rett.. Kan ikke ha makspris på sånt. Gi meg litt tid, slik at jeg rekker å få ut kapital fra huset, så blir det kanskje Lamborghini på deg likevel. 😂 Står det på lista di? Jeg har ikke sendt min avgårde enda. Klarer ikke å bestemme meg for hva jeg skal skrive der. Det er visst en ny problemstilling i år, men må vel finne ut av det før julekvelden er her. Om jeg har vært snill?! Vet ikke helt, jeg. Føler meg egentlig litt slem akkurat nå, så det spørs om det blir julegaver på meg i det hele tatt. Får håpe nissen har røntgensyn og ser at jeg egentlig er god på bunnen. Er listen din lang, @EpleDrue? Har du noen tips til hva jeg kan skrive? Det siste (og eneste på eviglang tid) jeg postet som AB var et innlegg for å bevise for noen at jeg ikke var ABen som hadde postet tidligere i tråden. Kjip greie, men måtte jo bevise min uskyld. 🙄 Jeg står nok ikke bak alle disse artige AB-innleggene og ikke er jeg Incognita heller. Når drakk du Mozell Eple&Drue sist, @EpleDrue? Ja, jeg gamet ikke med gamle damer. Nei, Lamborghini står ikke på listen da jeg forventer dette av deg. Er du mest redd for at julenissen ikke skal synes du har vært snill, eller at gud synes du har syndet? Min liste er ikke lang, nei. Derfor tror jeg at det jeg ønsker meg blir oppfylt. Hmm, du burde sjekke ut br-leker, Toys"r"us osv. Har nok gode tips! Drakk faktisk Mozell Eple&Drue for drøye 40 minutter siden! Fantastisk godt. Mmm. @Zumo de Melocotón Kan du noen trylletriks? @Zumo de Melocotón Fått med meg du følger mye med på programmene til NRK, hva synes du om Side om Side? 2 timer siden, AnonymBruker skrev: @EpleDrue pult noen fra KG? Anonymkode: c4433...f99 Håper virkelig ikke det.@Lady Du er jo Kvinneguidens moteløve, og jeg skal kjøpe meg en ny bukse. Hvilken bukse anbefaler du for menn?
Lady Skrevet 14. september 2016 #8727 Skrevet 14. september 2016 2 minutter siden, EpleDrue skrev: Ja, jeg gamet ikke med gamle damer. Nei, Lamborghini står ikke på listen da jeg forventer dette av deg. Er du mest redd for at julenissen ikke skal synes du har vært snill, eller at gud synes du har syndet? Min liste er ikke lang, nei. Derfor tror jeg at det jeg ønsker meg blir oppfylt. Hmm, du burde sjekke ut br-leker, Toys"r"us osv. Har nok gode tips! Drakk faktisk Mozell Eple&Drue for drøye 40 minutter siden! Fantastisk godt. Mmm.an du noen trylletriks? med meg du følger mye med på programmene til NRK, hva synes du om Side om Side? Håper virkelig ikke det.@Lady Du er jo Kvinneguidens moteløve, og jeg skal kjøpe meg en ny bukse. Hvilken bukse anbefaler du for menn? Er jeg det? 😁 Jeg er ikke så god på jeans til menn :/ Ta en du liker 😃 @EpleDrue Er du romantisk?
Gjest EpleDrue Skrevet 14. september 2016 #8728 Skrevet 14. september 2016 20 minutter siden, Lady skrev: Er jeg det? 😁 Jeg er ikke så god på jeans til menn :/ Ta en du liker 😃 @EpleDrue Er du romantisk? Ofc! Ok, skal ta en jeg liker. Om jeg er romantisk? Tja, tror det? Kan være det, men vil ikke si jeg gjør noe film-romantisk hver dag. @Lady faller du for romantiske menn eller drittsekker?
Lady Skrevet 14. september 2016 #8729 Skrevet 14. september 2016 40 minutter siden, EpleDrue skrev: Ofc! Ok, skal ta en jeg liker. Om jeg er romantisk? Tja, tror det? Kan være det, men vil ikke si jeg gjør noe film-romantisk hver dag. @Lady faller du for romantiske menn eller drittsekker? Hmm, romantiske drittsekker? 😂 @EpleDrue Drikker du myr cola?
Gjest EpleDrue Skrevet 14. september 2016 #8730 Skrevet 14. september 2016 10 minutter siden, Lady skrev: Hmm, romantiske drittsekker? 😂 @EpleDrue Drikker du myr cola? Haha, du as. Nei, drikker ikke mye Cola. Pepsi max går det mye mer av. @Lady Liker du vannis eller softis best?
