Gå til innhold

Spør en bruker

Fremhevede innlegg

Skrevet
Et øyeblikk siden, Dr. A. Kula skrev:

@minister-mio har du barn? :klem: Får du god støtte av begge familier? (Gi meg beskjed om du ikke liker disse spørsmålene, jeg stiller de fordi jeg bryr meg, men om du synes det er ugreit, gir du beskjed)

Nei, jeg har stebarn. Jeg får veldig god støtte er både min side og min manns side av familien. Jeg er heldig sånn.

@Dr. A. Kula er dine barn konfirmert?

Videoannonse
Annonse
Skrevet
4 minutter siden, Dr. A. Kula skrev:

@Cyrus,  har dere det bra?

Jeg er faktisk ikke helt sikker... Det går seg nok til 😄

@Dr. A. Kula Har DU det bra?

Skrevet
4 minutter siden, minister-mio skrev:

Nei, jeg har stebarn. Jeg får veldig god støtte er både min side og min manns side av familien. Jeg er heldig sånn.

@Dr. A. Kula er dine barn konfirmert?

Godt å lese.

Både og - ett under alder for den slags.

@minister-mio Har du en god relasjon til barnas mor, og ser du fortsatt like mye til stebarna fortsatt? 

4 minutter siden, Cyrus skrev:

Jeg er faktisk ikke helt sikker... Det går seg nok til 😄

@Dr. A. Kula Har DU det bra?

Det er nok litt av og på. Har nok ikke vært eksplisitt om hvorfor, men noen få KG brukere vet nok hvorfor. Finnes nok spor i andre tråder vil jeg tro.

@Cyrus er usikkerheten rundt om du har det bra noe du kan gjøre noe med selv, eller er det noe du ikke får gjort noe med?

Skrevet (endret)
6 minutter siden, Dr. A. Kula skrev:

Godt å lese.

Både og - ett under alder for den slags.

@minister-mio Har du en god relasjon til barnas mor, og ser du fortsatt like mye til stebarna fortsatt? 

Jeg har ikke noe i mot spørsmålene, tvert i mot, men jeg vil ikke skrive om barna her.

@Dr. A. Kula er jeg sær nå? (Siden jeg spurte om dine og sånt.. Sorry :))

Endret av minister-mio
Skrevet
Et øyeblikk siden, minister-mio skrev:

Jeg har ikke noe i mot spørsmålene, tvert i mot, men jeg vil ikke skrive om barna her.

@Dr. A. Kula er jeg sær nå?

Godt å høre, er alltid vanskelig å vite hvordan andre håndterer ulike livssituasjoner.

Ikke særere enn meg! Har full forståelse for det synspunktet. Har selv bedt bruker om å endre innlegg i denne tråden pga info rundt barn (men det har du gjerne ikke fått med deg?).

@minister-mio er det da lov å spørre om hvordan du ble enke ?

Skrevet
1 minutt siden, Dr. A. Kula skrev:

Godt å høre, er alltid vanskelig å vite hvordan andre håndterer ulike livssituasjoner.

Ikke særere enn meg! Har full forståelse for det synspunktet. Har selv bedt bruker om å endre innlegg i denne tråden pga info rundt barn (men det har du gjerne ikke fått med deg?).

@minister-mio er det da lov å spørre om hvordan du ble enke ?

Min mann døde av sykdom.

@Dr. A. Kula hvem har du mistet?

Skrevet
Et øyeblikk siden, minister-mio skrev:

Min mann døde av sykdom.

@Dr. A. Kula hvem har du mistet?

Leit å høre. Vet det kan være god støtte å finne i organisasjoner som gir tilbud til etterlatte ved ulike sykdommer eller andre årsaker. Det gir et helt eget samhold å treffe mennesker som har vært gjennom det samme som en selv. Man trenger ikke å forklare alt, de bare vet.

Jeg har mistet flere personer i nære relasjoner, men fruen er ikke en av de.

