Gå til innhold

Spør en bruker


Gjest incognita

Anbefalte innlegg

2 timer siden, Mysticgirl skrev:

Trodde kanskje du sov PÅ sengen og ikke i den jeg men.. haha. Jada det er sant at ting kan misforstås ;) Jeg sover også i Evas drakt da :fnise: Jeg blir ikke frustrert men tar det med et smil og forsøker å forklare hva jeg mente. Skal du ut i kveld på byen eller blir det en stille rolig tvkveld? Eller kanskje en tur i skog og mark?

Har gjort det, tullebukken :laugh:

På brikken, i sengen. Kan kanskje forstå på sengen om den verken har gavler eller sidekart, og du ligger uten noe over. Og er det vannseng er det i hvertfall i sengen.

I kveld er det på med finaler. Privat jubileumsfest i offentlig lokale. Blir gøy.

Spesifiserer du kleskode når du inviterer til fest, @Mysticgirl?

1 time siden, Moonwalker skrev:

Bare i drømmene mine.

@Dr. A. Kula blir det grøt til middag i dag?

Sist gang var nok i vinter en gang. Har vært dårlig med mulighet til å legge seg ned på bakken og se på stjerner. 

Kan gjenkjenne minst 3! Hahah. Enormt mange.

@Zumo de Melocotón hvor mange stjernebilder kjenner du ?

Om det blir noe mat før jubileumsfesten i kveld, er det ikke usannsynlig at det blir grøt som fortæres. 

@Moonwalker er det risgrøt på lørdager, eller har du en annen tradisjon, eller har du ingen tradisjon ift lørdagsgodt (dag, ikke kveld)?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Den 7.9.2016 at 13.11, EpleDrue skrev:

@Studinne90 Når en mann begynner å bli tynn i håret, burde han kjøpe seg en hatt, eller gå for den hårløse frisyren? 

Hadde jeg vært mann og jeg hadde begynt å bli særs tynn i håret tror jeg at jeg ville barbert av meg håret, så evt sett om jeg kledde hatt! Hatt er jo litt sexy!

@EpleDrue Hva er det mest spennende du har gjort denne helga?

@Cyrus Hvilken type truse er mest sexy på kvinner?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

58 minutter siden, Studinne90 skrev:

 

@Cyrus Hvilken type truse er mest sexy på kvinner?

Sånn halvstring. Gjerne med blonder eller hva det heter 😂

Eller string i skikkelig signalfarge 😄

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den 14.9.2016 at 22.10, Lady skrev:

Softis 😍

@EpleDrue Beskriv forrige jenta du likte 😊

Hun har det nydeligste smilet jeg noen gang har sett. Hun får mennesker i godt humør uten at hun behøver å prøve på det. Du bare blir i skikkelig godt humør av henne. Omtenksom og til tider morsom. Selvfølgelig ikke like morsom som meg, men en god tredjeplass. Jo mer du blir kjent med henne forstår du også at hun har gode og fine verdier. Hun er ikke bare pen å se på, hun er pen som menneske også. Og det beste ved henne, hun vet ikke selv hvor god hun er.

Eller skulle du ha den der: Høy, megastore pupper, tidenes sprettrumpe og.. Nei? :ph34r:

@Lady Synes du mye av reklamen som vises på tv er uegnet for barn?
 

Den 14.9.2016 at 22.11, Zumo de Melocotón skrev:

 Når vil du si at man har brutt bud nummer 6, @EpleDrue?

Jeg har ikke sett Side om Side enda, @EpleDrue. Hva er det, og er det godt egnet til en kveld på sofaen?

 

Du bryter bud nummer 6 når du velger skilsmisse. Sier seg selv, du skal ikke bryte ekteskapet.

Du bør absolutt se Side om Side, ja. Veldig gøy. Mulig du trenger mer enn en kveld. :P@Zumo de Melocotón Hvilken muskel i kroppen er du reddest for å skade?

Den 15.9.2016 at 23.09, Dr. A. Kula skrev:

 @EpleDrue har dere det bra?

 

Ja, her er alt fint. Litt mye arbeid bare, men da er helgen ekstra god. :) Hvordan står det til med deg, @Dr. A. Kula? Har du noe spennende i vente denne uken?

Den 18.9.2016 at 12.31, Studinne90 skrev:

 

@EpleDrue Hva er det mest spennende du har gjort denne helga?