Lady Skrevet 14. september 2016 #8731 Skrevet 14. september 2016 5 minutter siden, EpleDrue skrev: Haha, du as. Nei, drikker ikke mye Cola. Pepsi max går det mye mer av. @Lady Liker du vannis eller softis best? Softis 😍 @EpleDrue Beskriv forrige jenta du likte 😊
Gjest Zumo de Melocotón Skrevet 14. september 2016 #8732 Skrevet 14. september 2016 1 time siden, Lady skrev: Jeg tror det, men tenk om han har dame 🙈 Hmm, får se om jeg tør. Var faktisk jeg som kuttet han ut 😔 Angrer! Haha ja, det er lov @Zumo de Melocotón Beskriv hvordan du ser ut 😊? Gjør det!! Ikke noe tenk om.. Skynd deg før han blir opptatt! 😁👍 Crap... Sånne spørsmål asså.. Antar at det må være av den detaljerte typen og ikke bare 174 cm, langt hår og normalt utseende? Greit.. skal prøve.. Veldig langt hår som enten er gylden/kobberblondish, kastanjefarget eller brunsort (jepp, har ikke bestemt meg for hva jeg liker best). Lys porselenshud som aldri blir skikkelig "tan" 😒, men er sminket med rosa kinn fra naturens side . Litt store dypgrønne/mørkegrønne øyne, middels/vanlig size øyenbryn (som jeg heldigvis aldri nappet ihjel - små gleder), høye kinnbein, megalange vipper (yeah!), "vanlig" nese og middels size lepper. 174 cm høy, slank, lange bein. Det var vel det?! Din tur, @Lady 1 time siden, EpleDrue skrev: Ja, jeg gamet ikke med gamle damer. Nei, Lamborghini står ikke på listen da jeg forventer dette av deg. Er du mest redd for at julenissen ikke skal synes du har vært snill, eller at gud synes du har syndet? Min liste er ikke lang, nei. Derfor tror jeg at det jeg ønsker meg blir oppfylt. Hmm, du burde sjekke ut br-leker, Toys"r"us osv. Har nok gode tips! Drakk faktisk Mozell Eple&Drue for drøye 40 minutter siden! Fantastisk godt. Mmm. @Zumo de Melocotón Kan du noen trylletriks? @Zumo de Melocotón Fått med meg du følger mye med på programmene til NRK, hva synes du om Side om Side? Du er så snill altså. Skikkelig storsjarmør idag. Og samtidig forventer du å få en Lamborghini av meg. Jaja.. Bra jeg har god økonomi da. Så svir det ikke så mye å kaste pengene ut av vinduet på den måten. Har du forresten planer om å bli privatsjåføren min? I så fall er det SÅ verdt det likevel. Jeg er mest bekymret for julenissens definisjon av snill.. Men når du sier det er jeg jo litt på gyngende grunn med bud nummer 3 og 6 da, for jeg er innmari lite konsekvent på å holde hviledagen hellig (kan man gjøre det godt igjen ved å hvile resten av uken?) og så var det jo det med å bryte ekteskapet da... Men hva definerer egentlig ekteskapsbrudd? Etter loven har man jo lov til å ta en "tenkepause" i et år, regnes det da som brudd? Eller er det brudd først når papirene kommer i posten og man dermed får statusen skilt? Eller er det brudd når man har sex med eller går inn i et forhold med andre? Når vil du si at man har brutt bud nummer 6, @EpleDrue? Så først sier du at jeg er gammel, og deretter at jeg finner passende gavetips på lekebutikken?! Jepp, jeg hadde tryllesett når jeg var barn, så jeg kan alle de vanlige triksene pluss et par fra Donald Duck. Og så kan jeg jo det der Invisibility cloak-trikset på KG! Synes du det er tilfredsstillende å friste folk med Eple&Drue-brus når du er den eneste som har det i hus, @EpleDrue? Jeg fant en Noisy Eple/Pære i kjøleskapet som jeg glemte å drikke i helgen. Tror du det er en OK erstatning? Jeg har ikke sett Side om Side enda, @EpleDrue. Hva er det, og er det godt egnet til en kveld på sofaen?
Lady Skrevet 14. september 2016 #8733 Skrevet 14. september 2016 11 minutter siden, Zumo de Melocotón skrev: Gjør det!! Ikke noe tenk om.. Skynd deg før han blir opptatt! 😁👍 Crap... Sånne spørsmål asså.. Antar at det må være av den detaljerte typen og ikke bare 174 cm, langt hår og normalt utseende? Greit.. skal prøve.. Veldig langt hår som enten er gylden/kobberblondish, kastanjefarget eller brunsort (jepp, har ikke bestemt meg for hva jeg liker best). Lys porselenshud som aldri blir skikkelig "tan" 😒, men er sminket med rosa kinn fra naturens side . Litt store dypgrønne/mørkegrønne øyne, middels/vanlig size øyenbryn (som jeg heldigvis aldri nappet ihjel - små gleder), høye kinnbein, megalange vipper (yeah!), "vanlig" nese og middels size lepper. 174 cm høy, slank, lange bein. Det var vel det?! Din tur, @Lady Skal se om jeg tør 😁 Du høres helt nydelig ut da 😍 Jeg er 169cm høy, smal kroppsbygning, mørk blondt halvlangt hår, grønne øyne og Hmm. Vanskelig å beskrive seg selv 🙈 Vi kan bygge bilde hvis du har ombestemt deg 😃 @Zumo de Melocotón Kunne du tenkt deg å date noen fra kg?