@minister-mio jeg spør ikke om hvilken sykdom, for da ville du nok svart det i forrige svar, men jeg vil gjerne gi en :blomst: og :klem:. For de vi rundt oss som vi savner. Har du fulgt tråden til Pereleandra lenge, også før du selv ble rammet?

Skrevet
2 minutter siden, Dr. A. Kula skrev:

Leit å høre. Vet det kan være god støtte å finne i organisasjoner som gir tilbud til etterlatte ved ulike sykdommer eller andre årsaker. Det gir et helt eget samhold å treffe mennesker som har vært gjennom det samme som en selv. Man trenger ikke å forklare alt, de bare vet.

Jeg har mistet flere personer i nære relasjoner, men fruen er ikke en av de.

@minister-mio jeg spør ikke om hvilken sykdom, for da ville du nok svart det i forrige svar, men jeg vil gjerne gi en :blomst: og :klem:. For de vi rundt oss som vi savner. Har du fulgt tråden til Pereleandra lenge, også før du selv ble rammet?

Jeg taklet ikke den tråden tidligere, den var for trist. Da jeg fikk beskjeden om at min mann kom til å død ble tråden en viktig støtte og trøst. Da visste jeg mer hva jeg gikk til.

@Dr. A. Kula hva med deg, fulgte du den før du mistet?

Skrevet
4 minutter siden, minister-mio skrev:

Jeg taklet ikke den tråden tidligere, den var for trist. Da jeg fikk beskjeden om at min mann kom til å død ble tråden en viktig støtte og trøst. Da visste jeg mer hva jeg gikk til.

@Dr. A. Kula hva med deg, fulgte du den før du mistet?

Rart hvordan vi endrer oss når egen erfaring bringer med seg nye hendelser, på godt og vondt.

Jeg opprettet bruker på KG etter sist jeg mistet, selv om jeg kikket litt innom før den tid, men kan ikke huske den tråden spesielt fra tiden før. Men "Vi som sørger" er jo et emne jeg sjekker ut når det kommer noe nytt.

@minister-mio leser du også så-å-si-alt på det under-forumet nå?

Skrevet
12 minutter siden, Dr. A. Kula skrev:

Rart hvordan vi endrer oss når egen erfaring bringer med seg nye hendelser, på godt og vondt.

Jeg opprettet bruker på KG etter sist jeg mistet, selv om jeg kikket litt innom før den tid, men kan ikke huske den tråden spesielt fra tiden før. Men "Vi som sørger" er jo et emne jeg sjekker ut når det kommer noe nytt.

@minister-mio leser du også så-å-si-alt på det under-forumet nå?

Egentlig ikke alt, men jeg frekventerer det absolutt mer nå enn før. Mest leste jeg der da jeg fikk vite at jeg skulle komme til å miste.

@Dr. A. Kula hvorfor trengte du kg da du var i sorg?

Gjest noe tilfeldig
Skrevet
1 time siden, Dr. A. Kula skrev:

@Raven.WritingDesk har du for vane å starte overambisiøse (=urealistiske) prosjekter, for så å overlate de til andre?

Nei? For et merkelig spørsmål, skjønner ikke hva som ga deg den tanken. Jeg er en grunder og iverksetter prosjekter jeg forventer vil bre seg uttover i mange generasjoner. Jeg vil en dag dø, men mine ideer, tanker og prestasjoner vil leve videre! Og slike ambisiøse oppdrag klarer man ikke alene. Jeg har ikle "overlatt" noe til noen, jeg delegerer

Skrevet
1 minutt siden, minister-mio skrev:

Egentlig ikke alt, men jeg frekventerer det absolutt mer nå enn før. Mest leste jeg der da jeg fikk vite at jeg skulle komme til å miste.

@Dr. A. Kula hvorfor trengte du kg da du var i sorg?

Vet ikke helt selv..

Nå var det ikke helt ferskt når jeg opprettet profil, så det var nok litt behov for en frisone, kombinert med å kunne delta å bidra med/til andre mennesker i sorgsituasjonen. Tror jeg.

@minister-mio prøver litt annet tema, hva er historien bak brukernavnet ditt, og hvor lenge har du vært her på KG?

2 minutter siden, Raven.WritingDesk skrev:

Nei? For et merkelig spørsmål, skjønner ikke hva som ga deg den tanken. Jeg er en grunder og iverksetter prosjekter jeg forventer vil bre seg uttover i mange generasjoner. Jeg vil en dag dø, men mine ideer, tanker og prestasjoner vil leve videre! Og slike ambisiøse oppdrag klarer man ikke alene. Jeg har ikle "overlatt" noe til noen, jeg delegerer

@Raven.WritingDesk kan man da si du er din egen delegasjon?

Fikk du forresten med deg D, og har du svaret?

Gjest noe tilfeldig
Skrevet
6 minutter siden, Dr. A. Kula skrev:

Vet ikke helt selv..

Nå var det ikke helt ferskt når jeg opprettet profil, så det var nok litt behov for en frisone, kombinert med å kunne delta å bidra med/til andre mennesker i sorgsituasjonen. Tror jeg.

@minister-mio prøver litt annet tema, hva er historien bak brukernavnet ditt, og hvor lenge har du vært her på KG?

@Raven.WritingDesk kan man da si du er din egen delegasjon?

Fikk du forresten med deg D, og har du svaret?

Fikk med meg D? Og svaret på hva? ( åpenlyst ikke fått med meg "D".. ) 

Skrevet
2 minutter siden, Raven.WritingDesk skrev:

Fikk med meg D? Og svaret på hva? ( åpenlyst ikke fått med meg "D".. ) 

Et lite hint

:ph34r:

Gjest noe tilfeldig
Skrevet
1 minutt siden, Dr. A. Kula skrev:

Et lite hint

:ph34r:

Aha! Ja, såklart. Ja det fikk jeg med meg. Men det er jo ikke så mye å rope hurra for. Når det er doblet derimot.. 

Skrevet
13 minutter siden, Dr. A. Kula skrev:

Nicket er oppkalling etter ett kosedyr i barnehagen jeg jobber i. Jeg har vørt her i ca. 3 år :Nikke:

@Dr. A. Kula hva skal du i morgen?

Skrevet
Et øyeblikk siden, Raven.WritingDesk skrev:

Aha! Ja, såklart. Ja det fikk jeg med meg. Men det er jo ikke så mye å rope hurra for. Når det er doblet derimot.. 

:nigo:

Skrevet
1 minutt siden, minister-mio skrev:

Nicket er oppkalling etter ett kosedyr i barnehagen jeg jobber i. Jeg har vørt her i ca. 3 år :Nikke:

@Dr. A. Kula hva skal du i morgen?

Jobb på dagen og sammen med venner på kvelden (neppe KG altså)

@minister-mio er profilbildet ditt likt bamsen?

Skrevet
Et øyeblikk siden, Dr. A. Kula skrev:

Jobb på dagen og sammen med venner på kvelden (neppe KG altså)

@minister-mio er profilbildet ditt likt bamsen?

Nei, det var et sånt kosedyr som er en litt mer realistisk etterligning av ett ekte dyr. Bamsen er mer tilfeldig, for å være litt anonym ;)

@Dr. A. Kula fan av Bram Stroker?

Skrevet
2 minutter siden, minister-mio skrev:

Nei, det var et sånt kosedyr som er en litt mer realistisk etterligning av ett ekte dyr. Bamsen er mer tilfeldig, for å være litt anonym ;)

@Dr. A. Kula fan av Bram Stroker?

Liker i hvertfall filmen, men er usikker på om jeg faktisk har lest bøkene/boken. Leste mer før og så masse drakula/vampyr-filmer.

@minister-mio du da?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...