Mest spennende må ha vært maten jeg spiste på lørdag. Terningkast seks! 14 ulike typer grillet kjøtt, da kan det ikke bli annet enn perfekt for en kjøttelsker.:spise:  @Studinne90 Du er ny i tråden, da må du også få mitt standard spørsmål. Hva var det siste du hadde i munnen?

@Moonwalker Hvordan vil du oppsummere uken som var? Opptur/nedtur? @Silfen Har du sett NRKs dokumentarserie om livet på sykehjemmet? @BethD Hvordan har du det om dagen? @Coronas Har du noen gang skrevet din egen sang? Var det en sang om kjærlighet? @applestories Hvor blir det av eplehistoriene dine? @minister-mio Skal ekte mannfolk ha skjegg? @Doge Skal dorullen henge over eller under? @Fotballflue Hva er din største svakhet?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, EpleDrue skrev:

@minister-mio Skal ekte mannfolk ha skjegg?

Nei det skal de ikke, ekte mannfolk kommer i alle mulige former og fasonger, med skjegg og uten skjegg. Men de må gjerne ha det da :rolleyes:

@EpleDrue vurderer du å anlegge skjegg?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

20 timer siden, minister-mio skrev:

Nei det skal de ikke, ekte mannfolk kommer i alle mulige former og fasonger, med skjegg og uten skjegg. Men de må gjerne ha det da :rolleyes:

@EpleDrue vurderer du å anlegge skjegg?

Nei, skal være mannemann uten skjegg! :)

@minister-mio Bruker du setebelte når du tar bussen?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Zumo de Melocotón
Den 17.9.2016 at 2.00, Dr. A. Kula skrev:

Hva synes du om at en fremtidig ny kjæreste forlanger at du skal slette/fjerne alle (intime) bilder av esken din, all den tid denne er en stor del av din historie, @Zumo de Melocotón? Ref utsagn i tråden om bikinibilder av en venninne.

Nå har ikke jeg lest den nevnte tråden, så jeg svarer uten å vise til den. Det vil vel alltids til en viss grad føles ubehagelig at kjæresten har intime bilder av eksen sin, men jeg ville ikke forlangt at min fremtidige kjæreste skulle kvitte seg med sånt. Hadde ikke synes det var OK å ha det liggende fremme eller på PCen, men en sånn "minnekasse" bortgjemt i boden med minner fra barndommen og tidligere kjærester kunne godt ha inneholdt fysiske bilder, eller minnepinner med digitale bilder, om det var et ønske.

Det er jo en grunn til at eksen er en eks, og har man fått ny kjæreste regner jeg med at det er der fokuset nå ligger. Da synes jeg at man bør respektere at de fysiske minnetingene er en del av kjærestens fortid og hans personlige eiendeler, og at kjæresten selv får bestemme om han/hun vil beholde bildene. Hvorfor skulle disse bildene være noe verre enn en bunke med kjærlighetsbrev som beskriver hvilke følelser de hadde for hverandre? Å plukke frem disse bildene og mimre over dem til stadighet, ville jeg derimot ikke synes var greit.

Hva er dine tanker om temaet, @Dr. A. Kula?

Den 17.9.2016 at 12.16, Moonwalker skrev:


@Zumo de Melocotón hvor mange stjernebilder kjenner du ?

Ikke så mange, men kjenner de vanligste. Synes det er helt fantastisk å ligge og kikke opp på en stjerneklar himmel, men som regel blir det enten for å ligge og koble ut, tenke eller savne, eller i romantisk øyemed, så da er jeg ikke så veldig opptatt av å pugge stjernebilder. :fnise:

Hvilke brettspill liker du aller best, @Moonwalker? Kunne du ha arrangert jevnlige spillkvelder med vennegjengen din, eller må de ha mer action?

Den 20.9.2016 at 14.06, EpleDrue skrev:

Hun har det nydeligste smilet jeg noen gang har sett. Hun får mennesker i godt humør uten at hun behøver å prøve på det. Du bare blir i skikkelig godt humør av henne. Omtenksom og til tider morsom. Selvfølgelig ikke like morsom som meg, men en god tredjeplass. Jo mer du blir kjent med henne forstår du også at hun har gode og fine verdier. Hun er ikke bare pen å se på, hun er pen som menneske også. Og det beste ved henne, hun vet ikke selv hvor god hun er.

Eller skulle du ha den der: Høy, megastore pupper, tidenes sprettrumpe og.. Nei? :ph34r:


Du bryter bud nummer 6 når du velger skilsmisse. Sier seg selv, du skal ikke bryte ekteskapet.

Du bør absolutt se Side om Side, ja. Veldig gøy. Mulig du trenger mer enn en kveld. :P@Zumo de Melocotón Hvilken muskel i kroppen er du reddest for å skade?
 

Jeg synes helt klart du burde beskrevet pupper og rumpe og alt det der også, @EpleDrue. Jo mer detaljerte beskrivelser, jo bedre. :fnise: Klem fra Frøken Koffert. (Men for en fin beskrivelse da.. ble jo helt sånn :rodmer: bare av å lese den nå. I'm a sucker for romance).

Side om side var AWESOME! De to første episodene tenkte jeg wtf??!!! og resten fikk meg til å få skikkelig gangsperr i magemusklene. Skikkelig teit humor, akkurat som jeg liker det. Så en hel sesong på en dag. Takk for tipset! 😁👍

Hjertet, ofc. :haar:

Hva er dine tanker om "sosiale medier-nakke" som så mange har begynt å slite med, @EpleDrue? Tror du den kan unngås uten å kutte ned på nettbruken, og tror du det er mulig å trene den opp igjen til å bli helt rett om den har begynt å krumme seg?

 

Endret av Zumo de Melocotón
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den 14.9.2016 at 22.39, Lady skrev:

@Rossin Hvordan går det med deg? ☀️

Hei. Takk for at du spør :nigo:

Jeg har det bra, vettu. Veldig hektisk på jobb, så titter innom, men har ikke fått svart før nå.

 

@Lady Har du det bra?

@Dr. A. Kula Hvilken radiokanal er mest "deg"?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lenge siden jeg har vært innom tråden nå, og de første sitatene her trykket jeg "sitere" på for over to uker siden, så er kanskje på tide å svare :)

Den 4.9.2016 at 22.46, EpleDrue skrev:

@applestories Kan du brette tacolefsa skikkelig? Eller er du som meg som mister halve innholdet ned på tallerken?  

Jeg spiser ikke tacolefse, jeg spiser tacoskjell, og de har jeg begynt å få rimelig god kontroll på. Spiser mye tortilla med salat, ost, skinke, grønnsaker, pesto, smøreost, løk - ulike kombinasjoner, og da pakker jeg så tett at det ikke detter ut. Begynner å bli flink å spise :nigo:

Liker du tacoskjell. @EpleDrue ?
 

Den 4.9.2016 at 23.09, Dr. A. Kula skrev:

 

@applestories hvilket KG (hoved)forum sjekker du oftest?

Mat og drikke, dersom det er det det heter, og det er et (hoved) forum. Det er vel egentlig det eneste jeg sjekker.

@Dr. A. Kula Hvilke henger du mest i?

 

Den 20.9.2016 at 14.06, EpleDrue skrev:

@applestories Hvor blir det av eplehistoriene dine?

De er på vent, samler dem opp. Har blitt veldig mye jobb de siste ukene. Trenger en person som snakker oromo nå, det viser seg vanskelig å finne. Kan bli en interessant kveld på jobb uten!

@EpleDrue Hva gjør du i kveld?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

19 timer siden, minister-mio skrev:

Nei det gjør jeg ikke.

@EpleDrue bruker du kollektivtrafikk hver dag?

Nei, jeg går heller enn å ta kollektivtrafikk. Mye veiarbeid her jeg bor. @minister-mio Er du en sjalu person?

18 timer siden, Zumo de Melocotón skrev:

Hva er dine tanker om "sosiale medier-nakke" som så mange har begynt å slite med, @EpleDrue? Tror du den kan unngås uten å kutte ned på nettbruken, og tror du det er mulig å trene den opp igjen til å bli helt rett om den har begynt å krumme seg?

 

Nå kommer vel ikke "sosiale medier-nakken" av nettbruk, men tekniske duppeditter som gjerne kobles til nettet. Eller som det som fint heter: øvre krysningssyndrom.  Selve problemet oppstod når gameboyen kom, og jo mindre de her duppedittene blir jo mer anspent sitter du. Dette går på holdningene til mennesker, og hvor flinke foreldre er til å ta tak i dette problemet fra barnealder av når ungene får sitt første nettbrett, mobil o.l. Vi er alle kjente med "bananryggen", dette er det noe en må jobbe med, terpe terpe. Rent ergonomisk er ikke daglig bruk (opp til flere timer i strekk) av teknologiske duppeditter særlig bra for nakken/skuldrene. Det samme gjelder bilkjøring, det finnes en nakkestøtte for flere grunner. Samt nakkepute når du er ute og reiser. Nei, hodet inntil flyvinduet er ikke bra for nakken. Som sagt, det har mye med holdningen å gjøre. Ved hjelp av ulike øvelser og endre holdning er dette absolutt noe en kan rette opp igjen. Ligge på sofaen er et fint utgangspunkt til å "surfe" med mobilen. Da anstrenger du ikke nakken på samme måte som når du sitter med en bananrygg og titter ned i fanget. Hvis du minsker tiden du bruker med mobiltelefonen med 1 time pr dag, som du erstatter med enkle tøyningsøvelser så vil du se gode resultater etter en kort tid. Roing, omvendt flies og nedtrekk er gode øvelser. Samt bøy og tøy nakke, skuldre og rygg.

@Zumo de Melocotón Sliter du med mobilnakken?

13 timer siden, applestories skrev:

Liker du tacoskjell. @EpleDrue ?

@EpleDrue Hva gjør du i kveld?

Jeg liker alt når det kommer til taco! :) Det kan en se på tallerkenen min også..

I gårkveld så jeg på tv, spiste sen middag og bare sløvet på sofaen til jeg sovnet. Høsten kom plutselig, og energien er ikke på topp for tiden. Fant du noen som snakker oromo, @applestories eller ble det bruk av google translate? Hvordan vil du beskrive humøret ditt de siste tre dagene, @applestories?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

1 time siden, kisskissbangbang skrev:

@EpleDrue Hva ser du mest frem til i høst?

Sløve dager med serier og kvalitetstid med de som betyr noe :) Også håper jeg at jeg får vært med på et marathon i høst, spørs hvordan foten har det innnen den tid. Hva med deg, @kisskissbangbang?

@Lady Har du opplevd noe morsomt denne uken? @Moonwalker kan du gå ned i bro? @minister-mio Hører du noen ganger på P4s radioprogram Kjærlighet uten grenser? @Zumo de Melocotón Hvilken farge er det på hårstrikken du bruker? @Doge Har du noen gode middagstips?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, minister-mio skrev:

Nei det har jeg ikke

@kisskissbangbang hvor mange vers kan du av nasjonalsangen?

Tre, og så improviserer jeg resten.

2 minutter siden, EpleDrue skrev:

Sløve dager med serier og kvalitetstid med de som betyr noe :) Også håper jeg at jeg får vært med på et marathon i høst, spørs hvordan foten har det innnen den tid. Hva med deg, @kisskissbangbang?
 

Turer i skogen, kakao til kveldmaten sammen med gutta, stearinlys og serier på TV, å være litt turist i egen by med fine mennsker. Mye å se frem til. :)

@EpleDrue Hvor lang tid trur du jeg vil bruke fra utrent og umotovert til jeg er klar for å løpe marathon med deg? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

19 minutter siden, kisskissbangbang skrev:

 

@EpleDrue Hvor lang tid trur du jeg vil bruke fra utrent og umotovert til jeg er klar for å løpe marathon med deg? 

Er du motivert vil jeg si du er klar innen kort tid. Motivasjon er gull, og kondis da. Spørsmålet er hvilket mål du har for løpet. Er målet å holde følge med meg, eller er målet å fullføre? Fullføre = 1 måned med trening. Holde følge med meg... Kan vi bare glemme. :ph34r:

@kisskissbangbang Har du en drøm som går igjen når du har feber? En type feberdrøm?
 

19 minutter siden, Moonwalker skrev:

Lang og med veldig mye jobb og skole :bond: Oppturen var å henge med venner jeg ikke har sett på mange år. Nedtur var min ørtende ørebetennelse som startet.

@EpleDrue samme spm tilbake til deg!

@EpleDrue er du ganske myk i kroppen? Kan du bøye beina langt bak/frem/sidelengs uten store problemer?

Opptur at det er fredag i morgen. :fnise: Har hatt en lang uke med jobbing, sosialisering og mer jobbing. Ligger etter når det kommer til serie-titting. Nedturen må være at sålen på den ene joggeskoen min revnet. :( Trist øyeblikk.

Ja, myk hud også. Tror jeg er ok+ bøyelig mtp alderen, men ikke helt på nivå med OL-deltakerene i turn. @Moonwalker Følgte du med på Paralympics? @Moonwalker Tror du jeg hadde kledd blonde striper i håret?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutter siden, EpleDrue skrev:

Er du motivert vil jeg si du er klar innen kort tid. Motivasjon er gull, og kondis da. Spørsmålet er hvilket mål du har for løpet. Er målet å holde følge med meg, eller er målet å fullføre? Fullføre = 1 måned med trening. Holde følge med meg... Kan vi bare glemme. :ph34r:

@kisskissbangbang Har du en drøm som går igjen når du har feber? En type feberdrøm?
 

 

Målet er selvfølgelig å slå deg, herregud. Deltar jo ikke for å tape. 

Neii, aldri hatt noe slikt. 

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Zumo de Melocotón
3 timer siden, EpleDrue skrev:

Nå kommer vel ikke "sosiale medier-nakken" av nettbruk, men tekniske duppeditter som gjerne kobles til nettet. <snip>
@Zumo de Melocotón Sliter du med mobilnakken?

Takk for et superbra svar, Eple! Nja, jeg begynte å kjenne litt på vondt i nakken, gikk en tur for å strekke litt på den og ble plutselig oppmerksom på alle de rundt meg som virket så lite oppreiste i skuldre og nakke. Googlet og fant ut at mobilbruk, databruk og den slags kanskje ikke var det lureste. Jeg klarer ikke helt å se om jeg også har den bøyen, men vil ihvertfall ikke få den, så da gjelder det vel å starte forebyggingen asap. Får prøve å ligge på sofaen når jeg surfer da. Vil du ha meg på ryggen eller på magen da, O store Mobilnakke-orakel? :Hehe: På rygg virker det mest avslappende for nakken, men blir jo litt sliten i hånden og armen da. :fnise:

Har du noen gang vært skikkelig uttafor i humøret, skrudd på høy feel-good musikk og danset med til du kollapset på gulvet og bare måtte å ligge å puste litt, men så oppdaget du at virkningen bare var midlertidig og svitsjet til klissete og triste sanger etterpå, @EpleDrue? Hva gjør du for å bli glad når du er i et humør hvor det virker umulig å føle seg happy?

2 timer siden, kisskissbangbang skrev:

@Zumo de Melocotón Synes du det er irriterende når folk er dårlig på å svare på PMer? 

Ja, det er søren meg det kjipeste jeg vet. Jeg mener, det utløser jo en helt enormt irriterende tankerekke som til slutt får meg til å fundere på om jeg i det hele tatt er verdt noe i denne verden. :bond: :fnise:

Er du en sånn en som starter samtaler på PM, men så plutselig tar du på deg usynlighetskappen og godter deg over at PM-mottagerne gjennomgår livs- og identitetskriser mens de desperat venter på et svar fra deg, @kisskissbangbang?

1 time siden, EpleDrue skrev:

 @Zumo de Melocotón Hvilken farge er det på hårstrikken du bruker?

Enten så nærme hårfargen min som mulig, eller en farge som matcher helt eller krasjer helt med antrekket mitt. :fnise: Alt etter humør og etter hvor mye jeg bryr meg om å se presentabel ut. 

Hvilke fletter er du god på, @EpleDrue? Hadde du blitt glad eller fornærmet over å få en flettebok tll jul?

1 time siden, kisskissbangbang skrev:

@EpleDrue Hvor lang tid trur du jeg vil bruke fra utrent og umotovert til jeg er klar for å løpe marathon med deg? 

Dette svaret kjente jeg at jeg var interessert i også. :popcorn: Skal vi starte samtidig, KKBB? Eller rett og slett starte et eget KG-maraton med oppstart og tilsvarende løyper i flere byer samtidig?! :fnise:

58 minutter siden, Moonwalker skrev:

@Zumo de Melocotón er du glad i spill, frøken?

Oh yes! Jeg digger spillkvelder. :hoppendeglad: Gode venner, god mat og noe digg, fyr i peisen, stearinlys og en hel kveld foran oss med et eller flere morsomme eller utfordrende brettspill ligger høyt oppe på favorittlisten. :strix:

Ville du ha deltatt på KG-maraton, @Moonwalker?

Endret av Zumo de Melocotón
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...