annebanane Skrevet 14. september 2016 #8735 Skrevet 14. september 2016 (endret) Lady skrev (På 14.9.2016 den 15.49): Endret 15. januar 2023 av annebanane
AnonymBruker Skrevet 15. september 2016 #8736 Skrevet 15. september 2016 @EpleDrue vem er KG's mest pulbare kvinne? Anonymkode: c4433...f99
Lady Skrevet 15. september 2016 #8737 Skrevet 15. september 2016 17 timer siden, Moonwalker skrev: Så lenge undertøyet sitter skikkelig, holder inne det det skal og er noenlunde komfortabelt nok - så er det kvalitetsundertøy for meg. Og de faktorene synest jeg er vanskelig å kombinere. Har selv bh-er fra change, men truser kjøper jeg alle andre steder. @Lady kunne du vært en blålysjeger? Hva er det ? 🙈 @Moonwalker Deømmer du om å gå på månen?
Gjest Zumo de Melocotón Skrevet 15. september 2016 #8738 Skrevet 15. september 2016 23 timer siden, Lady skrev: Du høres helt nydelig ut da 😍 Jeg er 169cm høy, smal kroppsbygning, mørk blondt halvlangt hår, grønne øyne og Hmm. Vanskelig å beskrive seg selv 🙈 Vi kan bygge bilde hvis du har ombestemt deg 😃 @Zumo de Melocotón Kunne du tenkt deg å date noen fra kg? Aw.. Du er søt. Ikke helt enda. Det finnes menn her inne som absolutt er interessante, ja. Hadde skikkelige fordommer mot KG-mennene, men de forsvant etterhvert. Men jeg føler meg ikke klar for å date.. 🙈 Har du en KG-crush du har lyst til å date, @Lady?
Gjest Zumo de Melocotón Skrevet 15. september 2016 #8739 Skrevet 15. september 2016 Den 13.9.2016 at 15.34, Moonwalker skrev: @Zumo de Melocotón er du en hobbyfotograf? Kunne du evnt tenke deg å bli flinkere til å ta bilder? Skit.. Jeg har glemt å svare deg, @Moonwalker! Nei, men jeg har hatt perioder hvor jeg lekte meg med speilreflekskamera og synes det var moro. Dessverre går interessen min for den slags veldig i bølger. Ja, kunne veldig gjerne tenke meg det. Følger du med på når det er fullmåne, @Moonwalker? Visste du at det blir fullmåne imorgen? Føler du at fullmånen påvirker deg på noe vis?
Dr. A. Kula Skrevet 15. september 2016 #8740 Skrevet 15. september 2016 Den 5.9.2016 at 0.47, Moonwalker skrev: Bruker ikke sukker i grøten. Bare litt oppå. @Dr. A. Kula er mye smør essensielt i en stor del av matlagningen? <...> Bruker ikke (eller forventer/krever) mye smør i type middagsmat, men noe bakverk må jo ha smør i seg, men trenger ikke være mye. @Moonwalker Ser du på MasterChef? Den 6.9.2016 at 11.41, Mysticgirl skrev: Hmm, gjesten kan da komme når han / hun vil.. Haha, er usikker på hva du mener? Mener du om man har invitert til et stort middagsselskap eller noe? Da bør gjesten komme til det klokkeslettet som er satt, eller gi beskjed om gjesten er for sein Hvilken interesser har du da og hva liker du best hos ei dame? <...> Det var en liten referanse til et svar du ga i en annen tråd. Har vært mye engasjert som forelder i skole/idrettslag/interessegrupper/lokalsamfunnet. Men har trappet noe ned siste årene pga familiære påkjenninger. @Mysticgirl er du med i styre/frivillig i foreninger/lag, utover å være medlem og bidra på dugnader? Den 6.9.2016 at 12.34, Zumo de Melocotón skrev: <...> @Dr. A. Kula Hvilke nyheter som du finner i nyhetsbildet akkurat nå er du mest interessert i å lese om? <...> Store vei- og bygge- og infrastruktur-prosjekter, Premier League, Utfordringer rundt hvor jobber skal skapes i fremtiden. @Zumo de Melocotón har du noen politiske hjertesaker du engasjerer deg spesielt i for tiden? @Raven.WritingDesk har du for vane å starte overambisiøse (=urealistiske) prosjekter, for så å overlate de til andre? @Lille-pus er du fortsatt her? @Supersol hvordan går det med profilbildet? @minister-mio har du barn? Får du god støtte av begge familier? (Gi meg beskjed om du ikke liker disse spørsmålene, jeg stiller de fordi jeg bryr meg, men om du synes det er ugreit, gir du beskjed) @Cyrus, @EpleDrue, @Lady, @Silfen har dere det bra? @Pjokkeline hvor har du gjort av deg?
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå